ne, tvarka lyg ERER
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Pvz. (nuotraukos autorius — Romas):Parašė oranger Rodyti pranešimąTai kaip tai atrodo vizualiai - viduje rusiškų bėgių klojami europietiški?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Niekaip aš nesuprantu, kam to reikia? Prorusiškiems lobistams?Parašė Wycka Rodyti pranešimą
Comment
-
Ne, prorusiški lobistai čia mažai ką galėtų įtakoti. Tiesiog istorinis palikimas, kad Lietuvoje (ir buvusioje TSRS) yra 1520mm vėžė, o Lenkijoje ir Vakarų/Centrinėje Europoje — 1435mm. RailBaltica tiesiama europine vėže, tačiau ir senoji, taip vadinama rusiška vėžė paliekama, kad būtų tiesioginis susisiekimas traukiniais su Alytumi, Šeštokais, Kalvarija, Marijampole.Parašė oranger Rodyti pranešimąNiekaip aš nesuprantu, kam to reikia? Prorusiškiems lobistams?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai suprantama, bet egzistuoja ir strateginiai valstybės interesai. Tikiuosi, kad pamažu visa Lietuva turės europines vėžes, o rusiška liks už rytinės sienos.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŠioje temoje ir kitur buvo rašyta. Visą tą reikalą sutrukdė žemės klausimas - spekuliantai reikiamu laiku ją susipirko, o išpirkimui nebeliko pinigų. O rusiška vėžė reikalinga vietos susisiekimui ir verslininkams (pvz., Lubiui).
Comment
-
Na ir man tokia mintis patiktų, bet realijos tokios, kad LG apie pusę pajamų (gal net daugiau nei pusę) gauna iš Kaliningrado tranzito ir NVS valstybių pramonės reeksporto per Klaipėdą. Panaši situacija ir Latvijoje bei Estijoje.Parašė oranger Rodyti pranešimąTikiuosi, kad pamažu visa Lietuva turės europines vėžes, o rusiška liks už rytinės sienos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai reikia palikti du koridorius į Kalningradą ir Klaipėdą.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa ir man tokia mintis patiktų, bet realijos tokios, kad LG apie pusę pajamų (gal net daugiau nei pusę) gauna iš Kaliningrado tranzito ir NVS valstybių pramonės reeksporto per Klaipėdą. Panaši situacija ir Latvijoje bei Estijoje.
Bet visą kitą pakeisti. Absurdas, kad iš Lietuvos traukiniu negali važiuoti į Europos miestus.
Comment
-
Kaip suprantu mes tam ir stojom į ES, kad pertvarkyti savo gyvenimą į europietišką. Nežinau kiek tas kainuotų, man tai nerūpi. Man rūpi stojimo į ES rezultatai, o ne nuolatinis verksmas apie lėšų trukumą. Galų gale mes gauname paramą iš ES, tai ten privalo būti infrastruktūros pertvarkymo punktas!Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąBet kiek tai kainuotų... {žiūrint iš LG}
O jeigu LG kontora boikotuoja valstybės strateginius interesus, ją reikia panaikinti ir sukurti naują bendrovę.
Comment
-
Į kurią ateitų nauji žmonės.Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą... į kurią ateitų tie patys LG'istai?
Comment
-
Krovinių gabenimas geležinkeliais vyksta ne tik tais koridoriais, todėl kalbos apie vėžės pakeitimą neturį jokios logikos. Rusiška vėžė netrukdo tiesti europietišką.Parašė oranger Rodyti pranešimąTai reikia palikti du koridorius į Kalningradą ir Klaipėdą.
Bet visą kitą pakeisti. Absurdas, kad iš Lietuvos traukiniu negali važiuoti į Europos miestus.
Comment
-
Iš pelno už tų krovinių gabenimą jau seniai galėjo būti nutiesta europietiška vėžė.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKrovinių gabenimas geležinkeliais vyksta ne tik tais koridoriais, todėl kalbos apie vėžės pakeitimą neturį jokios logikos. Rusiška vėžė netrukdo tiesti europietišką.
O rusiška vėžė savaime netrukdo, trukdo jos adeptai. Lyg tai nebūtų krovinių jei vėžė būtų europietiška?
Comment
-
Na, pavyzdžiui, kokia prasmė yra pertiesti Naujoji Vilnia-Turmantas, Lentvaris-Marcinkonys linijas į „europietišką“? Milijardinės išlaidos bėgių perklojimui, įrangos keitimui ir naujiems riedmenims, kad šeši traukiniai per dieną galėtų pervežti keliasdešimt keleivių? O Radviliškis-Pagėgiai? Radviliškis-Daugpilis? Kuo būtų pateisinti ištaškyti milijardai linijoms su nedideliu apkrovimu? Man labiau panašu į standartinės (ne europinės, ji naudojama ir JAV
) vėžės tiesimą vardan standartinės vėžės tiesimo, galbūt dar kovą su „sovietinio palikimo“ vėjo malūnais ten, kur jų nėra. Vietoj bereikalingų emocijų, geriau galva pagalvotumėt, kur tos „europinės“ vėžės reikia. Stebuklas, bet jos reikia labai mažai kur. Pavyzdžiui, krovinių iš Klaipėdos ar į Klaipėdą niekas standartiniais bėgiais neveš - estams, latviams ir lenkams uostų ir taip netrūksta. Į Mažeikius naftą iš Lenkijos?
Taip ir paaiškėja, kad galbūt reikia linijos skersai Lietuvą į Latviją, krovinių terminalo Kaune ir galbūt reikia atšakos nuo Kauno į Vilnių keleiviniams traukiniams. Bet kokios kitos statybos yra kol kas ekonomiškai nepateisinamos.
Comment
-
Pirmą mintį galima taikyti visai valstybei, daug ir daug daugiau jau būtų padaryta ir gyventumėm kokybiškiau.Parašė oranger Rodyti pranešimąIš pelno už tų krovinių gabenimą jau seniai galėjo būti nutiesta europietiška vėžė.
O rusiška vėžė savaime netrukdo, trukdo jos adeptai. Lyg tai nebūtų krovinių jei vėžė būtų europietiška?
O apie vėžes jau parašė Carnifex.
Comment
-
Tikrai netrukdo. Ir nesuprantu, kodėl tą 1520 mm vėžę čia visi koneveikia. Nurodytas straipsnis neatsidaro, tai nelabai suprantu, kokiame tarpstototyje užkliuvo ta rusiška vėžė, ir kas ten konkrečiai atsitiko. Gal būt dėl kelio darbų kelioms dienoms pabuvo užbarikaduota pervaža, bet iš to tragediją daryti nereikėtų.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKrovinių gabenimas geležinkeliais vyksta ne tik tais koridoriais, todėl kalbos apie vėžės pakeitimą neturį jokios logikos. Rusiška vėžė netrukdo tiesti europietišką.
Pagal visą logiką (bent taip įsivaizduoju, ir nelabai norėčiau prisipažinti klystant) 1520 mm vėžė turėtų eisi nuo Šeštokų iki Trakiszki (pirmos stoties Lenkijoje). Nes daug Lenkijos sieną iš rytų ir šiaurės kertančių geležinkelių yra sudvejinta (1435 ir 1520 mm) vėže. Pvz., tokie bėgiai kaip iš Šeštokų į Mockavą eina iš Bresto į Terespolį, iš Volkovysko į Semenuvką, iš Gardino net iki Sokulkos (nors turiu duomenų, kad dar kažkiek toliau), o pakeliui dar yra stotys Bruzgi (BY), Kuznica (PL). Prisiminkime gal būt iki 1992 m. kursavusius
DR1A arba dvigubus D1 Vilnius-Gardinas-Sokulka.
Kol kas nežinau, ar dviguba vėžė yra per Rusijos-Lenkijos sieną einančiuose geležinkeliuose iš Mamonovo (Kaliningrado) ir Železnodorožnyj (Černiachovsko).
Tekę skaityti, kad baigiantis WW2 geležinkelį iš Šeštokų į Suvalkus tiesę sovietų kariškiai SU/PL sienos tikėjosi Kirsnos upeliu (tuoj pat pasibaigus Šeštokų stociai), todėl "dubeltavus" bėgius tiesė tik iš Šėštokų iki Mockavos (pagal realią logiką turėjo tiesti nuo Mockavos iki Trakiszki). Kiek žinau, 1520mm vėžės bėgiai dar yra Riugeno saloje Vokietijoje (kad būtų kur iš laivų-keltų išvaryti iš Klaipėdos atplukdytus tokios vėžės vagonus).Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.06, 09:33.
Comment
Comment