Nesupraskit klaidingai, kad pritariu LG ar kitų institucijų politikai fotografavimo klausimu, tik kviečiu savo nepasitenkinimą reikšti kiek mažiau apibendrinančiomis ir labiau argumentuotomis pastabomis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Draudimai fotografuoti geležinkelius
Collapse
X
-
Šiek tiek jau šypseną kelia tie stebuklingi žodžiai "užsienis" ir "tik Lietuvoje". Įdomu būtų iš p. visažinių išgirsti apie jų patirtį fotografuojant (apsaugai matant) panašius objektus užsienio šalyse (beje, tokių pasaulyje yra per 200).
Nesupraskit klaidingai, kad pritariu LG ar kitų institucijų politikai fotografavimo klausimu, tik kviečiu savo nepasitenkinimą reikšti kiek mažiau apibendrinančiomis ir labiau argumentuotomis pastabomis
-
Dabar šiek tiek keičiasi sistema, reikia rašyti kitokį raštą, gauti leidimą su nuotrauką ir pan. Žodžiu, niekur tokių nęsamionių nėra tik lietuvoje...
Komentuoti:
-
Jie su savo saugumu mane jau pradeda knisti. Aš garantuoju, kad jei kas rimtai sugalvos kesintis į geležinkelį tai jiems nesukels problemų apsauga. Tokia apsauga tik akių dūmimas. Tie apsauginiai kabinėjasi prie paprastų žmonių, nes neturi kas veikti-reikia gi parodyti, kieno čia valdžia.
Užsieny tai kaip žmonės, nu čia tai visada...
Komentuoti:
-
Atrodo, kad LG sau prieštarauja.Parašė udrius Rodyti pranešimąOficialus atsakymas del leidimo fotografuoti:

Prieš keletą dienų pats parašiau užklausą per www.litrail.lt apie fotografavimą Vilniaus geležinkelio stotyje. Citata:
Gautas atsakymas buvo toks:Laba diena, Norėjau pasiteirauti, ar pagrįstai draudžiama fotografuoti geležinkelio riedmenis Vilniaus geležinkelio stotyje, juolab, kad tai yra vieša vieta ir fotografuojama nepažeidžiant saugumo reikalavimų (nevaikštoma neleistinose vietose, o fotografuojama nuo peronų ar tilto)? Suprantama, jog negalima be specialaus leidimo fotografuoti depo ar gamybinių patalpų (teritorijos), bet draudimas fotografuoti stotyje atrodo kiek nesuprantamas, nes esu didelis šios transporto srities entuziastas ir jau daug metų užsiimu reportažine/dokumentine geležinkelių fotografija. Būčiau dėkingas už atsakymą. Pagarbiai, Robertas
Taip pagrįstai, kadangi tai yra sustiprinto saugumo zona.
Komentuoti:
-
„Mokestis už fotografavimą 3 ZL, už filmavimą 6 Zl.“Parašė robertas Rodyti pranešimąVilniaus stotyje jau maždaug treji metai kabo lentelės, kad draudžiama filmuoti ir fotografuoti. Žodžiu įspėja, kad nefotografuoti ir kai kuriose stotyse netoli Vilniaus.
Stendas su tokia info pasitinka Elko siaurojo geležinkelio muziejuje (Lenkija). http://www.youtube.com/watch?v=6iE-KM_7Nzg 00:19-00:29
Komentuoti:
-
Sukurta nauja tema apie geležinkelių fotografavimą perkėlus susijusius pranešimus iš temų LG lokomotyvai ir Geležinkeliai Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Kiek zinau, tuneli saugo LG apsauga (dabar - LG dukterine imone UAB "Gelsauga"). Automatinius ginklus ne tik kariuomene turi. Pvz. inkasatoriai irgi turi automatinius ginklus.Parašė robertas Rodyti pranešimąVitas rašo:
Kaži, ar geležinkelių apsauga turi įgaliojimus nešiotis automatinius šautuvus. Tad greičiausiai ten kariškiai.
Komentuoti:
-
Fotografuokit viska, kas viesoje, nesaugomoje ar kitaip realiai neapribotoje vietoje esama ir busite teisus.
Jei kabinejasi - ramiai, be kipiso paaiskint "jog nesuprantu jusu aiskinimu esmes ir jokio teisinio pagrindo neizvelgiu, esu laisvas elgtis kaip noriu". Svarbu nebijot. Cia kaip su sunim.
Komentuoti:
-
Manau, kad Lietuvos geležinkeliuose galima išskirti 3 skirtingas vaikštinėjimo ir fotografavimo zonas:
1) Uždaros teritorijos (depai ir pan.) - nežinau, kaip dėl fotografavimo, bet galiu patikėti, kad pašaliniams paprasčiausiai draudžiama ten eiti. Kad ir dėl asmeninio saugumo.
2) Stotys, peronai ir pan. Niekaip nesuprantu, kodėl turėtų būti draudžiama filmuoti ar fotografuoti. Lentelė su draudimu turbūt jokio juridinio pagrindo draudimams nesuteikia. Todėl apsauginiai ir atstoja nuo užsieniečių, nes žino, kad yra neteisūs.
3) Vilnius, Mindaugo gatvė prie Lietuvos Geležinkelių pastato. Šią vasarą mačiau maždaug tokį vaizdą. Pora jaunuolių fotografavo kažkokią dėžę ant LG pastato sienos prie pat įėjimo. Ant šaligatvio, viešoje vietoje. Tai išbėgo apsauginis ir ėmė loti. Tipo, dinkit, draudžiama ir pan. Buvau su kūdikiu, tai nenorėjau prasidėti, bet labai rūpėjo sužinoti, ar tas pastatas yra teismo rūmai, ar atominė elektrinė, ar gal kalėjimas. Tokiu savo elgesiu jie tik pasieks, kad tauta išvis nustos kreipti dėmesį į draudimus, net kai jie bus teisėti ir reikalingi.
Komentuoti:
-
Vitas rašo:
Kaži, ar geležinkelių apsauga turi įgaliojimus nešiotis automatinius šautuvus. Tad greičiausiai ten kariškiai.P.S.: Ar "Kauno dienoje" minimu atveju prie geležinkelio tunelio tikrai buvo kariai savanoriai? Man atrodo, kad jį saugo tie LG apsauginiai.
Komentuoti:
-
Juos aš galiu vadinti kaip noriu. Ir "mentais", ir "pentais", ir ... Ir ne tik juos, bet ir seimo narius, ir prezidentą. Nes AŠ, kaip mokantis mokesčius į biudžetą, moku jiems (biudžetininkams)atlyginimą. O "kas moka, tas ir muziką užsako".Parašė Vitas Rodyti pranešimą1. "Mentus" geriau vadinti policininkais.
Komentuoti:
-
Būna dar komiškiau.Parašė RAW Rodyti pranešimą... Pamatė mane su šuniu atvarė, sakau tik nufotografuot noriu, ne, paėmė fotiką, nusivedė į savo budelę liepė pasiaiškinimą rašyt. Iš pradžių sakė, kad apsaugos viršininkas atvažiuos, po to jau mentai. Laukiau, laukiau mentai atvarė iš vis nenormalūs: "tuoj pasodinsim, baudą reikės mokėt", bet paleido...
Straipsnis "Kauno dienoej" 2007 m. vasario 28 d. (pernai)http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=45370
Bet:
1. "Mentus" geriau vadinti policininkais.
2. Apie "nenormalius" policininkus galima parašyti pareiškimą komisariate, juos paviešinti (aišku, normaliais žodžiais) galimybių yra daug. Ir prašomame rašyti paaiškinime daug ką parašyti galima (kad apsaugos viršininkas daugiau žinotų apie savo pavaldinių darbo kokybę, jų darbo broko atvejus).
P.S.: Ar "Kauno dienoje" minimu atveju prie geležinkelio tunelio tikrai buvo kariai savanoriai? Man atrodo, kad jį saugo tie LG apsauginiai.
Komentuoti:
-
Nereikia cia tragedijos daryti, viena kita foto visada galima padaryti. Fotkinau ir Rusijoje siek tiek (nevaiksciojau apsikarstes fotoaparatais, tiesiog issitrauki muiline is kisenes, pykst kadra, ir vel i kisene)Parašė John"Ekstensyviai" fotografuoti (t.y. slaistytis bent po kelias valandas su kamera ir kruva objektyvu ranose) teko bent 5 skirtinguose Londono traukiniu terminaluose (t.y. tokiose stityse kaip Waterloo, Victoria, St.Pancras), taip pat Paryziaus Gare du Nord ir Frankfurto Hauptbahnhof... nei karto NIEKAS net nepaklause, ka as ten veikiau ir kodel tai dariau, nors apsaugos darbuotju (kartais ir ginkluotos policijos) daugiau, nei pakankamai. Taip pat laisvai fotografavau metro nuo Londono iki Singapuro (Singapuras apskritai galetu buti vadinamas "policine" valstybe, kur tvarka uztikrinta geriau, nei bet kur kitur...) ir visiskai nieko, nei vieno paklausimo, jau nekalbant apie koki nors "draudima" fotografuoti.
Manau, tai vercia susimastyti apie musu mentaliteto problemas ir resursu kreipima ten, kur ju nereikia krepti ("apsauga" nuo fotografu gelezinkelio stotyse). DRaudimas fotografuoti stotyse yra visiska kvailyste ir geda.
Beje, mate ir apsauga, ir milicija (nors stengiausi prie ju netraukti fotiko), bet jokiu problemu nekilo. Galbut pasiseke, nezinau. Metro isvis labai daug fotkiu padariau, taipogi jokiu problemu.. Siandien eidamas tiltu Vilniuje mobiliuoju nufotkinau 2M62M949, partempianti "Baltija" su sugedusiu TEP70-335, velgi jokiu problemu..:
Komentuoti:
-
Reiškia, reikia mažiau žiūrėti televizoriaus ir skaityti užsienietiškų žurnalųParašė JohnLabai keista, nes visuomet BET KURIAME Londono terminale pamatysi bent kelis fotogtafus su didelemis kameromis (nekalbu apie turistus su muilinemis), kurie ka nors vis pyskina. Paskutinio mano vizito metu St.Pancras (nuotraukos yra temoje) gera pusvalandi buvau "apsikabines" prie pat traukiniu platformos esancia tvorele, kur i traukinius eina zmones ir kur (t.y. uz mazdaug 5 metru nuo menas) nuolat budi apsauga. Aplinkui nuolat patruiavo bent keli policijos ekipazai. Niekas i mane net nepasiziurejo, nors rankose laikiau iki maksimumo "istiesta" 70-300 Sigma su "lens hood'u", ko pasekoje fotoaparatas apskritai atrodo pansesnis ne i fotoaparata, o i granatsvaidi
Todel tokie argumentai, kaip "sekasi" cia netinka. Tiesiog vadovaujamasi sveiku protu, o ne ambicijomis "drausti" ir "kontroliuoti".
Taip pat ir internetu naudotis.
Komentuoti:
-
Asmeninėms fotografijoms nieks nedraudžia, jei nesitaikai į saugumo infrastruktūros objektus ar nepleškini su blicu, plačiau:Parašė robertas Rodyti pranešimąTamstai sekasi.
Bent kai kuriuose britiškuose geležinkelių žurnaluose apsaugos ir fotografavimo problema būna aprašyta jau pirmuosiuose puslapiuose. Taip pat nemažai diskutuojama internete.
http://www.nationalrail.co.uk/passen...nthusiasts.htm
Komentuoti:
-
Tamstai sekasi.Parašė John"Ekstensyviai" fotografuoti (t.y. slaistytis bent po kelias valandas su kamera ir kruva objektyvu ranose) teko bent 5 skirtinguose Londono traukiniu terminaluose (t.y. tokiose stityse kaip Waterloo, Victoria, St.Pancras), taip pat Paryziaus Gare du Nord ir Frankfurto Hauptbahnhof... nei karto NIEKAS net nepaklause, ka as ten veikiau ir kodel tai dariau, nors apsaugos darbuotju (kartais ir ginkluotos policijos) daugiau, nei pakankamai. Taip pat laisvai fotografavau metro nuo Londono iki Singapuro (Singapuras apskritai galetu buti vadinamas "policine" valstybe, kur tvarka uztikrinta geriau, nei bet kur kitur...) ir visiskai nieko, nei vieno paklausimo, jau nekalbant apie koki nors "draudima" fotografuoti.
Manau, tai vercia susimastyti apie musu mentaliteto problemas ir resursu kreipima ten, kur ju nereikia krepti ("apsauga" nuo fotografu gelezinkelio stotyse). DRaudimas fotografuoti stotyse yra visiska kvailyste ir geda.
Bent kai kuriuose britiškuose geležinkelių žurnaluose apsaugos ir fotografavimo problema būna aprašyta jau pirmuosiuose puslapiuose. Taip pat nemažai diskutuojama internete.
Komentuoti:
-
/\ O jei dar cia, forume tokia fotke patalpint, tai i kalejima iskart paims...:
Komentuoti:
-
Ispanijoje dar tragiškesnė situacija. Tas pats ir D.Britanijoje.Parašė udrius Rodyti pranešimąRobertai, pasvajojai ir gana - niekur tokių problemų nėra, kaip tik lietuvoje i rusijoje. Suprantu depai negalima, bet visur kitur... Ir kiekvienais metais ši tvarka tik griežtėja...
Artimoje ateityje teks turbūt užsimaskuot krūmuose toliau nuo stočių ir "šaudyt" traukinius su teleobjektyvais
Paskutinis taisė vectron; 2008.03.09, 21:27.
Komentuoti:
-
Robertai, pasvajojai ir gana - niekur tokių problemų nėra, kaip tik lietuvoje i rusijoje. Suprantu depai negalima, bet visur kitur... Ir kiekvienais metais ši tvarka tik griežtėja...
Komentuoti:
Komentuoti: