Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Tai va ir idomu kokie planai, dvigubai ar bent pus antro karto dazniau leisti traukinius? Ar cia daugiau del kroviniu? Nepakanka dabar pajegumo? Idomu butu pamatyt kazkokia statistika kiek ir kokiu tarukiniu tuo ruozu pravaziuoja per diena.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai dabar Siauliai-Klaipeda budavo tik vienas kelias? Reisikia labai retai kursuodavo. O kaip pasikeis grafikai nutiesus dvikeli? Bent jau kaip pasikeis nutiesus tas 4 atkarpas?
    Manau po tų keturių atkarpų situacija pasikeistu minimaliai, didžiausi pokyčiai manau bus, kai visas Šiaulių-Klaipėdos ruožas bus dvikelis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai dabar Siauliai-Klaipeda budavo tik vienas kelias? Reisikia labai retai kursuodavo. O kaip pasikeis grafikai nutiesus dvikeli? Bent jau kaip pasikeis nutiesus tas 4 atkarpas?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė John
    Na ten kaip ir parašyta, ką ir kur statys. Dabar yra vienkelis, o bus dvikelis t.y. bus smarkiai padidinta kelio talpa (capacity) tuose ruožuose. Tai esminė kelio rekonstrukcija, kaip paprastą automobilių kelią verčiant greitkeliu/magistrale.

    Man tik įdomu, kokia situacija, tarkim, su visu ruožu Kaišiadorys-Klaipėda? Kur dabar yra dvikelis, o kur vienkelis? Ir kaip pasikeis vaizdas po tų projektų? Gal kas turi (arba gali greit pabraižyti) žėmėlapį/schemą?
    Šitas žemėlapis paaiškina eilinę geležinkelių Baltijos šalyse būklę

    O tikslesnės vietos, kur dvikeliai bus statomi, tai ead'o atsakyme iš temos apie ruožą Klaipėda-Šiauliai

    Parašė ead Rodyti pranešimą
    Mėlynai pažymėtose atkarpose bus įrengti nauji antri keliai.
    Telšių - Lieplaukės ruožo antro kelio įrengimo konkursas turėtų būti paskelbtas š.m. pabaigoje arba kitais metais.
    Iki 2017 m planuojama visoje linijoje Šiauliai - Klaipėda įrengti antrą kelią.

    Atvaizdas
    Paskutinis taisė Raptor; 2012.09.27, 02:00.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Lietuvoje ir Lenkijoje dirbanti didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė "Kauno tiltai" ir koncernui "MG Baltic" priklausanti Kauno statybų bendrovė "Mitnija" už 415,945 mln. litų statys 4 antruosius geležinkelio kelius.
    http://vz.lt/?PublicationId=93c12670...d-9cf50b9edf07

    Kas cia per antrieji keliai? Pagal suma projektas didelis, o forume apie ta ine neuzsiminta?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Nuotraukoje geležinkelio Telšiai-Kretinga statybos darbai prie Akmenos upės 1930-1932m.

    http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8828&page=3
    Na ir tas žurnalas Veidas įdeda nuotrauką ir parašo bet ką. Dėkui.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Žemaičių plento tiesimo darbai, apie 1934–1939 m.

    Atvaizdas


    http://www.veidas.lt/dvi-lietuvos-gr...u-negu-statyti
    Nuotraukoje geležinkelio Telšiai-Kretinga statybos darbai prie Akmenos upės 1930-1932m.

    http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8828&page=3

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Siūlomas sprendimas, leisiantis geležinkeliams greičiau modernizuoti liniją Šiauliai–Klaipėda

    Susisiekimo ministerija siūlo bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ perduoti 8 valstybinės žemės sklypus Telšiuose bei Telšių rajone. Sklypai reikalingi, geležinkeliams modernizuojant liniją Šiauliai–Klaipėda.

    Šiuo metu sklypai priklauso valstybei – juos patikėjimo teise valdo Nacionalinės žemės tarnyba. Jų perdavimui reikalingas Vyriausybės pritarimas.

    „Lietuvos geležinkeliai“ ketina tiesti antruosius kelius ruožuose Telšiai–Lieplaukė, Kūlupėnai–Kretinga, Pavenčiai–Raudėnai, Plungė–Šateikiai ir Telšiai–Dūseikiai. Telšių rajono savivaldybė dar pernai balandį patvirtino antrojo kelio ruože Telšiai–Lieplaukė specialųjį planą, tačiau jam įgyvendinti neužtenka šiuo metu geležinkeliui priklausančios žemės.

    Šiame ruože bus tiesinamas kelias ir pertvarkoma rajoninio kelio pervaža. Po rekonstrukcijos padidinus traukinių greitį, pervaža neatitiks techninių reikalavimų, todėl ji turi būti pertvarkyta į dviejų lygių sankryžą – įrengtas viadukas ir žiedinė sankryža, rašoma dokumente.

    Bendrovė „Kelprojektas“ jau paėmė visuomenės poreikiams žemės sklypus ir juose esančius gyventojų statinius, kurie trukdė projektui.

    Į 0,5 mlrd. litų vertės „Lietuvos geležinkelių“ užsakymą tiesti antruosius kelius keturiuose geležinkelio ruožuose pretenduoja didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų tiesimo bendrovė “Kauno tiltai” kartu su koncerno “MG Baltic” valdoma Kauno statybų bendrove “Mitnija” – įmonių konsorciumas konkursui pateikė bendros 504,1 mln. litų vertės pasiūlymus.

    Nutiesus antruosius kelius, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 160 kilometrų, o krovininiai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu. Projektus numatoma finansuoti Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir „Lietuvos geležinkelių“ lėšomis.

    BNS informacija

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Žemaičių plento tiesimo darbai, apie 1934–1939 m.



    http://www.veidas.lt/dvi-lietuvos-gr...u-negu-statyti

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Šiauriausia Vokietijos Reicho Bajorų geležinkelio stotis, apie 1900-1910 m. Atviruką išleido Johannes Schenke, Memel

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kaip tai neduos naudos, galės nuo Vilniaus iki Klaipėdos tiesiai krovininiai atsipūtę važiuoti.
    Laabai abejoju, ar sutaupytos vagonų ir lokomotyvų /valandos atsvers eksploatacines išlaidas antrajam keliui, jei juo važiuos viso labo tik vienas traukinys per valandą (optimistiniu variantu), ir tai tik krautais vagonais Klaipėdos kryptimi. Gerai, kol kelias naujas, o vėliau prasidės.

    Visam tam reikalingas ekonominis pagrindimas, o šiuo atveju antrasis kelias imamas „с бодуна“. Antrasis kelias, sakyčiau, būtų reikalingas gal tik apie kokius 2030 metus.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kaip tai neduos naudos, galės nuo Vilniaus iki Klaipėdos tiesiai krovininiai atsipūtę važiuoti.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė ead Rodyti pranešimą
    Mėlynai pažymėtose atkarpose bus įrengti nauji antri keliai.
    Telšių - Lieplaukės ruožo antro kelio įrengimo konkursas turėtų būti paskelbtas š.m. pabaigoje arba kitais metais.
    Iki 2017 m planuojama visoje linijoje Šiauliai - Klaipėda įrengti antrą kelią.

    Atvaizdas
    Nebent tik vėliau nuardyti kelią nuo Radviliškio ik Pagėgių. Antru atveju nesuprantu to kelio tikslingumo. Ir šiaip iki antrojo kelio statybos, turėtų būti išnaudoti kitokie infrastruktūros parametrai: 1. stoties atvykimo – išvykimo kelių ilginimas ir adekvačiai traukinių masės ir ilgio didinimas; 2. traukinių eismo organizavimas paketais, nes visame tame ruože yra įrengta autoblokuotė (traukinių eismo organizavimas paketais net ir dabar ten nėra būtinybė); 3. skersinių stočių pertvarkymas į išilginio tipo; 4. dvikelių intarpų (iki 7 km ilgio) statyba. Jei visa tai nebepadeda – tik tada antrųjų kelių statyba.

    Šviečiasi, kad kažkas nori pasirodyti labai šauniu „stumdamas“ antrojo kelio statybos idėją, o kiti, suprasdami to ekonominį netikslingumą, bijo pasipriešinti tai „ideologijai“; antrasis kelias sumažins naudą valstybei – didės eksploatacinės išlaidos, o laukiamos naudos neduos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl RailBalticos dar nieko rimto nėra padaryta. Tik tam pritarta.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei linija nuo Šiaulių iki Kalipėdos bus įtraukti į RailBaltica (o tam ES atstovai pritarė), tai taip.
    Rėmiausi
    http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...59be55aeb6560f

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ead Rodyti pranešimą
    Iki 2017 m planuojama visoje linijoje Šiauliai - Klaipėda įrengti antrą kelią.
    Jei linija nuo Šiaulių iki Kalipėdos bus įtraukti į RailBaltica (o tam ES atstovai pritarė), tai taip.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Mėlynai pažymėtose atkarpose bus įrengti nauji antri keliai.
    Telšių - Lieplaukės ruožo antro kelio įrengimo konkursas turėtų būti paskelbtas š.m. pabaigoje arba kitais metais.
    Iki 2017 m planuojama visoje linijoje Šiauliai - Klaipėda įrengti antrą kelią.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Iš kur tie BNS atkasa tokį geležinkelį Kaunas-Klaipėda...
    Pastebėjau, kad labai daug žmonių nustemba sužinoję, kad negalima traukiniu tiesiogiai iš Kauno pasiekti Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    O negalėtu kas nors žemėlapyje pažymėt kurios čia atkarpos bus ir apskritai kur dar liktu vienkeliai toje atkarpoje (Kaišiadorys- Klaipėda) po šitų darbų? Nes kiek žinau, tai vienkelių visvien dar nemažai bus joje.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Iš kur tie BNS atkasa tokį geležinkelį Kaunas-Klaipėda...

    Komentuoti:

Working...
X