Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    iš Kauno važiuojant tuneliu kelionė turėtų trukti ilgiau, tunelyje bus tikrinami stabdžiai, greitis 40km/h stovi ženklai
    O dėl greičio padidinimo ruože Pravieniškės-Kaišiadorys ar kokiam kitam reikalai greiti galimi? Ar procesas neapibrėžtais terminais?
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      #62
      Antradienį Kaune atidaromas rekonstruotas geležinkelio tunelis (foto)
      Kauno geležinkelio tunelis, kuris remontui buvo uždarytas 2007 metų rudenį, antradienį bus atidarytas eismui. Pirmadienį tunelis valstybinės komisijos buvo pripažintas tinkamu naudoti.

      Tunelio rekonstrukcijos darbų metu buvo renovuotos geležinkelio konstrukcijos, elektros, signalizacijos, avarinio ryšio linijos, įrengtos naujos saugos sistemos, atnaujintas apšvietimas, išardyta neveikusi tunelio sausinimo bei vandens surinkimo sistemos ir įrengta nauja drenažų sistema, kuri renka ne tik atsirandantį tunelyje gruntinį vandenį, bet ir vandenį, atsirandantį ant tunelio skliautų.

      Vienas sudėtingiausių tunelio remonto darbų – tunelio skerspjūvio platinimas. 108 metrų ruožas buvo praktiškai perstatomas iš naujo, restauruoti originalūs portalai. Betonuojant tunelio skliautą buvo specialiai šiam tunelio skerspjūviui pagamintas klojinys.

      Tuneliu traukinių judėjimas galės vykti iki 83 km/h greičiu vietoj iki rekonstrukcijos buvusio 40 km/h greičio.

      Projekto vertė – 80 mln. litų be PVM. 85 proc. lėšų tunelio remontui skyrė Europos Sąjunga, likusią dalį padengs Vyriausybė ir „Lietuvos geležinkeliai“.
      http://www.verslosavaite.lt/index.ph...lis-Kaune.html

      Comment


        #63
        Parašė ivas Rodyti pranešimą
        iš Kauno važiuojant tuneliu kelionė turėtų trukti ilgiau, tunelyje bus tikrinami stabdžiai, greitis 40km/h stovi ženklai
        Is Vilniaus irgi stabdziai tikrinami, prie Burbiskiu.

        Comment


          #64
          Parašė delfi.lt
          Po rekonstrukcijos atidaromas vienintelis Baltijos šalyse Kauno geležinkelio tunelis
          http://tv.delfi.lt/video/utRn83mJ/
          Įdomu, kam tos lemputės blykčioja?

          Comment


            #65
            Traukiniai tuneliu važiuos nuo antradienio

            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-248868

            Comment


              #66
              Amžiaus statyba, matyt kažkas nenorėjo ilgai paleisti šio tunelio, kažkam nebuvo naudingas jo atidarymas

              Geležinkelio stotis atgims ir vėl sulauks masių žmonių, beliks atpigint traukinių bilietus optimistiška blevyzgonė

              Comment


                #67
                Jau atpigino.

                Comment


                  #68
                  Parašė STIFF Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kam tos lemputės blykčioja?
                  tam, kad būnant tunelyje žinotum, kad artėja traukinys. signalizacija pradeda veikti 5min. iki traukinio
                  Paskutinis taisė ivas; 2009.11.17, 06:57.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Is Vilniaus irgi stabdziai tikrinami, prie Burbiskiu.
                    nuo to tuneliu neturėtum ilgiau važiuot, kad prie Vilniaus stabdžius tikrina.

                    jei nelabai aisq, norėjau pasakyti, kad važiuojant nuo Kauno greitis ribojamas tuneliu, o nuo Vilniaus ne.

                    Comment


                      #70
                      Parašė miurdock Rodyti pranešimą
                      Amžiaus statyba, matyt kažkas nenorėjo ilgai paleisti šio tunelio, kažkam nebuvo naudingas jo atidarymas
                      kažkas dėl prastovos delspinigius skaičiuoja

                      Comment


                        #71
                        Tunelyje matėsi dvigubi bėgiai - dėl sutvirtinimo ar ir tais siauresniais važinėjama ?

                        Comment


                          #72
                          gretbėgis ten, jau buvo kalbėta kažkur

                          Comment


                            #73
                            Vakar, po rekonstrukcijos atidarytas dar 1861 m. statytas, gražus kaip nuotaka, Kauno tunelis. Jo ilgis ~1300 m, rekonstrukcijos kaina - 100 Mln Lt, t.y. 1 cm kainavo ~770 Lt. Po rekonstrukcijos traukiniai tuneliu galės važiuoti 83 km/val. greičiu. 1991 m. Vokietijoje atidarytas naujas (ne rekonstruotas) Mündener tunelis, kurio ilgis 10500 m, kainavo ~100 Mln € (345 Mln LT), t.y. 1 cm kaina ~95 € (~328 Lt). Tuneliu traukiniai gali važiuoti 240 km/val. Vadinasi per 20 m. kainų prasme (deja, ne technine) mes pavijome ir dvigubai aplenkėme 1991 m. Vokietiją. Na, pagaliau, nes buvo nusibodę laukti...
                            Šaltinis: http://jucaitis.blogspot.com/2009/11...vokietija.html

                            Comment


                              #74
                              per 18 metu pinigu verte gerokai krito. antras dalykas - restauruoti, rekonstruoti, net kapitaliai remontuoti yra sunkiau, negu is naujo pastatyti - sita gali tau patvirtinti ne tik statybu inzinieriai. trecia - manau, kad ir cia buvo kazkiek "atkatu"
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #75
                                1991 metais eurų dar nebuvo.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  #76
                                  Tai blemba, kas čia per piktinimaisi, pasižiūrėkit į to tunelio sienas, vien viena plyta kiek kainuoja, ten gi ne cementinė siena. Tai gal žmonės galvoja, kad geriau išmest kokį nors didikų sarkofagą, o juos geriau sukišt į skardinę dėžę? aišku bus pigiau, nereikės kišt pinigų restauravimui. Istoriją suremontuot visada sunkiau, negu sukurti naują.
                                  DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                  Comment


                                    #77
                                    Buvo kadaise užėjus kalba, kad vietoj Amalių stotelės bus naudojama Kaunas-1. Privalumas -- sustojusiam traukiniui nereiks stovėti ant pervažos. Tai dabar, kaip supratau, tokių planų nebėra?

                                    Comment


                                      #78
                                      2009-11-16
                                      Traukiniai tuneliu važiuoja nuo antradienio (papildyta)

                                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...pildyta-248868
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                        Buvo kadaise užėjus kalba, kad vietoj Amalių stotelės bus naudojama Kaunas-1. Privalumas -- sustojusiam traukiniui nereiks stovėti ant pervažos. Tai dabar, kaip supratau, tokių planų nebėra?
                                        Na sake, kad zeme is Kaunas-1 yra isnuomota su galimybe irengti tik laikina stoti..

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                          Na sake, kad zeme is Kaunas-1 yra isnuomota su galimybe irengti tik laikina stoti..
                                          Tai o bėgiai ir kažkoks atstumas aplink juos ne LG priklauso?
                                          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X