Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[IT] Italijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Mandello del Lario stotis


    Tvarkaraštis. Daug atsiminti nereikia - į vieną pusę traukiniai važiuoja 8:31, 9:31, 10:31..., o į kitą - 8:32, 9:32, 10:32


    Socialinė reklama prieš vandalizmą Italijos geležinkeliuose

    Comment


      #62
      Tai vis dėl to, ar labiau apsimoka bilietus pirkti internetu, ar vietoje?

      Comment


        #63
        pagal mane tai internetu - ir kuo anksciau....

        Comment


          #64
          Regioniniams traukiniams - nėra skirtumo (tiksliau, kaip jau minėta anksčiau, iš anksto parduodama tik savaitei), InterCity bei Freccia - perkant iš anksto būna pigesnių bilietų, tačiau kai jų nebelieka, standartiniai bilietai kainuoja tiek pat ir internetu, ir vietoje.

          Comment


            #65
            Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
            Regioniniams traukiniams - nėra skirtumo (tiksliau, kaip jau minėta anksčiau, iš anksto parduodama tik savaitei), InterCity bei Freccia - perkant iš anksto būna pigesnių bilietų, tačiau kai jų nebelieka, standartiniai bilietai kainuoja tiek pat ir internetu, ir vietoje.
            Supratau, dėkui. Reikia vadinasi dairytis internetu.

            Comment


              #66
              Kelionė į šiaurinį Komo ežero galą

              Prasilenkiantys traukiniai tą dieną ne tik vėlavo porą minučių, bet ir buvo sukeisti įprasti keliai. Tą buvo galima pusiau suprasti ne tik iš kiek ilgesnio nei paprastai pranešimo "Il treno regionale [čia aišku] numero cinquantaottoquarantanove [Nr. 5849] prominiente a Sondrio [kryptis]... binario due [kelias Nr.2] ... cambiare [o čia kažkas naujo - šis žodis lyg ir reiškia kažkokį pasikeitimą]..."
              Kiti keleiviai pradėjo žvilgčioti vienas į kitą ir po pauzės pradėjo abiem kryptim bėgioti tiesiai per bėgius - kaip tame sename anekdote "pojezd na Vorkutiu na piatom putiu".

              Traukinys į pietus (Lecco)


              Traukinys į šiaurę (Colico)




              Vagonai pustuščiai


              Vazdai į Komo ežerą (lago di Como)




              Kai tik prasideda gražus vaizdas, lauk įvažiavimo į tunelį
              Čia - "pustunelio" anga






              Liernoje prasilenkia traukiniai


              Sustojimas Fiumelatte (pieno upė).

              Išlipom viena stotelę prieš Vareną (Varenna) - per porą valandų nuėjom iki Fiumelatės upės krioklio ir įlipom į Vecijo pilies (castello Vezio) bokštą, iš kurio matosi visos trys Komo ežero atšakos.

              Comment


                #67
                Varenna




                Colico


                Iš čia yra dvi atšakos į Alpes - aklikelis į Kjaveną (Chiavenna) ir į Sondrio - Tirano, kur prasideda kolegos alm aprašytas Bernina Express


                Iš Koliko / Colico pasisekė išplaukti laivu - vieninteliu tą dieną.

                O šita Colico stotis žymi tuo, kad abidvi atšakas į Alpes dar 1902 metais elekrifikavo Vengrijos "Ganz" firmos specialistai, vadovaujami inžinieriaus Kando Kalman'o:

                Nuotrauka iš: http://it.wikipedia.org/wiki/Ferrovia_della_Valtellina

                Comment


                  #68
                  Pavia

                  Pavija / Pavia

                  Priemestinis privačios Le Nord kompanijos traukinys


                  Dviaukštis Trenord kompanijos traukinys




                  Traukinio viduje


                  Antras aukštas

                  Comment


                    #69
                    Certosa di Pavia

                    Traukinys, kuriuo atvažiavome




                    Stotyje - gana staigus posūkis su viražu, o greitieji traukiniai pralekia labai greitai. Gaila, gerų nuotraukų nesigavo


                    Certosa di Pavia stotelėje išlipome norėdami aplankyti kartūzų vienuolyną (certosa), bet planus teko atidėti kitam kartui - valandos, o gal ir dviejų, būtų neužtekę - aplink vienuolyną kelių kilometrų ilgio siena, o įėjimas - iš priešingos pusės.

                    Comment


                      #70
                      Milano Centrale

                      Centrinė Milano geležinkelio stotis, statyta Musolinio laikais










                      Peronai




                      Daugiau Milano Čentralės nuotraukų - temoje Totalitarinė architektūra

                      Comment


                        #71
                        Dorio

                        Tipinis stotelės pastatas


                        Stoties laukiamasis

                        Tvarkaraštis stoties laukiamajame.
                        Nurodytos visos stotelės, kur stoja traukiniai. Užrašai "circola / non circola" reiškia, kokiomis dienomis važinėja / nevažinėja traukiniai


                        Traukinių eismo tablo.
                        Vienas traukinys vėluoja


                        Puiki aplinka laukimui






                        Išlikę standartinės stoties įrengimai
                        Akmeninis suoliukas


                        Vandens kolonėlė




                        Užrašas "Uscita" / išėjimas

                        Ačiū už dėmesį ir kantrybę

                        Comment


                          #72
                          Triestas / Trieste

                          Geležinkelio stoties interjeras




                          Perone. Regioniniai traukiniai
                          Paskutinis taisė Romas; 2013.06.06, 21:03. Priežastis: Kopija iš temos "[IT] Triestas / Trieste"
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            #73
                            Gal kas esate pirkę bilietus per Trenitalia interneto puslapį? Bandant pirkti bilietus man rašo, kad turiu būti užsiregistravęs ir prisijungti su savo ID ir slaptažodžiu, o bandant registruotis rašo, kad tam turiu turėti korespondencijos adresą Italijoje, kurio, žinoma, neturiu. Galvoju dabar kaip čia šitą reikalą apeiti.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              #74
                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Gal kas esate pirkę bilietus per Trenitalia interneto puslapį? Bandant pirkti bilietus man rašo, kad turiu būti užsiregistravęs ir prisijungti su savo ID ir slaptažodžiu, o bandant registruotis rašo, kad tam turiu turėti korespondencijos adresą Italijoje, kurio, žinoma, neturiu. Galvoju dabar kaip čia šitą reikalą apeiti.
                              Prisiregistravau ten praėjusių metų pradžioje, tebenaudoju savo paskyrą pirkdamas bilietus, jokių sunkumų registruojantis nebuvo. Nebent kažkokie papildomi reikalavimai registracijai nuo to laiko atsirado.

                              Comment


                                #75
                                Galiausiai nusibodo aiškintis su Trenitalia puslapiu ir nusprendžiau pirkti bilietus per italiarail.com - keliais šekeliais brangiau, bet bala jau jų nematė.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  #76
                                  Prieš gerą pusmetį ir su prancūzų SCNF oficialiu puslapiu buvo problemų. Net grafikų kitų šalių vartotojams nerodė. Teko per proxy jungtis ir įkalti Prancūzijos IP.

                                  Comment


                                    #77
                                    Keletas regioninių traukinių nuotraukų iš Italijos. Regioniniai traukiniai važiuoja dažnai ir yra palyginti nebrangūs, bet greiti. Nėra Wi-Fi (yra tik Frecciarossa ir Frecciargento greituosiuose traukiniuose). Bilietus galima pirkti didesnių stočių kasose ar automatuose arba internetu (galima naudoti popierinę arba elektronine forma). Perkant pas konduktorių pridedamas 5 Eur antkainis.

                                    Alstom "Jazz"


                                    "Jazz" interjeras


                                    Visi regioniniai elektriniai pasiekia 150-160 km/h greitį.


                                    Dviaukštis "Vivalto"


                                    "Vivalto" interjeras


                                    Lenkiška dyzelinė PESA, Trenitalia pavadinta "Swing". Trys vagonai. Kursuoja neelektrifikuotais maršrutais. Greitis - apie 110-115 km/h


                                    PESA interjeras
                                    [url='http://www.miestai.net/forumas/picture.php?albumid=2030&pictureid=60630'][/url

                                    Comment


                                      #78
                                      Atsiprašau, pataisiau.

                                      Comment


                                        #79
                                        Geriau būtų dėti iš karto normalias nuotraukas, o ne miniatiūras.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X