Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Buvo žiūrima į ateitį, o tunelis, Kauno stotis ir tiltai buvo siaura vieta. Aplinkkelis vienkelis, nes per Kauną irgi vyko eismas. Bet ant užtvankos yra dviems keliams atramos įrengtos. Būtų padarę antrą kelią, kai jo būtų prireikę. Neprireikė, pakako to, kas buvo. Galiausiai juk tada dar buvo išnaudojamas kelias į Kaliningradą per Pagėgius. Dabar per Pagėgius srautas - tik trupiniai.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.01.10, 22:01.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Net jei po karo nebūtų atsisakę, vis tiek būtų tekę vėliau atsisakyti ir tiesti apvažiavimą. Nes Panerių tunelis siauresnis už Kauno ir jei du keliai tilpo, tai didėjant gabaritams jau būtų nebetilpę. Ypač elektrifikuojant ruožą. Kaune tunelį išgelbėjo tik apylanka per HE. Jei ne ji, tai augant srautams ir gabaritams, būtų tekę tunelį kažkaip apeiti.
    O apylanka per HE buvo tiesta būtent su idėja srautus didinti ar tiesiog norėta nukreipti triukšmą nuo Kauno ? Ir kodėl tiestas vienkelis o ne dvikelis ?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl atsisakė senos, tiesesnės trasos?
    Kiek žinau, tai kažkada po antrojo pasaulinio karo tunelis įgriuvo ir po to jo nebeatstatė.

    Kas įdomu, kad Panerių tunelis iš esmės yra Kauno geležinkelio tunelio dvynys.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    laida apie Kauno geležinkelio tunelį:

    https://www.youtube.com/watch?v=AzdJ36T0BbE

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Kauno tunelis 18.. metais



    humus.dreamwidth.org

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš Kauno lokomotyvų depo archyvo.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Gal kas galėtų pasakyti kodėl Kauno geležinkelio tunelyje bėgiai nesuvirinti?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš knygos „Kauno atvirukai 1918-1940“. Vilnius, 2001 m.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.12.15, 11:02.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Nuotrauka daryta tarp 1930-1939m.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Čia ta foto link rytų kaip suprantu , dar nebuvo 3 mergelių tilto
    Pastebėjimas dar,link Kauno gel stoties važiuojant nuo Dainų slėnio aiškiai matyti,kad tunelio fasada- prieigos yra darytos iš stoties pusės,o atkreipiat dėmėsį,kad nuo Dainų slėnio paliktas tas senas betonas baltos spalvos prieš jo rekonstrukciją.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Nuotrauka daryta tarp 1930-1939m.



    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    VPT: 80 mln. Lt kainavusi Kauno geležinkelio tunelio renovacija vykdyta pažeidžiant įstatymą
    http://verslas.delfi.lt/automoto/vpt....d?id=53766191
    Ačiū Dievui, kad tokių išvadų nepriėjo vykdant rekonstrukciją, būtų užstrigę ilgam laikui.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    VPT: 80 mln. Lt kainavusi Kauno geležinkelio tunelio renovacija vykdyta pažeidžiant įstatymą
    http://verslas.delfi.lt/automoto/vpt....d?id=53766191

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1940m. Nr.2



    Komentuoti:


  • railman
    replied

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1929m.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno tunelis.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno tunelis.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Šiais laikais elektriniai traukiniai, bet kokiu atveju, pro tunelį nepralįstų, jei būtų antrasis kelias, tai niekas ir nesirūpina. Galų gale, ne taip jau smarkiai jis užkemša traukinių judėjimą, kad būtų verta vargti.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    1945 m. buvo du keliai, dabar tik vienas. Kodel?
    Kažkada forume buvo rašyta, kad apie 1965 metus tunelyje įvyko garvežių susidūrimas, dėl to vėliau ir padarė tik vieną kelią.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    1945 m. buvo du keliai, dabar tik vienas. Kodel?
    Apie tai jau buvo rašyta forume. Du keliai buvo iki traukinių avarijos tunelyje 196x. Tik tada susiprato, kad po sprogdinimų ir atstatymų tunelis susiaurėjo.

    Komentuoti:

Working...
X