Parašė JlL
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[CN] Greitieji geležinkeliai Kinijoje / CRH
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  tureta omenyje kad 360 km/h (kinu) yra naujas rekordas pastoviai keleivius vezantiems traukiniams (tokiu max greiciu bus vykdomas keleiviu vezimas). Tavo pamineti traukiniai vaziavo tusti tokiu greiciu.
							
						"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002 tureta omenyje kad 360 km/h (kinu) yra naujas rekordas pastoviai keleivius vezantiems traukiniams (tokiu max greiciu bus vykdomas keleiviu vezimas). Tavo pamineti traukiniai vaziavo tusti tokiu greiciu.
							
						"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
 
 
 - George W. Bush President of the USA
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kinijos geležinkelių riedmenų apžvalga (rusiškai, bet daug foto):
 
 http://vlad-hunrider.livejournal.com/362127.html
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Kinijoje penktadienį buvo pasiektas naujas keleivinio traukinio greičio pasaulio rekordas — 486,1 kilometrų per valandą, pranešė vietos žiniasklaida.
 Rekordas pasiektas išbandant naują greitąją geležinkelio magistralę Pekinas-Šanchajus. Ankstesnis 416,3 kilometrų per valandą greičio rekordas taip pat priklauso kinams, ir buvo pasiektas rugsėjo 28 dieną.
 Tokį greitį pasiekė Kinijoje sukurtas ir pagamintas traukinys “CRH 380A”, pavadintas “Harmonija”.
 Greitoji atšaka Pekinas-Šanchajus dar neatiduota naudoti. Reguliarų eismą ja numatoma atidaryti 2011 metų pabaigoje. Tada 1 tūkst. 318 kilometrų atstumą tarp abiejų miestų traukiniai įveiks per keturias valandas.
 Šiandien lėktuvų skrydžių tarp Pekino ir Šanchajaus laikas — maždaug dvi valandos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nematau didelio skirtumo, ar modifikuoti seną modelį ar pagaminti naują, iškarto skirtą būti eksploatuojam tokiomis apkrovomis.Parašė JohnTiesa, tai nemodifikuoto traukinio rekordas. Bent jau anglakalbėje žiniasklaidoje šį kartą tai buvo paminėta.
 
 Iš Daily Mail
 
 
 
 Lietuviškuose straipsniuose tai lyg ir nebuvo paminėta. Iš čia ir kyla neaiškumai, nes žurnalistai nelabai susigaudo, apie ką kalbama, dėl ko skaitytojams pateikiama nekokybiška informacija.
 
 Negana to, mūsiškės naujienų agentūros dažniausiai tokią informaciją "by default" graibo iš Rusiškų šaltinių, dėl ko gaunasi "sugedęs telefonas" . .
 
 beja ir tos modifikacijos, tiesa sakant, netokios jau didelės, kad nebūtų galima lyginti abiejų rekordų. tačiau PR yra PRSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rugsėjo mėnesį jau buvo aiškinama tokiems nesusipratėliams kaip gerbiamasis, kiek skirtingų kategorijų yra greičio rekordams. O kad žurnaliūgoms svarbu pateikti sensaciją, o ne esmines detales - jau kitas reikalas. TGV pasiekė absoliutų greičio rekordą traukiniams su ratais. CRH380A pasiekė greičio rekordą nemodifikuotiems komerciniams traukiniams su ratais.
 
 P.S. Eilinį kartą pakimbu ant to, kad rašau atsakymą priešpaskutiniame diskusijos lape  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, nuo ko priklauso greičio ribos. Nuo variklio tikrai ne, tada arba nuo važiuoklės arba nuo bėgių.Parašė JohnVideo su greičiausio pasaulyje keleivinio traukinio bandymais, kuomet buvo pasiektas 487,3km/h greitis. Bandymams naudotas traukinys CRH380BL, kurio autorinės teisės formaliai prisiskiriamos CNR Tangshan Railway Vehicle Co., Ltd., bet akivaizdu, kad viskas padaryta ne be Siemens pagalbos
 
 Youtube video
 Comment



 
							
						







Comment