Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[USA] Greitieji geležinkeliai JAV
Collapse
X
-
300mlrd. USD visų mokesčių mokėtojų sąskaita, kad verslo klientai patogiai keliautų? Kiek dažnai eilinis amerikietis keliauja pvz. iš LA ir SF? Jis tikrai negalės vieną kartą per metus "pakentėti" lėktuvo triukšmo ir nesaugumo jausmo? Arba mašinoje ilgiau pasėdėti, bet už tai kitame mieste turėti gerą patogų susisiekimą.
-
Čia jau prasideda demagogija. Tam pačiam eiliniam amerikiečiui su jo mašina bus geriau keliauti, nes keliuose sumažės automobilių. Visi autokeliai tiesiami iš eilinių piliečių mokamų mokesčių. Bet kodėl koks nors LA gyventojas savo mokesčiais turi apmokėti už Kalifornijos periferijos kelių tiesimą? Demagogija ir tiek.Parašė andyour Rodyti pranešimą300mlrd. USD visų mokesčių mokėtojų sąskaita, kad verslo klientai patogiai keliautų? Kiek dažnai eilinis amerikietis keliauja pvz. iš LA ir SF? Jis tikrai negalės vieną kartą per metus "pakentėti" lėktuvo triukšmo ir nesaugumo jausmo? Arba mašinoje ilgiau pasėdėti, bet už tai kitame mieste turėti gerą patogų susisiekimą.
Comment
-
O tai daug kam nepatiktų. Nereikia nei Maglevo. Jei važinėtų grietieji traukiniai 300 km/h greičiu ir per 3 val pervežtų keleivius tarp didmiesčių, tai avialinijoms irgi būtų rimta konkurencija. Nepasant to, kad skrydis trunka apie valandą, registracija, vykimas į oro uostą pakraštyje miesto suryja dar nemažai laiko. O kur dar mažesnė kaina.
Comment
-
+- 1h manau nesudaro didelės reikšmės, traukinio kavinėje galėtum tą valandą praleistiParašė Al1 Rodyti pranešimąO tai daug kam nepatiktų. Nereikia nei Maglevo. Jei važinėtų grietieji traukiniai 300 km/h greičiu ir per 3 val pervežtų keleivius tarp didmiesčių, tai avialinijoms irgi būtų rimta konkurencija. Nepasant to, kad skrydis trunka apie valandą, registracija, vykimas į oro uostą pakraštyje miesto suryja dar nemažai laiko. O kur dar mažesnė kaina.
Viską nulemtų mažesnė kaina ir saugumas.
Comment
-
ooo kokia čia diskusija įsisuko. Nesu šių dalykų specialistas, bet tenka čia gyventi ir naudotis ne traukiniu... o automobiliu. Aišku nesu aklas tam kas vyksta aplinkui.
Priemiestiniai ir dažniausiai dviejų aukštų traukiniai egzistuoja visuose didmiesčiuose. Atvažiuoji iš savo priemiesčio palieki auto aikštelėje ir į miesto centrą važiuoji traukiniu.
Tačiau - atokesniuose miesteliuose atsiranda kita problema, kuri ir lemia traukinių nebuvimą - neegzistuojantis viešasis transportas - tiesiog visi miestelio gyventojai turi automobilius ir jiems traukinys nebūtinas. Taip pat dar pridėčiau, kad kiekvienas mažesnis ar didesnis miestelis turi savo oro uostą ir nesvarbu kiek skrydžių per dieną t.y. vienas ar du, tačiau vietiniai į hub'ą skris būtent iš ten.
Man atrodo mums sunku suvokti JAV periferijos gyvenimo stilių - nesupratau ir aš to kol skersai išilgai nepervažiavau automobiliu nuo vieno kranto į kitą ir atgal. Tai ką matote Holivudo vesternuose ar šiaip filmuose su dykumų ar apleistų miestelių epizodais nėra jokia dekoracija - tai kasdieninis pigus ir užkoncervuotas gyvenimas... tai pilka ir dulkina realybė.Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Visai šaliai įdiegti analogišką tinklą kainuotų tikrai daug daugiau nei kinams, net jei kinai vykdytų užsakymą. Ir nemanau, kad tai naftos lobistų įtaka, nes JAV gan daug investuoja į atsinaujinančią energiją, o traukiniams reikės elektros, kurios dalis gaminama iš tos pačios naftos.Parašė JohnAr Kinijoje atsipirks tie 300mlrd. USD, kurie ten dabar dedami į naujas linijas? Labai abejoju.
Comment
-
Akumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO automobiliai ne naftos produktais varomi? Net jei ir paplistų elektromobiliai, iš ko bus gaminama elektros energija? Bet kokiu atveju traukinys sunaudoja mažiau energijos nei reikėtų tam pačiam žmonių kiekiui važiuoti su lengvaisiais automobiliais su vidutinišku 1,5 žmogaus automobilyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNet jei ir paplistų elektromobiliai, iš ko bus gaminama elektros energija?Elektrą pigiausia gaminti atominėse elektrinėse, kurių JAV visiškai netrūksta.Parašė andyour Rodyti pranešimąAkumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.
Beje, tik laiko klausimas, kada bus įsisavinta termobranduolinė energijos gamyba. Tada palaipsniui elektra dar pigs.
Taip pat dar nepaminėjote hidroelektrinių. JAV jų turi net labai įspūdingų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pirma, energijos kaupimas akumuliatoriuose yra mažiau efektyvus energijos panaudojimo būdas nei tiesioginis jos suvartojimas. Antra, mes dar net nenutuokiame kokią ekologinę bombą sukurs traukos akumuliatorių naudojimas.Parašė andyour Rodyti pranešimąAkumuliatorius galėtų krauti vėjo ir saulės jėgainės. Ko gero, tai būtų efektyviausias jų pritaikymas. Kalifornijoje ir Floridoje pakankamai vėjo ir saulės.
Be to reikia vertinti viską ne vien saulėtosios Kalifornijos rėmuose.
Comment
-
Australija labai rimtai svarsto dėl greitųjų traukinių. Informaciją dedu čia, kol dar nėra reikalo kurti atskiros temos:

http://online.wsj.com/article/SB1000...LEFTSecondNews
Comment
-
O cia jei kam nors is jusu bus nezapadlo (nes rusu kalba), galima pasikuisti kokia savaite, tiesiog klondaikas, per daug geras dalykas, kad jo nezinoti, kas nemokat rusiskai galima ziureti paveiksliukus kuriu debesys, ten yra izanga o apacioje desimt daliu kurias paspaudus vualia:Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
http://periskop.livejournal.com/1240484.html
Comment
Comment