Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kokį šilumvežį? Tikriausia TGK2 ar TGM23?
    Ir kas ten per atramos prie viaduko per Gedimino gatvę?

    Komentuoti:


  • siemenser20
    replied
    A1

    Tauragės grūdai turi savo šilumvežį, o vyksta krovimai labiau rudenį iki vasaros.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, stotyje krovos darbai labai menki.

    Tauragėje yra ne nemažai atšakų į pramonės įmones. Bet tai, ką pamačiau, nenudžiugino. Yra naudojama tik atšaka į "Tauragės grūdų" elevatorių (žemėlapyje pažymėta raudonai) ir atšaka į miesto katilinę (yra ten, kur skaičius 80). Toliau už katilinės (pažymėta geltonai) atšaka nebenaudojama.

    Link elevatoriaus.



    Link katilinės.



    Tolimesnė atšakos dalis už katilinės nebenaudojama. Vaizdas ties Pramonės g. pervaža.



    "Giliau" teritorijoje...





    Dar viena atšaka yra šiaurės rytinėje miesto dalyje. Ji eina į sustabdžiusios veiklą "Tauragės keramikos" teritoriją ir gretimas teritorijas. Nuotraukoje - atšaka kairėje pusėje.



    Pirmasis iešmas. Bėgiais jau seniai niekas nebevažiavo.



    Užžėlę bėgiai paėjus toliau keliu į kairę.



    Viadukas per Gedimino gatvę.



    Kas per atramos šalia?



    Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 17:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tauragės miesto geležinkeliai.



    Pradėsiu nuo stoties.



    Tuščia... Prekiniai traukiniai pralekia be sustojimo. Tik prasilenkiantys traukiniai sustoja Tauragėje.



    Tuščia. Vaizdas link Pagėgių.



    Rampa. Prie jos bėgiai yra.



    Kaip pažymėta žemėlapyje, priešais stotį nuo miesto (šiaurėje) pusės yra kelias. Anskčiau ten buvo ir trikampis, kurio viena atšaka vis dar pavaizduota žemėlapyje. Dabar jis išardytas pilnai, taip pat išardyta ir linija priešais stotį. Likusi tik nedidelė jos dalis vakarinėje pusėje. Dabar ši atšaka naudojama akmens anglies iškrovimui.



    Stoties gatvės pervaža. Dešinėje yra sandėliai - žr. kitą nuotrauką.



    Ties pervaža yra nebenaudojami pagal pirminę paskirtį sandeliai su rampomis. Bėgiai prie jų vis dar yra. Tačiau seniau jie ėjo į "Tauragės maisto" teritoriją. "Tauragės maistas" yra čia pat, kitoje pervažos pusėje (žr. nuotrauką su pervaža, pastatai dešinėje).



    Vaizdas link pervažos. Fotografuota nuo tos vietos, kur prasidėdavo tikampio bėgiai.



    Stoties kelynas.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 17:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet taip niekada dvikelis ir nebuvo naudotas. Matyt to tilto atramos išliko per karus nesugriautos. O kito tilto per sevagę ir per Nemuną atramos buvo sugriautos. Beje, suradau nuotraukas, kusiose aiškiai matyti, kad pirmasis geležinkelio tiltas per Nemuną buvo pastatytas dviems keliams, nors buvo nutiestas tik vienas.

    http://www.bildarchiv-ostpreussen.de...tuviu&id=15197

    http://www.bildarchiv-ostpreussen.de...tuviu&id=12795

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar kartą... Tiltas per Nemuną Panemunėje.

    Atvaizdas


    Einu link antrojo (skaičiuojant nuo Pagėgių, ir pirmojo nuo tilto per Nemuną) tilto per senvagę. Realiai vaizdas nėra toks baisus ir tikrai neatrodo, kad žolė per vasarą užžels geležinkelį...



    Atvaizdas


    Žvilgsnis link Sovetsko.

    Atvaizdas


    Arčiau tilto.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Labai keista. Tilto atramos dviems tiltams skirtos... Nors niekada tiltas per Nemuną nebuvo dvigubas. Kito tilto per senvagę (tiesa, atstatyto kaip ir šis, po karo) atramos yra skirtos tik vienam tiltui. Dar keisčiau, kad atstatytų tiltų per Nemuną ir pirmojo (skaičiuojant nuo Pagėgių) per senvagę visos atramos yra gelžbetoninės, o šio tilto - visos akmeninės su raudonų plytų mūru per vidurį.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Grįžtu atgal.

    Atvaizdas


    Sovetsko stoties įleidimo šviesoforas.

    Atvaizdas


    Pirmasis (skaičiuojant nuo Pagėgių) tiltas per senvagę.

    Atvaizdas
    Panaudojo vienam tiltui senojo tilto atramas. Visų tiltų iki Klaipėdos atramos dviems keliams. O šviesoforas yra įspėjamasis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Požerūnai, buvusi stotis tarp Tauragės ir Lauksargių. Tarpukaryje, iki prijungiant Klaipėdos kraštą prie Lietuvos, Požerūnai buvo pasienio su Vokietija stotimi.
    Deja, senieji mediniai stoties pastatai neišliko. Dabartiniai yra statyti po Antrojo pasaulinio karo.

    Bendras vaizdas link Tauragės.



    Stoties pastatas nuo geležinkelio pusės. Jis yra toliau nuo bėgių, pastatą ir geležinkelio liniją skiria sodas. Kairėje pusėje buvo stoties patalpos su kasa (ji panaikinta jau "prie Lietuvos"), o dešinėje - tarnybinis butas, kuriame gyveno ir dabar tebegyvena (dabar jau buvusi) kasininkė. Uždarius stotį, stoties reikmėms naudota namo dalis buvo privatizuota (kaip ir tarnybinis butas).



    Nebenaudojami stoties tualetai.



    Ūkinis stoties pastatas. Jų ten yra ir daugiau, apleistų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kartą... Tiltas per Nemuną Panemunėje.



    Einu link antrojo (skaičiuojant nuo Pagėgių, ir pirmojo nuo tilto per Nemuną) tilto per senvagę. Realiai vaizdas nėra toks baisus ir tikrai neatrodo, kad žolė per vasarą užžels geležinkelį...





    Žvilgsnis link Sovetsko.



    Arčiau tilto.





    Labai keista. Tilto atramos dviems tiltams skirtos... Nors niekada tiltas per Nemuną nebuvo dvigubas. Kito tilto per senvagę (tiesa, atstatyto kaip ir šis, po karo) atramos yra skirtos tik vienam tiltui. Dar keisčiau, kad atstatytų tiltų per Nemuną ir pirmojo (skaičiuojant nuo Pagėgių) per senvagę visos atramos yra gelžbetoninės, o šio tilto - visos akmeninės su raudonų plytų mūru per vidurį.













    Grįžtu atgal.



    Sovetsko stoties įleidimo šviesoforas.



    Pirmasis (skaičiuojant nuo Pagėgių) tiltas per senvagę.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.05.25, 08:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kamščiai



    Stoties pastatas. Pagal tai, kas pavaizduota sename vokiškame žemėlapyje, tarp šio pastato ir gyvenamojo namo (toliau) turėjo būti didelis pastatas, tikriausiai jis neišliko. Ir tas pastatas turbūt ir buvo tikroji stotis.



    Apleistas gyvenamasis namas



    Griežpelkiai. Stoties kompleskas neišliko. Jo vietoje (dešinėje) dabar laukas.




    Lauksargiai















    Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 16:55.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ruožas Pagėgiai - Lauksargiai

    Stotys ir stotelės nuo Pagėgių:

    Pavilkiai (stotelė)
    Gudai
    Geniai
    Kamščiai
    Griežpelkiai
    Lauksargiai

    Toliau stotys Požėrūnai ir Tauragė. Jos pastatytos vokiečių Pirmojo pasaulinio karo metu. Nors dėl Požėrūnų nėra aišku, ar ją pastatė vokiečiai, ar ji buvo įkurta kaip pasienio stotis iš Lietuvos pusės iki prisijungiant Klaipėdos kraštą.

    Nuo Pagėgių iki Lauksargių - tik 22 km. Tačiau buvo net 4 tarpinės stotys ir viena stotelė. Visos stotys - kapitaliniai komplesai.


    Šiuo metu nei viena iš stočių nuo Pagėgių iki Tauragės nebeveikia, visur vienkelis, peronų nėra.

    Pavilkiai





    Gudai. Bendras vaizdas.



    Medinis namas. Anksčiau medinės lūšnos vietoje galėjo būti vandens bokštas. Bent kažkas panašaus pavaizduota sename vokiškame topografiniame žemėlapyje.





    Buvusi stotis




    Geniai.



    Geležinkelio stoties kompleso dalis - gyvenamasis namas.



    Seni pamatai. Matyt buvo sandėlis

    Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 17:00.

    Komentuoti:


  • adju
    replied
    Tauragė II

    Keliai ir peronas link Pagėgių:


    bei link Radviliškio:


    Netoliese sudėta aparatūra :


    o tolėliau vienišas vagonas:
    Paskutinis taisė adju; 2009.11.13, 15:34. Priežastis: :D

    Komentuoti:


  • adju
    replied
    Šiandien teko nuvykti į Tauragę ir tuo pačiu aplankiau joje esančią geležinkelio stotį. Gaila, kad oras buvo nelabai tikęs fotografavimui

    Stoties pastatą suprojektavo E. A. Frykas 1925 metais. Nuo miesto:


    Nuo kelyno:


    Ir dar:


    Valstybinis ženklas fasade. Tarybiniais metais buvo užmūrytas, atgavus nepriklausomybę mūrai buvo išmušti.


    O šie pastatėliai tikriausiai išdygo kartu su visa stotimi:

    Komentuoti:


  • boo
    replied
    Tauragės geležinkelio stotis (1927m. E.Frykas)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Sveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos
    As buvau kelia idejes i tema apie gelezinkeliu fotografavima. Dar yra tema forume apie idomiausia objekta siame ruoze - Lyduvenu tilta.

    Spali zadu pralekti nuo pat Pagegiu iki Radviliskio arba atvirksciai. Laukite nuotrauku.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Sveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos
    Kažkiek nuotraukų galima rrasti čia - http://locopage.fotopic.net/c1552447_121.html

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Gelžk. Pagėgiai - Tauragė - Radviliškis

    Sveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Keleiviniai nevažiuoja...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taip, važiuoja, bet judėjimas neintensyvus - gal kas pora dienų traukiniai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Ar kas zinote koks judejimas tarp siu miestu?
    Ar vaziuoja prekiniai traukiniai?
    Prekiniai ir važiuoja, bet koks judėjimas (beveik išimtinai tik nuo Radviliškio) nežinau.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    pradėjo temą Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

    Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

    Pagėgiai - Kaliningradas

    Ar kas zinote, koks judejimas tarp siu miestu?
    Ar vaziuoja prekiniai traukiniai?
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 18:15. Priežastis: Perkelta iš temos "Lietuvos geležinkeliai"
Working...
X