Linija Telšiai-Kretinga nutiesta berods 1932 m. Telšių stoties rūmai statyti 1928 m. (nutiesus atkarpą iki Telšių, statomi keleivių rūmai).. Iki tol aišku visokie reikalai galėjo būti tvarkomi vagonėlyje, bet stotimi vagono nevadinčiau
Taip išeina, kad Telšiuose stotį pastatė tik tuomet, kai nutiesė visą liniją iki Kretingos. O iki tol veikiant linijai iki Telšių stotis buvo vagone...
Sėkmės jiems šitame projekte, tikėkimes viskas su juo bus gerai, ir darbai bus atlikti iki minėtų metų
Tik negalėtu koks forumietis pakomentuot, nesu pats tikras, kai šitame ruože pastatys antruosius kelius minėtuose ruožuose, tai jau bus visas kelias nuo Šiaulių iki Klaipėdos dvikelis, ar kokios dar atkarpos liks vienkeliu?
Šitų konkursų laimėtojai jau šių metų spalio 10 d turėjo būt paskelbti. Bet dėl kažkokių priežasčių vokų atplėšimai vis atidedami jau kelinta kartą, dabar, jei neklystu, jau gruodžio 2 d paskutinis terminas yra pateikti visus reikalingus dokumentus, norintiems dalyvauti konkursuose
Dabar visa atkarpa yra vienkelė, tai vienkeliai tarpstočiai liks. O BNS priskiedė apie liniją Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Su žemėlapiais nedraugauja.
Beje ar važiuoja kur 1520 mm erdvėje krovininiai 120 km/h greičiu? Gal konteineriniai traukiniai su naujomis platformomis?
Valstybės valdoma įmonė “Lietuvos geležinkeliai” renkasi rangovus maždaug 200 mln. litų vertės darbams – įmonės sklebtų konkursų laimėtojai ties antrą geležinkelio kelią IXB transporto koridoriaus atkarpose. Kartu geležinkeliai ieško ir techninės šių rangos darbų priežiūros paslaugų teikėjo.
“Lietuvos geležinkelių” atstovas Vidmantas Gudas sakė, kad konkursų dalyviams prašant, vokai su pasiūlymai bus atplėšti po dviejų savaičių. Iki šiol planuota, kad jie bus plėšiami lapkričio 10 dieną.
“Rangos konkurse vokus ketinama atplėšti lapkričio 24 dieną, o techninės priežiūros – 25 dieną, kadangi dalyviai paprašė daugiau laiko papildomiems dokumentams pateikti”, – sakė jis. Geležinkeliai kol kas neskelbia, kiek konkursuose dalyvauja galimų tiekėjų.
Antruosius kelius numatoma įrengti geležinkelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose Telšiai–Lieplaukė, Kūlupėnai–Kretinga, Pavenčiai–Raudėnai, Plungė–Šateikiai ir Telšiai–Dūseikiai.
Inžinerinių konsultacijų ir projektavimo bendrovė “Cowi Baltic” nurodė, kad esama geležinkelio linija traukiniai reguliariai važiuoja 70 metų, o eismo valdymo įrenginiai prekiniams traukiniams leidžia važiuoti 90 kilometrų, o keleiviniams – 120 kilometrų per valandą greičiu.
Traukinių eismo intensyvumas minėtuose ruožuose – iki 5–7 keleivinių ir 18 prekinių traukinių per parą viena kryptimi. Geležinkelio linijos Šiauliai–Klaipėda atkarpoje nuo Pavenčių iki Kretingos nėra ištisinio dvikelio ruožo, tai apsunkina eismo valdymą, nes traukiniai gali prasilenkti tik stotyse.
Modernizavus geležinkelį, 2015 metais keleivinių traukinių skaičius padidės iki 12 traukinių, prekinių – iki 25 per parą, be to, keleiviniai taukiniai galės važiuoti iki 160 kilometrų, o prekiniai – iki 120 kilometrų per valandą. Antrųjų bėgių kelių statybai bus platinama geležinkelio sankasa iš vienos geležinkelio pusės.
BNS informacija
Sėkmės jiems šitame projekte, tikėkimes viskas su juo bus gerai, ir darbai bus atlikti iki minėtų metų
Tik negalėtu koks forumietis pakomentuot, nesu pats tikras, kai šitame ruože pastatys antruosius kelius minėtuose ruožuose, tai jau bus visas kelias nuo Šiaulių iki Klaipėdos dvikelis, ar kokios dar atkarpos liks vienkeliu?
Kuršėnuose būta dviejų siaurųjų geležinkelių - Pavenčių cukraus fabriko ir plytų fabriko Daugėliuose. Cukraus fabriko siaurasis gabeno durpes įmonės katilinei iš Laukstučių durpyno, esančių į šiaurės vakarus nuo Pavenčių.
Plytų fabriko siaurasis geležinkelis gabeno molį ir tikriausiai smėlį.
Apie juos čia. http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=85
Šalia tilto yra akmenų mūro iš pažiūros, atrodo, rūsys. Viduje pilna šiukšlių. Bet kam tokioje vietoje statyti rūsį? Pagalvojau, ir kilo mintis, kad tai senosios pralaidos per Amalę liekanos. Tiesiog ilginant Kužių stoties kelyną, senoji pralaida nebuvo išardyta, o kaip monolitas kranu buvo nukelta į šoną. Arba nustumta (nutraukta) buldozeriais.
Kužių stoties rampa.
Kužių stotis nutiesus geležinkelį vadinosi Amaliais (pagal upelio pavadinimą). Tarpukaryje (apie 1924 m.) pavadinimas buvo pakeistas, kad nebūtų painiavos su Amaliais prie Kauno.
Komentuoti: