Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xeonas
    replied
    Na prisiminiau, kad yra atsiminimų nuo Kolūpėnų tilto. Gruodžio mėn. buvo vykdomi statiniai/dinaminiai bandymai.
    Paskutinis taisė Xeonas; 2020.06.17, 11:49.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Geležinkelį Plungė-Šateikiai už 57 mln. Eur platins „Kauno tiltai“

    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz69hmZSCGe

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia yra LG tinko nuostatai 2018-2019 metams.
    Yra žemėlapis

    http://infrastructure.litrail.lt/doc...2-5debae01981d

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Šio projekto pilnas aprašymas buvo paskelbtas žurnale BRM Nr.10 dar 2010 metais. Projektas vykdomas buvo ilgai dėl nerealiai didelių žemės darbų, Juk čia yra unikali vietovė, tai buvo stačiausia geležinkelio įkalnė Lietuvoje, taip sakant pats sudėtingiausias geležinkelio ruožas Jame visą laiką budėdavo papildomas lokomotyvas pastumdantis krovininius sąstatus įkalnėn. Kad atsisakyti šių problemų ir buvo sugalvota rekonstruoti problematiškiausią tarpstotį Lietuvoje, be to dar ir paversti jį dvikeliu. Manau, kad kiti ruožai turėtų pasiduoti greičiau.
    Dėkui už paaiškinimą Vitas2. O šiaip del įdomumo ar kas nors turėtu šio ruožo dabartini žemelapį? T.y. kur butu sužymėta kur yra vienkeliai ir kur dvikeliai, manau būtu įdomu ne vienam forumiečiui pamatyti kiek dar tų kelių reikes dvejinti kol šią linija bus galima naudoti pilnu pajėgumu

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Šio projekto pilnas aprašymas buvo paskelbtas žurnale BRM Nr.10 dar 2010 metais. Projektas vykdomas buvo ilgai dėl nerealiai didelių žemės darbų, Juk čia yra unikali vietovė, tai buvo stačiausia geležinkelio įkalnė Lietuvoje, taip sakant pats sudėtingiausias geležinkelio ruožas Jame visą laiką budėdavo papildomas lokomotyvas pastumdantis krovininius sąstatus įkalnėn. Kad atsisakyti šių problemų ir buvo sugalvota rekonstruoti problematiškiausią tarpstotį Lietuvoje, be to dar ir paversti jį dvikeliu. Manau, kad kiti ruožai turėtų pasiduoti greičiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš tikrųjų tai finansavimas buvo trupinamas gabalais. Ir ne vienas tai buvo projektas, o keli. Deja, su tokia darbų organizacija nutiesti 100 km geležinkelio dabar reikėtų kelių dešimtmečių, kai caro laikais užtekdavo poros metų...

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied

    Atsitiktinai užmačiau šį neseniai įkeltą video vienoje iš šio ruožo dalių (Telšiai- Lieplaukė)



    Kas labiausiai kliuvo tai statybų trukmė. Žiūrint video pabaigoje rodo kad projekto pradžia buvo 2014-tų pabaiga ir projektas baigtas tik mažiau negu mėnesį atgal, tai seriously, jiem prireikė beveik PENKIŲ METŲ kad nutiesti vienuoliką km. antro kelio ir rekonstruoti 8 km esamo? Kažkaip nesueina man, vis del to ne kilometrinius tunelius ir tiltus statė, su tokiais jų tempais tai viso sudvejinto ruožo tarp Kaišiadorių ir Klaipėdos tektu laukti iki 22-ro amžiaus...

    Ar čia kažko mes nesuprantame tinkamai, gal kas nors galėtu paaiškinti?
    Paskutinis taisė Raptor; 2019.11.10, 15:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip pat reikia pažymėti, kad jau beveik baigtas viadukas po geležinkeliu Plungėje.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    "Lietuvos geležinkeliai" modernizuoja pagrindinę šalies geležinkelių arteriją
    „Lietuvos geležinkeliai" baigia vykdyti tarptautinį rangos darbų pirkimą skelbiamų derybų būdu dėl projekto „Antrojo kelio statyba ruože Plungė – Šateikiai projektavimo ir rangos darbai" bei nustatė pasiūlymų eilę. Geriausią pasiūlymą pateikė AB „Kauno tiltai", o antrąjį geriausiąjį pasiūlymą - jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba, Leonhard Weiss RTE AS ir AS „A.C.B." Numatoma sudaryti sutarties vertė siekia 46,7 mln. Eur (be PVM)...

    ...Antrojo kelio statybos ruože Plungė – Šateikiai projektu numatoma rekonstruoti 13,9 km esamo geležinkelio kelio, pastatyti 13,9 km naujo geležinkelio kelio, rekonstruoti esamus tiltus ir pralaidas, iešmus, pervažas, įrengti triukšmo slopinimo sienutes, rekonstruoti esamas elektros, signalizacijos ir ryšių sistemas, įrengti tvoras, lietaus bei drenažo sistemas, pertvarkyti esamas Plungės ir Šateikių geležinkelio stotis, pailginant pagrindinių bei atvykimo ir išvykimo kelių naudingą ilgį. Siekiant efektyvinti manevrinį darbą, patenkinti klientų poreikius bei pagerinti jų aptarnavimą, Plungės sotyje bus vykdoma papildomo atvykimo/išvykimo kelio statyba.

    Šiuo metu Plungė – Šateikiai ruože leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus šį projektą greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h. Tuo pačiu geležinkelio kelio ašies apkrova bus padidinta nuo 22,5 t (220,5 kN) iki 25 t (245 kN)...

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Ar tarpstotis Kretinga-Kūlupėnai jau dvikelis?
    Dalinai jau dvikelis. Apie 10 km. nuo Kūlupėnų pusės.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą

    ten raso, kad bus ir daugiau dvikeliu. tarp ju - ir Kretingos - Kulupenu tarpstotis. pastaraji nelabai megsta prekiniu traukiniu masinistai. nes kai reikia sustot Kretingoj, kad praleisti is Kulupenu vaziuojanti traukini, paskui i kalna vos ne vos isiropscia.
    Ar tarpstotis Kretinga-Kūlupėnai jau dvikelis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiems tokia tvarka. Tik kyla klausimas, nafig ta elektrifikacija buvo reikalinga, jei tik 4 poros elektrinių į Minską ja naudojasi. Net priemiestis iki Kenos dyzelinis... Beje, kur pernai gale buvo paskelbti naujų elektrinių traukinių pirkimui preliminarios specifikacijos (kurios dar bus derinamos), numatoma pirkti tik elektrinius traukinius maršrutui Vilnius - Klaipėda. O kaip Radviliškis - Klaipėda priemiestis? Irgi liks dyzelinis? Genialu! LG turėtų nusipirkti bent 5-6 elektrinius traukinius priemiesčiui, tiek Kenos, tiek Trakų, tiek ir Klaipėdos - Radviliškio ruožams.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.28, 12:17.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Bet ar kitiems RŽD traukiniams irgi tokią tvarką padarė?
    O kiek kitokių RŽD. Vienas Jantar kasdien, dar du kas antrą dieną.


    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Lokomotyvus keičia Kenoje matyt dėlto, kad būtent sutrumpėtų stovėjimo laikas Vilniuje. RŽD vis trumpina ir nori toliau trumpinti traukinio "Gintaras" važiavimo laiką. Matyt dėlto ir derinasi su BČ/LG. Bet ar kitiems RŽD traukiniams irgi tokią tvarką padarė?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tai aišku, kad ne labdara. Yra susitarimai, kas, kiek, kada užvažiuoja į svetimą teritoriją. Buna nenumatyti atvejai,

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei LG ne labdarą dalina, tai už tai RŽD apmoka. LG savo sąskaita varinėja nebent tada, kai sugenda koks lokomotyvas ir reikia jį pakeisti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Savo eiga retai kada. .
    Bet pasitaiko. Ir tai 200 km, o ne 30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Savo eiga retai kada. Įkabina į keleivinį traukinį. Bandė keleiviniais ir krovinius tampyti prieš porą metų, kad tuščiai nevarinėti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tai traukinys ir taip stovi Kenoje keliasdešimt minučių per tą laiką galima lokomotyvą ir pakeisti.
    O lokomotyvus kartais tuščius varinėja ir į Nesterovą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai aš irgi nežinau. Tik numanau. Už ruožą Kenas - Vilnius anksčiau dalis pinigų atitekdavo BČ. Dabar pasiims LG. Be to su trumpėjo kelionės per Lietuvą laikas, nes Vilniuje stovima tik 5 minutes, o ne 20, kaip anksčiau. Aišku, LG nemanau, kad už dyką tai daro, nes šilumvežius reikia tuščiai varinėti į Keną ir atgal.

    Komentuoti:

Working...
X