Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

    DR1A Pabradeje. Atkreipkite demesi, traukiniu is Svencioneliu atvyko popas.


    Pabrades stotis. Ech, kiek vazineta...


    Isardyta gelezinkelio linija Pabrade - Lentupis suka i rytus.
    Anksciau buves dvikelis ruozas Pabrade - Svencioneliai, dabar vienkelis.
    Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 10:48. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkellių fotografavimas"

    #2
    Sveiki vakar vaziavau pasivazineti iki IAE, teko pravaziuoti pro Švenčionėlių, Dūkšto, Turmanto stotis. Nei vienoj iš jų nemačiau paliktų prekinių vagonų, taigi norėjau paklaust ar atkarpoje Naujoji Vilnia - Turmantas vyksta prekinių traukinių eismas ar ne, jei vyksta tai įdomu būtų sužinoti koks jo intensyvumas.

    Comment


      #3
      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Sveiki vakar vaziavau pasivazineti iki IAE, teko pravaziuoti pro Švenčionėlių, Dūkšto, Turmanto stotis. Nei vienoj iš jų nemačiau paliktų prekinių vagonų, taigi norėjau paklaust ar atkarpoje Naujoji Vilnia - Turmantas vyksta prekinių traukinių eismas ar ne, jei vyksta tai įdomu būtų sužinoti koks jo intensyvumas.
      Minetame ruoze kroviniu kiekiai juda labai mazi. Pilni traukiniai (tempiami pvz. 2M62) nevazineja, nebent isimtinais atvejais. O siaip to ruozo stoteles aptarnauja rinktiniai traukiniai, kuriuos tampo CME-3 (labai retai TEM-2). O kazkada tuo ruozu vyko itin intensyvus prekinis eismas (Daugpilis - Vilnius).

      Comment


        #4
        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        Minetame ruoze kroviniu kiekiai juda labai mazi. Pilni traukiniai (tempiami pvz. 2M62) nevazineja, nebent isimtinais atvejais. O siaip to ruozo stoteles aptarnauja rinktiniai traukiniai, kuriuos tampo CME-3 (labai retai TEM-2). O kazkada tuo ruozu vyko itin intensyvus prekinis eismas (Daugpilis - Vilnius).
        Pasiziurejau 2007/2008 grafika tam ruozui nei vienos melynos linijos, vien juodos, reiskia magistraliniu traukiniu eismas neorganizuojamas. O šiaip minėti tavo išimtiniai atvejai tai įsivaizduoju kaip remontuojama kažkuri atkarpa pvz Šiauliai - Jelgava tada leidžiama per ten. Svencioneliuose siaip yra atsisakojimas i Utena, ar ten naudojamas dar tas gelezinkelis? paskui maciau Turmante atsisakojimas eina i kazkur, Dukšte atsišakoja į IAE

        Comment


          #5
          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          Pasiziurejau 2007/2008 grafika tam ruozui nei vienos melynos linijos, vien juodos, reiskia magistraliniu traukiniu eismas neorganizuojamas. O šiaip minėti tavo išimtiniai atvejai tai įsivaizduoju kaip remontuojama kažkuri atkarpa pvz Šiauliai - Jelgava tada leidžiama per ten. Svencioneliuose siaip yra atsisakojimas i Utena, ar ten naudojamas dar tas gelezinkelis? paskui maciau Turmante atsisakojimas eina i kazkur, Dukšte atsišakoja į IAE
          Ne, tam sis ruozas niekada nenaudojamas (kai Siauliai - Jelagava remontuojamas). jau tada paprasciau traukini palaikyti para ir isvis neleisti, negu vezti didziausia rata. O siaip tai galima latviam tada atiduoti sastata per kita sandura - per Meitene.
          O tie isimtiniai atvejai - kai atvyksta didesnis kiekis krovinio (pvz i Svencionelius satatas mazuto). Tada ir vaziuoja 2M62 su sastatu. Tuscius vagonus gabaliukais jau isvezioja rinktiniai..
          I Utena eismas vyksta, bet tik krovininis.
          Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.12, 18:15.

          Comment


            #6
            Prieš 4 savaites kaip tik pavyko pamatyti 2M62 su sąstatu, važiuojančiu pro Naująją Vilnią aukštesniuoju keliu, t.y. į Švenčionėlius.

            Comment


              #7
              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
              Minetame ruoze kroviniu kiekiai juda labai mazi. Pilni traukiniai (tempiami pvz. 2M62) nevazineja, nebent isimtinais atvejais. O siaip to ruozo stoteles aptarnauja rinktiniai traukiniai, kuriuos tampo CME-3 (labai retai TEM-2). O kazkada tuo ruozu vyko itin intensyvus prekinis eismas (Daugpilis - Vilnius).
              Jo, jo, buvo laikai. Atsimenu vaikyste - 2TE3 tampe didelius krovininius sastatus. intensyvus eismas buvo diena ir nakti. O dar kariniai eselonai su tankais, kita technika.
              Vazinejo tolimojo susisiekimo keleiviniai traukiniai i Leningrada, i Vilniu, Druskininkus, priemiestiniai i Daugpili, Utena, Didziasali...

              Comment


                #8
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Jo, jo, buvo laikai. Atsimenu vaikyste - 2TE3 tampe didelius krovininius sastatus. Intensyvus eismas buvo diena ir nakti. O dar kariniai eselonai su tankais, kita technika.
                Vazinejo tolimojo susisiekimo keleiviniai traukiniai i Leningrada, i Vilniu, Druskininkus, priemiestiniai i Daugpili, Utena, Didziasali...
                Vilniaus-Švenčionėlių ruožu keleiviniai dar važinėjo į Lvovą, Truskavecą, netgi Varšuvą (o gal Berlyną). Pabradėje į šį ruožą dar patekdavo toks iš Vitebsko, iki 1979m. važinėdavęs su garvežiu (vėliau garvežį pakeitė M62).
                Karinių ešelonų su tankais ir kita technika važinėjimui sovietmečiu tiesiog nebuvo saiko.

                Comment


                  #9
                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Vilniaus-Švenčionėlių ruožu keleiviniai dar važinėjo į Lvovą, Truskavecą, netgi Varšuvą (o gal Berlyną). Pabradėje į šį ruožą dar patekdavo toks iš Vitebsko, iki 1979m. važinėdavęs su garvežiu (vėliau garvežį pakeitė M62).
                  Karinių ešelonų su tankais ir kita technika važinėjimui sovietmečiu tiesiog nebuvo saiko.
                  Ten skaitėsi linija Leningradas-Varšuva stambiu mastu per LT teritoriją ji ėjo
                  Turmantas-Vilnius-Varena-Kabeliai, ja vaziuodavo visi tarptautiniai traukiniai iš Leningrado, kaimynas pasakojo netgi Leningradas-Paryžius važiuodavo. Šiaip iš jo atsiminimų dar pasakojo kaip statė IAE tada nutempęs iš Kauno į Vaidotus sąstatą būdavo kad gaudavo skubiai tempt spec krovinį iki Dūkšto, kurio reikėdavo važiuot pasiimt iki Lydos ar kitur. Tiems traukiniams būdavo duodama žalia šviesa stabdomi net keleiviniai, į M62 kabiną įlipdavo karininkas ir 2 kareiviai ginkluoti automatais, kabindavo traukinio gale keleivinį vagoną kur buvo BB kareiviai ginkluoti, ką ten veždavo jis sakė nežino. Buvo 1981 metai

                  Comment


                    #10
                    Į Berlyną, Paryžių buvo tik prikabinami vagonai.

                    Comment


                      #11
                      Prisimenu pastovų traukinį Leningradas-Varšuva

                      Comment


                        #12
                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Prieš 4 savaites kaip tik pavyko pamatyti 2M62 su sąstatu, važiuojančiu pro Naująją Vilnią aukštesniuoju keliu, t.y. į Švenčionėlius.
                        Normalaus ilgio sąstatas?

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Jo, jo, buvo laikai. Atsimenu vaikyste - 2TE3 tampe didelius krovininius sastatus.
                        Turbūt TE3.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13
                          Normalaus ilgio sąstatas?
                          Palyginus trumpas. Ne daugiau 15 vagonų.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Turbūt TE3.
                            Taip TE3, pamirsau, kad jie, nors dvieju sekciju, vadinosi TE3.

                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            Visu pirma pasikeist Baltarusijos politinis rėžimas leidžiantis laisvai keliaut, šiaip ten tiesiausias kelias į Lenkiją (kažkas forume tai minėjo anksčiau), be to Breste ir Gardine yra visa reikalinga infrastruktūra keist vežimėlius į 1435mm. Paskui reikėtų modernizuot visą atkarpą nuo Lentvario iki Kabelių su automatine blokiruote ir t.t
                            Vien tik rezimo pasikeitimo neuztenka. Latvija, kaip ir Lietuva ES, bet keleiviniu traukiniu nera, jei neskaitytume traukinio i Peterburga.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                              maps.lt zemelapyje toki bajeri uzmaciau, salia kupiskio, o tiksliau i vakarus nuo jo, maciau daug begiu, bet jie niekur nenuveda, gal ka zinot?
                              Pažiūrėk forumo temą "Nenutiesti geležinkelio ruožai". Ten prisiminta, kad 1983m. uždarius siauruką Rubikiai - Utena - Švenčionėliai, buvo planuota šioje trasoje persiūti bėgius į plačiąją vėžę nuo Švenčionėlių iki Anykščių, ko gero net dar toliau. Jeigu neklystu (jeigu klystu, prašau pataisyti), ši vėžė turėjo susijungti su Panevėžio - Kupiškio ruožu. Taigi visai gali būti, kad čia buvo suprojektuota bėgių sandūra. Priminsiu, kad vėžė buvo persiūta tik nuo Švenčionėlių iki Utenos. Nuo Utenos iki Rubikių nuardė siauruosius bėgius, pastatė (arba rekonstravo) kelis viadukus, bet realiai bėgiai pakloti nebuvo. Kodėl? Pats nežinau, bet labai norėčiau sužinoti. O siaurukas Nuo Rubikių iki Panevėžio tebenaudojamas ir šiandien, tik jau nebe reguliariesiems reisams, o turistams vežioti. Apie tai plačiau: www.siaurukas.eu
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #16
                                Kad nuo Švenčionėlių iki Utenos ir buvo plačioji vėžė. Ankščiau, 2-kart per dieną, važinėjo dyzelinis Vilnius - Utena.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Kad nuo Švenčionėlių iki Utenos ir buvo plačioji vėžė. Ankščiau, 2-kart per dieną, važinėjo dyzelinis Vilnius - Utena.
                                  Platųjį geležinkelį iš Švenčionėlių į Uteną nutiesė 1975 metais. Anksčiau buvo siaurukas.

                                  Comment


                                    #18
                                    Geležinkelis N.Vilnia - Turmantas - Daugpilis

                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Dvikelis (Vilnius-Turmantas) buvo iki Visagino.
                                    O už Visagino iki Daugpilio jau buvo vienkelis?
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #19
                                      tuo pačiu kartu - šių metų liepos kelionė iš Vilniaus link Ignalinos. traukinys "suomiškas, smirdantis":/ nežinau, kiek suomiškas, kažkur išskaitėm ant detalių. na, paskui prapūtė, nebedvokė taip.



                                      pro elektrodepą:


                                      pro Bezdonis:



                                      pro Švenčionis:



                                      pėsčiom - link Ignalinos stoties:



                                      Comment


                                        #20
                                        Švenčionėliai - Utena

                                        Nuotraukos iš kaimo
                                        Pramoninė linija nuo Utenos geležinkelio stoties iki Utenos pramonės rajono (ilgis apie 8 km). Dabar čia prekiniai traukiniai pravažiuoja retai, daugiausia kartą per dieną. Dar visai neseniai eismas buvo gan intensyvus, aptarnavo nemažai Utenos gamyklų.

                                        Ties Nemeikščių kaimu, tiltas per Krašuonos upę:


                                        Ties Pačkėnų kaimu, tiltas per Utenos-Švenčionių kelią:


                                        Ties Nemeikščių kaimu:
                                        Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 13:48. Priežastis: Perkelta iš temos "Geležinkelių fotografavimas"

                                        Comment

                                        Working...
                                        X