Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    1932m. spalio 29d. Žurnalas "Geležinkelininkas" 1937m.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prie Lieplaukės būta smėlio karjero ir geležinkelio atšakos.
    Pokarinis topografinis žemėlapis.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia taip liaudyje sakoma. Na nėra lietuvių kalboje atskiro žodžio, kuris apibūdintų trumpai ir aiškiai keleivinį pastatą.
    tai kad pats beveik ir apibūdinai paprastai vartojama 'keleivių rūmai/namas' ok jau užsičiaupiu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia taip liaudyje sakoma. Na nėra lietuvių kalboje atskiro žodžio, kuris apibūdintų trumpai ir aiškiai keleivinį pastatą.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    pirmajame tiesimo etape nebuvo. Aš tik kabinėjuosi prie termino 'stotis', kurio reikšmė yra visai kitokia Kartais ir man norisi kabinėtis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žurnalas išleistas 1936 m., tai prieš 10 metų - 1926 m. Vadinasi, stoties pastato dar nebuvo, o jo funkciją atliko vagonas.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    Linija Telšiai-Kretinga nutiesta berods 1932 m. Telšių stoties rūmai statyti 1928 m. (nutiesus atkarpą iki Telšių, statomi keleivių rūmai).. Iki tol aišku visokie reikalai galėjo būti tvarkomi vagonėlyje, bet stotimi vagono nevadinčiau

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip išeina, kad Telšiuose stotį pastatė tik tuomet, kai nutiesė visą liniją iki Kretingos. O iki tol veikiant linijai iki Telšių stotis buvo vagone...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1936m.





    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.11.27, 06:57.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Lygtai čia dar nebuvo paminėta, kaip LG mastu, tai gan ambicingas ir nemažas projektas

    Lietuvos geležinkeliai” ieško rangovų už maždaug 200 mln. litų tiesti antrąjį kelią IXB transporto koridoriuje





    Sėkmės jiems šitame projekte, tikėkimes viskas su juo bus gerai, ir darbai bus atlikti iki minėtų metų

    Tik negalėtu koks forumietis pakomentuot, nesu pats tikras, kai šitame ruože pastatys antruosius kelius minėtuose ruožuose, tai jau bus visas kelias nuo Šiaulių iki Klaipėdos dvikelis, ar kokios dar atkarpos liks vienkeliu?
    Šitų konkursų laimėtojai jau šių metų spalio 10 d turėjo būt paskelbti. Bet dėl kažkokių priežasčių vokų atplėšimai vis atidedami jau kelinta kartą, dabar, jei neklystu, jau gruodžio 2 d paskutinis terminas yra pateikti visus reikalingus dokumentus, norintiems dalyvauti konkursuose

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    12 keleivinių traukinių per parą... Smagu net skaityt tokius svaigalus. Kad tik tie patys 3 išliktų, na, pridėjus Radviliškis - Klaipėda 5.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dabar visa atkarpa yra vienkelė, tai vienkeliai tarpstočiai liks. O BNS priskiedė apie liniją Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Su žemėlapiais nedraugauja.
    Beje ar važiuoja kur 1520 mm erdvėje krovininiai 120 km/h greičiu? Gal konteineriniai traukiniai su naujomis platformomis?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Lygtai čia dar nebuvo paminėta, kaip LG mastu, tai gan ambicingas ir nemažas projektas

    Lietuvos geležinkeliai” ieško rangovų už maždaug 200 mln. litų tiesti antrąjį kelią IXB transporto koridoriuje

    Valstybės valdoma įmonė “Lietuvos geležinkeliai” renkasi rangovus maždaug 200 mln. litų vertės darbams – įmonės sklebtų konkursų laimėtojai ties antrą geležinkelio kelią IXB transporto koridoriaus atkarpose. Kartu geležinkeliai ieško ir techninės šių rangos darbų priežiūros paslaugų teikėjo.

    “Lietuvos geležinkelių” atstovas Vidmantas Gudas sakė, kad konkursų dalyviams prašant, vokai su pasiūlymai bus atplėšti po dviejų savaičių. Iki šiol planuota, kad jie bus plėšiami lapkričio 10 dieną.

    “Rangos konkurse vokus ketinama atplėšti lapkričio 24 dieną, o techninės priežiūros – 25 dieną, kadangi dalyviai paprašė daugiau laiko papildomiems dokumentams pateikti”, – sakė jis. Geležinkeliai kol kas neskelbia, kiek konkursuose dalyvauja galimų tiekėjų.

    Antruosius kelius numatoma įrengti geležinkelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose Telšiai–Lieplaukė, Kūlupėnai–Kretinga, Pavenčiai–Raudėnai, Plungė–Šateikiai ir Telšiai–Dūseikiai.

    Inžinerinių konsultacijų ir projektavimo bendrovė “Cowi Baltic” nurodė, kad esama geležinkelio linija traukiniai reguliariai važiuoja 70 metų, o eismo valdymo įrenginiai prekiniams traukiniams leidžia važiuoti 90 kilometrų, o keleiviniams – 120 kilometrų per valandą greičiu.

    Traukinių eismo intensyvumas minėtuose ruožuose – iki 5–7 keleivinių ir 18 prekinių traukinių per parą viena kryptimi. Geležinkelio linijos Šiauliai–Klaipėda atkarpoje nuo Pavenčių iki Kretingos nėra ištisinio dvikelio ruožo, tai apsunkina eismo valdymą, nes traukiniai gali prasilenkti tik stotyse.

    Modernizavus geležinkelį, 2015 metais keleivinių traukinių skaičius padidės iki 12 traukinių, prekinių – iki 25 per parą, be to, keleiviniai taukiniai galės važiuoti iki 160 kilometrų, o prekiniai – iki 120 kilometrų per valandą. Antrųjų bėgių kelių statybai bus platinama geležinkelio sankasa iš vienos geležinkelio pusės.

    BNS informacija


    Sėkmės jiems šitame projekte, tikėkimes viskas su juo bus gerai, ir darbai bus atlikti iki minėtų metų

    Tik negalėtu koks forumietis pakomentuot, nesu pats tikras, kai šitame ruože pastatys antruosius kelius minėtuose ruožuose, tai jau bus visas kelias nuo Šiaulių iki Klaipėdos dvikelis, ar kokios dar atkarpos liks vienkeliu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kuršėnuose būta dviejų siaurųjų geležinkelių - Pavenčių cukraus fabriko ir plytų fabriko Daugėliuose. Cukraus fabriko siaurasis gabeno durpes įmonės katilinei iš Laukstučių durpyno, esančių į šiaurės vakarus nuo Pavenčių.
    Plytų fabriko siaurasis geležinkelis gabeno molį ir tikriausiai smėlį.
    Apie juos čia. http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=85

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Parašė ead Rodyti pranešimą
    Ir kokią funkciją čia atlieka tos paliktos smailės ir pejungimo mechanizmas?
    Traukinio numetimo nuo bėgių funkciją.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Šis kelias veda į pramoninę buvusios cukraus fabriko teritoriją.

    Atvaizdas
    Ir kokią funkciją čia atlieka tos paliktos smailės ir pejungimo mechanizmas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Upelio pavadinimas geras
    Ir geležinkelis jį kerta du kartus. Antrasis tiltelis kiek toliau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties pralaida per Amalę. Stoties link.



    Į priešingą pusę.



    Šalia tilto yra akmenų mūro iš pažiūros, atrodo, rūsys. Viduje pilna šiukšlių. Bet kam tokioje vietoje statyti rūsį? Pagalvojau, ir kilo mintis, kad tai senosios pralaidos per Amalę liekanos. Tiesiog ilginant Kužių stoties kelyną, senoji pralaida nebuvo išardyta, o kaip monolitas kranu buvo nukelta į šoną. Arba nustumta (nutraukta) buldozeriais.



    Kužių stoties rampa.





    Kužių stotis nutiesus geležinkelį vadinosi Amaliais (pagal upelio pavadinimą). Tarpukaryje (apie 1924 m.) pavadinimas buvo pakeistas, kad nebūtų painiavos su Amaliais prie Kauno.





    Kelynas žvelgiant Šiaulių link.



    Medienos pakrovimo rampa.



    ER20CF-040 su cisternomis Kužiuose.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.22, 11:05.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Upelio pavadinimas geras

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Maždaug už 100 m nuo Daugėlių pervažos Kužių link yra tiltelis per Šūdkojį.



    Ir dar už maždaug 200 metrų - gyvenamasis namas. Aiškiai matosi, jog geležinkeliečių.







    Ties namu Daugėlių pervažos link.



    Čia atsiskira keliai, einantys į Klaipėdą (kairėje) ir Mažeikius (dešinėje).



    Ten pat, žvilgsnis Kužių link.





    Ties Amalių pervaža. Žvilgsnis Kužių link.



    Į priešingą pusę.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.22, 10:46.

    Komentuoti:

Working...
X