Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    1945 m. buvo du keliai, dabar tik vienas. Kodel?

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Greičiau neatstatytas tunelis, o nukasta kalno dalis (virš susprogdintos vietos). Stilius gerai žinomas "Sila jest uma nenado"

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Atstatyto tunelio atidarymas 19450915. Nuotraukos iš www.fotosoyuz.ru
    Каунас. Открытие железнодорожного тоннеля. 15 сентября 1945 г




    Paskutinis taisė railman; 2013.11.28, 16:51.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    dėl Kaunas-1 stotelės tuputį:

    "Bendrovės Keleivių vežimo direkcijos direktorius Raimondas Burkovskis teigė žinantis apie gyventojų pageidavimą palikti stotį Petrašiūnuose, tačiau projekte, pagal kurį lėšų jai įrengti skyrė ES, numatyta, kad po tunelio remonto stotis turi būti išmontuota. R.Burkovskis neatmetė galimybės, kad stotis ten gali būti įrengta ateityje, tačiau nežinia kada.

    "Tokią galimybę labai rimtai svarstėme, bet šiuo metu ten yra laikinas statinys, o žemė priklauso ne mums. Įteisinti žemę – ilgas procesas", – aiškino R.Burkovskis.."

    iš : http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...urmulys-249102

    Komentuoti:


  • molotov_47
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    1991 metais eurų dar nebuvo.
    1991m buvo ECU (aka XEU, ₠) (European Accounting Unit), kurį dėl pavadinimo problemų (vok. "ein ECU" skamba kaip "eine Kuh - karvė"; pranc. šis pavadinimas skamba kaip "écu" - prancūzų moneta, galiojusi iki 1789) 1999m 1:1 santykiu pakeitė euras. Tačiau tai tik palyginus mažas netikslumas.

    Yra dar viena problema: nerandu 1991 m. ₠/euro-9 šalių valiutų kursų, be jų neįmanoma apskaičiuoti ₠/$ kurso ir palyginti kainų pagal $ vertę skirtingais laikotarpiais. Kol kas radau tik 1984 09 17 ir 1998 12 31 kursus, todėl galima abejoti šio straipsnio duomenų tikslumu.
    Paskutinis taisė molotov_47; 2009.11.19, 14:41.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Na sake, kad zeme is Kaunas-1 yra isnuomota su galimybe irengti tik laikina stoti..
    Tai o bėgiai ir kažkoks atstumas aplink juos ne LG priklauso?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Buvo kadaise užėjus kalba, kad vietoj Amalių stotelės bus naudojama Kaunas-1. Privalumas -- sustojusiam traukiniui nereiks stovėti ant pervažos. Tai dabar, kaip supratau, tokių planų nebėra?
    Na sake, kad zeme is Kaunas-1 yra isnuomota su galimybe irengti tik laikina stoti..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-11-16
    Traukiniai tuneliu važiuoja nuo antradienio (papildyta)

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...pildyta-248868

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Buvo kadaise užėjus kalba, kad vietoj Amalių stotelės bus naudojama Kaunas-1. Privalumas -- sustojusiam traukiniui nereiks stovėti ant pervažos. Tai dabar, kaip supratau, tokių planų nebėra?

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Tai blemba, kas čia per piktinimaisi, pasižiūrėkit į to tunelio sienas, vien viena plyta kiek kainuoja, ten gi ne cementinė siena. Tai gal žmonės galvoja, kad geriau išmest kokį nors didikų sarkofagą, o juos geriau sukišt į skardinę dėžę? aišku bus pigiau, nereikės kišt pinigų restauravimui. Istoriją suremontuot visada sunkiau, negu sukurti naują.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    1991 metais eurų dar nebuvo.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    per 18 metu pinigu verte gerokai krito. antras dalykas - restauruoti, rekonstruoti, net kapitaliai remontuoti yra sunkiau, negu is naujo pastatyti - sita gali tau patvirtinti ne tik statybu inzinieriai. trecia - manau, kad ir cia buvo kazkiek "atkatu"

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Vakar, po rekonstrukcijos atidarytas dar 1861 m. statytas, gražus kaip nuotaka, Kauno tunelis. Jo ilgis ~1300 m, rekonstrukcijos kaina - 100 Mln Lt, t.y. 1 cm kainavo ~770 Lt. Po rekonstrukcijos traukiniai tuneliu galės važiuoti 83 km/val. greičiu. 1991 m. Vokietijoje atidarytas naujas (ne rekonstruotas) Mündener tunelis, kurio ilgis 10500 m, kainavo ~100 Mln € (345 Mln LT), t.y. 1 cm kaina ~95 € (~328 Lt). Tuneliu traukiniai gali važiuoti 240 km/val. Vadinasi per 20 m. kainų prasme (deja, ne technine) mes pavijome ir dvigubai aplenkėme 1991 m. Vokietiją. Na, pagaliau, nes buvo nusibodę laukti...
    Šaltinis: http://jucaitis.blogspot.com/2009/11...vokietija.html

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    gretbėgis ten, jau buvo kalbėta kažkur

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Tunelyje matėsi dvigubi bėgiai - dėl sutvirtinimo ar ir tais siauresniais važinėjama ?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė miurdock Rodyti pranešimą
    Amžiaus statyba, matyt kažkas nenorėjo ilgai paleisti šio tunelio, kažkam nebuvo naudingas jo atidarymas
    kažkas dėl prastovos delspinigius skaičiuoja

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Is Vilniaus irgi stabdziai tikrinami, prie Burbiskiu.
    nuo to tuneliu neturėtum ilgiau važiuot, kad prie Vilniaus stabdžius tikrina.

    jei nelabai aisq, norėjau pasakyti, kad važiuojant nuo Kauno greitis ribojamas tuneliu, o nuo Vilniaus ne.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė STIFF Rodyti pranešimą
    Įdomu, kam tos lemputės blykčioja?
    tam, kad būnant tunelyje žinotum, kad artėja traukinys. signalizacija pradeda veikti 5min. iki traukinio
    Paskutinis taisė ivas; 2009.11.17, 07:57.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau atpigino.

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Amžiaus statyba, matyt kažkas nenorėjo ilgai paleisti šio tunelio, kažkam nebuvo naudingas jo atidarymas

    Geležinkelio stotis atgims ir vėl sulauks masių žmonių, beliks atpigint traukinių bilietus optimistiška blevyzgonė

    Komentuoti:

Working...
X