Kokį šilumvežį? Tikriausia TGK2 ar TGM23?
Ir kas ten per atramos prie viaduko per Gedimino gatvę?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis
Collapse
X
-
A1
Tauragės grūdai turi savo šilumvežį, o vyksta krovimai labiau rudenį iki vasaros.
Komentuoti:
-
Taigi, stotyje krovos darbai labai menki.
Tauragėje yra ne nemažai atšakų į pramonės įmones. Bet tai, ką pamačiau, nenudžiugino. Yra naudojama tik atšaka į "Tauragės grūdų" elevatorių (žemėlapyje pažymėta raudonai) ir atšaka į miesto katilinę (yra ten, kur skaičius 80). Toliau už katilinės (pažymėta geltonai) atšaka nebenaudojama.
Link elevatoriaus.
Link katilinės.
Tolimesnė atšakos dalis už katilinės nebenaudojama. Vaizdas ties Pramonės g. pervaža.
"Giliau" teritorijoje...
Dar viena atšaka yra šiaurės rytinėje miesto dalyje. Ji eina į sustabdžiusios veiklą "Tauragės keramikos" teritoriją ir gretimas teritorijas. Nuotraukoje - atšaka kairėje pusėje.
Pirmasis iešmas. Bėgiais jau seniai niekas nebevažiavo.
Užžėlę bėgiai paėjus toliau keliu į kairę.
Viadukas per Gedimino gatvę.
Kas per atramos šalia?
Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 17:42.
Komentuoti:
-
Tauragės miesto geležinkeliai.
Pradėsiu nuo stoties.
Tuščia... Prekiniai traukiniai pralekia be sustojimo. Tik prasilenkiantys traukiniai sustoja Tauragėje.
Tuščia. Vaizdas link Pagėgių.
Rampa. Prie jos bėgiai yra.
Kaip pažymėta žemėlapyje, priešais stotį nuo miesto (šiaurėje) pusės yra kelias. Anskčiau ten buvo ir trikampis, kurio viena atšaka vis dar pavaizduota žemėlapyje. Dabar jis išardytas pilnai, taip pat išardyta ir linija priešais stotį. Likusi tik nedidelė jos dalis vakarinėje pusėje. Dabar ši atšaka naudojama akmens anglies iškrovimui.
Stoties gatvės pervaža. Dešinėje yra sandėliai - žr. kitą nuotrauką.
Ties pervaža yra nebenaudojami pagal pirminę paskirtį sandeliai su rampomis. Bėgiai prie jų vis dar yra. Tačiau seniau jie ėjo į "Tauragės maisto" teritoriją. "Tauragės maistas" yra čia pat, kitoje pervažos pusėje (žr. nuotrauką su pervaža, pastatai dešinėje).
Vaizdas link pervažos. Fotografuota nuo tos vietos, kur prasidėdavo tikampio bėgiai.
Stoties kelynas.
Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 17:20.
Komentuoti:
-
Bet taip niekada dvikelis ir nebuvo naudotas. Matyt to tilto atramos išliko per karus nesugriautos. O kito tilto per sevagę ir per Nemuną atramos buvo sugriautos. Beje, suradau nuotraukas, kusiose aiškiai matyti, kad pirmasis geležinkelio tiltas per Nemuną buvo pastatytas dviems keliams, nors buvo nutiestas tik vienas.
http://www.bildarchiv-ostpreussen.de...tuviu&id=15197
http://www.bildarchiv-ostpreussen.de...tuviu&id=12795
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą... Tiltas per Nemuną Panemunėje.
Atvaizdas
Einu link antrojo (skaičiuojant nuo Pagėgių, ir pirmojo nuo tilto per Nemuną) tilto per senvagę. Realiai vaizdas nėra toks baisus ir tikrai neatrodo, kad žolė per vasarą užžels geležinkelį...
Atvaizdas
Žvilgsnis link Sovetsko.
Atvaizdas
Arčiau tilto.
Atvaizdas
Atvaizdas
Labai keista. Tilto atramos dviems tiltams skirtos... Nors niekada tiltas per Nemuną nebuvo dvigubas. Kito tilto per senvagę (tiesa, atstatyto kaip ir šis, po karo) atramos yra skirtos tik vienam tiltui. Dar keisčiau, kad atstatytų tiltų per Nemuną ir pirmojo (skaičiuojant nuo Pagėgių) per senvagę visos atramos yra gelžbetoninės, o šio tilto - visos akmeninės su raudonų plytų mūru per vidurį.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Grįžtu atgal.
Atvaizdas
Sovetsko stoties įleidimo šviesoforas.
Atvaizdas
Pirmasis (skaičiuojant nuo Pagėgių) tiltas per senvagę.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Požerūnai, buvusi stotis tarp Tauragės ir Lauksargių. Tarpukaryje, iki prijungiant Klaipėdos kraštą prie Lietuvos, Požerūnai buvo pasienio su Vokietija stotimi.
Deja, senieji mediniai stoties pastatai neišliko. Dabartiniai yra statyti po Antrojo pasaulinio karo.
Bendras vaizdas link Tauragės.
Stoties pastatas nuo geležinkelio pusės. Jis yra toliau nuo bėgių, pastatą ir geležinkelio liniją skiria sodas. Kairėje pusėje buvo stoties patalpos su kasa (ji panaikinta jau "prie Lietuvos"), o dešinėje - tarnybinis butas, kuriame gyveno ir dabar tebegyvena (dabar jau buvusi) kasininkė. Uždarius stotį, stoties reikmėms naudota namo dalis buvo privatizuota (kaip ir tarnybinis butas).
Nebenaudojami stoties tualetai.
Ūkinis stoties pastatas. Jų ten yra ir daugiau, apleistų.
Komentuoti:
-
Dar kartą... Tiltas per Nemuną Panemunėje.
Einu link antrojo (skaičiuojant nuo Pagėgių, ir pirmojo nuo tilto per Nemuną) tilto per senvagę. Realiai vaizdas nėra toks baisus ir tikrai neatrodo, kad žolė per vasarą užžels geležinkelį...
Žvilgsnis link Sovetsko.
Arčiau tilto.
Labai keista. Tilto atramos dviems tiltams skirtos... Nors niekada tiltas per Nemuną nebuvo dvigubas. Kito tilto per senvagę (tiesa, atstatyto kaip ir šis, po karo) atramos yra skirtos tik vienam tiltui. Dar keisčiau, kad atstatytų tiltų per Nemuną ir pirmojo (skaičiuojant nuo Pagėgių) per senvagę visos atramos yra gelžbetoninės, o šio tilto - visos akmeninės su raudonų plytų mūru per vidurį.
Grįžtu atgal.
Sovetsko stoties įleidimo šviesoforas.
Pirmasis (skaičiuojant nuo Pagėgių) tiltas per senvagę.
Paskutinis taisė Al1; 2010.05.25, 08:15.
Komentuoti:
-
Kamščiai
Stoties pastatas. Pagal tai, kas pavaizduota sename vokiškame žemėlapyje, tarp šio pastato ir gyvenamojo namo (toliau) turėjo būti didelis pastatas, tikriausiai jis neišliko. Ir tas pastatas turbūt ir buvo tikroji stotis.
Apleistas gyvenamasis namas
Griežpelkiai. Stoties kompleskas neišliko. Jo vietoje (dešinėje) dabar laukas.
Lauksargiai
Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 16:55.
Komentuoti:
-
Ruožas Pagėgiai - Lauksargiai
Stotys ir stotelės nuo Pagėgių:
Pavilkiai (stotelė)
Gudai
Geniai
Kamščiai
Griežpelkiai
Lauksargiai
Toliau stotys Požėrūnai ir Tauragė. Jos pastatytos vokiečių Pirmojo pasaulinio karo metu. Nors dėl Požėrūnų nėra aišku, ar ją pastatė vokiečiai, ar ji buvo įkurta kaip pasienio stotis iš Lietuvos pusės iki prisijungiant Klaipėdos kraštą.
Nuo Pagėgių iki Lauksargių - tik 22 km. Tačiau buvo net 4 tarpinės stotys ir viena stotelė. Visos stotys - kapitaliniai komplesai.
Šiuo metu nei viena iš stočių nuo Pagėgių iki Tauragės nebeveikia, visur vienkelis, peronų nėra.
Pavilkiai
Gudai. Bendras vaizdas.
Medinis namas. Anksčiau medinės lūšnos vietoje galėjo būti vandens bokštas. Bent kažkas panašaus pavaizduota sename vokiškame topografiniame žemėlapyje.
Buvusi stotis
Geniai.
Geležinkelio stoties kompleso dalis - gyvenamasis namas.
Seni pamatai. Matyt buvo sandėlis
Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 17:00.
Komentuoti:
-
Šiandien teko nuvykti į Tauragę ir tuo pačiu aplankiau joje esančią geležinkelio stotį. Gaila, kad oras buvo nelabai tikęs fotografavimui
Stoties pastatą suprojektavo E. A. Frykas 1925 metais. Nuo miesto:
Nuo kelyno:
Ir dar:
Valstybinis ženklas fasade. Tarybiniais metais buvo užmūrytas, atgavus nepriklausomybę mūrai buvo išmušti.
O šie pastatėliai tikriausiai išdygo kartu su visa stotimi:
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos
Spali zadu pralekti nuo pat Pagegiu iki Radviliskio arba atvirksciai. Laukite nuotrauku.
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos
Komentuoti:
-
Gelžk. Pagėgiai - Tauragė - Radviliškis
Sveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos
Komentuoti:
-
Taip, važiuoja, bet judėjimas neintensyvus - gal kas pora dienų traukiniai.
Komentuoti:
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąAr kas zinote koks judejimas tarp siu miestu?
Ar vaziuoja prekiniai traukiniai?
Komentuoti:
-
Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis
Pagėgiai - Kaliningradas
Ar kas zinote, koks judejimas tarp siu miestu?
Ar vaziuoja prekiniai traukiniai?Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 18:15. Priežastis: Perkelta iš temos "Lietuvos geležinkeliai"Žymos: Joks
Komentuoti: