Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvoje irgi neveikiant signalizacijai 25km/h greičiu važiuojama.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Kazlų - Rūdos geležinkelio stotis 1944 metais.



      Šaltinis

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Lietuvoje irgi neveikiant signalizacijai 25km/h greičiu važiuojama.
        Kažkaip neteko nei karto to patirti... O Lenkijoje ne kartą...

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Tai pala kaip vairuotojas gali važiuoti per raudoną signalą arba per nuleistą šlagbaumą???? Neieškokim sliekų kur nereikia....
          Reiktų kaip Rusijoje pakeliamas užtvaras padaryt. Pro tokią ant pervažos prasibraut nebent su kokiu KrAZu pavyktų.
          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            Įdomu. Kybartuose tarybiniais laikais pastatyta gamykla (ir katilinė), į kurią geležinkelio atšaka iš Kybartų stoties vedė per Kaliningrado srities teritoriją.

            Žemėlapyje ji parodyta. Ortofotonuotraukoje taip pat matyti pylimas. Siena eina Lieponos upe.



            Paskutinis taisė Al1; 2011.08.16, 21:14.

            Comment


              Pietiniam pakrašty? Kokia dabar situacija?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Žinoma, kad šiais laikais apie tokios šakos eksploataciją negali būti nei kalbos. Ji išardyta. Ten miesto katilinė. Nes adresas sutampa. Visgi teritorija tik katilinei per didelė.
                Paskutinis taisė Al1; 2011.08.16, 21:13.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Žinoma, kad šiais laikais apie tokios šakos eksploataciją negali būti nei kalbos. Ji išardyta. Ten miesto katilinė. Nes adresas sutampa. Visgi teritorija tik katilinei per didelė.
                  LL TARA, UAB
                  J. Basanavičiaus a. 9, Vilkaviškio m.
                  Išsikėlė iš Kybartų m. Vištyčio g. 40
                  http://118.lt/imones/ll-tara-uab/7990215

                  Comment


                    2011/08/24

                    Statomas geležinkelio tiltas per Šešupe, ties Pilviškiais...




                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                    Comment


                      Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
                      Statomas geležinkelio tiltas per Šešupe, ties Pilviškiais...
                      Čia europinei vežei?
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Taigi juk link Kybartų neis europinė vežė.

                        Daugiau info 87 pranešime.
                        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                        Comment


                          Įkeliu užsilikusias Kybartų stoties nuotraukas
                          Foto 2008.05

                          Kybartų pervaža
                          Vaizdas nuo pervažos sienos link


                          Vaizdas muitinės link




                          Vaizdas stoties link

                          Comment


                            Kybartų stotis
                            Foto 2008.05







                            Nuo pėsčiųjų viaduko






                            Į Kauno pusę








                            Stotis iš pietų pusės


                            Vaizdas Rusijos sienos link


                            Iškirptas pervažos vaizdas su bažnyčios griuvėsiais anapus sienos, Eitkūnuose

                            Comment


                              nagrinėjant stotis, kilo natūralus klausimas. Įdomu kodėl Pilviškių stoties rūmai kažkaip architektūriškai neatitinka 4 klasės (jei gerai pamenu) stotims būdingų formų? Man ji mažų mažiausiai 3 klasės.. juolab, kad tokių neteko daugiau užmatyti Lt teritorijoj.

                              Comment


                                Įtariu, kad mūrinė stotis buvo pastatyta vėliau. Tik įdomu, kodėl?
                                Juk tiesiant geležinkelį Peterburgas - Varšuva ir atšaką per Kauną į Virbalį, buvo pastatytos tik šios mūrinės stotys: Virbalio - aukščiausios klasės, Vilniaus ir Kauno - 1 klasės, Švenčionėlių ir Lentvario - 2 klasės. Visos kitos buvo medinės, tiek 3, tiek ir 4 klasės. Kaišiadorių stotis perstatyta tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį, atrodo, kad N. Vilnios mūrinė stotis taip pat atsirado tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį.
                                Beje, Daugpilyje Peterburgo - Varšuvos geležinkelio stotis, jei neklystu, iš pradžių buvo 1 klasės, o vėliau perstatė į aukščiausios klasės stotį su patalpomis imperatoriui.
                                Tai, kad Turmantas buvo medinis, yra fotografinis patvirtinimas, taip pat medinių Dūkšto, Ignalinos, Pabradės, Varėnos stočių nuotraukos. Mauručių ir Palemono stotys yra tarpukario statybos. Palemonas kaip stotis iš viso atsirado gerokai vėliau, nei nutiestas geležinkelis. Kazlų Rūdos medinė stosi išlikusi. Rūdiškių ir Valkininkų mūrinės stotys pastatytos tarpukaryje lenklaikiu, kaip ir Pabradės.

                                Comment


                                  del visu kitu stociu man klausimu nekyla..bet va Pilviskiai.. tiesiog idomus variantas pasirinktas (Lietuvoje netipinis). Idomu, ar kitose salyse buvo pritaikytas toks projektas..

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Įtariu, kad mūrinė stotis buvo pastatyta vėliau. Tik įdomu, kodėl?
                                    Juk tiesiant geležinkelį Peterburgas - Varšuva ir atšaką per Kauną į Virbalį, buvo pastatytos tik šios mūrinės stotys: Virbalio - aukščiausios klasės, Vilniaus ir Kauno - 1 klasės, Švenčionėlių ir Lentvario - 2 klasės. Visos kitos buvo medinės, tiek 3, tiek ir 4 klasės. Kaišiadorių stotis perstatyta tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį, atrodo, kad N. Vilnios mūrinė stotis taip pat atsirado tiesiant Liepojos - Romnų geležinkelį.
                                    Beje, Daugpilyje Peterburgo - Varšuvos geležinkelio stotis, jei neklystu, iš pradžių buvo 1 klasės, o vėliau perstatė į aukščiausios klasės stotį su patalpomis imperatoriui.
                                    Tai, kad Turmantas buvo medinis, yra fotografinis patvirtinimas, taip pat medinių Dūkšto, Ignalinos, Pabradės, Varėnos stočių nuotraukos. Mauručių ir Palemono stotys yra tarpukario statybos. Palemonas kaip stotis iš viso atsirado gerokai vėliau, nei nutiestas geležinkelis. Kazlų Rūdos medinė stosi išlikusi. Rūdiškių ir Valkininkų mūrinės stotys pastatytos tarpukaryje lenklaikiu, kaip ir Pabradės.
                                    Įdomu, ar dabartinė Kybartų stotis ta pati, kuri buvo statyta kaip aukščiausios klasės caro laikais. Iš Romo nuotraukų (žr. kelis pranešimus aukščiau) tikrai nepasakyčiau, kad Kybartų stotis tokiai klasei priklausytų. Kaip suprantu, tuometinė Virbalio stotis stovėjo dabartiniuose Kybartuose.

                                    Comment


                                      Kitose šalyse būta įvairiai. Bet su Pilviškių stotimi iš tiesų keistoka. Jei iš pradžių stoties būta medinės, tai dėl kokių priežasčių vėliau reikėjo perstatyti. Tuo labiau, kad Pilviškiai ir XX a. pradžioje buvo tik miestelis, o pati stotis ne mazginė, kaip kad Lentvaris, ar esanti pusiaukelėje tarp Daugpilio ir Vilniaus, maždaug 100 km tiek nuo vieno, tiek nuo kito miesto. Tais laikais (XIX a. šešto dešimtmečio pabaiga) tai buvo labai didelis atstumas traukiniams.

                                      Comment


                                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, ar dabartinė Kybartų stotis ta pati, kuri buvo statyta kaip aukščiausios klasės caro laikais. Iš Romo nuotraukų (žr. kelis pranešimus aukščiau) tikrai nepasakyčiau, kad Kybartų stotis tokiai klasei priklausytų. Kaip suprantu, tuometinė Virbalio stotis stovėjo dabartiniuose Kybartuose.
                                        Ne. Pirmoji stotis buvo pilnai sugriauta per karą. Berods Antrąjį pasaulinį. Nors atrodo, kad buvo smarkiai nukentėjusi ir per Pirmąjį pasaulinį, bet tarpukaryje išliko.

                                        Comment


                                          Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                          Įdomu, ar dabartinė Kybartų stotis ta pati, kuri buvo statyta kaip aukščiausios klasės caro laikais. Iš Romo nuotraukų (žr. kelis pranešimus aukščiau) tikrai nepasakyčiau, kad Kybartų stotis tokiai klasei priklausytų. Kaip suprantu, tuometinė Virbalio stotis stovėjo dabartiniuose Kybartuose.
                                          dabartiniai Kybartu rumai yra tarybiniai. Beje idomus ir liudnas faktas, kad pirminiai rumai buvo nugriauti per klaida..o buvo ogogo kokie rumai (ilgis vien 250 m).. tiesa dabartiniu rumu statyboje buvo panaudotos autentiskos plytos (pirminiu rumu)
                                          Paskutinis taisė Mazgelis; 2011.08.30, 21:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X