Per mažus otkatus pasiūlė...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda
Collapse
X
-
Ne ten buvo tik pamąstymai, kas ką galėjo laimėt.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAtskiri kiekvienam tarpstočiui? GTC gardelę klos, likę sankasą ir pralaidas darys.
Comment
-
“Kauno tiltai” su “Mitnija” pretenduoja į 0,5 mlrd. litų vertės “Lietuvos geležinkelių” užsakymus
Nu va, galima ir oficialiai atskleisti dalelę informacijos.
Comment
-
Pastebėjau, kad labai daug žmonių nustemba sužinoję, kad negalima traukiniu tiesiogiai iš Kauno pasiekti Klaipėdos.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIš kur tie BNS atkasa tokį geležinkelį Kaunas-Klaipėda...
Comment
-
Jei linija nuo Šiaulių iki Kalipėdos bus įtraukti į RailBaltica (o tam ES atstovai pritarė), tai taip.Parašė ead Rodyti pranešimąIki 2017 m planuojama visoje linijoje Šiauliai - Klaipėda įrengti antrą kelią.
Comment
-
RėmiausiParašė Al1 Rodyti pranešimąJei linija nuo Šiaulių iki Kalipėdos bus įtraukti į RailBaltica (o tam ES atstovai pritarė), tai taip.
http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...59be55aeb6560f
Comment
-
Nebent tik vėliau nuardyti kelią nuo Radviliškio ik Pagėgių. Antru atveju nesuprantu to kelio tikslingumo. Ir šiaip iki antrojo kelio statybos, turėtų būti išnaudoti kitokie infrastruktūros parametrai: 1. stoties atvykimo – išvykimo kelių ilginimas ir adekvačiai traukinių masės ir ilgio didinimas; 2. traukinių eismo organizavimas paketais, nes visame tame ruože yra įrengta autoblokuotė (traukinių eismo organizavimas paketais net ir dabar ten nėra būtinybė); 3. skersinių stočių pertvarkymas į išilginio tipo; 4. dvikelių intarpų (iki 7 km ilgio) statyba. Jei visa tai nebepadeda – tik tada antrųjų kelių statyba.Parašė ead Rodyti pranešimąMėlynai pažymėtose atkarpose bus įrengti nauji antri keliai.
Telšių - Lieplaukės ruožo antro kelio įrengimo konkursas turėtų būti paskelbtas š.m. pabaigoje arba kitais metais.
Iki 2017 m planuojama visoje linijoje Šiauliai - Klaipėda įrengti antrą kelią.
Atvaizdas
Šviečiasi, kad kažkas nori pasirodyti labai šauniu „stumdamas“ antrojo kelio statybos idėją, o kiti, suprasdami to ekonominį netikslingumą, bijo pasipriešinti tai „ideologijai“; antrasis kelias sumažins naudą valstybei – didės eksploatacinės išlaidos, o laukiamos naudos neduos.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Laabai abejoju, ar sutaupytos vagonų ir lokomotyvų /valandos atsvers eksploatacines išlaidas antrajam keliui, jei juo važiuos viso labo tik vienas traukinys per valandą (optimistiniu variantu), ir tai tik krautais vagonais Klaipėdos kryptimi. Gerai, kol kelias naujas, o vėliau prasidės.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKaip tai neduos naudos, galės nuo Vilniaus iki Klaipėdos tiesiai krovininiai atsipūtę važiuoti.
Visam tam reikalingas ekonominis pagrindimas, o šiuo atveju antrasis kelias imamas „с бодуна“. Antrasis kelias, sakyčiau, būtų reikalingas gal tik apie kokius 2030 metus.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Žemaičių plento tiesimo darbai, apie 1934–1939 m.

http://www.veidas.lt/dvi-lietuvos-gr...u-negu-statyti
Comment
-
Siūlomas sprendimas, leisiantis geležinkeliams greičiau modernizuoti liniją Šiauliai–Klaipėda
Susisiekimo ministerija siūlo bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ perduoti 8 valstybinės žemės sklypus Telšiuose bei Telšių rajone. Sklypai reikalingi, geležinkeliams modernizuojant liniją Šiauliai–Klaipėda.
Šiuo metu sklypai priklauso valstybei – juos patikėjimo teise valdo Nacionalinės žemės tarnyba. Jų perdavimui reikalingas Vyriausybės pritarimas.
„Lietuvos geležinkeliai“ ketina tiesti antruosius kelius ruožuose Telšiai–Lieplaukė, Kūlupėnai–Kretinga, Pavenčiai–Raudėnai, Plungė–Šateikiai ir Telšiai–Dūseikiai. Telšių rajono savivaldybė dar pernai balandį patvirtino antrojo kelio ruože Telšiai–Lieplaukė specialųjį planą, tačiau jam įgyvendinti neužtenka šiuo metu geležinkeliui priklausančios žemės.
Šiame ruože bus tiesinamas kelias ir pertvarkoma rajoninio kelio pervaža. Po rekonstrukcijos padidinus traukinių greitį, pervaža neatitiks techninių reikalavimų, todėl ji turi būti pertvarkyta į dviejų lygių sankryžą – įrengtas viadukas ir žiedinė sankryža, rašoma dokumente.
Bendrovė „Kelprojektas“ jau paėmė visuomenės poreikiams žemės sklypus ir juose esančius gyventojų statinius, kurie trukdė projektui.
Į 0,5 mlrd. litų vertės „Lietuvos geležinkelių“ užsakymą tiesti antruosius kelius keturiuose geležinkelio ruožuose pretenduoja didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų tiesimo bendrovė “Kauno tiltai” kartu su koncerno “MG Baltic” valdoma Kauno statybų bendrove “Mitnija” – įmonių konsorciumas konkursui pateikė bendros 504,1 mln. litų vertės pasiūlymus.
Nutiesus antruosius kelius, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 160 kilometrų, o krovininiai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu. Projektus numatoma finansuoti Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir „Lietuvos geležinkelių“ lėšomis.
BNS informacija
Comment
-
Nuotraukoje geležinkelio Telšiai-Kretinga statybos darbai prie Akmenos upės 1930-1932m.Parašė laimutis Rodyti pranešimąŽemaičių plento tiesimo darbai, apie 1934–1939 m.
Atvaizdas
http://www.veidas.lt/dvi-lietuvos-gr...u-negu-statyti
http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8828&page=3
Comment









Comment