Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Kazlų Rūda-Kybartai

    1. Bagotoji. Tikrai neatrodo bagotai


    2. Pilviškiai.


    3. Alksnėnai. Dar viena ženklavietė


    4. Vilkaviškis. Didelė stotis. Ir vidus solidus.


    5.


    6. Alvitas.


    7. Kybartai. Pasienio stotis.


    Fotografijos darytos 2011-04-21

    Comment


      #82
      Šaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?

      Comment


        #83
        Stoja.

        Comment


          #84
          Parašė bosco Rodyti pranešimą
          Šaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?
          Garliavoje beveik visi stoja Jiesioje tik du stoja. Beje, Jiesioje peronas yra tik vienoje toj vietoj trikelio geležinkelio pusėje, ar tai reiškia, kad traukiniai važiuojantys į Kauną stoja netaisyklingame kelyje?

          Comment


            #85
            Ne, išleidžia žmones ant žemės! Šiaip tai buvo keli seni pabėgiai sumesti - peronas.

            Comment


              #86
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne, išleidžia žmones ant žemės! Šiaip tai buvo keli seni pabėgiai sumesti - peronas.
              O kur keleiviniai nestoja arba visai nevažiuoja - peronai kuo gražiausi

              Comment


                #87
                Parašė bosco Rodyti pranešimą
                Šaunus reportažas. Gaila rusų "fantomasų" neužpaveikslavai O Garliavoje stoja nors vienas dyzelis?
                Kaliningrado geležinkeliuose iš magistralinių yra tik TEP70, M62, 2M62 ir 2M62U.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #88
                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Kaliningrado geležinkeliuose iš magistralinių yra tik TEP70, M62, 2M62 ir 2M62U.
                  O gaila, galvojau užsuka koks vienas kitas 2TE10U O šiaip, kažkur esu matęs nuotrauką su tais mėlynais, tiksliau žydrais, 2M62U.

                  Comment


                    #89
                    Stovėjo mėlynas 2M62(U) iš toliau nemačiau.

                    Comment


                      #90
                      Šiandien pasidomėjau dėl Kazlų Rūdos stoties remonto darbų, vidus jau pilniai įrengtas kasininkės su nekantrumu laukia kada bus galima grįžti, kaip minėjo kasininkė rytoj turi atvažiuoti komisija apžiūrėti stoties.
                      Dar šiandien grįždamas iš vilkaviškio pastebėjau kad statomas naujas geležinkelio tiltas per šešupe ties pilviškiais.
                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                      Comment


                        #91
                        Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                        Šiandien pasidomėjau dėl Kazlų Rūdos stoties remonto darbų, vidus jau pilniai įrengtas kasininkės su nekantrumu laukia kada bus galima grįžti, kaip minėjo kasininkė rytoj turi atvažiuoti komisija apžiūrėti stoties.
                        Dar šiandien grįždamas iš vilkaviškio pastebėjau kad statomas naujas geležinkelio tiltas per šešupe ties pilviškiais.
                        Remontuojamas.

                        Comment


                          #92
                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          Remontuojamas.
                          Neremontuojamas, o statomas naujas tiltas.

                          Statomas modernus geležinkelio tiltas per Šešupę
                          Kristina VAITKEVIČIENĖ
                          Pilviškiuose pradėtas statyti dvikelis geležinkelio tiltas per Šešupę, kainuosiantis kelis milijonus litų.
                          Svarbų geležinkelių infrastruktūros projektą „Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas–Rokai–Jiesia ir Kauno–Kybartų linijos modernizavimas" vykdo AB „Panevėžio keliai". Šis projektas yra geležinkelių sistemos strateginės plėtros programos dalis, apimanti tarptautinio Kretos transporto IXD koridoriaus atšakos į Kybartus modernizavimą.
                          Šiuo metu prie Pilviškių geležinkelio triūsia subrangovai – UAB „Viadukas". Kaip sakė darbų vykdytojas inžinierius Kazys Česnauskas, dabar vykdomi paruošiamieji darbai. Bendrovės darbininkai išmontuoja vieną geležinkelio bėgių atšaką ir ardo senesnįjį tiltą per Šešupę, kuriuo traukiniai važiuoja iš Pilviškių į Kybartus. Kai tiltas bus nuardytas, jo vietoje išaugs naujas dviejų kelių statinys. Vietoje esamų dviejų geležinkelio tiltų, kuriais eismas vyksta skirtingomis kryptimis, suprojektuotas naujas dvikelis kombinuotos konstrukcijos (metalinis ir gelžbetoninis) geležinkelio tiltas. Tilto plotis bus 11,82 m, didžiausia ašies apkrova – 30 t.
                          Iki statybų pabaigos traukinių eismas vyks kairiuoju, naujesniuoju, tiltu, kuriuo paprastai buvo grįžtama nuo Kybartų. Projekto pabaigoje ir antrasis tiltas bus išmontuotas.
                          Subrangovų darbus prižiūri UAB „Viadukas" darbų vadovas Aleksandras Batiuškovas, kuris rūpinasi technikos atgabenimu, darbuotojų apgyvendinimu ir statybų spartumu. Mat darbai turėjo prasidėti jau praeitais metais, tačiau kol buvo sutvarkyti visi biurokratiniai reikalai, viskas užsitęsė, o pabaigtuvių terminų niekas nenukėlė. Pradėtus darbus trukdo ir šalta žiema. Tačiau statybininkai labiausiai baiminasi pavasario, kai patvinstanti Šešupė paverčia kelius neišvažiuojamais.
                          AB „Panevėžio keliai" geležinkelio atšakoje iš Kauno į Kybartus ne tik numačiusi pastatyti dvikelį geležinkelio tiltą, bet ir rekonstruoti dvi geležinkelio stotis. Sutartis dėl projekto darbų su užsakove AB „Lietuvos geležinkeliai" pasirašyta 2010 m. balandžio 2 d. Visų darbų kaina – 23,44 mln. Lt.
                          Naujas dvikelis tiltas – modernus statinys, kuris garantuos, kad nekils pavojus esant dideliems greičiams. Modernizavus atšaką traukinių greitį bus galima padidinti iki 160 kilometrų per valandą.
                          Siekiant užtikrinti naujojo tilto funkcionalumą, projekto vykdymo metu bus pertvarkyta ir Jiesios geležinkelio stotis. Jos kelių išdėstymo keitimas reikalingas tam, kad į Kauno aplinkkelį atsišakojančia juosta važiuojantys traukiniai galėtų greičiau atlaisvinti pagrindinę liniją. Pervažiavimo iš vienkelio aplinkkelio ruožo į pagrindinę liniją Kybartų link vietoje traukinių greitį siekiama padidinti iki 80 kilometrų per valandą
                          .
                          Šaltinis. Pilviškiai.lt
                          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                          Comment


                            #93
                            Tiltas Pilviškiuose per Šešupę apie 1916 m.

                            Comment


                              #94
                              Jūrėje

                              Būdamas Jūrės geležinkelio stotyje, pamačiau prie lyginio kelio (kuriuo traukiniai važiuoja link Kauno) pastatytą naują šviesoforą. Jis dar neveikia (ant stiebo prikabintos tos dvi susikryžiuojančios lazdos). Priėjęs arčiau, pamačiau ant stiebo pamačiau numerį 10, o raidžių nėra jokių. Vadinasi, tai ne naujas stoties išleidžiamasis švisfoforas (tokiame Kauno link būtų raidė "L"), o automatinės geležinkelių blokuotės šviesoforas. Vadinasi, geležinkelyje nuo Mauručių iki Kazlų Rūdos (o gal iki pat Kybartų?) bus automatinė traukinių eismo reguliavimo blokuotė ir tada nebus Jūrės geležinkelio stoties (kaip stoties; Jūrė liks keleivinių traukinių stotelė).
                              Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje taip pat vykdomas šviesoforų keitimas. Darbai dar vyksta. Kabelius klojančių darbininkų apie darbų pabaigą ir dar ko nors klausinėti neišdrįsau.

                              Comment


                                #95
                                Pasižvalgiau prie Pilviškių geležinkelio tilto statybų.





                                Toliau eiti neleidžia.


                                Tai brendu per pieva , ir surandu įprasta vaizda lietuvoj, pasižvalges aplinkui tai neviena mačiau...








                                Paskutinis taisė Sefas210; 2011.06.18, 12:06.
                                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Būdamas Jūrės geležinkelio stotyje, pamačiau prie lyginio kelio (kuriuo traukiniai važiuoja link Kauno) pastatytą naują šviesoforą. Jis dar neveikia (ant stiebo prikabintos tos dvi susikryžiuojančios lazdos). Priėjęs arčiau, pamačiau ant stiebo pamačiau numerį 10, o raidžių nėra jokių. Vadinasi, tai ne naujas stoties išleidžiamasis švisfoforas (tokiame Kauno link būtų raidė "L"), o automatinės geležinkelių blokuotės šviesoforas. Vadinasi, geležinkelyje nuo Mauručių iki Kazlų Rūdos (o gal iki pat Kybartų?) bus automatinė traukinių eismo reguliavimo blokuotė ir tada nebus Jūrės geležinkelio stoties (kaip stoties; Jūrė liks keleivinių traukinių stotelė).
                                  Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje taip pat vykdomas šviesoforų keitimas. Darbai dar vyksta. Kabelius klojančių darbininkų apie darbų pabaigą ir dar ko nors klausinėti neišdrįsau.
                                  Teisingai, Jūrės kaip geležinkelio stoties neturėtų būti, liks kaip stotelė.

                                  Comment


                                    #97
                                    Iš knygos apie Pilviškius.
                                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                    Comment


                                      #98
                                      Anksčiau nebuvo, ar anksčiau tik nepastebėjau, bet šiandien nustebau prieš Mauručių stotį nuo Jūrės-Kazlų Rūdos pusės kairėje kairiųjų bėgių (netaisyklingojo kelio) pusėje pamatęs įėjimo šviesoforą, sudėtimi lygiai tokį kaip dešinėje taisyklingojo kelio pusėje, tik dar su tomis sukryžiuotimis lazdomis, kurios reiškia šviesoforo neveikimą.
                                      Ar toks šviesoforas kairiajam keliui yra prieš Mauručių stotį atvažiuojant nuo kauno, taip pat prieš Kazlų Rūdos stotį, dar neįsitikinau. Įsitikinau, kad atvažiavus į Jiesią kairėje kairiojo kelio pusėje šviesoforas dar mažasis.

                                      Matyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
                                      Tik ar jos papildomai nesukels avarijų tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių stočių esančiose penkiose pervažose (kai praleidę vieną traukinį vairuotojai ta pačia kryptimi iškart kito nesitikės)? Aišku viena: neatsargių pėsčiųjų (praieksti traukinį atsistojusių ant netaisyklingojo kelio) žus daugiau...

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Matyt, ateityje tarp Kazlų Rūdos ir Mauručių vyks "traukinių lenktynės" (kai traukinių nebus kita kryptimi)???
                                        Toks traukinių eismo organizavimas (judėjimas kiekvienu keliu dviem kryptimis), kiek žinau, taikomas Vakarų Ukrainoje, kur yra sunkus reljefas. Jo tikslas - abiejų krypčių bėgių vienodo susidėvėjimo siekimas. Internete galima rasti nuotraukas, video ir aprašymus.
                                        O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.

                                        Comment


                                          Neseniai buvau Kybartuose, tai mane labai nustebino, kad magistraliniame geležinkelyje iki šiol yra rankiniai iešmai (Mauručiuose, Vilkaviškyje ir Pilviškyje).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X