Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Vaizdas per tvorą - savadarbę platforma.



    Akmens anglimi prekiaujanti įmonė. Tai ji iškraudinėjo anglį, nors ir ne ties šiais vartais. Angliai transportuoti tikriausiai buvo nutiestas ir tas kelias, bet jis nenaudojamas.



    Pravažiavo manevrinis šilumvežis su grūdovežiais.



    Stoties kelyne stovėjo sąstatas konteinerių-refrižeratorių ir elektros stočių jų maitinimui.



    Vaizdas atgal, Klaipėdos link.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Ir dar kiek paėjus pirmyn.



    Vaizdas atgal. Lentelė su ženklu apie privažiuojamojo kelio ribą. Bet jis galioja dešiniajam keliui.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.15, 20:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tada grįžtu atgal į pietinį kelyno galą. Tas kairėje esantis kelias yra privažiuojamasis kelias prie elevatoriaus. Tačiau nemačiau ženklo apie privažiuojamojo kelio ribas. Taigi, tas ir kiti keliai vakarinėje stoties pusėje, einantys lygiagrečiai pagrindiniams stoties keliams, visgi irgi yra stoties keliai. Pietinėje kelyno pusėje jie nesijungia su pagrindiniais stoties keliais, patekti į juos galima tik iš šiaurinio kelyno galo.
    Kelio į elevatorių nuotraukas visgi patalpinsiu temoje apie privažiuojamuosius kelius.



    Taigi, pradedu judėti.



    Vaizdas atgal, elevatoriaus link.



    Kiek paėjus pirmyn.



    Vėl vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Šis kelias ant kurios stoviu už mano nugaros nebenaudojamas. Jis veda prie birių (o gal ir nebirių - keliu nėjau) krovinių iškrovimo aikštelės.



    Toliau einu pirmyn. Dalis aukščiau minėto kelio į iškrovimo aikštelę visgi naudojamas. Matosi, kad buvo iškraunama akmens anglis.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.15, 20:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Peronai ir stoties pastatas.



    Vaizdas atgal.



    Stotis nuo peronų pusės.



    Nuo miesto pusės. Geležinkelio stotyje dabar ir autobusų stotis.



    Paėjus tolyn, ties pėsčiųjų perėja. Vaizdas stoties link.



    Dar kiek paėjus, ties vandentiekio bokštu, šiaurinio kelyno galo link.



    Bokštas.



    Dar kiek paėjus šiaurinio kelyno galo link.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.15, 20:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Kretinga. Pietinis kelyno galas. Vaizdas stoties link.



    Vaizdas Klaipėdos link.



    Einu stoties link.



    Vaizdas atgal.



    Sandėlis su rampa.





    Prasidėjo peronai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dešinėje apsauginis trumpas aklikelis yra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied






    Irgi kažkoks buvęs geležinkelio pastatas gale perono nuo Kretingos pusės.











    Maždaug ties šviesoforu seniau baigėsi Reicho geležinkelis. Siena buvo už kalvos, kuri dabar nukasta, bet jos likučiai matosi kairėje ir dešinėje pusėse.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.14, 08:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už maždaug 400 m nuo tilto per Tenžę yra arkinis kelio viadukas.









    Bajorai. Buvusi paskutinė linijos stotis, šiauriausia Reicho stotis iki Pirmojo pasaulinio karo.



    Ten pat, vaizdas Klaipėdos link.



    Bajorų stoties pastatai. Dabar čia tik stotelė. Pakhauzas.





    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.14, 08:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.

    Už Kretingalės Kretingos link buvo Tarvydų stotelė, atsiradusi tarpukaryje. Tarybiniais metais už maždaug 300 m Kretingos link buvo įrengta Šlikių stotelė, o Tarvydų panaikinta. Vėliau Šlikiai tapo tik blokpostu. Tiksliai nežinau, bet tai įvyko jau po 1990 m. Šlikiuose dabar baigiasi dvikelis ruožas ir prasideda vienkelis besitęsiantis iki pat Kretingos.

    Maždaug čia būta Tarvydų stotelės. Vaizdas Kretingos link.



    Vaizdas Kretingalės link.



    Nuo Tarvydų - Kretingos link. Ten, kur šviesoforai, baigiasi dvikelis. Ten būta Šlikių stotelės.



    Buvusi Šlikų stotelė, vaizdas Kretingalės link. Yra aklikelis.



    Iš ten pat, su pritraukimu, Kretingos link.



    Tiltas per Tenžę Bajoruose.



    Ten pat, vaizdas atgal.









    Už tilto, Kretingos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.29, 19:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmasis tikriausiai galėjo būti arkinis. Bet normaliam dvipusiam eismui jis galėjo būti per siauras, todėl įtariu, kad tarybiniais metais buvo pastatytas kitas, kad pilnai dvi juostos tilptų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomu koks viadukas buvo senojo Palangos plento vietoje. Galbūt arkinis analogiškas išlikusiems?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties buvusia Stančių stotele dabar vėl prasideda dvikelis ruožas Kretingos link.



    Ten pat, vaizdas atgal, Klaipėdos link.



    Kiek paėjus pirmyn, stotelė turėjo būti maždaug čia, o ne ten, kur prasideda dvikelis. Tolumoje matosi Kretingalės stotis.



    Kretingalė.



    Nuo perono galo Klaipėdos link.



    Stoties pastatai.











    Vaizdas nuo pervažos su pritraukimu.



    Ties pervaža yra ši pralaida.



    Prieš pervažą Kretingos link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.12, 11:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1946 m. topografinis žemėlapis. Jame pažymėtos stotelės, kurios vėliau buvo panaikintos. Dabar belikusi tik Kalotė.



    Normantai, stotelė, buvusi prieš senąjį Palangos kelio viaduką (žemėlapyje apibraukta mėlynai). Maždaug čia. Vaizdas Klaipėdos link, tolumoje matosi naujas Palangos plento viadukas.



    Ten pat, Kretingos link. Geriau įsižiūrėjus, priekyje kairėje matosi senojo Palangos plento liekanos.



    Kelias ėjo po geležinkeliu. Nuo pylimo Palangos pusėn.



    Klaipėdos pusėn.



    Buvusio viaduko atramų (???) liekanos.







    Ties buvusiu viaduku Kretingos link.



    Atvažiavus senuoju Palangos keliu iš Klaipėdos. Įdomu, kada jis buvo išardytas. Tikriausiai nutiesus naują kelią ir pastačius viaduką, senasis kelias dar ilgą laiką buvo naudojamas kaip vietinis kelias.



    Kopūstų stotelė turėjo būti maždaug čia. Vaizdas Klaipėdos link.



    Ten pat, vaizdas Kretingos link.



    Aukščiau esančios dvi nuotraukos padarytos stovint ant pralaidos per Dūmešį.



    Kiek paėjus arčiau Kopūstų pervažos, Kretingos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.12, 10:56.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Kalotė.
    Bendras vaizdas Kretingos link.



    Ten pat, vaizdas Klaipėdos link.









    Paviljonas.





    Bendras pastatų vaizdas žvelgiant Klaipėdos kryptimi.



    Nuo perono galo Kretingalės link. Tolumoje matosi kur baigiasi dvikelis ruožas, esantis tarp Girulių ir Kalotės.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.12, 10:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo Pauosčio šiaurinio galo iki Girulių geležinkelio linija vienkelė. Girulių stoties pietinis galas.



    Ten pat, vaizdas atgal. Taigi, kaip minėjau, linija į Klaipėdą vienkelė.



    Šalia yra gyvenamasis namas, buvęs geležinkeliečių gyvenamasis.



    Girulių stoties keliai ir pastatas.











    Girulių pervažos link.



    Kiek paėjus prie pervažos, stoties vaizdas.



    Ties pervaža Kretingos link. Toliau geležinkelis iki Kalotės (tiksliau iki už Kalotės) dvikelis.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.11, 20:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vaizdas nuo viaduko Kretingos link. Pauosčio kelynas.





    Vaizdas nuo viaduko Klaipėdos link.



    Kiek dešiniau - keliai į uostą.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtant prie H. Manto viaduko, vaizdas Kretingos link.



    Ties pėsčiųjų perėja ties Parko, Stadiono ir Pušyno g., Kretingos link. Tolumoje matosi P. Lideikos g. viadukas.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Toliau judu link Paauosčio kelyno. Kelias, kuris kairėje - į uostą.



    Ten pat, vaizdas atgal.




    Pauosčio kelynas, anksčiau buvo atskira stotis. Viadukas - P.Lideikos gatvės.



    Ten pat, vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.11, 17:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties link nuo H. Manto g. viaduko.



    Kiek arčiau priėjus ir priartinus.



    Pats viadukas. Kol jo nebuvo, čia buvo pervaža.





    Nuo viaduko kiek atitolus. Vaizdas stoties link.



    Ten pat, vaizdas Kretingos pusėn.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Klaipėda - Kretinga.

    Klaipėda.







    Nuo perono galo pėsčiųjų tilto link.



    Žemiau vaizdai nuo pėsčiųjų tilto stoties link.



    Rampa.



    Krovininis kelynas šiauriau stoties magistralinio kelyno.





    Kretingos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.11, 16:58.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomu kada sandėlį nugriovė, turbūt sovietmečiu kai ilgino stotį link Bajorų (dvikelis intarpas).

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kretingalės geležinkelio stotis. 1944 m.



    https://www.flickr.com/photos/27639553@N05/16623151170/

    Komentuoti:

Working...
X