Nenukrypom, juk Rail Baltica tai netik į Lenkiją, bet ir į Latviją ir Estiją geležinkelis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
/\ ..nebent tavo vaikai, ar anukai.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
nereikia taip pesimistiškai, ministeris sakė 2013. tikiuosi dar kokius 5 metelius pratemptiParašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ ..nebent tavo vaikai, ar anukai.
Comment
-
Ar tik ne 2013 baigiasi ministro kadencija? O kitas gales iki savo kadencijos pabaigos zadeti...
Pati labai noreciau pralekti, bet panasu greiciau pasensiu...
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
O objektyviai - kam jums reikia laukti tos Railbalticos? Kur dabar negalima nukeliaut ir kur bus galima nukeliaut kaip RailBaltica bus? Nu sutrumpės kelionės iki Varšuvos laikas 2-4 val. Ir kas iš to? Argi tai ką nors iš esmės pakeis?
Tolimesnėse kelionėse (į Vokietiją ar toliau) traukiniai vis tiek nebebus konkurencingi su lėktuvais. Nes jei padidės kelionės greitis - atitinkamai padidės ir kaina.kaip?
Comment
-
Bet, alm, iki Berlyno prieš karą buvo tiesioginiai, bilietą iki Paryžiaus buvo galima pirkti Kaune. Man rodos, net tiesioginiai vagonai iki Paryžiaus buvo. Vienas dalykas, tris kartus persėsti, kažin kiek laukti, kitas - persėsti tik kartą, kuomet grafikai ganėtinai suderinti.Parašė alm Rodyti pranešimąBet tai ir dabar lygiai taip pat galima. Ar jau vienas kitas persėdimas kojom pramankštinti taip visą svajonę sugadina?
O be to ir nutiesus RailBaltica tiesioginių traukinių į Paryžių neatsiras (nes dabar net ir iš Varšuvos nėra) ir vis tiek reikės važiuoti su persėdimais.
Comment
-
Ankščiau buvo, dabar nebėra. Jei neklystu dar prieš kelis metus buvo vagonai iš Minsko (gal iš Maskvos) į Paryžių. Man rodos visas tiesioginių vagonų modelis baigia išnykt (jei išviso Vakarų Europoje toks buvo) - dabar gi traukiniai greiti, vagonų niekas neperkabinėja. O ir maršrutai tik tokie lieka, kur uždirbt galima (t.y. kelionė dieną neilgiau pusdienio, arba per naktį). Nors čia kiti gal labiau žino - aš tiesioginių vagonų ar paromis važiuojančių ne turistinių traukinių tuose kraštuose net matęs nesu.Parašė Linas Rodyti pranešimąBet, alm, iki Berlyno prieš karą buvo tiesioginiai, bilietą iki Paryžiaus buvo galima pirkti Kaune. Man rodos, net tiesioginiai vagonai iki Paryžiaus buvo. Vienas dalykas, tris kartus persėsti, kažin kiek laukti, kitas - persėsti tik kartą, kuomet grafikai ganėtinai suderinti.kaip?
Comment
-
Užmesk akį, Rusijos geležinkelių traukiniai ir tiesioginiai vagonai į Vakarų Europą (ir ne tik), kai kurie važiuoja per Minską: http://pass.rzd.ru/isvp/public/pass?STRUCTURE_ID=5125Parašė alm Rodyti pranešimąAnkščiau buvo, dabar nebėra. Jei neklystu dar prieš kelis metus buvo vagonai iš Minsko (gal iš Maskvos) į Paryžių. Man rodos visas tiesioginių vagonų modelis baigia išnykt (jei išviso Vakarų Europoje toks buvo) - dabar gi traukiniai greiti, vagonų niekas neperkabinėja. O ir maršrutai tik tokie lieka, kur uždirbt galima (t.y. kelionė dieną neilgiau pusdienio, arba per naktį). Nors čia kiti gal labiau žino - aš tiesioginių vagonų ar paromis važiuojančių ne turistinių traukinių tuose kraštuose net matęs nesu.
Comment
-
Būsiu klydes, dar yra, vagonai iš Maksvos į Paryžių ir kitur važiuoja. Kai ieškojau per lenkų, vokiečių sistemas nerado - gal dėl to, kad Berlyne vagonas stovi 12 valandų laukdamas sekančio traukinio (citata iš aprašymo: Поскольку расписание курсирования вагона предусматривает дневной перестой вагона в Берлине в направлении на Париж около 12 часов, а в обратном направлении – около 7 часов, пассажир имеет возможность совершить прогулку по Берлину.). Ir kainos tokios nedžiuginančios, entuziastams.Parašė railman Rodyti pranešimąUžmesk akį, Rusijos geležinkelių traukiniai ir tiesioginiai vagonai į Vakarų Europą (ir ne tik), kai kurie važiuoja per Minską: http://pass.rzd.ru/isvp/public/pass?STRUCTURE_ID=5125kaip?
Comment
-
Jei pas tave butu bagazo apie 50kg, entuziazmo butu maziauParašė alm Rodyti pranešimą...Ar jau vienas kitas persėdimas kojom pramankštinti taip visą svajonę sugadina?...
ypac jei koks traukinis pavelotu ir nespetum i savo sekanti.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Buvo toks traukinys iki 1940 m.- kažkur buvau įkėlęs nuotrauką iš arčiau. bendras vaizdas mano avatare.
Mėgaukitės iš arčiau. Sumažinus nuotrauką nelabai matosi užrašas, bet įžiūrėti galima "Rīga-Kaunas-Virbalis-Berlin-Paris".

Tvarkaraščio reikia?Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.19, 16:09.
Comment

Comment