Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
TEM18 gaminamas ir 1435 mm vėžei, vadinasi, vežimėliai ir rėmas jau išdirbti. Dar geriau. TEM18 ar TEM-TMH tinka lengvam magistraliniam darbui. Lenkijoje ir V. Europoje krovininiai traukiniai nėra sunkūs ir ilgi. Galiausiai galima būtų išdirbti specialią versiją su geresnėmis charakteristikomis magistraliniam darbui. Greitis 100 km/h., ko krovininiams traukiniams pakanka. Keleiviniams būtų mažoka. Be to reikėtų elektrinio šildymo. Todėl galima būtų leisti lenkiškus keleivinius traukinius su lokomotyvais iki pat Kauno. O po to žiūrėti.Paskutinis taisė Al1; 2011.10.06, 08:52.
-
O ar nebus tokia istorija kaip su ankstesne Vilniaus oro uosto administracija, kuri nesiteikė atsakyti (net piktybiškai ignoravo) į vienos didžiausių arabų aviakompanijos užklausimus dėl galimybės atidaryti skrydžių maršrutus į Vilnių?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAlaus ar ko nors stipresnio pagerti.
Nori. Nes tai labai-labai geri pinigai.
O gal vokiečiai atvažiavę pamatė kokia tundra yra LG ir nusprendė apsiriboti tiktai alaus degustacija?
Comment
-
Jeigu vokiečiai po to "užgrobimo" nuties Rail Baltica ir atidarys keleivių eismą į Vakarus ir Šiaurę - aš tik už.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaža ko jie čia buvo atvažiavę. Tai, kad kažkas iš užsienio taikosi į dalies pervežimų rinkos užgrobimą nėra nieko gero. Tai labai labai blogai.
Comment
-
Nežinau ar čia tinka, bet... iš Prezidentės FB:
Parašė Dalia GrybauskaitėSusitikime su Kazachstano Prezidentu sutarėme aukščiausiu lygiu palaikyti šaudyklinio konteinerinio traukinio „Saulė" iš Klaipėdos iki Alma Atos, pratęsiant maršrutą iki Kinijos, projektą ir dėti visas pastangas, kad jis startuotų dar šiemet. Šaudyklinis traukinys, per savaitę pasiekiantis Kiniją - perversmas krovinių gabenimo rinkoje. Tai ne tik dešimtmečiams užtikrinta nauda šalies ekonomikai, tai - geriausias pasiūlymas jungčių ieškančioms Europai ir Kinijai. Šis projektas - gali tapti Lietuvos ir Kazachstano ekonomikos varikliu, todėl palaikysime jį aukščiausiu lygiu.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Aš ir sakau "jeigu"Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu nebūk naivus. Nieko jie tiesti nesiruošia. Jie nori ateiti ant gatavo. O keleivių eismas jiems mažiausiai rūpi. Pelningas kąsnis yra krovinių gabenimas.
Comment
-
Palaukite, o Lietuva turi sieną su Kazachstanu?Parašė 99 Rodyti pranešimąNežinau ar čia tinka, bet... iš Prezidentės FB:
Comment
-
Nieko aš nebijau. Bet kažkaip tada reikia ir su rusais tartis...Parašė Al1 Rodyti pranešimąRusijos trukdymo bijai? Galima ir ją į projektą įtraukti.
Comment
-
tai kad ir su Rusija mes sienos neturime...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kada tuomet Grybauskaitė skris į Rusiją?Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia. Tik mūsiškiai valdžiažmogiai 20 metų to normaliai nesugeba daryti.
Comment
-
Į tokius didelius projektus kaip Rail Baltica Lietuvai reikia žiūrėti pragmatiškai. Jeigu ES parama projektui bus pakankamai didelė - pirmyn, reikia statyti visą ruožą ir kuo greičiau. Jei ne, reikia žiūrėti į kainą ir naudą (tiek politinę, tiek ekonominę). Realybė yra ta, kad Estija ir Latvija yra labai mažos rinkos, o jas "prisijungti" (geležinkeliu nuo Kauno) yra reikalingos gerokai didesnės investicijos nei norint "prisijungti" Lenkiją (žymiai didesnę rinką). Be to, jų uostai konkuruoja su lietuviškaisiais ir jie taip pat turi geležinkelio jungtis su rytais, dėl ko yra, iš esmės, Lietuvos konkurentai tarptautiniame krovinių pervežime tarp rytų ir vakarų. Tad, jeigu ES parama projektui nebus pakankamai didelė ir statyti standartinės vėžės Kaunas - Latvija ruožo neapsimokės, manau, kad, bent pradžiai, užteks lėto ruožo Kaunas - Lenkija, kurį vėliau bus galima greitinti priklausomai nuo lenkų noro ir paklausos. Kaune tada reiktų perkrovimo terminalo ir kieto logistikos centro, kuriam sėkmė, manau, būtų garantuota iš karto. Vienintelė problema tokioje "taktikoje" būtų lenkų nenoras kartu dirbti (kuris irgi yra garantuotas ateinantiems bent 20-čiai metų), tad reiktų spausti juos per ES (kas nebūtų lengva). Dabar, kai yra vienas konkretus projektas, kuriame dirba keturios šalys, tai daryti yra paprasčiau.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Pragmatiškas požiūris be abejo turi būti pirmoje vietoje, tačiau svarstant galimą Rail Balticą įtaką Lietuvos ūkiui atsiranda labai daug spėlionių ir prielaidų.
Be abejo, būtų įdomu sužinoti kaip "šiaurės-pietų" maršrutas gali įtakoti "rytai -vakarai" maršrutus, einančius per visas Baltijos šalis? Ar gali Rail Baltica, kuri būtų skirta aptarnauti Baltijos šalis, na dar Suomiją ir hipotetiškai Sankt Peterburgo sritį, iš esmės pakeisti konkurencines sąlygas kovojant dėl rytai-vakarai krovinių srauto?
Comment
-
ES tęs "Rail Baltica" finansavimą ir žada paremti greitaeigių traukinių linijos statybą
"Kalbėjome, kad iki 2024 m. sutarus visoms šalims - Estijai, Latvijai, Lietuvai ir Lenkijai - galėtume įgyvendinti greitaeigės linijos projektą, kurio didžiąją dalį finansuotų Europos Komisija, tačiau turėtų prisidėtų ir pačios šalys (..) Tai būtų projektas, sujungiantis Baltijos ir Adrijos regionų šalis", - sakė E. Masiulis.
Comment
Comment