Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ties Tryškių pervaža, stoties link.



    Į priešingą pusę.



    Į Klaipėdą. Anos dvi aukščiau esančios nuotraukos padarytos pravažiavus traukiniui.



    Tryškiai buvo vienintelė stotis tarp Pavenčių ir Telšių, kol nebuvo nutiestas geležinkelis iki Kretingos. Berods būta ir bufeto. Kitos dabar stotys buvo stotelėmis arba pralankomis.









    Pervažos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.05, 20:03.

    Comment


      Tarybiniais laikais Tryškuose buvo dvi atšakos šiauriau stoties, į mišką.
      Viena tšaka buvo nuo vakarinio stoties galo, o kita - nuo rytinio. Ortofotonuotraukoje pažymėjau, atitinkamai, mėlynai ir geltonai. Ortofotonuotraukoje aiškiai matyti pylimas arčiau geležinkelio.



      Topografiniame 1988 m. žemėlapyje abi atšakos pažymėtos. Taip pat ir siaurojo geležinkelio linija prie rytinės atšakos. Ten buvo durpių perkrovimo aikštelė. Vakarinė atšaka naudota tikriausiai kitoms reikmėms.



      Sunku pasakyti, kam, bet išlikusi asfaltuota aikštelė, kai kurių pastatų liekanos. Nuotraukos žemiau.









      Čia vakarinės atšakos pylimas žvelgiant nuo aikštelės geležinkelio link.

      Comment


        Tarpukaryje Tryškiuose buvo dislokuota Lietuvos kariuomenė. Buvo amunicijos sandėliai. Jų liekanos yra miške visai netoli plento A11, abiejose jo pusėse.
        Tarpukario topografiniame žemėlapyje pavaizduota rytinė atšaka iki tos vietos, kur yra sandėliai. Taigi, tarybiniais laikais atšaka iki durpių perkrovimo vietos ėjo tuo pačiu pylimu, tik buvo šiek tiek trumpesnė.


        Iš DVD disko "Tarpukario Lietuvos topografiniai žemėlapiai", VDA leidykla, 2010.

        Piečiau A11 esančio sandėlio liekanos.



        Šiauriau A11 esančio sandėlio liekanos. Matosi kasinėjimų pėdsakai.





        Paspardžius žemę galima surasti šovinių liekanų.



        Pabalvės durpynas veikia, siaurasis geležinkelis yra, bet durpių vežimui nebenaudojamas. Nors bėgiai prie durpių įmonės rodo, kad kartais pavažinėjama teritorijoje ir šiek tiek už jos. Nuotraukos bus temoje apie durpynų geležinkelius kitą dieną.

        Tęsinys bus.
        Paskutinis taisė Al1; 2011.10.05, 20:26.

        Comment


          Vat vat , o man sakė kad čia miškų ūkis buvo. Dar girdėjau , kad čia atseit buvo šaudmenų sandėliai, o dar viena versija - mokomasis geležinkeliečių poligonas.

          Comment


            Šaudmenų sandėliai yra. Vietiniai sakė, kad prieš kelis metus buvo gaisras ir sproginėjimai. Apie miškų ūkį ir man mintis buvo kilusi - vakarinė atšaka.
            Paskutinis taisė Al1; 2011.10.05, 20:33.

            Comment


              Tęsiu toliau.
              Ties Pežų ar Girkantų pervaža. Šiaulių link.



              Į priešingą pusę.



              Už maždaug 250 m nuo pervažos Šiaulių link yra tiltelis per melioracijos kanalą, anksčiau buvusį upeliuką.



              Maždaug už 1 km nuo tiltelio tarpukaryje buvo stotelė ar pralanka, kuri vadinosi Raudėnais. Jos vietą pažymėjau ortofotonuotraukoje mėlynai. O dabartinė Raudėnų stotis, esanti už 2,7 km, vadinosi Potereliais, vėliau Patyreliais. Ketvirtojo dešimtmečio antrojoje pusėje Raudėnų stotelė tapo Patyreliais, o Patyreliai - Raudėnais. Pokaryje Patyrelių stotelė panaikinta.
              Rodykle pažymėjau kelią Luinių durpyno link. Jis yra už maždaug 300 metrų nuo ortofotonuotraukoje pažymėtos vietos. Durpės kasamos, yra veikiantis siaurasis geležinkelis. Nuotraukos bus.

              Paskutinis taisė Al1; 2011.10.06, 16:06.

              Comment


                Raudėnai. Stoties pastatas tarybinis. Nuo perono pusės.



                Stoties vaizdas nuo pervažos. Prieš saulę fotografuota.



                Ties pervaža, Šiaulių link.



                Aukščiau esančioje nuotraukoje tolumoje matosi namas. Štai jis, šalia geležinkelio. Galbūt geležinkeliečiams statytas?



                Ties namu, Šiaulių link.



                Pabaiga.

                Comment


                  Čia tokios stotys kaip Raudėnai ir Dūseikiai manau labiau skirtos traukinių prasilenkimui..
                  P.S ne Virvyčią o Virvytę

                  Comment


                    Virvytė, Virvyčia. Vadinama įvairiai. Žinoma, kad tos stotys skirtos tik prasilenkimui. Seniau bent kai kuriose iš jų krova vyko. Dabar nei vienoje. Visame ruože nuo Pavenčių iki Krentingos krova vyksta tik Telšiuose ir Plungėje. Gal dar kokiuose Kūlupėnuose, Tryškiuose pakraunama kartais mediena...
                    Bet, kaip ne kleista, net ir rekonstravus ruožą ir dalyje įrengus dvikelį, nei viena stotimi nesumažės. Dalis stočių liks kraštinėmis tarp dvikelio ir vienkelio ruožų, o Tarvainiai, Lieplaukė ir Tryškiai liks vienkeliame ruože.

                    Comment


                      Ar bus reportažas iš Pavenčių - Šiaulių ruožo?
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Bus. Kai reikalai prispaus ir jei bus geras oras, tuomet ir bus. Tikiuosi, šį mėnesį. Ir ne Pavenčių - Šiaulių, o Raudėnų - Šiaulių. Jei spėsiu. Jei nespėsiu, tai bent iki Kužių. Dabar dienos trumpos, o Pavenčiuose yra ką pafotografuoti ir be stoties.

                        Comment


                          Nei Kūlupėnuose, nei Tryškiuose nieko nekrauna. Tose stotyse kuriose po rekonstrukcijos liko budėtojai dar vyksta (iš-)krovos darbai, likusiose, deja nebe, o ir prieš rekonstrukcija senokai nustojo.

                          Comment


                            Apie buvusį Dūseikių, esamus Pabalvės ir Luinių siauruosius geležinkelius.

                            http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=82

                            http://www.miestai.net/forumas/showp...7&postcount=83

                            http://www.miestai.net/forumas/showp...8&postcount=84

                            Comment


                              Renovuojama Šiaulių geležinkelio stotis.


                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Seniai reikėjo.

                                Comment


                                  Tęsiu fotoreportaža. Aną kartą baigiau už Raudėnų.

                                  Apie 2 km Pavenčių link nuo paskutinės nuotraukos pranešime Nr. 111.

                                  Ties buvusia Kentraičių pervaža. Tarybiniame tarpukario topografiniame žemėlapyje maždaug šioje vietoje pažymėta Rudėnų (ne Raudėnų, o Raudėnų stotis taip pat jame yra) stotis. Toks kaimas yra netoliese. Tačiau tikriausiai tokios stotelės tikriausiai niekada nebuvo. Tvarkaraščiuose jos nėra.

                                  Pavenčių link.



                                  Į priešingą pusę.



                                  Už kelių šimtų metrų nuo buvusios Kentraičių pervažos yra tiltas per Upyną.





                                  Kultūros paveldas. Nors metalinė dalis nauja, neseniai pakeista.



                                  Ties tiltu Pavenčių link.



                                  Į priešingą pusę.

                                  Comment


                                    Ties Steponiške buvo stotelė ar pralanka. Nors pagal tai, ką radau - ir visa stotis. Tačiau tarpukario tvarkaraščiuose tai tik stotelė.



                                    Vieta žemėlapyje pažymėta st.v.


                                    Iš DVD disko "Tarpukario Lietuvos topografiniai žemėlapiai", VDA leidykla, 2010.















                                    Bevaikštant po griuvėsius išgirdau traukinį - važiavo dieninis į Klaipėdą.





                                    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.18, 20:51.

                                    Comment


                                      Tarp Steponiškės stotelės ir Kuršėnų - Dirvonėnų kelio pervažos.
                                      Tiltelis per bevardį upelį. Pravažiuojamas lengvuoju automobiliu kai sausa.



                                      Užlipus ant pylimo Kuršėnų link.



                                      Ties Kuršėnų - Dirvonėnų kelio pervaža Kuršėnų link.



                                      Kuršėnai. Viadukas virš geležinkelio. Tikriausiai statytas tarpukaryje tiesiant geležinkelį. Jam nebus lemta išlikti kai ties antrąjį kelią.





                                      Už posūkio Pavenčių stotis.



                                      Į priešingą pusę.



                                      Tęsinys bus.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.10.18, 20:52.

                                      Comment


                                        Drenažas turbūt naujas, o po metų kitų turbūt vėl perdarinėti reikės.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Jei viskas klostysis sėkmingai, tai kitais metais tikriausiai pradės antrųjų kelių tiesimą. Konkursai jau paskelbti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X