Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zilvis3 Rodyti pranešimą
    120 km atkarpą važiuoti beveik 5 val. Kažkoks nonsensas. Kaip pramoginė-pažintinė išvyka žmogui nevažiavusiam traukiniu tai gal,bet kaip susisiekimo priemonė tai nesamonė.
    280 km šiaip Truputį su logika ir su skaičiais susipykęs matyt.

    Comment


      Tuoj p. Vitas aprasys ispudzius is Naujojojo marsruto, nes jis 9.00 vaziavo traukiniu Kaunas - Balstoge.

      Comment


        Anonsas

        Comment


          Sveiki,
          Pasidalinsiu aš savo įspūdžiais, pastebėjimais iš kelionės į Balstogę/Bialystok. Iš Kauno išvažiavome šeštadienį 9:00, atgal pajudėjom sekmadienį 15:20. Jei trumpai tai gavosi labai smagus savaitgalis. Visų pirma patiko pats važiavimas traukiniu. Greitis nebuvo toks mažas kaip kai kurie kalba, aišku sustojimai ir greičio sumažinimas ties pervažomis jaučiasi, bet atstumas tokia linija įveiktas vidutiniu 53 km/h greičiu. Čia vidutinis visos kelionės greitis, atmetus stovėjimus vidutinis greitis apie 60-70 km/h. Paskaičiavau, kad stotelėse ir stotyse prastovėjom apie 1val. Kazlų Rūda sustojimas, Marijampolė sustojimas, Trakiškiai keičiasi įgulos stovėjom virš 20 min., be to dar tikrino pasus. Atvykus į Suvalkus keičiasi važiavimo kryptis ten apie 12-15 min. stovėjom. Blogiausia atkarpa trasoje tarp Suvalkų ir Lietuvos sienos. Ten matavau greitį tai važiavom 50-60 km/h. Jei apie greitį išsamiau tai iki Garliavos apie 60km/h, toliau greitis didėja (su pristabdymais ties pervažomis) ten kur pastatyti budėtojai, ten pravažiuoja greičiau ten nieko nėra ten iš lėto . Nuo Šeštokų iki sienos su PL 100km/h, kelias vingiuotas, bet smagiai labai važiuoja. Na toliau tas blogesnis ruožas PL siena-Trakiškiai-Suvalkai, toliau vėl 80-100km/h. Vietomis yra kelias remontuojamas sudėti nauji bėgiai ten greitis lėtinamas iki 20-30km/h. Taip pat pastebėjau,kad Lenkijos pusėje labai daug smulkių miško keliukų kertančių geležinkelio liniją, ten jokių signalizacijų – tik STOP ženklas.
          Atvykus į Bialystok 13:00 vietos laiku, po 30min išvyksta traukinys į Varšuvą (galima persėsti), taip pat galima ir grįžti, nes apie 15:00- 15:15 atvyksta traukinys iš Varšuvos. Iš jo kokie 10 žmonių persėdo į Kauno traukinį (važiavo iki Suvalkų). Na pradžiai gal tiek, nelabai moku gražiai rašyti...

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            Tuoj p. Vitas aprasys ispudzius is Naujojojo marsruto, nes jis 9.00 vaziavo traukiniu Kaunas - Balstoge.
            Rašei, kad reikės stovėti

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Rašei, kad reikės stovėti
              Atgal į Kauną vakare grižo 25 žmonės

              Comment


                Parašė senis Rodyti pranešimą
                Atgal į Kauną vakare grižo 25 žmonės
                oho kokia vaziuotu galvu statistika..

                Comment


                  Na vis tiek sunkiai suprantama, kad šiais laikais statant geležinkelį paliekamos pervažos. Tai ką mes čia tiek laiko statėm? Pervažos turbūt atima daugiau laiko nei ratų keitimas pasienyje. Tai gal reikėjo vietoj naujų bėgių klojimo pristatyti viadukų, kad neliktų nei vienos pervažos.

                  Comment


                    „Rail Baltica“ darbams Lietuvoje ES skiria 191 mln. Eur

                    Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4CJR3FChE

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      „Rail Baltica“ darbams Lietuvoje ES skiria 191 mln. Eur

                      Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4CJR3FChE
                      Čia jau Rail Baltica II.

                      Comment


                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                        Čia jau Rail Baltica II.
                        Ne RB1 čia:
                        Už šias lėšas rengiamasi įdiegti valdymo signalizaciją jau esamoje „Rail Baltica“ vėžėje nuo Lenkijos sienos iki Kauno.
                        ?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Ne RB1 čia: ?
                          Nu tikrai įdomu. Čia sujungiamas RB1 ir RB2 finansavimas. Kažkas čia neaišku.

                          Comment


                            SA133-001 (Kaunas - Balstogė) Mockava. 2016.06.18.




                            Suvalkai




                            Comment


                              2016.06.24d. važiavau Bialystok - Marijampolė vakariniu ir buvau aptulbęs nuo kaikurių dalykų.

                              1.) per sieną važiavau net - VIENAS VIENINTELIS KELEIVIS;

                              2.) SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE - jo NĖRA, bet traukinys sustojo, o sau ramų ramiausiai vienas keleivis (galimai LG darbutojas, tačiau be jokios skiriamosios darbuotojo aprangos) ĮLIPO ŠEŠTOKUOSE, KUR NĖRA SUSTOJIMO. Sustojimo pasak oficialių asmenų nėra todė, nes, atseit, NĖRA PERONO - traukinys sustojo pirmame kelyje, kur kiekvienas keleivis ramiausiai gali išlipti ir įlipti. TAD KODĖL PANAIKINTAS SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE ? Dėl šio klausimo asmeniškai rašysiu vartotojų teisėms, nes tai yra akivaizdžiausia LG savivalė;

                              3.) atnaujintos mažosios stotelės ruože Šeštokai - Marijampolė (kaip Miliai, Suvalkėliai, Turgalaukis ir t.t.): jos gražiausiai atnuajintos prie rusiškos vėžės bėgių, tačiau JOKS KELEIVINIS TRAUKINYS JOSE NESTOJA - šį klausimą taip pat pridėsiu prie laiško vartotojų teisėms.

                              Tai tik nedidelė LG nekompetencijos dalis, jau nekalbu apie uždarytą maršrutą Alytus - Šeštokai. Tuomet buvo motyvuojama tuo, jog nedideliam keleivių srautui trijų vagonų per daug, o vienvagonių - nėra. Atsirado PESOS, tačiau LG savo pažadus apie tą maršrutą pamiršo ir jį panaikino.

                              Jeigu nepakovosime patys, lietuvoje tuoj teliks tik Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, o keleivių interesai bus paskutinėje vietoje.

                              Atsibodo tylėt...

                              Comment


                                O kaip reikalai Marijampolėje? Buvo keleivių?

                                Comment


                                  Keistai jus cia rasinejat. Tai nusipirkit bilietuka nuvaziuokit, pernakvokit, bus smagu, o piktintis, kad Šeštokuos traukinys nestoja...,ten gi nera kam vaziuot...

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    2016.06.24d. važiavau Bialystok - Marijampolė vakariniu ir buvau aptulbęs nuo kaikurių dalykų.

                                    1.) per sieną važiavau net - VIENAS VIENINTELIS KELEIVIS;

                                    2.) SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE - jo NĖRA, bet traukinys sustojo, o sau ramų ramiausiai vienas keleivis (galimai LG darbutojas, tačiau be jokios skiriamosios darbuotojo aprangos) ĮLIPO ŠEŠTOKUOSE, KUR NĖRA SUSTOJIMO. Sustojimo pasak oficialių asmenų nėra todė, nes, atseit, NĖRA PERONO - traukinys sustojo pirmame kelyje, kur kiekvienas keleivis ramiausiai gali išlipti ir įlipti. TAD KODĖL PANAIKINTAS SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE ? Dėl šio klausimo asmeniškai rašysiu vartotojų teisėms, nes tai yra akivaizdžiausia LG savivalė;

                                    3.) atnaujintos mažosios stotelės ruože Šeštokai - Marijampolė (kaip Miliai, Suvalkėliai, Turgalaukis ir t.t.): jos gražiausiai atnuajintos prie rusiškos vėžės bėgių, tačiau JOKS KELEIVINIS TRAUKINYS JOSE NESTOJA - šį klausimą taip pat pridėsiu prie laiško vartotojų teisėms.

                                    Tai tik nedidelė LG nekompetencijos dalis, jau nekalbu apie uždarytą maršrutą Alytus - Šeštokai. Tuomet buvo motyvuojama tuo, jog nedideliam keleivių srautui trijų vagonų per daug, o vienvagonių - nėra. Atsirado PESOS, tačiau LG savo pažadus apie tą maršrutą pamiršo ir jį panaikino.

                                    Jeigu nepakovosime patys, lietuvoje tuoj teliks tik Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, o keleivių interesai bus paskutinėje vietoje.

                                    Atsibodo tylėt...
                                    Ta LG reik tiketis greit bus isskaidyta EU iniciatyva. IR seniai reikejo nes tiek jau spiejo prikurt nesamoniu IR stapdziu visokiu su railbaltic IR apskritai keleiviu pervezime.

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      2016.06.24d. važiavau Bialystok - Marijampolė vakariniu ir buvau aptulbęs nuo kaikurių dalykų.

                                      1.) per sieną važiavau net - VIENAS VIENINTELIS KELEIVIS;

                                      2.) SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE - jo NĖRA, bet traukinys sustojo, o sau ramų ramiausiai vienas keleivis (galimai LG darbutojas
                                      Gal dėl to maršrutai uždaromi, sustojimai naikinami, kad keleivių nėra? Jei jau po vieną važiuoja... Kiek keleivių važiavo kituose maršruto ruožuose? Aš, kaip mokesčių mokėtojas, nelabai esu suinteresuotas mokėti mokesčius išlaikymui traukinio, kuriuo važinėjasi vienas, du žmonės...

                                      Comment


                                        Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                        Gal dėl to maršrutai uždaromi, sustojimai naikinami, kad keleivių nėra? Jei jau po vieną važiuoja... Kiek keleivių važiavo kituose maršruto ruožuose? Aš, kaip mokesčių mokėtojas, nelabai esu suinteresuotas mokėti mokesčius išlaikymui traukinio, kuriuo važinėjasi vienas, du žmonės...
                                        keleivių būtų, jei ta paslauga būtų patogi klientui. Dabar gi viskas daroma, kad ji būtų kuo nepatogesnė. O jei tamsta nenori išlaikyti traukinio, Jūsų pinigus valstybė manau sėkmingai panaudos kitur, kur visai bus netikslinga, o ne čia, kur yra orientuota tiesiogiai į valstybės gyventoją - vartotoją

                                        Comment


                                          Parašė senis Rodyti pranešimą
                                          Keistai jus cia rasinejat. Tai nusipirkit bilietuka nuvaziuokit, pernakvokit, bus smagu, o piktintis, kad Šeštokuos traukinys nestoja...,ten gi nera kam vaziuot...
                                          iki RailBaltica remonto buvo žmonių, o dabar - jau nebe... nors gyvnevietė atrodo išliko ir niekur nepersikėlė. Kažkaip keistai tie žmonės išgaravo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X