Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Bet Jūs kažkaip užmirštate, kad kažkada toje linijoje buvo du keliai, dabar liko vienas. Tačiau pasienio stotis turėtų būti ne Marcinkonys, bet Senovė, nes Marcinkonys yra per toli nuo sienos. Nebent norite, kad visas geležinkelis iki pat Marcinkonių būtų tvora užtvertas, kaip dabar padaryta Kenos stotytje , ar daroma Stasylose..
Comment
-
Manau, realiausias variantas būtų, kaip ir iki 2001 m. balandžio 30 d. buvo, jei pasienio ir muitinės kontrolė vyktų Kabelių stotelėje (nuo jos iki Senovės - apie 2,5 km). Senovėje nevydavo pasienio ir muitinės kontrolė, tik muitininkai ten pasitikdavo traukinį, į jį įlipdavo ir lydėdavo iki Kabelių.
Comment
-
Kiek aš žinau, tai šiuo metu, pagal ES standartus, Lietuvoje yra tik dvi stotys, kurios gali aptarnauti keleivių vežimą per išorinę ES sieną. Tai Kena ir Kybartai. Visos kitos - be šansų. Jei neklystu, ruošiama dar viena - naujoji Šalčininkų stotis. Daugiau stočių į Baltarusijos pusę nebereikia, ir manau nieks jų neruoš. Tai nerealios išlaidos, todėl neapsimoka ir nereikia, nes jau ir taip bus dvi. Todėl, manau, kad visa ta istorija apie Gardiną - paistalai arba populiarumo siekimas. Aišku, aš pats svajoju, kad vėl atkurtų tą ruožą, bet žvelgiant realiai, tai yra beveik neįmanoma.
Comment
-
Kažkada estų Koidulos stotis atrodė irgi tolima vizija, tačiau jau šiemet bus baigta realizuoti. Situacija ten labai panaši - 2 geležinkelių atšakos Tartu-Pečiory ir Valga-Pečiory sueidavo Rusijos Pečiory stotyje.Parašė 2PackKybartai, Kena ir Šalčininkai yra stotys, o Kabeliai visada buvo tik stotelė (rusiškai - ostonoviščij punkt). Manau, jei ir rekonstruotų ruožą, ten stoties neįrenginėtų, o pastatytų kažkokį pastatėlį pasienio ir muitinės montrolei (nebent ten vežtų kokius nors krovinius...). Nebent, tolimoje ateityje planuojama atšaka nuo Kabelių į Druskininkus, tada Kabeliai tikrai taptų stotimi. Bet kol kas tai tik labai tolima vizija
Projektas Peterburgas-Varšuva atrodo žymiai patrauklesnis nei mistinė RailBaltica. Suinteresuotų šalių (+Rusija, Baltarusija) per Gardiną žymiai daugiau nei per Suvalkus. O taip pat darbų reikėtų mažiau atlikti (ruožas Varšuva-Belystokas sutvarkytas ir žymiai svarbesnis nei tolimesnė Suvalkų atšaka). Tereikia teisiniais aktais sutvarkyti Baltarusijos teritorijos kirtimą tranzitu ir panašiai. Jau pernai žadėjo, kad įsigalios bevizis 50+50 km režimas pasienio ruožo gyventojams. Ne šiemet - tai gal kitais metais. Vis žingsnis tuo klausimu į priekį.
Pamatysim ką jie ten Gardine sutarė. 2Pack - sek toliau naujienas ir informuok.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.28, 21:58.
Comment
-
Taip daroma (uztveriama) tik del Rusijos tranzito i Kaliningrada. Beje, kazkaip abejoju, ar nuo naujosios Salcininku stoties iki pat Baltarusijos sienos bus tvora. Vasara tvora buvo tik nuo naujosios stoties iki pervazos Tartoke.Parašė udrius Rodyti pranešimąBet Jūs kažkaip užmirštate, kad kažkada toje linijoje buvo du keliai, dabar liko vienas. Tačiau pasienio stotis turėtų būti ne Marcinkonys, bet Senovė, nes Marcinkonys yra per toli nuo sienos. Nebent norite, kad visas geležinkelis iki pat Marcinkonių būtų tvora užtvertas, kaip dabar padaryta Kenos stotytje , ar daroma Stasylose..
Comment
-
Stoties ispletimas imanomas. Ir Marcinkonys tikrai netaptu kokia nors antraja Kenos ar Kybartu dydzio stotimi. Pavyzdziui, naujai statomoje Salicininku stotyje bus tik 4 keliai. Marcinkonyse dabar berod yra 3 keliai. Kazkada buvo dar daugiau. Taip kad nutiesti dar viena kelia nebutu dideliu problemu. Keliai pakankamai ilgi. O naujo muitines ar pasienio kontroles pastato pastatymas salia esamos stoties nugriaunant keleta dabar nenaudojamu gelezinkelio pastatu tikrai nesudarytu pavojaus nacionaliniam parkui.Parašė lietus Rodyti pranešimąMarcinkonių stotį išplės turbūt neįmanoma, nes ji yra Nacionaliniame parke, kur bet kokios net menkiausios statybos yra labai komplikuotos, beje kaip ir visas geležinkelio ruožas nuo Zervynų iki sienos.
Comment
-
Dar viena naujiena - visai neseniai nenaudojamoje geležinkelio atkarpoje LG nugriovė buvusią Margionių geležinkelio stotelę, tiksliau ten stovėjusį namą. Priežastis - per brangus jos išlaikymas. Ir kas, kad jis jau seniai buvo neprižiūrimas. Nežinau, ar tas pats likimas ištiko ir Kabelių bei Senovės stoteles (pastaroji išsilaikiusi bent pernai buvo labai neblogai). Laimei, praėjusią vasarą šią veitą ir pastatą pavyko užfiksuoti visaip kaip
. Įdomu, ar nebūtų geriau buvę pastato kam nors parduoti. Tuo labiau, kad nuniokotas buvo tik jo vidus.
Įkeliu nuotraukas su minima stotele (radau tas, kurios buvo arčiausiai, archyve yra daugiau). Nuotraukų nemažinau specialiai - kad išliktų kokybė
Dešinėje - Margionių stotelės pastatai.
Comment
-
Kažkada ir aš buvau toks entuziastasParašė vytautas8 Rodyti pranešimąNaujienos nekokios, senokai buvau jau ten, net nezinojau,Gal naujas statyts
. Reiks patikrint kada.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Jeigu reiks, tai turbūt bus Zervynų variantas, patatys tokią stoginę, kaip troleibusų stotelėse )Parašė vytautas8 Rodyti pranešimąNaujienos nekokios, senokai buvau jau ten, net nezinojau.Gal naujas statys
. Reiks patikrint kada.
Comment
-
O kada ji Zervynose pastatyta? Vasarą jos dar nemačiau...Parašė lietus Rodyti pranešimąJeigu reiks, tai turbūt bus Zervynų variantas, patatys tokią stoginę, kaip troleibusų stotelėse )
Comment
-
Kiek teko girdėti, tai LG pardavinėja nemažai įvairaus savo turto. Keista, kad nugriovė šiuos pastatus, negi neatsirado norinčių pirkti...Parašė 2Pack Rodyti pranešimąDar viena naujiena - visai neseniai nenaudojamoje geležinkelio atkarpoje LG nugriovė buvusią Margionių geležinkelio stotelę, tiksliau ten stovėjusį namą. Priežastis - per brangus jos išlaikymas. Ir kas, kad jis jau seniai buvo neprižiūrimas. Nežinau, ar tas pats likimas ištiko ir Kabelių bei Senovės stoteles (pastaroji išsilaikiusi bent pernai buvo labai neblogai). Laimei, praėjusią vasarą šią veitą ir pastatą pavyko užfiksuoti visaip kaip
. Įdomu, ar nebūtų geriau buvę pastato kam nors parduoti. Tuo labiau, kad nuniokotas buvo tik jo vidus.
Comment
-
Stos keturi iš penkių iš Vilniaus, ir pirmieji du į Vilnių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPamerkiuose, Kalviuose, Klepociuose, Skleriuose pastate, bet ir ju jau nelabai reikes. Nes dalis traukiniu siose stotelese nebestos...
Comment
Gal ir suklydau, tokias būdeles vietoj stotelių namelių sustatė Pamerkiuose, Kalviuose, Klepočiuose, Šklėriuose, o Zervynose berods tik suoliuką, nes planavo ruožą iki Marcinkonių uždaryti, tai laikinai mol ir suoliuko užteks, bet kaip sakoma nieko pastoviau už laikinumą nėra.
Comment