Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė fow Rodyti pranešimą
    Nuotraukos iš kaimo
    Pramoninė linija nuo Utenos geležinkelio stoties iki Utenos pramonės rajono (ilgis apie 8 km). Dabar čia prekiniai traukiniai pravažiuoja retai, daugiausia kartą per dieną. Dar visai neseniai eismas buvo gan intensyvus, aptarnavo nemažai Utenos gamyklų.

    Ties Nemeikščių kaimu, tiltas per Krašuonos upę:
    Atvaizdas


    Ties Pačkėnų kaimu, tiltas per Utenos-Švenčionių kelią:
    Atvaizdas


    Ties Nemeikščių kaimu:
    Atvaizdas
    Kokie šilumvežiai važnėja į Uteną? Ir kokia to kelio reikšmė. Privažiuojamasis?

    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    gal kas zino kam ant tilto tarp begiu kazkokie gelzgaliai reikalingi. Dekui
    Ten ne gelžgaliai, bet tokie patys bėgiai. Jei neklystu, vadinami kontrbėgiais. Žinoma, jei suklydau, tai tuo pačiu klausimas žinantiesiems kas yra kas.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.27, 00:26.

    Comment


      #22
      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Kokie šilumvežiai važnėja į Uteną? Ir kokia to kelio reikšmė. Privažiuojamasis?
      Tiksliai nežinau, kaip yra šiandien, bet udrius ir LT-1 palyginus neseniai rašė apie tai. Nemanau, kad daug kas pasikeitė nuo to laiko:
      http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=636
      http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=644

      Comment


        #23
        Ignalinos stotis šiandien.





        R. Dichavičius: „Turi būti alkanas fotografijos“

        Comment


          #24
          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Ne ne šitas. Į Ignalina atvažiuoja, kuris pastoviai (kol kas) dirba Švenčionėliuose. Šis priskirtas N. Vilniai
          O iš Švenčionėlių iki Vilniaus veža Utenos traukinys?

          Comment


            #25
            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            O iš Švenčionėlių iki Vilniaus veža Utenos traukinys?
            Galima pasakyti ir taip. Tik Utenoje taip pat dirba tas pats Švenčionėlių geležinkelio stočiai priskirtas ČME-3 šilumvežis.

            Comment


              #26
              Geležinkelio stotys

              Kadangi tokios temos dar nebuvo, nusprendžiau ją sukurti.

              Savaitgalį lankiausi Dūkšto stotyje. Labai seniai jau teko važiuoti pro ten, daugiau keliaudavau pro Ignaliną.







              Čia kažkada buvo parduotuvė. Dar atsimenu, kai ji dirbo...
















              Ženklas pirmajame perone.


              O antrajame - toks.


              Stoties vaizdas paėjus į Turmanto pusę




              Dešiniau matosi atšaka į Ignalinos AE, tiesiai - kelias į Turmantą.





              Daugiau nuotraukų temose Panaikinti geležinkelio ruožai ir LT miesteliai. Sustojęs laikas.
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.05.05, 17:37.

              Comment


                #27
                Daug tusciu vagonu Dukste.

                Comment


                  #28
                  Geležinkelis N.Vilnia-Turmantas

                  Dar atsimenu, kai iki Ignalinos ėjo dvikelis. Dabar antrojo kelio bėgiai ruože beveik visur nurinkti, dvikelis liko tik tarp N.Vilnios ir Bezdonių stoties. Už Bezdonių antrasis kelias keletą kilometrų eina, jo pabėgiai mediniai...

                  Nuotraukose tiltas prie Neries ir Žeimenos upių santakos, prie Santakos stotelės... Tiksliau, du tiltai. Dabar važinėjama tik vienu.











                  Švenčionėlių stotyje






                  Kelias į Uteną...


                  Daugiau nuotraukų temose Geležinkelio stotys ir LT miesteliai. Sustojęs laikas.
                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.05.06, 00:04.

                  Comment


                    #29
                    Vytautas_LT Kada čia Dūkšte buvai? nemačiau kažkaip taves nes arti geležinkelio gyvenu turejau pamtyti tave

                    Comment


                      #30
                      Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                      Vytautas_LT Kada čia Dūkšte buvai? nemačiau kažkaip taves nes arti geležinkelio gyvenu turejau pamtyti tave
                      Buvau gegužės 2d. Traukinys atvažiavo 10:20.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Buvau gegužės 2d. Traukinys atvažiavo 10:20.
                        Man atrodo tave mačiau,bet deja dar tu nenufotkinai geru vietu kai link IAE ten dar siaip trys keliai dar eina

                        Comment


                          #32
                          Vilniaus direkcijos valstybinių geležinkelių organizacijos ir veiklos iki 1920 m. aprašymas. (Bukletas lenkų kalba, "istorinius" nukrypimus, nesusijusius su tema, "pašalinau". 14MB PDF. Vilnius 1920). Siųstis iš ČIA.
                          Schema (sumažinta) iš bukleto:



                          Norintiems didesnio vaizdo: Schemą parsisiųsti iš ČIA.

                          (Neradau, kokiai kitai temai galima būtų priskirti pranešimą.)
                          http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                          Comment


                            #33
                            pagal rimseno schema

                            Tai aš taip supratau, kad nuo Varšuvos iki Vilniaus buvo europinės vėžios dvikelis, o nuo Vilniaus link Daugpilio vienas kelias europinės vėžios, o kitas platus.

                            Comment


                              #34
                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Tai aš taip supratau, kad nuo Varšuvos iki Vilniaus buvo europinės vėžios dvikelis, o nuo Vilniaus link Daugpilio vienas kelias europinės vėžios, o kitas platus.
                              Iki Daugpilio ėjo europinė vėžė kaip ir link Rokiškio, iš ten į Rygą ir Rusiją ėjo rusiška vėžė.

                              Comment


                                #35
                                Dūkštas

                                D1-767-1
                                Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 13:49. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelių fotografavimas"

                                Comment


                                  #36
                                  Dūkštas

                                  1.Dūkštas-Turmantas,
                                  2.Dūkštas-Ignalinos Atominė Elektrinė,
                                  3.Dūkštas-??????,
                                  4.Dūkštas-Metalo Laužas...

                                  Del 3 nežinau ,kas per ruožas ten buvau nuejas,bet ant galo isrinkti begiai,o taip nežinau,kada sita ruoža visa nurinks.idesiu nuotrauku.Ankčiau čia buvo 5 keliai veikiantis ir daug kroviniu budavo,o dabar tai patyliu....Gal isvis tegul visur begius isrenka ir gerai...
                                  Paskutinis taisė Romas; 2009.10.18, 20:33. Priežastis: Nuotraukos rodymas

                                  Comment


                                    #37
                                    Atnaujinu tema. Utenos geležinkelio stotis. Pirmas įspudis toks,kad cia senai niekas nesilanke,tiesa buvo viena mašina, tikriausiai budėtojo kokio.





                                    Traukinio taip ir nepavyko sulaukti








                                    vieninteliai riedmenys tai ši sisterna



                                    nustebino nematomos kameros










                                    kuusakovski tvora suresta iš pabėgių



                                    ir cernobilio atributikos rąsta



                                    Laiku apejau viska, pradejo smarkiai lyti, grįžus namo radau įsisiurbuse erke, turbut bus Uteniškė
                                    Paskutinis taisė Inspiron; 2009.07.04, 18:16.

                                    Comment


                                      #38
                                      Vilnius-Sankt Peterburgas,TEP60-0923
                                      Dūkštas Station.
                                      Išviso 4 keliai eina į Turmanto puse,Va trejatas jų,Pirmas į IAE,Antras į Metalo laužą,Trečias nežinau ant jo jau niekas nevažineja.

                                      Comment


                                        #39
                                        na ką, atėjo vasara, galima truputį dirstelti, kas tolėliau nuo dulkinos sostinės vyksta

                                        (džiaugiuosi, kad draugė, kuriai nuo "anų laikų" buvo užsifiksavęs traukinio kaip kažko nešvaraus, šalto ir su mediniais suolais, įvaizdis, keletą kartų pavažiavus, dabar jau sako, kad jai patinka traukiniais važiuoti. reik daugiau žmonių paagituoti, kol neužraukė keleivių vežimo...
                                        iš tiesų, smagu, jei nepasitaiko rėksmingų bendrakelionių, nors nuo jų niekur nesi apsaugotas.)

                                        a, ir dviratininkai! mieli dviratininkai, jei jūs skaitote šią giją, prašyčiau - važiuodami traukiniais, neužankškite savo transporto priemonėm praėjimo ir tambūro:[. pirma sukrauti dviračius, o paskui juos po vieną vežti tolyn - labai labai blogai, nes už jūsų eilė žmonių, norinčių įlipti ir eiti tolyn, o ne daužytis į rėmus ir vairus /pasitrina mėlynę/.

                                        taigis. šeštadienio 7:50 (bezbožnas laikas šeštadienį:/) traukinys į Ignaliną, vaizdo iš išorės neturiu, vidus:



                                        žmonių vagone buvo apie 50, dar koks 15 dviračių. čia jau praretėję, dalis lipo ties Žeimena.

                                        Pakretuonės stotelė vidury miškų.





                                        grįžtant. prie geležinkelio lietuje melancholiškai stypsojo gandras:



                                        atvažiuoja 16:10 traukinys į Vilnių:



                                        labai atsiprašau, orelis buvo nekoks, numerio ir pati neįžiūriu...

                                        bet viduj, kaip pagal užsakymą, pataikėm į odinį vagoną. peršlapusiems "turistams" tai į naudą. arba ne, tiksliau, ne į naudą peršlapę keleiviai yra medžiaga aptrauktiems suolams:]



                                        netgi galėjome pasižiūrėti, kokia temperatūra vagone:



                                        tikiuosi, minus 30 nebūna niekada

                                        pralinksmino pakeliui matytas "Bleiro vagonas":



                                        ir dar paspėliojome, kokia šių vagonų paskirtis, ką į juos krauna? gal kas žino tiksliai?

                                        Comment


                                          #40
                                          2009 Liepos 4 d. Turmantas - Vilnius 18:50h


                                          2009 Liepos 17 d. Turmantas - Vilnius 18:50h


                                          R. Dichavičius: „Turi būti alkanas fotografijos“

                                          Comment

                                          Working...
                                          X