Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zn76
    replied
    Iš pradžių Jūs rašote - Kokia iš to nauda LG neaišku, o dabar, kad didesnės pajamos LG.
    Kaip aš suprantu, Kenoje nėra lokomotyvų aptarnavimo punkto (ar jau yra?), tai reikia varinėti lokomotyvus iš Vilniaus / į Vilnių.
    Tai vis dėlto kodėl buvo nuspręsta lokomotyvus keisti Kenoje, o ne Vilniuje?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Didesnės pajamos LG. Kito paaiškinimo nėra.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Matome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku.
    Įdomu, kodėl priėmė tokį sprendimą - lokomotyvus keisti Kenoje?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Stotį 1930–1932 m. pastatė danų firma „Højgaard ir Schultz“, tiesusi geležinkelio Telšiai-Kretinga liniją. Oficialiai atidaryta 1932-10-29.



    https://www.limis.lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visai ne faktas, kad buvo numatyta. Greičiausiai nebuvo numatyta. Kol nėra antro kelio net projekte, tai negalima ir elektrifikacijos planuoti. Todėl reikės daplanuoti tą elektrifikaciją, kurios trūks esant antriems keliams. Be to reikės papildomų lėšų. Juk elektrifikacijai nesamų kelių lėšos nebuvo numatytos. Matome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku. Kaip ir pailgėja petis, padidėja mokestis (BČ sąskaita), bet ir atsiranda daug tuščio šilumvežių gainiojimo į/iš depo ir atlyginimų mokėjimo mašinistams. Arba RB. Bėgius nutiesė, o signalizacijos neįrengė. Ir kelinti metai jau taip? Taip ir su ta elektrifikacija ir antrais keliais bus. Amžinas (bent jau penkmečiui) eismo ribojimas tarp Vilniaus ir Klaipėdos tai šen, tai ten.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    tikrai viskas buvo i prieki numatyta kad nemaisytu. Tikrai yra minimalus planavimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrifikacijos projektavimas jau vyksta. Dabar vėl iš naujo reikės koreguoti ir elektrifikacijos projektus, ir finansus. O iš karto negalėjo?

    Komentuoti:


  • Karolis!
    replied
    Bendrovės valdyba patvirtino antrųjų kelių statybų ruožuose Plungė–Šateikiai ir Livintai–Gaižiūnai projektus

    http://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Elie...ajegumu-pletra

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visi darbai Lieplaukės - Telšių ruože dar nebaigti, bet traukinių eismas jau vyksta abiem keliais.

    Tuo tarpu Plungėje pagaliau jau vyksta normalūs geležinkelio viaduko (Dariaus ir Girėno gatvė bus po bėgiais) statybos darbai.

    Kokybė nekokia, nes fotografuota pro pravažiuojančio traukinio langą.







    Komentuoti:


  • Matumba
    replied
    Ką radau apie Telšių-Lieplaukės antrojo kelio statybą.

    Pagal LG veiksmų planą panašu, kad pratęsta iki 2019 metų:
    https://infrastructure.litrail.lt/do...3-5a7d004060d8

    Kelio viadukas virš atkarpos baigtas:
    http://www.telsiai.lt/go.php/lit/Nau...jau-atidarytas

    Šiuo momentu iš numatytų 49 mln. € projektui išleista 39 mln. €:
    http://www.esinvesticijos.lt/lt/para...siai-lieplauke

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Geležinkelio Telšiai-Kretinga tiesimo darbai.



    http://www.epaveldas.lt
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.08.19, 09:21.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Plungėje pradedamas statyti ilgai lauktas tunelis po geležinkelio pervaža

    Plungėje šeštadienį pradedamas statyti tunelis po miestą į dvi dalis skiriančia geležinkelio pervaža. Jį pastačius, padidės eismo saugumas, sumažės transporto spūsčių, gyventojams bus patogiau judėti mieste. Darbų pradžios ceremonijoje dalyvaus ir Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...18903#cxrecs_s

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Nu nežinau, tik mačiau, kad paklota bėgių gardelė jau yra balastuota, o šis kelias jau yra naudojamas kaip privažiuojamasis, nes jame jau važinėja kelio mašinos, bei prie bebaigiamo statyti viaduko tame kelyje stovėjo kelios platrormos su kelio mašina, Palyginus su pernai geguže beliko kosmetika, kurią galima užbaigti ir atidarius eismą dvikeliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iki gegužės tikrai nebaigs. Dabar žiema, šalčiai (kokie tokie, bet jie yra) ir žemės darbai apriboti, o jų dar daug kiek šlaitų tvarkymo, tiek ir vandens nutekėjimo ir pylimo tvirtinimo. Paklotą bėgių gardelė žiemą tikrai nebus balastuojama ir išlyginama. O kur dar signalizacija, ryšiai ir t.t. Iki rudens baigti gali, jei nebus kokių nors problemų kaip kad ir iki šiol. Juk jei pagal planą turėjo baigti 18 m. gegužę, taigi matosi, kad tikrai to nebus ir darbų planas nevykdomas. Kas dėl greičio, tai dabar vyksta mažiau darbų, todėl greičio ribojimai maženi, o kai vasarą ar pavasarį vyko intensyvesni darbai, tai dėl saugumo greitis buvo ribojamas labiau.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Nežinau kodėl turėtų nebaigti ? Šiandien važiavau 10.25 iš Klaipėdos, tai nuo Lieplaukės iki Telšių mačiau, kad dvikelis jau yra pilnai paklotas visame tame ruože. Tiesa eismas tebevyksta tik vienu keliu - kairiuoju važiuojant nuo Lieplaukės. O dešiniajame bereikia pajungti tik iešmą Lieplaukėje ir pirmyn, net balastas užpiltas beveik visur išskyrus kokį kilometrą iki Telšių. Ir vietinio kelio viadukas jau beveik baigtas. Kaip sakant belikę kosmetiniai aplinkos tvarkymo darbai. Ir greitis šiame ruože buvo minimaliai sumažintas tik iki 74. Čia vienintelė tokia buvo atžyma, o kitur 77-78-79. Tai reiškia, kad kelias jau susigulėjo, nes dar pernai pavasarį lėtindavo beveik dvigubai lėčiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mačiau važiuodamas traukiniu. Nebaigs iki gegužės. Gal ik metų galo ir pabaigs. Telšiuose naują pėsčiųjų tiltą stato. Beveik baigtas.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.25, 08:17.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Oficialus darbų pabaigos terminas - 2018 metų gegužė. Matysim...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kodėl vargu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokie dar šaltiniai? Darbai vyksta net ir žiemą. Gal iki metų galo pabaigs. Bet vargu.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.25, 07:01.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Gal yra kokių žinių nors iš oficialių šaltinių ???

    Komentuoti:

Working...
X