Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ash Rodyti pranešimą
    Taip nesakyčiau, tai jau buvo minėta.



    Tam brėžinį, kur aš pateikiau, antras variantas neina per Panevėžį ir jis nesukurtas atmesti, jis netgi rekomenduojamas kaip geriausias. Bet dėl rusiškos/europinės linijos tiesimo nežinau.

    o kas cia rekomendavo taip ?

    Comment


      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
      nemanau, kad didelis kainos skirtumas tarp 200 ir 160. manau gausi atsakymą, kad projektuojamas ateičiai 200, o dabar važinės 160

      apie ką ir rašiau. variantas, kažkieno dūšiai nuraminti.
      Aš sakau, kad iki Kauno bus bet kuriuo atveju (išskyrus pirmą, kurio nedarys) 200km/h. Ten klaida įvelta.

      O dėl rusiškos/europinės linijos tiesimo, tai pirmame ir antrame Arto pateiktuose brėžiniuose, mano nuomone, padaryta pprasčiausia klaida. Ten kur turėjo būti tamsiai žalia, yra šviesiai žalia, o kur tamsiai žalia, turėjo būti ruda.

      Dokumentas parengtas... keistai. Sunku susigaudyt ir pačiam pasidarė.
      Paskutinis taisė ; 2007.01.11, 11:51.
      Įžvalgos.lt - FB - G+

      Comment


        Parašė Artas Rodyti pranešimą
        o kas cia rekomendavo taip ?
        Pateikto dokumento autoriai (logiška išvada). O tie autoriai, manau, atliko kokią nors tyrimų studiją
        Įžvalgos.lt - FB - G+

        Comment


          Parašė naglisc Rodyti pranešimą
          nemanau, kad didelis kainos skirtumas tarp 200 ir 160. manau gausi atsakymą, kad projektuojamas ateičiai 200, o dabar važinės 160


          apie ką ir rašiau. variantas, kažkieno dūšiai nuraminti.



          nemanau,, kad pinigas labai suinteresuotas šiuo projektu. čia daugiau politinis projektas, todėl šiuo atveju laimi tas, kuris daugiau ir garsiau rėkia.
          jei šis projektas kvepėtų rimtais ir dideliais pinigais, jau seniais jis būtų buvęs, kokio čia minėto Railword, realizuotas be jokių valstybinių įsikišimų.
          40 km. skirtumas yra labai didelis turiu omenyje $ (ok nediskutuojam del sito, kai gausiu daugiau info. parasysiu kaip bus)

          del nuraminimo... viskas paremta skaiciavimais, o ne duses raminimu...

          del pinigu, savaime aisku kad jis turetu is dalies atsipirkti. Juk yra skaiciuojama ne tik, tiesiogine finansine nauda, bet ir poveikis aplinkai , sumazejusios prastovos, poveikis zmogui, poveikis bendrai infrastrukturai (magistralems ir pan.), kitom transporto rusim ir t.t.

          Ir siuos kriterijos, nevisada gali ivertinti privatus investuotojai (beje dalinis finansavimas is "privaciu pinigu" nera atmestas ir siuo metu )

          Comment


            Rail Baltica - šiauliečių akimis

            Comment


              Koks turi būti geležinkelio linijos greitis, kad tai būtų HSL (High Speed Line, turbūt toks trumpinys) linija? O gal ne vien greitis apsprendžia linija yra HSL ar ne? (Nikas čia nusimano.) Man įdomu ar "RailBaltica" linijos atkarpa iki Kauno, kur numatomas 200 km/h greitis gali į tokį pavadinimą pretenduot. Internete randu įvairius aiškinimus, vienur 200 km/h kitur 250 km/h.
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                >..Man įdomu ar "RailBaltica" linijos atkarpa iki Kauno, kur numatomas 200 km/h greitis gali į tokį pavadinimą pretenduot.
                As taip supratau, kad atkarpa Kaunas-Suwalkai bus statoma is nulio, o ne modernizuojama is seno (via Sestokai) kelio... tai jeigu taip, manau padarys iskart greita.
                Ir dar toks klausimelis, ar imanoma prie rusu vezes prideti dar viena begi, kad butu dvistandartine veze?

                Comment


                  Parašė Ash Rodyti pranešimą
                  Koks turi būti geležinkelio linijos greitis, kad tai būtų HSL (High Speed Line, turbūt toks trumpinys) linija? O gal ne vien greitis apsprendžia linija yra HSL ar ne? (Nikas čia nusimano.) Man įdomu ar "RailBaltica" linijos atkarpa iki Kauno, kur numatomas 200 km/h greitis gali į tokį pavadinimą pretenduot. Internete randu įvairius aiškinimus, vienur 200 km/h kitur 250 km/h.
                  jeigu tai nauja linija tai greitis nemažiau 250 km/h
                  jei rekonstruota tai - 200 km/h.

                  trumpiniai tokie:

                  HS - high speed
                  ir
                  CR - conventional rail

                  Comment


                    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                    jeigu tai nauja linija tai greitis nemažiau 250 km/h
                    jei rekonstruota tai - 200 km/h.
                    Tai yra vilties ateityje turėti HSL vėžę
                    Europinės vėžės geležinkelis sujungs Varšuvą, Kauną, Rygą ir Taliną. Juo pirminiame etape traukiniai važiuos 160 kilometrų per valandą greičiu, o vėliau greitį bus leista didinti iki 250 kilometrų per valandą.
                    Citata iš pauliezo duotos nuorodos straipsnio "Ginčai dėl "Rail Baltica" geležinkelio".
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      Baltmet Infra Project List
                      Helsinki, October 30, 2006

                      Rail Baltica:
                      <...>
                      Rail Baltica link from Kaunas to Vilnius
                      - Construction of a new railway upto 100 km
                      - 260 MEUR
                      <...>
                      http://www.baltmet.org/pub/index.php?id=53
                      (ačiū SSC forumo nariui Joka už nuorodą)

                      Kaip suprantu, atšaka Kaunas-Vilnius kainuotų 260 milijonų eurų (?)

                      Taip pat numatyta ir atkarpa į Sankt Peterburgą bei tunelis Talinas-Helsinkis
                      Paskutinis taisė ; 2007.01.17, 19:50.
                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                      Comment


                        Ne visai čia į temą, bet įdėsiu


                        Greitaeigis traukinys Prancūzijoje pasiekė greičio rekordą - 553 km/val.
                        Parašas :)

                        Comment


                          „Rail Baltica“ koordinatorius: projektas pajudėjo

                          Europos Komisijos paskirtas geležinkelio „Rail Baltica“ koordinatorius Pavelas Telička susitikime su susisiekimo ministru Algirdu Butkevičiumi pareiškė, kad, anot galimybių studijos, šis projektas ekonomiškai pasiteisins, praneša Lietuvos radijas.

                          Anot P. Teličkos, šiuo metu šalys turi susitarti dėl konkrečių dalykų – sienos kirtimo punktų bei vėžių pobūdžių.

                          P. Telička teigimu, atlikus galimybių studiją, projektas „Rail Baltica“ pajudėjo į priekį ir politiniai sprendimai dėl konkrečių darbų turi būti priimti per artimiausius pusę metų.

                          Pasak geležinkelio „Rail Baltica“ koordinatoriaus, svarbu kuo daugiau nuveikti per dabartinį Europos Sąjungos finansavimo laikotarpį iki 2013 metų.

                          Europinio geležinkelio nuo Helsinkio iki Varšuvos tiesimas dėl aplinkosauginių problemų pastaruoju metu stringa Lenkijoje.

                          Susisiekimo ministro A. Butkevičiaus teigimu, susitarimas dėl sienos kirtimo taško ir atkarpos su lenkais bus pasirašytas kovo mėnesį.

                          Geležinkelio tiesimas nuo Lenkijos pasienio turėtų prasidėti 2009 m. Pirmieji traukiniai šia atkarpa, manoma, pajudės apie 2015 m.

                          Šiuo geležinkeliu daugiausia bus pervežami kroviniai.
                          lrt.lt
                          W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                          Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                          Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                          Comment


                            Galų gale geraos naujienos, tikėkimės pajudės iš tiesų.
                            Tik gaila, kad labai jau ilgai ruošiasi statyti.
                            Parašas :)

                            Comment


                              >..Tik gaila, kad labai jau ilgai ruošiasi statyti...
                              jooo... tikrai pavargsime rasyti i sia tema tiek metu...

                              Comment


                                Lietuviai ir lenkai kreipiasi į EK lėšų „Rail Balticai"
                                Parašas :)

                                Comment


                                  Kovo 9 d. Vilniuje buvo pasirašytas svarbus dokumentas, prilyginamas istoriniam įvykiui, turėsiančiam didelės reikšmės Europos transporto tinklo plėtrai.

                                  Tądien Lietuvos susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius ir Lenkijos transporto ministras Jeržis Polačekas (Jerzy Polaszek) pasirašė Supratimo memorandumą dėl europinės vėžės geležinkelio "Rail Baltica" Lietuvos ir Lenkijos sienos kirtimo taško ir sienos kirtimo atkarpos.

                                  Jau žinoma, kad ši svarbi susisiekimo linija, sujungsianti Baltijos šalis, Suomiją ir Lenkiją, turės vienintelį pastarosios ir mūsų valstybės sienų kirtimo tašką Mockava - Trakiškės.

                                  Tačiau kol kas neaišku, kuriomis konkrečiai apskritimis geležinkelis drieksis per Lietuvą. "Panevėžio balso" žiniomis, nuo šiol greičiausiai prasidės rungtynės tarp Šiaulių ir Panevėžio apskričių. Mat dar nėra apsispręsta, ar tarptautinės reikšmės geležinkelis nuo Kauno pasuks Šiaulių ar Panevėžio link. O to labai norėtų ir vienos, ir kitos apskrities gyventojai.

                                  Susisiekimo viceministras Česlovas Šikšnelis mūsų dienraščiui teigė dar nenumanąs kieno naudai - šiauliečių ar panevėžiečių - ši dilema bus išspręsta. Jo tvirtinimu, jau aišku, kad europinės vėžės geležinkelis drieksis iki Kauno. Tačiau visa kita - dar tik bus svarstoma.

                                  Ministerijos atstovas patikino, jog puikiai žinąs Panevėžio apskritį bei daug bendravęs su buvusiais jos viršininkais. Č.Šikšnelio nuomone, ši apskritis daugelyje sričių tvarkosi tikrai pavyzdingai. Tačiau, pasak jo, šis faktorius tikrai nelems, jog tarptautinis geležinkelis pasuks ne pro Šiaulius, o pro Panevėžį.

                                  Viceministras nebeturėjo laiko ilgiau diskutuoti šia tema. Tačiau "Panevėžio balso" žurnalistei pavyko sužinoti, ko turėtų imtis panevėžiečiai, kad jiems ateityje būtų ranka pasiekiamas objektas, turėsiantis didelės reikšmės visos Europos transporto tinklo plėtrai.

                                  Pasirodo, daug kas priklausys nuo Latvijos Respublikos vyriausybės bei būtent šios šalies susisiekimu besirūpinančios ministerijos atstovų. Neoficialūs šaltiniai "Panevėžio balsui" teigė, jog būtent nuo latvių priklausys, ar geležinkelis kirs Šiaulių, ar Panevėžio apskritis.

                                  Žodžiu, viskas paaiškės po to, kai bus oficialiai patvirtinta geležinkelio linijos ašies susikirtimo vietos su abiejų valstybių - Lietuvos ir Latvijos - sienos atkarpa. Kol kas konkrečių siūlymų šiuo klausimu nėra. Todėl Panevėžio apskrities viršininko administracijos atstovai turėtų imtis rimtos iniciatyvos bei teikti savo pageidavimus mūsų šalies Susisiekimo ministerijai. Juk ne veltui sakoma - belsk ir bus atidaryta.

                                  http://www.aina.lt/index.php?article=30418
                                  Neišmeskite spalvų

                                  Comment


                                    Parašė dts Rodyti pranešimą
                                    Susisiekimo viceministras Česlovas Šikšnelis mūsų dienraščiui teigė dar nenumanąs kieno naudai - šiauliečių ar panevėžiečių - ši dilema bus išspręsta. Jo tvirtinimu, jau aišku, kad europinės vėžės geležinkelis drieksis iki Kauno.
                                    Nors tiek

                                    Comment


                                      o gal turit kokia schema?
                                      kur konkreciai per kauna eis?
                                      rokus vaisvydava
                                      ar salia senojo ar nauja ties per gyventoju kiemus ir tt?

                                      Comment


                                        Parašė 123s Rodyti pranešimą
                                        o gal turit kokia schema?
                                        kur konkreciai per kauna eis?
                                        rokus vaisvydava
                                        ar salia senojo ar nauja ties per gyventoju kiemus ir tt?
                                        Manau, tokios schemos dar nera

                                        Comment


                                          gal truputi ne i tema bet, geros naujienos (deja tik ne mums)




                                          Inauguration of the TGV Est high-speed line: high-speed rail link launched between Paris and Bratislava


                                          Jacques Barrot, European Commission Vice-President responsible for transport, will inaugurate the TGV Est high-speed line on 15 March 2007. This will complete the first phase of work on the largest railway engineering project at the start of this century, which the European Union has cofinanced to the tune of €241 million. From June 2007, the new rail link will bring Strasbourg within 2 h 20 m of Paris and open the way to high-speed travel between France, Germany, Switzerland and Luxembourg. The 300 kilometres of track already built between Paris and Baudrecourt in Lorraine are the first section of a 1 500-kilometre European railway line intended to link Paris and Bratislava via Strasbourg, Stuttgart, Munich and Vienna.

                                          “The movement of people is one of the keys to the building of Europe and to trade. By making Europe more accessible, the TGV Est high-speed line will create new economic prospects for the cities and regions through which it passes. This innovative line will make it possible to increase mobility while at the same time expanding what is the safest and most environmentally friendly mode of transport. The line will eventually become the French section of the 'Magistrale pour l'Europe', a 1 500-kilometre rail link between Paris and Bratislava intended to serve the heart of the continent, where 10&#37; of the Union’s population lives” says Jacques Barrot, welcoming the development.

                                          “The inauguration of this high-speed line marks an important stage in the building of this trans-European corridor" adds Mr Bal&#225;zs, European coordinator of this priority transport-network project .

                                          The line cuts travelling time by half and improves services to France's large eastern region. The new high-speed route brings Strasbourg within 2 h 20 m of Paris; Metz and Nancy are within 1 h 30 m, and Reims within 45 m. Three new stations - Champagne-Ardenne TGV, Meuse TGV and Lorraine TGV - have been built to provide direct interprovincial links. It also opens the way to high-speed travel to Germany, Switzerland and Luxembourg: the journey time from Frankfurt to Paris will be 3 h 45 m instead of the current 6 h 15 m.

                                          The fastest line in Europe, with a new speed record of 547 km/h and trains running at a commercial speed of 320 km/h, the TGV Est high-speed line is a technological miracle. Its construction has beaten all records: 60 million cubic metres of earth shifted, 12 million tonnes of materials transported (1 333 times the weight of the Eiffel Tower), 338 bridges, viaducts and wildlife culverts, 1 200 metres of track laid every day, and from 10 June 2007, when the line will be opened to the public, 11 million passengers are expected every year.

                                          The line was financed by 22 partners. Out of the budget for trans-European transport networks, the EU has invested €230 million in the first phase of the work, or 7% of the total cost. The Community contribution, which is particularly large, makes TGV Est one of the EU’s most-funded transport projects to date.


                                          linkas : http://www.europa.eu/rapid/pressRele...guiLanguage=en

                                          Comment

                                          Working...
                                          X