Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Deja, Rokų-Jiesios tarpstotyje dar nebaigti tiesti 1435 mm vėžės bėgiai. Gelžbetoniniai pabėgiai ("špalai") pakloti, o bėgiai ant jų dar nepatiesti. Kol vyksta darbai, greta einančiais 1520 mm bėgiais traukinių važiavimo galimybės ribotos.Parašė kimius Rodyti pranešimąNėra nieko keisto, prieš savaite atidare Roku stoti
Comment
-
Gerai pastebėjai. Busiu suklaidintas straipsnio kaip ten rašo "kauniečiai nuo šiol nebepatirs nepatogumų dėl prekinių traukinių keliamo triukšmo". Kažin kaip bus galima rekonstruota atkarpą Palemonas - Rokai nenukreipiant krovininių traukinių eismo per Kauno tunelį?Parašė Al1 Rodyti pranešimąRokai - Palemonas ruože tikrai jau pradėti darbai?
Kaip supratau pirma numatoma rekonstruoti atkarpą Kaunas - Palemonas (konkursas paskelbtas), o pabaigus darbus bus pradėta atkarpa Palemonas - Rokai. Kol bus rekonstruojama atkarpa Palemonas - Rokai ar nekils pagunda leisti krovininį transportą į Palemono terminalą per tunelį? Juk pagal visą seką turėtų taip būti.
Comment
-
Tai ir leis per tunelį, nes kito kelio nėra. Tiesiog kol dar nepradėjo ruožo iki Palemono, tai per HE leis traukinius, o ne per tunelį. Bet kai pradės darbus, tai vėl nutrauks eismą.Parašė Shots Rodyti pranešimą
Gerai pastebėjai. Busiu suklaidintas straipsnio kaip ten rašo "kauniečiai nuo šiol nebepatirs nepatogumų dėl prekinių traukinių keliamo triukšmo". Kažin kaip bus galima rekonstruota atkarpą Palemonas - Rokai nenukreipiant krovininių traukinių eismo per Kauno tunelį?
Kaip supratau pirma numatoma rekonstruoti atkarpą Kaunas - Palemonas (konkursas paskelbtas), o pabaigus darbus bus pradėta atkarpa Palemonas - Rokai. Kol bus rekonstruojama atkarpa Palemonas - Rokai ar nekils pagunda leisti krovininį transportą į Palemono terminalą per tunelį? Juk pagal visą seką turėtų taip būti.
Comment
-
Bet uz sena neatims, kaip apgavyste?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPinigų naujai RB nuo sienos su Lenkija iki Kauno ES neduos. Ir iš viso neaišku, ar duos po 2020 m.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tereikia nutiesti 1435mm iki Palemono terminalo ir bus normaliai naudojama. Net nesvarbu per kur, ar Jiesia - Rokai - Palemonas, ar Jiesia - Kaunas - Palemonas. Svarbiausia, kad tai būtų padaryta kuo greičiau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąApgavystė yra norėti antros linijos, kuri taip pat RB, kai pirma net nenaudojama. Tų keleivinių traukinių savaitgaliais negalima laikyti normalia eksploatacija.
Comment
-
Cia latviu ir estu pozicija, jau anksciau rasiau kad kai pradejo statyt atkarpa Lt/Pl siena -Kaunas sugalvojo kad greitis 240 km/h. Bet juk nepavadinime esme. Vien nuo Kauno iki Lt/Lv sienos gelezinkeli pakloti zada iki 2026 m.(jei ir tai spes). O kroviniai i Palemono terminala europine veze jau galetu vaziuoti po metu ar dvieju jei tik pabaigtu atkarpa Kaunas-Palemonas. Panasu kad si atkarpa ir terminalas buvo paskata ir kaimynams ir Kauno LEZ.Parašė liutass Rodyti pranešimąProjekte aiskiai pasakyta, kad bus visiskai nauja linija. Sita esama neturi nieko bendro su Rail Baltica. Nauja bus greiti 240 km/h. Visa informacija yra tinklapyje.
Comment
-
O tai kokiam projetui ES skyre nuo Lt/ Pl-Kaunas jei visur rase RB. Turbut net paraiskose parase.Parašė liutass Rodyti pranešimąAtkarpa ir bus tik atkarpa, o RAilBaltica bus visiskai nauja trasa nuo Talino iki Varsuvos. Dabartine nutiesta trasa neturi nieko bendro su RB
Statoma atkarpa Varsuva-Balstoge bus 160 km/h greicio su galimybe padidinti iki 200 km/h. Kaip su sita, irgi ne RB?
Comment
-
Kaip ne, kad taip. iki Kauno 1435 linija nutiesta RB rėmuose ir visur ta RB figūravo. Net ES transporto komisarė atidarytme buvo. Lenkija irgi mofernizuoja liniją Varšuva - Bialystokas RB rėmuose ir jie iš viso neties jokio kito geležinkelio, o modernizuos senas dar caro laikų geležinkelio linijas.
Comment
Comment