Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip suprantu, 1940 metais Lietuvoje buvo tiesiami tik 1435mm geležinkeliai? Vėžės perdarymas prasidėjo 1944?

    Comment


      Ne, vežės perdarymas prasidėjo 1940 m. Bent jau į Kauną rusiškos vėžės traukinys atvyko 1940 m. rudenį. Iki Vilniaus vėžė pradėta platinti tikriausiai 1940 m. pavasarį. O gal ir 1939 m. pabaigoje ar 1940 m. žiemą.

      Kaip rašoma "Geležinkelininke" (1939 m. Nr. 22, žr. www.e-paveldas.lt), geležinkeliui į Trakus tiesti skirta 100000 Lt.

      Ir dar. "Geležinkelininkas", 1940 m. Nr.20.

      Comment


        Tai kaip čia yra su tos Trakų linijos atidarymo data?

        "Tiesa", 1957 m. Gegužės 4 d.

        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

        Comment


          Ar čia vis tik turima omenyje tik keleivinį susisiekimą? Jeigu taip, tai kodėl šnekama, lyg linija būtų ką tik nutiesta?
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            Iš tiesų pokariniame topografiniame žemėlapyje pavaizduota kaip išardyta. Įtariu, kad per karą, vokiečiams atsitraukiant, buvo išardyta. O stotis galbūt ir susprogdinta. Galbūt prieš pat karą stoties pastatas buvo koks nors greitai sukaltas medinis. Straipsnyje rašo, kad važiavo dyzelinis traukinys, o nuotraukoje garvežys ir dar su Lenino (o gal Stalino???) portretu. Kažkaip nesueina galai. Su portretu garvežys atvyksta iškilminga proga. Tai kaip tuomet su dyzeliniu traukiniu?

            Comment


              Dėl tuometinių spaudos nuotraukų kokybės nelabai įmanoma pasakyti, kas ten per portretas, ir ar ten aplmai portretas, nes visai sėkmingai gali būti ir herbas. O dėl dyzelinio traukinio tai čia irgi kažkokia misterija, bet žinant tuometinę spaudą tai gal tiesiog šiaip pagrąžinti norėjo. Bet kam tada garvežio nuotrauką dėti?

              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                O dėl dyzelinio traukinio tai čia irgi kažkokia misterija, bet žinant tuometinę spaudą tai gal tiesiog šiaip pagrąžinti norėjo. Bet kam tada garvežio nuotrauką dėti?
                Atvaizdas
                Ir šiais laikais žurnalistai rašydami apie geležinkelį neretai nusišneka, nes nelabai supranta apie ką rašo


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Iš tiesų pokariniame topografiniame žemėlapyje pavaizduota kaip išardyta. Įtariu, kad per karą, vokiečiams atsitraukiant, buvo išardyta. O stotis galbūt ir susprogdinta. Galbūt prieš pat karą stoties pastatas buvo koks nors greitai sukaltas medinis.
                Tarybiniuose žemėlapiuose niekada nesu matęs atšakos į Trakus...

                Comment


                  Parašė railman Rodyti pranešimą
                  Ir šiais laikais žurnalistai rašydami apie geležinkelį neretai nusišneka, nes nelabai supranta apie ką rašo




                  Tarybiniuose žemėlapiuose niekada nesu matęs atšakos į Trakus...
                  1. Tikrai taip - žurnalistų išmanymas apie traukinius buvo, yra ir liks žemo lygio (jiems "vienodai rodo", kur garvežys, šilumvežis, dyzelinis traukinys, kur elektrovežis ir elektrinis traukinys...)...
                  2. Vaikystėje turėjau pomėgį žemėlapius papildinėti papilkdomai žymėdamas nepažymėtus dalykus. Aišku, pasitaikė strateginių objektų, todėl ne vienas dėdė vis perspėdavo, kad kažkas už tai manim gali susidomėti...
                  Taip geležinkelį iš dabartinės Senųjų Trakų stoties į Trakus esu pažymėjęs ne viename žemėlapyje (kaip ir iš Gaižiūnų į Skarulius, iš Kazlų Rūdos į "Jūrės medį", siauruką iš Jūrės į Ežerėlį ir Novaraistį, o taip pat jau neegzistavusį geležinkelį iš Varėnos į Alytų...).

                  Comment


                    Topografiniuose žemėlapiuose atšaka visada buvo. O pokariniuose tikrai pavaizduota kaip išardyta, kaip ir Alytaus - Šeštokų linija.

                    Comment


                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                      Panašu, kad vis dėlto neeksploatuojamą geležinkelio ruožą Marcinkonys - Valstybės siena su Baltarusija ketinama demontuoti visai.
                      Numatomas atkarpos Marcinkonys – V. S. su Baltarusija demontavimas.
                      O kam tą ruožą demontuoti? Kam nors jis trukdo? O demontavimas irgi kainuoja.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Na va baltarusiai vis tik nesustojo su turistinio traukinio projektu:

                        Из Гродно до станции Поречье будет ходить ретропоезд

                        http://tio.by/news/4738

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          O kam tą ruožą demontuoti? Kam nors jis trukdo? O demontavimas irgi kainuoja.
                          Bėgius priduos į metalo laužą... Pinigų gaus...

                          Comment


                            2011 gegužės 29
                            Pirmasis automotrisės reisas į Trakus.

                            PESA 620M-018 atvyksta į Lentvarį.





                            Jau Trakuose.







                            Grįžtam atgal.



                            Comment


                              Koks reisas?
                              Pažiūrėjau į tvarkaraštį. Tai pats pirmasis reisas 4.12 - dyzelinis traukinys. Kodėl ne elektrinis? Po to automotrisė.
                              Paskutinis taisė Al1; 2011.05.29, 11:14.

                              Comment


                                Iš Vilniaus 7.40, Trakuose 8.19.

                                Nuo šiol bus trys motrisės reisai:
                                iš Vilniaus
                                5.16 d.d.
                                7.40
                                20.25
                                iš Trakų
                                6.05 d.d.
                                8.30
                                21.16
                                Paskutinis taisė Zorro; 2011.05.29, 11:19.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Pažiūrėjau į tvarkaraštį. Tai pats pirmasis reisas 4.12 - dyzelinis traukinys. Kodėl ne elektrinis? Po to automotrisė.
                                  Gal dėl to kad nevaryti 4 vagonų elektrinį, bus dviejų ar trijų vagonų dyzelinis.

                                  Comment


                                    Tik 6 (o rudens - pavasario metu tik 5) elektriniai traukiniai į Trakus. Po kelių metų garantuotai iškils klausimas ar neverta naikinti elektrifikacijos į Trakus.

                                    Comment


                                      Automotrise važiuojant patogumų mažiau nei troleibuse. Nepatogu važiuojant didesnius atstumus.
                                      DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                      Comment


                                        Parašė Depeche Rodyti pranešimą
                                        Automotrise važiuojant patogumų mažiau nei troleibuse. Nepatogu važiuojant didesnius atstumus.
                                        Tam jos ir leidžiamos LG į maršrutus, kad galutinai atbaidžius keleivius uždaryti reisus...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X