Iš pradžių Jūs rašote - Kokia iš to nauda LG neaišku, o dabar, kad didesnės pajamos LG.
Kaip aš suprantu, Kenoje nėra lokomotyvų aptarnavimo punkto (ar jau yra?), tai reikia varinėti lokomotyvus iš Vilniaus / į Vilnių.
Tai vis dėlto kodėl buvo nuspręsta lokomotyvus keisti Kenoje, o ne Vilniuje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMatome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku.
Komentuoti:
-
Stotį 1930–1932 m. pastatė danų firma „Højgaard ir Schultz“, tiesusi geležinkelio Telšiai-Kretinga liniją. Oficialiai atidaryta 1932-10-29.
https://www.limis.lt
Komentuoti:
-
Visai ne faktas, kad buvo numatyta. Greičiausiai nebuvo numatyta. Kol nėra antro kelio net projekte, tai negalima ir elektrifikacijos planuoti. Todėl reikės daplanuoti tą elektrifikaciją, kurios trūks esant antriems keliams. Be to reikės papildomų lėšų. Juk elektrifikacijai nesamų kelių lėšos nebuvo numatytos. Matome, kaip suelektrifikavo ruožą nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios... O Vaidotus paliko kitam kartui. Ir tik kelios električkos bei keli elektrovežiai su tranzitiniais traukiniais važinėja. O nuo naujo grafiko gruodžio 9 d. jau ir keleiviniai BČ elektrovežiai nebevažinės - lokomotyvus keis Kenoje. Kokia iš to nauda LG neaišku. Kaip ir pailgėja petis, padidėja mokestis (BČ sąskaita), bet ir atsiranda daug tuščio šilumvežių gainiojimo į/iš depo ir atlyginimų mokėjimo mašinistams. Arba RB. Bėgius nutiesė, o signalizacijos neįrengė. Ir kelinti metai jau taip? Taip ir su ta elektrifikacija ir antrais keliais bus. Amžinas (bent jau penkmečiui) eismo ribojimas tarp Vilniaus ir Klaipėdos tai šen, tai ten.
Komentuoti:
-
tikrai viskas buvo i prieki numatyta kad nemaisytu. Tikrai yra minimalus planavimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Elektrifikacijos projektavimas jau vyksta. Dabar vėl iš naujo reikės koreguoti ir elektrifikacijos projektus, ir finansus. O iš karto negalėjo?
Komentuoti:
-
Bendrovės valdyba patvirtino antrųjų kelių statybų ruožuose Plungė–Šateikiai ir Livintai–Gaižiūnai projektus
http://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Elie...ajegumu-pletra
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Ką radau apie Telšių-Lieplaukės antrojo kelio statybą.
Pagal LG veiksmų planą panašu, kad pratęsta iki 2019 metų:
https://infrastructure.litrail.lt/do...3-5a7d004060d8
Kelio viadukas virš atkarpos baigtas:
http://www.telsiai.lt/go.php/lit/Nau...jau-atidarytas
Šiuo momentu iš numatytų 49 mln. € projektui išleista 39 mln. €:
http://www.esinvesticijos.lt/lt/para...siai-lieplauke
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Plungėje pradedamas statyti ilgai lauktas tunelis po geležinkelio pervaža
Plungėje šeštadienį pradedamas statyti tunelis po miestą į dvi dalis skiriančia geležinkelio pervaža. Jį pastačius, padidės eismo saugumas, sumažės transporto spūsčių, gyventojams bus patogiau judėti mieste. Darbų pradžios ceremonijoje dalyvaus ir Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis...
Komentuoti:
-
Nu nežinau, tik mačiau, kad paklota bėgių gardelė jau yra balastuota, o šis kelias jau yra naudojamas kaip privažiuojamasis, nes jame jau važinėja kelio mašinos, bei prie bebaigiamo statyti viaduko tame kelyje stovėjo kelios platrormos su kelio mašina, Palyginus su pernai geguže beliko kosmetika, kurią galima užbaigti ir atidarius eismą dvikeliu.
Komentuoti:
-
Iki gegužės tikrai nebaigs. Dabar žiema, šalčiai (kokie tokie, bet jie yra) ir žemės darbai apriboti, o jų dar daug kiek šlaitų tvarkymo, tiek ir vandens nutekėjimo ir pylimo tvirtinimo. Paklotą bėgių gardelė žiemą tikrai nebus balastuojama ir išlyginama. O kur dar signalizacija, ryšiai ir t.t. Iki rudens baigti gali, jei nebus kokių nors problemų kaip kad ir iki šiol. Juk jei pagal planą turėjo baigti 18 m. gegužę, taigi matosi, kad tikrai to nebus ir darbų planas nevykdomas. Kas dėl greičio, tai dabar vyksta mažiau darbų, todėl greičio ribojimai maženi, o kai vasarą ar pavasarį vyko intensyvesni darbai, tai dėl saugumo greitis buvo ribojamas labiau.
Komentuoti:
-
Nežinau kodėl turėtų nebaigti ? Šiandien važiavau 10.25 iš Klaipėdos, tai nuo Lieplaukės iki Telšių mačiau, kad dvikelis jau yra pilnai paklotas visame tame ruože. Tiesa eismas tebevyksta tik vienu keliu - kairiuoju važiuojant nuo Lieplaukės. O dešiniajame bereikia pajungti tik iešmą Lieplaukėje ir pirmyn, net balastas užpiltas beveik visur išskyrus kokį kilometrą iki Telšių. Ir vietinio kelio viadukas jau beveik baigtas. Kaip sakant belikę kosmetiniai aplinkos tvarkymo darbai. Ir greitis šiame ruože buvo minimaliai sumažintas tik iki 74. Čia vienintelė tokia buvo atžyma, o kitur 77-78-79. Tai reiškia, kad kelias jau susigulėjo, nes dar pernai pavasarį lėtindavo beveik dvigubai lėčiau.
Komentuoti:
Komentuoti: