Lietuviai nesugalvos kokiu dvivagoniu nusipirkt?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[EE] Estijos geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O dvivagoniu trukumo nera pas mus? Cia siap pasvarstymas..Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš estų? O kam, jų DR1A senesni už LG turimus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trys galvos (230-3, 241-1, 244-3) ir trys prikabinamieji vagonai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai čia tik vienas,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Estai rudenį įsigijo kinų gamybos manevrinį DF7G-E.
 http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=2
 
 First Chinese-built locomotive shipped to an EU customer
 http://www.railwaygazette.com/news/s...-customer.htmlPaskutinis taisė Zorro; 2013.02.08, 14:51.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keletas šviežių akimirkų iš Estijos
 Dyzelinis DR1-A Sankt Peterbrugas-Talinas atvykęs 22:50 į Taliną
  
 
 Naujasis bandomasis Stadler Talino stotyje
  
 
 O čia keletas vaizdelių kritikams dėl Estijos geležinkelių infrastruktūros.
 2012 m. retro stiliuje atnaujinta Tartu geležinkelio stotis (iki 2010 m. buvusi privatizuota). Kamerų daug, apsaugos nepastebėjome.
  
 
  
 
 atnaujintas tunelis
  
 
 vidus
  
 
  
 
  
 
 vienoje salėje pasakojama apie tartu ruožo, stoties istoriją ir geležinkelio įtaką miesto plėtrai
  
 
 LG vis dar technikos stebuklas - bilietų automatas (kasos nėra)
  
 
 interjerą atintinkantys suoliukai
  
 
 Pabaigai klausimas - ar mes negalime turėti panašiai atnaujintos stoties taip kaip ji atrodė prieš 100 metų.
 Ką tik Šiaulių geležinkelio stotyje buvo atlikti euro-remontai.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš dabar eksploatuojamų stočių su dideliais keleivių srautais nelabai yra tinkama stotis. Vilniaus? Centrinė dalis perstatyta po karo. Kaunas - pokarinis pastatas. Šiauliai - šviežiai suremontuota. Lentvaris??? Nelabai ypatinga. Manau, kad labiausiai tiktų Kaišiadorys. Nes keleivių daug, stoties salė rimčiau remontuota prieš kokius 30 metų, pastatas pakankamai monumentalus. Galbūt dar būtų galima kalbėti apie Klaipėdos senąją stotį. Bet ji privatizuota, apgriauta, šalia stovi naujas priestatas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaišiadorių stoties keleivių salė remontuojama dabarParašė Al1 Rodyti pranešimąIš dabar eksploatuojamų stočių su dideliais keleivių srautais nelabai yra tinkama stotis. Vilniaus? Centrinė dalis perstatyta po karo. Kaunas - pokarinis pastatas. Šiauliai - šviežiai suremontuota. Lentvaris??? Nelabai ypatinga. Manau, kad labiausiai tiktų Kaišiadorys. Nes keleivių daug, stoties salė rimčiau remontuota prieš kokius 30 metų, pastatas pakankamai monumentalus. Galbūt dar būtų galima kalbėti apie Klaipėdos senąją stotį. Bet ji privatizuota, apgriauta, šalia stovi naujas priestatas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 keleivių salės kapitalinis remontasParašė Al1 Rodyti pranešimąTik padažymas ar rimtas remontas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakar, liepos 1 d. naujieji Stadler elektriniai traukiniai pradėjo kursuoti reguliariai. Kažkaip labai ilgai tęsėsi jų bandymai. Negi buvo tiek daug trūkumų?
 Nuo liepos 26 d. planuojama, kad keleivius veš tik naujieji elektriniai traukiniai.
 Apie dyzelinius kol kas dar nieko nerašo. Matyt yra dar rimtesnių trūkumų, kuriuos šalina.
 
 http://rus.delfi.ee/daily/business/f....d?id=66374920
 
 Nuotrauka
 
 http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Railwayz_info vakar parašė, kad Rygoje juos tik kapitalins, o po to parduos ar į Rusiją, ar į Kazachstaną.Parašė vectron Rodyti pranešimąNeseniai rusiškoje Delfi'o versijoje rašė, kad estai Latvijos geležinkeliams parduos visus ER2 serijos elektrinius traukinius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po truputį, neskubant dėsiu nuotraukas. Taip kad neskubėkite, kantrybės, gal per kokius metus sukrausiu 
 
 taigi, mažai kas žino, kad iš tiesų iš Estijos yra ... du keliai į Latviją. Vienas jau visų ne kartą pervažiuotas, tradicinis, einantis tiesiai į Rygą. Kitas, slaptas Estijoje jis vadinasi kelias nr. 15 , o Latvijoje - privažiuojamasis kelias SIA "Tine" . Dėl įvairių istorinių apnkybių šitas kelias veda į buvusią stotį Valka. Įdomiausia, kad dabar ši stotis yra įsikūrusi viduryje kelyno... Taigi, unikalus kelias, unikalus atvejis... Estijoje jis vadinasi kelias nr. 15 , o Latvijoje - privažiuojamasis kelias SIA "Tine" . Dėl įvairių istorinių apnkybių šitas kelias veda į buvusią stotį Valka. Įdomiausia, kad dabar ši stotis yra įsikūrusi viduryje kelyno... Taigi, unikalus kelias, unikalus atvejis...
 
 Žemėlapis iš maps google
 
 
 
 Startuojam
 
 
 
 Labai aiškiai matosi, kur Estijos pabaiga, kur Latvijos pradžia , sorry už kokybę iškarpa iš didesnės foto
 
 
 
 Foto nuo tilto Latvijoje
 
 
 
 Valka stotis
 
 
 
 Stoties tualetas
 
 
 
 Kelionės finalas...
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mažytė kelionė linija Koidula - Valga. Šiuo metu keleivinis eismas vyksta iki Piusa stotelės. Pati Koidula stotis pastatyta prieš kelis metus, kiek girdėjau tai bendras privataus ir valstybinio kapitalo projektas.
 
 Pati stotis :
 
 
 
 Įdomu yra tai, kad šioje stotyje įrengtas apsisukimo ratas (kiek mano patirtis rodo, tai visiška retenybė)
 
 
 
 Stotyje dirba tiek privatūs lokomotyvai - šiuo atveju AS E.R.S TE116- 1366
 
 
 
 tiek ir Estijos geležinkelių - EVR Cargo lokomotyvai - 2TE116 (numeracija netikra, todėl nededu)
 
 
 
 Pačioje stotyje įrengtas pasienio kontrolės punktas - jis nė karto lig šiol nenaudotas - pagal planus čia turėjo būti tikrinami Rusijos traukinių keleiviai
 
 
 Comment







Comment