Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Jeigu ką, tai šiuo metu daugiausiai grybautojų vis dėlto ir važiuoja iš Vilniaus ir Lentvario. Patariu kurią nors dieną kitą savaitę sėsti į 5.55 traukinį ir įsitikinti.
    Pritariu 2Pack, nes pats esu iš tų kurie nebijo 4:30h. atsikelti tam, jog atvažiuoti beveik 100km iki Zervynų pagrybaut Masė grybautojų lipa ir važiuoja Lentvaris-Kalviai (prie Valkininkų), tada didelė dalis mokinukų įlipa Valkininkuose. Neretai šis skaičius gerokai perkopia 50-imt. Žmonės į darbą taip renkasi rytinį reisą ir beveik iki 2/3 užpildo trivagonį Matuizose. Nors Varėnoje išlipa dauguma, bent 15-20 grybautojų (kad ir vietinių) įlipa kiekvieną kartą.
    Taip kad mažiau spėlionių o kviečiame pačiam prisijungti ir realiai įvertinti šio traukinio "apkrovimą"

    Comment


      Prie Zervynų įrenginėjamas radijo ryšio bokštas:
      Paskutinis taisė vytautas8; 2013.10.18, 22:23.

      Comment


        o kam?

        Comment


          Diegiama GSM-R radijo ryšio sistema.

          Comment


            Įtikintas kai kurių kolegų forumiečių raginimų, vakar susigundžiau ir 09:37 traukiniu išvažiavau iš Vilniaus į Marcinkonis. Grįžau tą pačią dieną 17:23. Nors traukiniais keliauju toli gražu ne pirmą dieną, bet pirmą kartą mačiau, kaip traukinys atvyksta į galutinę stotį, kurios visi keliai baigiasi akligatviu (išskyrus siauruko Rubikių stotį/stotelę). Apgailestauju, bet nuotraukų nebus, nes jau keli mėnesiai mano fotoaparatas sugedęs. Panašu, kad teks pirkti naują.
            Nors kelionės pretekstas buvo grybavimas, tačiau iš tikrųjų važiavau todėl, kad magėjo gyvai pamatyti Dzūkijos, ypač etnografinį Marcinkonių kaimą bei uždarytą ruožą Marcinkonys-LT/BY siena. Nors ir tikėjausi, tačiau vis tiek nustebau, kad bėgiai į pietus nuo Marcinkonių nenurinkti ir dar yra visai pakenčiamos būklės, ir nors juose auga pušelės, bet jų ūgis paprastai neviršija kelių. Bėgiai eina tiesiai kaip styga. Iš pradžių netoli bėgių pagrybavome, bet kai krepšys netrukus prisipildė (grybų šįmet išties labai daug), paslėpėme jį krūmuose netoli bėgių ir tiesiog ėjome pasivaikščioti. Nuėjome palei bėgius iki pirmos pervažos (>5km), tada palikęs šeimyną pailsėti ant nupjautų rąstų rietuvių dar paėjėjau žvyrkeliu kelis metrus į šoną, pasukau asfaltuotu keliu ir už kelių šimtų metrų pamačiau kelio ženklą su užrašu „Darželiai“. Spaudė laikas, todėl teko grįžti atgal.
            Pačiuose Marcinkonyse sąlyginai nedaug tepabuvojome. Sužavėjo jos GS — medinė, bet neseniai dažyta. Viduje dvi malkomis kūrenamos krosnys ir seniems pastatams būdingas silpnas pelėsio kvapas. Stoties viduje yra stendai, kuriuose pateikta su Čepkelių rezervatu susijusi informacija (žinoma, ir traukinių grafikai).
            Pats miestelis gana išsibarstęs, bet prie pat GS yra tikriausiai autobusų stotelę, o dar už kelių metrų parduotuvė. Asortimentas joje neblizga, bet svarbiausių dalykų yra (sūnus užsigeidė varškęs sūrelio, kurio ten nebuvo). Šalia parduotuvės sukalti tokie mediniai suolai, stalai ir stoginė. Tikriausiai, ten kada nors vyksta turgus. Ko labiausiai pasigedome, tai maitinimo. Šalia parduotvės yra informacinė lenta su Varėnos raj. žemėlapiu, bet nėra detalaus Marcinkonių plano. Oras nebuvo labai dėkingas (šaltoka, dulksnojo), todėl labai norėjosi šilto maisto ar bent kavos.
            Traukinys iš Vilniaus pajudėjo artipilnis (užsėsta apie pusė vietų, pirmąjame vagone sėdėjo 26 žmonės). Dauguma išlipo Rūdiškėse ir Varėnoje. Iš Varėnos pjaudėjo traukinys su 11 keleivių, iš jų 5 išlipo Zervynose. Taigi į Marcinkonis atvyko tik 5 keleiviai (įskaitant mus). Vakare, jau grįžtant, Marcinkonyse įlipome keturiese, dar du žmonės įlipo Zervynose. Kitose stotyse ir stotelėse vis įlipdavo keleivių, tačiau į Vilnių atvažiavo ne toks pilnas, kaip išvažiavo. Marcinkonims tikrai reikėtų pritraukti daugiau lankytojų, nes čia yra ką pamatyti. Įdomu tai, kad traukinys iš Vilniaus išvažiavo iš 5 perono 10 kelio (taip, taip, į jį patekome pro muitinę), o grįžo į 4 peroną 9 kelią.
            Kelionės trukmė — beveik 2 valandos. Į priekį neprailgo, bet atgal, kai jau buvome pavargę nuo vaikščiojimo ir grybavimo, atrodė jau per ilgai. Beje, kodėl traukinys stoja Vokės stotelėje? Nei važiuojant pirmyn, nei atgal, joje neįlipo ir neišlipo nė vienas keleivis.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Nors ir tikėjausi, tačiau vis tiek nustebau, kad bėgiai į pietus nuo Marcinkonių nenurinkti ir dar yra visai pakenčiamos būklės, ir nors juose auga pušelės, bet jų ūgis paprastai neviršija kelių. Bėgiai eina tiesiai kaip styga. Iš pradžių netoli bėgių pagrybavome, bet kai krepšys netrukus prisipildė (grybų šįmet išties labai daug), paslėpėme jį krūmuose netoli bėgių ir tiesiog ėjome pasivaikščioti. Nuėjome palei bėgius iki pirmos pervažos (>5km), tada palikęs šeimyną pailsėti ant nupjautų rąstų rietuvių dar paėjėjau žvyrkeliu kelis metrus į šoną, pasukau asfaltuotu keliu ir už kelių šimtų metrų pamačiau kelio ženklą su užrašu „Darželiai“. Spaudė laikas, todėl teko grįžti atgal.
              Deja, geležinkelio būklė Marcinkonių -Valstybės sienos su Baltarusija ruože iš tikrųjų yra labai prasta.

              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Traukinys iš Vilniaus pajudėjo artipilnis (užsėsta apie pusė vietų, pirmąjame vagone sėdėjo 26 žmonės). Dauguma išlipo Rūdiškėse ir Varėnoje. Iš Varėnos pjaudėjo traukinys su 11 keleivių, iš jų 5 išlipo Zervynose. Taigi į Marcinkonis atvyko tik 5 keleiviai (įskaitant mus). Vakare, jau grįžtant, Marcinkonyse įlipome keturiese, dar du žmonės įlipo Zervynose. Kitose stotyse ir stotelėse vis įlipdavo keleivių, tačiau į Vilnių atvažiavo ne toks pilnas, kaip išvažiavo. Marcinkonims tikrai reikėtų pritraukti daugiau lankytojų, nes čia yra ką pamatyti.
              Todėl, kad važiavai ne "Grybų traukiniu", todėl tiek nedaug keleivių ir tematei. Reikėjo išbandyti reisus nr. 643 (iš Vilniaus išv. 5.55) ir 646 (iš Marcinkonių išv. 12.25), vat tada būtum pamatęs minias, išlipančias išlipančias (įlipančias) Kalviuose, Zervynose, o ir iš Marcinkonių būtų buvę daugiau keliaujančiųjų.

              p.s. nuo Marcinkonių stoties iki buvusio Darželių sustojimo, kuris yra iškart už pirmosios pervažos yra visi 7 km
              Paskutinis taisė 2Pack; 2010.09.12, 22:02.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Važiavai ne "Grybų traukiniu", todėl tiek nedaug keleivių ir tematei. Reikėjo išbandyti reisus nr. 643 (iš Vilniaus išv. 5.55) ir 646 (iš Marcinkonių išv. 12.25)
                5:55? Tada man reikėtų arba nakvoti Vilniaus GS, arba dar 4:45 išeiti iš namų ir pėsčiomis eiti iki stoties. Toks ankstyvas traukinio išvažiavimas naudingas Varėnos raj. gyventojams, bet ne turistams iš Vilniaus ar Lentvario. O ir šiaip, į Marcinkonis naudinga bent kartą gyvenime apsilankyti. Iki pilnos laimės man pritrūko galimybės nusipirkti ar nors paragauti grikių duonos
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  5:55? Tada man reikėtų arba nakvoti Vilniaus GS, arba dar 4:45 išeiti iš namų ir pėsčiomis eiti iki stoties. Toks ankstyvas traukinio išvažiavimas naudingas Varėnos raj. gyventojams, bet ne turistams iš Vilniaus ar Lentvario. O ir šiaip, į Marcinkonis naudinga bent kartą gyvenime apsilankyti. Iki pilnos laimės man pritrūko galimybės nusipirkti ar nors paragauti grikių duonos
                  Na, tik nereikia - ne kartą važiavau šituo traukiniu ir pirmieji troleibusai, ir autobusai tikrai į stotį atvežti spėja .
                  Be to, grybauti paprasčiau tikrai einama gerokai anksčiau nei 10 val ryto.
                  Bet jau nukrypome nuo temos.

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Na, tik nereikia - ne kartą važiavau šituo traukiniu ir pirmieji troleibusai, ir autobusai tikrai į stotį atvežti spėja
                    Na gal, gal, štai pirmasis autobusas (34 maršrutas) iš Baltupių į stotį atvyksta 5:51
                    Beje, Marcinkonyse nusipirkau vietos laikraštį „Giružis“. Jame rašoma, kad rugsėjo 25d. 6 val. prasideda Lietuvos grybavimo čempionatas Varėnos rajono savivaldybės mero taurei laimėti Marcinkonyse. Viskas puiku, bet... Norint dalyvauti nevietiniams, reikia arba turėti automobilį, arba rasti kur pernakvoti, nes iš ryto prieš 6 valandą atvykti į Marcinkonis... niekaip?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      ...
                      ...
                      Beje, Marcinkonyse nusipirkau vietos laikraštį „Giružis“. Jame rašoma, kad rugsėjo 25d. 6 val. prasideda Lietuvos grybavimo čempionatas Varėnos rajono savivaldybės mero taurei laimėti Marcinkonyse. Viskas puiku, bet... Norint dalyvauti nevietiniams, reikia arba turėti automobilį, arba rasti kur pernakvoti, nes iš ryto prieš 6 valandą atvykti į Marcinkonis... niekaip?
                      "Grybų šventė 2010"
                      http://www.varena.lt/lt/kultura/reng...4/anonsas.html

                      P.S.:
                      1. Turėkite kantrybės nurodytą info atsirinkti iš daugybės ten esančių kitų.
                      2. Faktinai į tokią šventę reikėtų papildomo traukinio. Kaip antai iš futbolo rungtynių tarp Lietuvos ir Škotijos komandų papildomas traukinys iš Kauno į Vilnių išvažiavo 24:00h.

                      Comment


                        /\ Pakaktų motrisės. Išvažiuotų apie 4:00h iš Vilniaus, stotų visose stotelėse, išskyrus Vokė. Tik problema, kad nuo Vilniaus iki kokių Rūdiškių dėl ankstyvo meto praktiškai nebus keleivių. O LG pareikalaus, kad šventės organizatoriai bent iš dalies kompensuotų išlaidas.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Dėl Marcinkonių nebūk toks pesimistas... Dėl Utenos, taip, manau tai laiko klausimas.
                          O kodėl manai, kad Marcinkonių ruožas išliks? Ne kartą grasinosi uždaryti. O, kad kažkas būtų daroma, kad atkurti eismą Gardino kryptimi - nesimato - tik kalbos.

                          Comment


                            Čia su geležinkeliu problemų nebūtų, jei Baltarusija pasuktų provakarietiška linkme. Net nebūtina jai įstoti į ES, o bėgiais jau galėtų riedėti traukiniai.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              O kodėl manai, kad Marcinkonių ruožas išliks? Ne kartą grasinosi uždaryti. O, kad kažkas būtų daroma, kad atkurti eismą Gardino kryptimi - nesimato - tik kalbos.
                              JEIGU ir uždarys, tai tik atkarpą Varėna-Marcinkonys. O kada uždarys, didele dalimi priklauso nuo vietinės bendruomenės.
                              Žinoma, Baltarusijos geopolitinės padėties pokyčiai galėtų ženkliai pagerinti situaciją.
                              Beje, būta planų tiesti ruožą Marcinkonys-Druskininkai. Spėju, kad šitie planai dar iki krizės ilgam atgulė į archyvą...
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                JEIGU ir uždarys, tai tik atkarpą Varėna-Marcinkonys. O kada uždarys, didele dalimi priklauso nuo vietinės bendruomenės.
                                Žinoma, Baltarusijos geopolitinės padėties pokyčiai galėtų ženkliai pagerinti situaciją.
                                Beje, būta planų tiesti ruožą Marcinkonys-Druskininkai. Spėju, kad šitie planai dar iki krizės ilgam atgulė į archyvą...
                                Išties, sprendimas nurinkti bėgius iki Druskininkų buvo klaida. Druskininkai juk atsigavę ir yra nemažas traukos centras, ten daug turistų (=nevietinių =potencialių keleivių). O dabar šita linija veda tarsi į "niekur". Marcinkonys visgi tik kaimas, Varėna irgi Druskininkams neprilygsta.

                                Jeigu linija būtų veikusi, galbūt netgi būtų galėjusi būti pertiesta jau LT teritorija, prisidengiant Lietuvos pasiruošimu įstoti į Šengeną. Bet dabar jau visi tie "galbūt" tėra tik spėlionės ir pafantazavimai kas būtų jeigu būtų.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Išties, sprendimas nurinkti bėgius iki Druskininkų buvo klaida. Druskininkai juk atsigavę ir yra nemažas traukos centras, ten daug turistų (=nevietinių =potencialių keleivių). O dabar šita linija veda tarsi į "niekur". Marcinkonys visgi tik kaimas, Varėna irgi Druskininkams neprilygsta.
                                  Šiandien švelniai nustebino viena kolegė. Ji jau žinodama mano pomėgius, pati nustebusi paklausė, kodėl nevažiuoja keleiviniai traukiniai į Druskininkus. Mat jos tėvai ten gyvena, nusprendė aplankyti, bet... teko važiuoti autobusu. Pasipiktiusi, kad autobuso bilietas kainuoja 30Lt. Anot jos, jeigu iki Marcinkonių traukinio bilietas kainuoja 15,70Lt, tai iki Druskininkų turėtų kainuoti maximum 20Lt
                                  Tikriausiai jau patys numanote, ką aš jai paaiškinau...
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Rūdiškės
                                    D1-755

                                    Comment


                                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                      Rūdiškės
                                      D1-755

                                      Atvaizdas
                                      Labai graži nuotrauka - 10 balų ! Ypač dar kai fone senukas "medinukas"...

                                      Comment


                                        http://parovoz.com/library/1998.html
                                        Литовский дизель-поезд сообщением Вильнюс-Поречье-Друскининкай загорелся в половине двенадцатого дня на станции Чернуха. Согласно информации пресс-службы ГУВПС, возгорание произошло в воздухопроводе дизеля. Прибывшие пожарные без особого труда справились с огнем, но не обошлось и без пострадавших. Им оказался помощник машиниста, отравившийся угарным газом. Ему оказали помощь в ближайшей больнице, а дизель-поезд был доставлен в Поречье.
                                        1998 metų gruodžio 1 d. Čarnuchos stotyje užsiliepsnojo dyzelinis traukinys Vilnius - Druskininkai. Gaisrininkai greitai susidorojo su ugnimi, bet nukentėjo mašinisto padėjėjas, apsinuodijęs smalkėmis.

                                        Comment


                                          Kaip manot, jei butu sumanyta atkurti marsruta Vilnius - Druskininkai, kas labiau apsimoketu? Ar tiesti visiskai nauja trasa nuo Marcinkoniu iki Druskininku, ar panaudoti / rekonstruoti jau esamus ruozus link baltarusijos sienos ir tiesiog sujungti nuo marcinkoniu ir nuo druskininku einancias trasas dar lietuvos puseje? pvz va taip:



                                          Melyna spalva pazymeta jau esama linija ar pylimas, o oranzine - galima nauja, beje jos iligs 15 km o visos atkarpos 38 km.
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X