Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Jei taip viskas paprasta būtų...

    Komentuoti:


  • kemelinis
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Kelmės siaurojo geležinkelio stotis apie 1915 m.

    Atvaizdas
    ebay.de

    1915 m. nuo Lauksargių iki Skaudvilės nutiestas siaurasis geležinkelis, kuris vėliau pratestas iki Kelmės. 1915 m. pabaigoje - 1916 m. pradžioje liūtys paplovė siaurąjį geležinkelį Tauragėje ir ties Batakiais, jis nebuvo atstatytas, o 1916 m. iš Tauragės į Šiaulius, aplenkiant Skaudvilę ir Kelmę, nutiestas platusis geležinkelis.
    Gal kam nors yra žinoma kurioje vietoje buvo ši Kelmės geležinkelio stotis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Svarstyklės?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kas yra pirmame plane pasviręs?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Lauksargiai. Rusų sugriauta stotis. 1916 m. Atviruką išleido Pawlowski, Tilsit

    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kelmės siaurojo geležinkelio stotis apie 1915 m.

    ebay.de

    1915 m. nuo Lauksargių iki Skaudvilės nutiestas siaurasis geležinkelis, kuris vėliau pratestas iki Kelmės. 1915 m. pabaigoje - 1916 m. pradžioje liūtys paplovė siaurąjį geležinkelį Tauragėje ir ties Batakiais, jis nebuvo atstatytas, o 1916 m. iš Tauragės į Šiaulius, aplenkiant Skaudvilę ir Kelmę, nutiestas platusis geležinkelis.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Pagėgių geležinkelio stoties sodas. XX a. pradžios nuotrauka

    ebay.de
    Paskutinis taisė laimutis; 2012.11.17, 14:36.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, čia kartais ne požeminė perėja???

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Pagėgių geležinkelio stotis. Apie 1930 m. iš A.Miškinio rinkinio

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad pastatas nebeišlikęs. Nebet prie tilto per Ežeruoną yra kažkoks senas gyvenamasis namas, bet nepanašus į šitą, nors jei gerokai perstatytas, tai galbūt... Bet iš kitos pusės nelabai tikėtina, kad stotis būtų buvusi taip arti tilto (70 m).

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Pažerūnų geležinkelio stotis 1923 m.



    Pažerūnų (Požerūnų, Tauragės apskritis) geležinkelio stotis 1923 metais. Pastatas, statytas Pirmojo pasaulinio karo metais, tebestovi. Nuotrauka įsigyta iš E. Meškerytės-Baleckienės. Muziejus/kolekcininkas-Albinas Batavičius

    Kita informacija Išspausdinta Albino Batavičiaus knygoje „Žemaitija. Tauragės kraštas senose fotografijose“ (Vilnius: Žemaičių kultūros draugijos redakcija, 2000, spausdino AB „Vilspa“).
    http://www.muziejai.lt/emuziejai/Eks...0&kdr=24&tpe=0

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Skaudvilės siaurojo geležinkelio stotis. 1915 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Koks įrenginys paskutinėje nuotraukoje?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Sugriauta Lauksargių geležinkelio stotis. 1915 - 1917 m.









    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geniai, tarpukaris.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Jooo, bet tame rinkinyje yra ir daugiau foto - 3 foto iš Laugsargiai - Kelmė.
    Dar viena fotografija. Skaudvilė siaurasis geležinkelis miestelio centrinėje dalyje apie 1915 - 1916 m.


    Eine Brigadelok mit Wasserwagen hat mit ihrem Zug aus offenen Brigadewagen die Station Skandwile (an der Strecke nach Kielmy) erreicht.

    Šaltinis: http://www.schmalspuralbum.de/displa...lbum=316&pos=4

    1915 m. nuo Lauksargių ( Mažoji Lietuva ) iki Skaudvilės nutiestas siaurasis geležinkelis, kuris vėliau pratestas iki Kelmės. Bėgių linija ėjo miestelio pietų puse, kirto Kundročių gatvę ir baigėsi į rytus nuo jos, Tauragės gatvėje priešai s valsčiaus valdybą buvo pastatyta medinė geležinkelio stotis.
    1915 m. pabaigoje - 1916 m. pradžioje liūtys paplovė siaurąjį geležinkelį Tauragėje ir ties Batakiais, jis nebuvo atstatytas, o 1916 m. iš Tauragės į Šiaulius, aplenkiant Skaudvilę, nutiestas platusis geležinkelis.
    Iš A.Miškinio knygos VAKARŲ LIETUVOS MIESTAI IR MIESTELIAI II knyga
    Paskutinis taisė Romas; 2017.02.11, 09:55. Priežastis: Atstatytas nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Jooo, bet tame rinkinyje yra ir daugiau foto - 3 foto iš Laugsargiai - Kelmė.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Lauksargiai, jei buvo tokia tai nepastebėjau.


    Das Bild zeigt den "Übergabebahnhof Laugszargen" (der Strecke Laugszargen - Kielmy) im Sommer 1915. Zu sehen sind mehrere offene Brigadewagen (u.a. mit den Wagennummern 2450, 722, 1372, 229 und 1460, soweit erkennbar), sowie die Cn2t Illing-Dampflokomotive 83 B (Krauss Fabr-Nr. 4559, Bj. 1901).



    Nuoroda: http://www.schmalspuralbum.de/displa...lbum=316&pos=0
    Paskutinis taisė Romas; 2017.02.11, 09:53. Priežastis: Atstatytas nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Batakiuose jau ir pralanka neįmanoma - iešmų nebėra... O šiemet turbūt išardys ir nebenaudojamus kelius.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jei kalba apie visą tarpstotį ar ruožą, tai ne tik šiose vietose mediniai.

    Komentuoti:

Working...
X