Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio tunelis
Collapse
X
-
Greičiau neatstatytas tunelis, o nukasta kalno dalis (virš susprogdintos vietos). Stilius gerai žinomas "Sila jest uma nenado"
Komentuoti:
-
Atstatyto tunelio atidarymas 19450915. Nuotraukos iš www.fotosoyuz.ru
Каунас. Открытие железнодорожного тоннеля. 15 сентября 1945 г


Paskutinis taisė railman; 2013.11.28, 16:51.
Komentuoti:
-
dėl Kaunas-1 stotelės tuputį:
"Bendrovės Keleivių vežimo direkcijos direktorius Raimondas Burkovskis teigė žinantis apie gyventojų pageidavimą palikti stotį Petrašiūnuose, tačiau projekte, pagal kurį lėšų jai įrengti skyrė ES, numatyta, kad po tunelio remonto stotis turi būti išmontuota. R.Burkovskis neatmetė galimybės, kad stotis ten gali būti įrengta ateityje, tačiau nežinia kada.
"Tokią galimybę labai rimtai svarstėme, bet šiuo metu ten yra laikinas statinys, o žemė priklauso ne mums. Įteisinti žemę – ilgas procesas", – aiškino R.Burkovskis.."
iš : http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...urmulys-249102
Komentuoti:
-
1991m buvo ECU (aka XEU, ₠) (European Accounting Unit), kurį dėl pavadinimo problemų (vok. "ein ECU" skamba kaip "eine Kuh - karvė"; pranc. šis pavadinimas skamba kaip "écu" - prancūzų moneta, galiojusi iki 1789) 1999m 1:1 santykiu pakeitė euras. Tačiau tai tik palyginus mažas netikslumas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą1991 metais eurų dar nebuvo.
Yra dar viena problema: nerandu 1991 m. ₠/euro-9 šalių valiutų kursų, be jų neįmanoma apskaičiuoti ₠/$ kurso ir palyginti kainų pagal $ vertę skirtingais laikotarpiais. Kol kas radau tik 1984 09 17 ir 1998 12 31 kursus, todėl galima abejoti šio straipsnio duomenų tikslumu.Paskutinis taisė molotov_47; 2009.11.19, 14:41.
Komentuoti:
-
Tai o bėgiai ir kažkoks atstumas aplink juos ne LG priklauso?Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNa sake, kad zeme is Kaunas-1 yra isnuomota su galimybe irengti tik laikina stoti..
Komentuoti:
-
Na sake, kad zeme is Kaunas-1 yra isnuomota su galimybe irengti tik laikina stoti..Parašė r08n Rodyti pranešimąBuvo kadaise užėjus kalba, kad vietoj Amalių stotelės bus naudojama Kaunas-1. Privalumas -- sustojusiam traukiniui nereiks stovėti ant pervažos. Tai dabar, kaip supratau, tokių planų nebėra?
Komentuoti:
-
2009-11-16
Traukiniai tuneliu važiuoja nuo antradienio (papildyta)
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...pildyta-248868
Komentuoti:
-
Buvo kadaise užėjus kalba, kad vietoj Amalių stotelės bus naudojama Kaunas-1. Privalumas -- sustojusiam traukiniui nereiks stovėti ant pervažos. Tai dabar, kaip supratau, tokių planų nebėra?
Komentuoti:
-
Tai blemba, kas čia per piktinimaisi, pasižiūrėkit į to tunelio sienas, vien viena plyta kiek kainuoja, ten gi ne cementinė siena. Tai gal žmonės galvoja, kad geriau išmest kokį nors didikų sarkofagą, o juos geriau sukišt į skardinę dėžę? aišku bus pigiau, nereikės kišt pinigų restauravimui. Istoriją suremontuot visada sunkiau, negu sukurti naują.
Komentuoti:
-
per 18 metu pinigu verte gerokai krito. antras dalykas - restauruoti, rekonstruoti, net kapitaliai remontuoti yra sunkiau, negu is naujo pastatyti - sita gali tau patvirtinti ne tik statybu inzinieriai. trecia - manau, kad ir cia buvo kazkiek "atkatu"
Komentuoti:
-
Šaltinis: http://jucaitis.blogspot.com/2009/11...vokietija.htmlVakar, po rekonstrukcijos atidarytas dar 1861 m. statytas, gražus kaip nuotaka, Kauno tunelis. Jo ilgis ~1300 m, rekonstrukcijos kaina - 100 Mln Lt, t.y. 1 cm kainavo ~770 Lt. Po rekonstrukcijos traukiniai tuneliu galės važiuoti 83 km/val. greičiu. 1991 m. Vokietijoje atidarytas naujas (ne rekonstruotas) Mündener tunelis, kurio ilgis 10500 m, kainavo ~100 Mln € (345 Mln LT), t.y. 1 cm kaina ~95 € (~328 Lt). Tuneliu traukiniai gali važiuoti 240 km/val. Vadinasi per 20 m. kainų prasme (deja, ne technine) mes pavijome ir dvigubai aplenkėme 1991 m. Vokietiją. Na, pagaliau, nes buvo nusibodę laukti...
Komentuoti:
-
Tunelyje matėsi dvigubi bėgiai - dėl sutvirtinimo ar ir tais siauresniais važinėjama ?
Komentuoti:
-
kažkas dėl prastovos delspinigius skaičiuojaParašė miurdock Rodyti pranešimąAmžiaus statyba, matyt kažkas nenorėjo ilgai paleisti šio tunelio, kažkam nebuvo naudingas jo atidarymas
Komentuoti:
-
nuo to tuneliu neturėtum ilgiau važiuot, kad prie Vilniaus stabdžius tikrina.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIs Vilniaus irgi stabdziai tikrinami, prie Burbiskiu.
jei nelabai aisq, norėjau pasakyti, kad važiuojant nuo Kauno greitis ribojamas tuneliu, o nuo Vilniaus ne.
Komentuoti:
-
tam, kad būnant tunelyje žinotum, kad artėja traukinys. signalizacija pradeda veikti 5min. iki traukinioParašė STIFF Rodyti pranešimąĮdomu, kam tos lemputės blykčioja?Paskutinis taisė ivas; 2009.11.17, 07:57.
Komentuoti:
-
Amžiaus statyba, matyt kažkas nenorėjo ilgai paleisti šio tunelio, kažkam nebuvo naudingas jo atidarymas
Geležinkelio stotis atgims ir vėl sulauks masių žmonių, beliks atpigint traukinių bilietus
optimistiška blevyzgonė
Komentuoti:
Komentuoti: