Parašė Be vardo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buv. geležinkelis Alytus-Varėna
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Greičiau nei per valandą galima ir automobiliu viršijant greitį ir važiuojant 120-130 km/h. O geležinkelis, deja, tik utopija, ir jo nebus.
Komentuoti:
-
Iš Alytaus į Vilnių – greičiau nei per valandą?
„Geriausia alternatyva Alytaus regionui –greitas susisiekimas geležinkeliu tiesiogiai į Vilnių“, – rašo studiją atlikusios bendrovės „Strategy labs“ projektų vadovas Saulius Damulevičius, įvardijęs „Alytaus regionui žymiai naudingesnę, nei geležinkelio atšaka nuo Naujųjų Valkininkų arba Varėnos"
https://alytausgidas.lt/sensacija-is...i-per-valanda/Paskutinis taisė Romas; 2018.04.04, 08:50. Priežastis: Plika nuoroda. Pridėtas pavadonomas ir citata
Komentuoti:
-
Vieta, kur Varėnos-Alytaus geležinkelis lindo po senuoju Alytaus-Merkinės plentu
https://www.facebook.com/autoralis/p...type=3&theater
https://www.facebook.com/autoralis/p...type=3&theater
Vieta teik apaugusi žolėmis ir krūmais, kad ją pastebėti sunku, rasti gali tik žinodamas.Paskutinis taisė Vitas; 2017.11.28, 09:52.
Komentuoti:
-
Alytaus rajono žemėlapyje http://www.geoportal.lt/savivaldybes/alytaus_r
kai kur nesunku įžiūrėti buvusio Alytaus-varėnos geležinkelio trasos pėdsaką. į šiaurę nuo Alovės ir į pietus nuo Didžiulio (Daugų) ežero jis įvardintas Geležinkelio ir Pylimo gatvėmis.
Komentuoti:
-
Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
Alytaus regiono politikų neapleidžia mintis sujungti Dzūkijos sostinę su Vilniumi geležinkelio linija. Ne tokia, kokia yra dabar, einanti per Šeštokus (Lazdijų r.), Marijampolę, Kauną, bet kur kas artimesne - per Varėną.
© Lietuvos žinios
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąArtilerija tarpukariu, kai dar buvo bėgiai ir tikriausiai dar vyko traukinių eismas.
Atvaizdas
Nuotrauka iš interneto, bet gali būti, kad buvo šiame forume.
Komentuoti:
-
Artilerija tarpukariu, kai dar buvo bėgiai ir tikriausiai dar vyko traukinių eismas.
Nuotrauka iš interneto, bet gali būti, kad buvo šiame forume.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, pagaliau, pirmosios stoties nuotrauka. Dabartinė stotis jau trečioji. Lenkai buvo pastatę murinę, bet geros nuotraukos irgi neteko matyti.
http://myvimu.com nuotraukos nuoroda nebeveikia.
Komentuoti:
-
Alytaus geležinkelio stoties atidarymas 1953 m.
Šaltinis: VšĮ „Gintarinė svajonė“ http://gintarinesvajone.lt/wp-conten...2011/03/59.jpg
Komentuoti:
-
Plačiau apie tai čia:
[ALY] Pėsčiųjų (buv. geležinkelio) tiltas Alytuje
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=15427
Komentuoti:
-
Įsibėgėja ketvirtojo Alytaus per Nemuną ir pirmojo pėsčiųjų bei dviračių tilto statyba. Pasak paveldosaugininkų, tai bus aukščiausias tiltas Lietuvoje. Siekiant išsaugoti senojo geležinkelio tilto atramų liekanas, jos bus panaudotos tilto statyboje.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.04.28, 12:39.
Komentuoti:
-
Dabar taip, stoties ribose. Bet prie caro galėjo būti ir ne stoties ribose. Trikampio būta kitur, priešingame Varėnos stoties gale. Bet jis tikriausiai lenkų darbo. Galbūt vokiečių Pirmojo pasaulinio karo metu. O tas nuvažiavimas link Vilniaus tarybiniais laikais galėjo būti naudojamas kaip trikampis garvežių apsukimui, nes jau pokariniuose žemėlapiuose tikrojo trikampio vietoje pavaizduotas tik pylimas.
Taip pat bandžiau surasti neva (pagal vokiečių Pirmojo pasaulinio karo žemėlapį) pradėto tiesti geležinkelio Varėna - Lyda pylimą ar iškasą Barčių miške į pietryčius nuo Varėnos. Nieko neradau. Gal blogai ieškojau, o gal geležinkelis nebuvo pradėtas tiesti.Paskutinis taisė Al1; 2014.04.24, 09:17.
Komentuoti:
Komentuoti: