Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio technikos istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelio technikos istorija

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Forumietis Al1 jau buvo prarašęs palyginamąsias keleivinių riedmenų degalų sąnaudas. Taip kad teiginiai, kad RA2 ir D1 sunaudoja panašiai dyzelio yra akivaizdžiai iš piršto laužti.
    kas be ko - kur XXa vidurio technologijos (D1 variklis - WW2 povandeninio laivo dyzelis, gal kiek modernizuotas), kur XXIa (RA-2, berods, Mercedes Benz varikliai stovi.)
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:44.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    #2
    tiesa, is pradziu keista pasirode, kad ir TEM2 ir CME3 kura naudoja vienodai.
    paskui paaiskejo, kad technologiju skirtumas - 30 metu
    tarpkitko - KT-6 kompresoriaus "tetis"- taipat amerikonas
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:44.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      Taip, KT6/KT7 oro kompresorių "tėtis" tikrai amerikonas. Dėl paprastos konstrukcijos yra patikimas ir "gyvenimo patikrintas".
      Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:45.

      Comment


        #4
        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
        internete radau tik tiek:
        Silumvezis . . . . . . . . . . . . . . . . . ЧМЭЗ . . . . 2ТЭ10М
        degalu eikvojimas tuscia eiga, l/h . . . 8,00 . . . . . 21,50
        yra dyzeliu duomenys, juose raso bandymuose ant stendo (ne silumvezyje) patikrinta degalu sunaudojima g/AGxh
        pagal juos tegalima apskaiciuoti, kiek degalu per valanda suvartoja dirbdami visa galia:
        D1 . . . . .122,6l
        DR1 . . . . 165-170l (duomenys skiriasi)
        M62 . . . . 320-330l
        TEP60 . . .510l
        TEP70 . . .612-640l
        TEM2 . . . 214,8l
        CME3 . . . 218,7l
        nemaisykit - cia maksimalus valandinis suvartojimas. realiai jis buna mazesnis. (gal didesnis, jei variklis "damustas").
        kas galetumet realias vartojimo normas tonokilometrasms pateikt ir valandines normas manevriniams?
        mainais pateiksiu savo mazdos duomenis.
        P.S. aciu specialistui. pasirodo, ta reali situacija nera tokia baisi, kaip skaiciuojant pagal maksimuma
        P.P.S. knisdamas interneta radau informacijos,kad ne tik baltarusisku 2ТЭ10М, bet ir musiskiu TEM2 proteviai - amerikonai... ir autosankabos... ir stabdziu oro paskirstutuvas nr. 275 (berods, senokai bemaciau...) ir daug dalyku TSRS kopijavo is uzsienio,kaip dabar Kinija....
        Autosankaba nera kopija. Paprasciausiai buvo paimta Willisono sankabos sukabinimo profilis. Visa kita - rusu inzinieriu darbas. Todel teigti, kad kopija negalima. TE1, TEM1, TEM2 protevis yra amerikoniskas ALCO komoanijos Da. Sviezia Eimanto nuotrauka yra forume.
        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:46.

        Comment


          #5
          ^ Originaliai vėžės plotis irgi amerikinis standartas. 1524 mm = 5 pėdos. Vėliau dėl tam tikrų techninių priežasčių buvo susiaurinta iki 1520 mm.

          Comment


            #6
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            ...Autosankaba nera kopija. Paprasciausiai buvo paimta Willisono sankabos sukabinimo profilis. Visa kita - rusu inzinieriu darbas. Todel teigti, kad kopija negalima. TE1, TEM1, TEM2 protevis yra amerikoniskas ALCO kompanijos Da. Sviezia Eimanto nuotrauka yra forume.
            D50 serijos lokomotyvu dyzeliai kile is ALCO Da variklio.
            D100 - is amerikietisko ledlauzio (kuriu keletas buvo perduota/parduota TSRS per II pasaulini) variklio.
            del CA-3 dar pasitikslinsiu.
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #7
              Ir kas keisciausia, kad TSRS iki Antrojo pasaulinio buvo pradejusi savo silumveziu gamyba. TSRS pirmoji pasaulyje pagamino magistralini silumvezi. V. Europa iki Antrojo pasaulinio net nebuvo pradejusi gaminti silumveziu. Netgi Vokietija, nepaisant to, kad keli pirmieji tarybiniai silumveziai buvo pagaminti Vokietijoje pagal tarybiniu inzinieriu projektus. O po to del neaiskiu priezasciu viska uzrauke 1937 m. ir vel po karo viska pradejo is naujo, bet jau kopijuojant amerikoniska technika.

              Comment


                #8
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ir kas keisciausia, kad TSRS iki Antrojo pasaulinio buvo pradejusi savo silumveziu gamyba. TSRS pirmoji pasaulyje pagamino magistralini silumvezi. V. Europa iki Antrojo pasaulinio net nebuvo pradejusi gaminti silumveziu. Netgi Vokietija, nepaisant to, kad keli pirmieji tarybiniai silumveziai buvo pagaminti Vokietijoje pagal tarybiniu inzinieriu projektus. O po to del neaiskiu priezasciu viska uzrauke 1937 m. ir vel po karo viska pradejo is naujo, bet jau kopijuojant amerikoniska technika.
                iki karo buvo pagaminti silumveziai. eksperimentiniai. kai kurie - su mechanine pavara.
                В СССР за неимением собственных дизелей пригодных для эксплуатации на железнодорожном транспорте до войны пытались ставить на опытные тепловозы английские дизельные двигатели <Виккерс> и немецкие <МAN>.
                TSRS neturedami savu dyzeliniu varikliu, tinkamu eksploatuoti gelezinkelyje, iki karo i savo eksperimentinius silumvezius dejo anglu "Vicckers" ir vokieciu "MAN" firmu dyzelius.
                (jei kam idomu - http://talks.guns.ru/forummessage/42/258631-25.html - tema apie tankus, bet zmogus nevengia ir susijusiom temom pakalbet.)
                cia irgi apie pirmus silumvezius raso - http://www.1520mm.ru/locomotives/diesel/history-1.phtml
                su elektriniais lokomotyvais labiau sekesi. nors irgi daug daliu is uzsienio importuota.
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #9
                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                  iki karo buvo pagaminti silumveziai. eksperimentiniai. kai kurie - su mechanine pavara.
                  В СССР за неимением собственных дизелей пригодных для эксплуатации на железнодорожном транспорте до войны пытались ставить на опытные тепловозы английские дизельные двигатели <Виккерс> и немецкие <МAN>.
                  TSRS neturedami savu dyzeliniu varikliu, tinkamu eksploatuoti gelezinkelyje, iki karo i savo eksperimentinius silumvezius dejo anglu "Vicckers" ir vokieciu "MAN" firmu dyzelius.
                  (jei kam idomu - http://talks.guns.ru/forummessage/42/258631-25.html - tema apie tankus, bet zmogus nevengia ir susijusiom temom pakalbet.)
                  cia irgi apie pirmus silumvezius raso - http://www.1520mm.ru/locomotives/diesel/history-1.phtml
                  su elektriniais lokomotyvais labiau sekesi. nors irgi daug daliu is uzsienio importuota.
                  Ne eksperimentiniai. Eksperimentiniai buvo pirmieji keli, is ju su mechanine buvo tik vienas. Dabar nepamenu, bet buvo pagaminta kelios desimtys lokomotyvu. Varikliai buvo gaminami Sajungoje. Del kokybes galima diskutuoti. Bet nejaugi buvo problema nusipikti dyz. varikliu Vakaruose? Juk ju reikejo viso labo po 10-20 per metus. Daugiau silumveziu tuo metu tureti dar nebuvo pribrendes reikalas netgi JAV.
                  Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:54.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    dyz. varikliu reikejo viso labo po 10-20 per metus. Daugiau silumveziu tuo metu tureti dar nebuvo pribrendes reikalas netgi JAV.
                    Kodėl? Gal dėl tebenaudojamų garvežių?
                    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:58.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #11
                      taipogi neberandu, kur skaiciau, kad pirma pasaulyje lokomotyva su vidaus degimo varikliu pagamino vokieciai. nesvarbu, kad nevykes, uztai pirmas!
                      Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:53.
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #12
                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                        taipogi neberandu, kur skaiciau, kad pirma pasaulyje lokomotyva su vidaus degimo varikliu pagamino vokieciai. nesvarbu, kad nevykes, uztai pirmas!
                        P.S. cia mes jau apie gelezinkelio istorija nukripom...nebetik apie motrisas.
                        Amerikonai irgi sako, kad jie. Nors tai buvo nedidelis manevrinis lokomotyvas su benzininiu varikliu ir elektrine pavara. Nevykes visiskai. Tarybinis gi buvo su dyzeliniu varikliu ir elektrine pavara ir labiau vykes. Apie vokiska negirdejau. Manau, kad tai buvo koks nors motorvezis - mazytis lokomotyvas su automobilio benzininiu varikliu ir mechanine pavaru deze.
                        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:58.

                        Comment


                          #13
                          Apie technikos istoriją čia
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Kodėl? Gal dėl tebenaudojamų garvežių?
                            Taip. Gi nepuls visi pjaustyti garveziu. Perejimas butu vykes pamazu ir pirmiesiems keliems metams tikrai to butu pakake. Tuo metu TSRS vyko nemenka gelezinkeliu elektrifikacija.
                            JAV silumveziu gamyba paspartino Kaufmano aktas, pagal kuri nuo 1926 m. Niujorke buvo uzdrausti garveziai (del dideles tarsos). Buvo numatyta elektirfikacija. Bet elektrifikacija buvo brangi. Kaufmano akto isigaliojimas buvo 5 metams atidetas butent del priimtinu darbui silumveziu (kaip alternatyvos visuotinei elektrifikacijai) sukurimo ir gamybos paleidimo. Panasus aktas buvo priimtas ir Cikagoje (nuo 1927, isskyrus tranzitinius traukinius, kurie galejo buti tempiami garveziais).

                            Comment


                              #15
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Amerikonai irgi sako, kad jie. Nors tai buvo nedidelis manevrinis lokomotyvas su benzininiu varikliu ir elektrine pavara. Nevykes visiskai. Tarybinis gi buvo su dyzeliniu varikliu ir elektrine pavara ir labiau vykes. Apie vokiska negirdejau. Manau, kad tai buvo koks nors motorvezis - mazytis lokomotyvas su automobilio benzininiu varikliu ir mechanine pavaru deze.
                              pirmasis buvo vokieciu. labiau primine motorini tramvaju, nors vazinedavo ir miesto, ir kitais gelezinkelis. kartais tempdavo prikabinama vagona. variklis vidaus degimo, varomas acetileno dujomis. buvo pagaminta nuo keliu iki keliolikos vnt (duomenys skiriasi). paplitima apribojo mazas autonomiskumas (duju gamyklu nepristatysi kiekvienam kaimelyje).
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #16
                                Tai buvo mazos galios ir su mechanine pavaru deze lokomotyvas. Greiciau motorvezis ar pan. Tokius gamino XX a. pradzioje (ar net pacioje XIX a. pab.) ir Anglijoje. Is anglu box-cab'us nusiziureje, eme pas save gaminti ir amerikieciai.
                                Del vokieciu... Pirmasis galingas lokomotyvas buvo pagamintas 1912 m. bendrai vokieciu ir sveicaru jegomis. Komerciskai nesekmingas, nes buvo panaudota mechanine pavaru deze.

                                Comment


                                  #17
                                  Gal galima skelbiant tokius duomenis nurodyti šaltinį? kažkaip vos nesigauna, kad tai VBS informacija

                                  Comment


                                    #18
                                    Reikia pasiknaisioti. As irgi nebepamenu ir kur istraukiau (internete, ne viename puslapyje, knygose on-line), nes senokai skaiciau ir parasiau, tai, ka pamenu.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2009.09.04, 19:17.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai buvo mazos galios ir su mechanine pavaru deze lokomotyvas. Greiciau motorvezis ar pan. Tokius gamino XX a. pradzioje (ar net pacioje XIX a. pab.) ir Anglijoje. Is anglu box-cab'us nusiziureje, eme pas save gaminti ir amerikieciai.
                                      Del vokieciu... Pirmasis galingas lokomotyvas buvo pagamintas 1912 m. bendrai vokieciu ir sveicaru jegomis. Komerciskai nesekmingas, nes buvo panaudota mechanine pavaru deze.
                                      rusai ir dabar dar giriasi, kad galingiausias pasaulyje dyzelinis silumvezis su mechanine pavara - ju gamybos. o kad jo eksploatacija lydejo amzinos problemos su pavaru deze - tai "neprisimena".
                                      P.S. tai ЭМХ3 (is pradziu - Юм005), pagamintas 1926m, vieninteliu egzemplioriumi. 1200 AG.

                                      jei gincytis del pirmumo - manau, kad silumvezis - tai lokomotyvas su vidaus degimo varikliu. jei tempia vagona - vadinasi lokomotyvas. dabar gi tu riedmenu tiek rusiu, kiekvienas savo nisoje dirba. pirmieji buvo universalus - ir vagonus tempe, ir keleivius veziojo.

                                      P.P.S. duomenis renku sau, todel jie tik i folderius sumetyti, nesisteminami, dazniausiai be nuorodu... dokumentininkui tai butu tik faktu ir legendu kratinys...
                                      Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.04, 21:57.
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        rusai ir dabar dar giriasi, kad galingiausias pasaulyje dyzelinis silumvezis su mechanine pavara - ju gamybos. o kad jo eksploatacija lydejo amzinos problemos su pavaru deze - tai "neprisimena".
                                        P.S. tai ЭМХ3 (is pradziu - Юм005), pagamintas 1926m, vieninteliu egzemplioriumi. 1200 AG.
                                        O galingiausias pasaulyje šilumvežis - taip pat rusų 2TE126.
                                        Galingiausias vienasekcinis šilumvežis - amerikietiškas DDA40X.
                                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.09.14, 18:32.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X