Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

    Gerai, o tai kodėl ukrainietišku traukiniu galima važiuoti Vilnius-Šiauliai-Vilnius ???
    Nes kažkaip reikia paremti ukrainiečius ir bent teoriškai spręsti nuolat savaitgaliais išpirktų traukinių problemą.

    Comment


      Nes traukiniai į Kaliningradą yra tranzitiniai. Ne bet kokie tranzitiniai, o važiuojantys pagal tvarką, nustatyta trišaliu Rusijos, ES ir Lietuvos susitarimu. Kadangi tranzitu važiuojantys keleiviai muitinės praktiškai netikrinami, tai bet bet kokie tik Lietuvoje važiuojantys keleiviai turėtų būti tikrinami muitininkų, jau nekalbant apie pasienio kontrolę (o kaip kitaip sukontroliuosi, kas išlipa iš traukinio - RF pilietis ar Lietuvoje įlipęs keleivis). Kam to reikia? Kokie keleiviai tą nori patirti važiuojant viduje Lietuvos?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nes traukiniai į Kaliningradą yra tranzitiniai. Ne bet kokie tranzitiniai, o važiuojantys pagal tvarką, nustatyta trišaliu Rusijos, ES ir Lietuvos susitarimu. Kadangi tranzitu važiuojantys keleiviai muitinės praktiškai netikrinami, tai bet bet kokie tik Lietuvoje važiuojantys keleiviai turėtų būti tikrinami muitininkų, jau nekalbant apie pasienio kontrolę (o kaip kitaip sukontroliuosi, kas išlipa iš traukinio - RF pilietis ar Lietuvoje įlipęs keleivis). Kam to reikia? Kokie keleiviai tą nori patirti važiuojant viduje Lietuvos?
        Keista, RŽD leidžia pirkti bilietus:

        Argi būtų problemiška praeiti VSAT pasų kontrolę Vilniuje įlipant į traukinį ir išlipus iš traukinio Kybartuose? Juk vis tiek visose šiose 3 stotyse yra sienos perėjimo punktai.

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

          Keista, RŽD leidžia pirkti bilietus:

          Argi būtų problemiška praeiti VSAT pasų kontrolę Vilniuje įlipant į traukinį ir išlipus iš traukinio Kybartuose? Juk vis tiek visose šiose 3 stotyse yra sienos perėjimo punktai.
          Galvoju, gal čia puslapis bus automatiškai sugeneravęs viską ir toks variantas negalimas?

          Nors ir logiška turbūt būtų pereit per pasų kontrolę kelionės pradžioje ir pabaigoje, traukinyje esi tarsi Rusijos teritorijoje ir techniškai būtų galima ir į Rusiją važiuot be patikros, jei tik traukinio bilietas neribotų.
          Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.15, 01:20.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Galvoju, gal čia puslapis bus automatiškai sugeneravęs viską ir toks variantas negalimas?

            Nors ir logiška turbūt būtų pereit per pasų kontrolę kelionės pradžioje ir pabaigoje, traukinyje esi tarsi Rusijos teritorijoje ir techniškai būtų galima ir į Rusiją važiuot be patikros, jei tik traukinio bilietas neribotų.
            Ar Kenoje/Kybartuose nėra keleiviai pertikrinami?

            Bet kuriuo atveju, jei yra sustojimas, tai turbūt galima išlipti?

            Comment


              RŽD ir ne tik RŽD puslapiai leidžia pirkti bilietus internetu, bet kas iš to. Kai kuriais atvejais parduodamas ne bilietas, bet kuponas ar kaip jis ten vadinasi, kurį reikia pasikeisti RŽD ar ten kokios BČ ar UZ kasoje į bilietą. O jei kelionė iš užsienio į tą šalį, kurios geležinkeliu važiuojama, tai to padaryti fiziškai neįmanoma nebūnant toje šalyje, į kurią ruošiamasi važiuoti. Aišku, kai kurie variantai tą padaryti yra, bet tai jau detalės. Taip ir RŽD, bilietus gali parduoti, bet važiuoti galbūt gali tik RF piliečiai. Reikia RŽD puslapyje registruotis, todėl neaišku, ko reikalaujama tolesniame žingsnyje perkant bilietą.

              Bet kokiu atveju, pasienio ir muitinės kontrolė įlipant ir išlipant yra privaloma. Tai, kad yra sustojimas, nereiškia, kad galima visiems norintiems nusipirkti bilietą ir važiuoti. Tas pats ir su išlipimu.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                RŽD ir ne tik RŽD puslapiai leidžia pirkti bilietus internetu, bet kas iš to. Kai kuriais atvejais parduodamas ne bilietas, bet kuponas ar kaip jis ten vadinasi, kurį reikia pasikeisti RŽD ar ten kokios BČ ar UZ kasoje į bilietą. O jei kelionė iš užsienio į tą šalį, kurios geležinkeliu važiuojama, tai to padaryti fiziškai neįmanoma nebūnant toje šalyje, į kurią ruošiamasi važiuoti. Aišku, kai kurie variantai tą padaryti yra, bet tai jau detalės. Taip ir RŽD, bilietus gali parduoti, bet važiuoti galbūt gali tik RF piliečiai. Reikia RŽD puslapyje registruotis, todėl neaišku, ko reikalaujama tolesniame žingsnyje perkant bilietą.

                Bet kokiu atveju, pasienio ir muitinės kontrolė įlipant ir išlipant yra privaloma. Tai, kad yra sustojimas, nereiškia, kad galima visiems norintiems nusipirkti bilietą ir važiuoti. Tas pats ir su išlipimu.
                Dar įdomu, kad traukiniu negalima kirsti sienos Kybartuose su rusiška e-viza, bet galima važiojant Mamonove (iš Lenkijos) ir Sovetske...

                Comment


                  Tik nei Mamonove, nei Sovetske nėra traukinių, kertančių sieną... Tiksiausiai e-viza galioja kertant sieną automobiliu ar pėsčiomis, o traukinių pasienio punktų neįtraukę dėl to, kad yra tik vienintelis punktas - Kybartų. O ten pagrinde tranzitiniai keleiviai ir tikriausiai dėl to nenorėta sudaryti papildomų problemų, tuo labiau, kad Rusija nori, jog patikra vyktų greičiau ir Kaliningrado traukiniai važiuotų greičiau.
                  Paskutinis taisė Al1; 2019.11.15, 09:09.

                  Comment


                    LG netolimoje praeityje keleivius "maitino" pažadais apie numatomą kombinuotą susisiekimą traukiniu ir autobusu iš Vilniaus į Druskininkus ir kitais maršrutais. Taip pat žadėtas keleivinis traukinys KAUNAS-Klaipėda. Deja pažadai liko pažadais...
                    Kiek būtų keleivių, iš Vilniaus į Druskininkus važiuoti pasiryžusių persėdant Marcinkonyse, pranašauti nesiimu...
                    O į Lietuvos pajūrį vasarą traukia kas tik netingi - įvairiais maršrutais, įvairiu transportu.
                    Automobiliu iš Kauno į Klaipėdą važiuoti mėgdavome ne automagistrale, o keliu, kuris veda nenutoldamas nuo Nemuno. Gražus tas kelias, vedantis per Vilkiją, Jurbarką. Deja, nuo Mikytų toliau per Pagėgius, Rukus, Stoniškius, Usėnus eismo sąlygos pasidaro sudėtingesnės: daug gyvenviečių, greičio apribojimų... Ir autobusas ten važiuoja ilgokai... Praeityje iš Kauno į Pagėgius autobusu, iš Pagėgių į Klaipėdą autobusu važiavau...
                    Traukinio maršrutas iš Kauno į Klaipėdą galėtų susidaryti iš dviejų dalių per Pagėgius. Pirma - važiavimas autobusu iš Kauno į Pagėgius (su nedažnais sustojimais, galbūt tik Vilkijoje, Veliuonoje, Jurbarke), antra - traukiniu iš Pagėgių į Klaipėdą. Panašiai viskas vyktų priešinga kryptimi. Kitaip tariant, Pagėgių geležinkelio stotyje autobusas ir traukinys pasikeistų keleiviais, turinčiais tiesioginius bilietus. Taip atsinaujintų keleivinių traukinių eismas tarp Šilutės ir Pagėgių.
                    Nesiekiu įrodinėti, kad nereikia kauniečių svajojamo tiesioginio traukinio į Klaipėdą per Jonavą, Šiaulius. Vasarą į pajūrį ir atgal keleivių būna daug.
                    Kažkur nuo 1996 iki 2001 m. maršrutas Kaunas-Radviliškis-Klaipėda buvo. Važinėjo tokio ilgio kelionei nelabai pritaikytas D1, bet keleivių būdavo.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      LG netolimoje praeityje keleivius "maitino" pažadais apie numatomą kombinuotą susisiekimą traukiniu ir autobusu iš Vilniaus į Druskininkus ir kitais maršrutais. Taip pat žadėtas keleivinis traukinys KAUNAS-Klaipėda. Deja pažadai liko pažadais...
                      Kiek būtų keleivių, iš Vilniaus į Druskininkus važiuoti pasiryžusių persėdant Marcinkonyse, pranašauti nesiimu...
                      O į Lietuvos pajūrį vasarą traukia kas tik netingi - įvairiais maršrutais, įvairiu transportu.
                      Automobiliu iš Kauno į Klaipėdą važiuoti mėgdavome ne automagistrale, o keliu, kuris veda nenutoldamas nuo Nemuno. Gražus tas kelias, vedantis per Vilkiją, Jurbarką. Deja, nuo Mikytų toliau per Pagėgius, Rukus, Stoniškius, Usėnus eismo sąlygos pasidaro sudėtingesnės: daug gyvenviečių, greičio apribojimų... Ir autobusas ten važiuoja ilgokai... Praeityje iš Kauno į Pagėgius autobusu, iš Pagėgių į Klaipėdą autobusu važiavau...
                      Traukinio maršrutas iš Kauno į Klaipėdą galėtų susidaryti iš dviejų dalių per Pagėgius. Pirma - važiavimas autobusu iš Kauno į Pagėgius (su nedažnais sustojimais, galbūt tik Vilkijoje, Veliuonoje, Jurbarke), antra - traukiniu iš Pagėgių į Klaipėdą. Panašiai viskas vyktų priešinga kryptimi. Kitaip tariant, Pagėgių geležinkelio stotyje autobusas ir traukinys pasikeistų keleiviais, turinčiais tiesioginius bilietus. Taip atsinaujintų keleivinių traukinių eismas tarp Šilutės ir Pagėgių.
                      Nesiekiu įrodinėti, kad nereikia kauniečių svajojamo tiesioginio traukinio į Klaipėdą per Jonavą, Šiaulius. Vasarą į pajūrį ir atgal keleivių būna daug.
                      Kažkur nuo 1996 iki 2001 m. maršrutas Kaunas-Radviliškis-Klaipėda buvo. Važinėjo tokio ilgio kelionei nelabai pritaikytas D1, bet keleivių būdavo.
                      Googlemaps automobiliu Kaunas - Pagėgiai nurodo 2h 6min. Autobusas su keliomis stotelėmis važiuotų apie 2 val 30 min. Yra Kaunas - Klaipėda reisų, trunkančių 2 h 35 min.. Turbūt tik entuziastai rinktųsi, arba keleiviai iš tarpinių miestelių.

                      Comment


                        Kaunas-Klaipėda nebent įgytų daugiau populiarumo, jei šalia autostrados ar vietoj autostrados () padarys greitąjį geležinkelį.

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą

                          Googlemaps automobiliu Kaunas - Pagėgiai nurodo 2h 6min. Autobusas su keliomis stotelėmis važiuotų apie 2 val 30 min. Yra Kaunas - Klaipėda reisų, trunkančių 2 h 35 min.. Turbūt tik entuziastai rinktųsi, arba keleiviai iš tarpinių miestelių.
                          Visokiems patiems savo norų neįvertinantiems važiuotojams į Palangą niekas neuždarys automagistralės, ja kursuojančių autobusų ekspresų, pagaliau išlieka galimybė važiuoti nuosavu automobiliu (dėl jo laikymo pajūryje nežinau...). Kaip jau rašiau, vasarą į pajūrį važiuojančių būna daug. Tenka skaityti, kad vasaros savaitgaliais traukiniai į Klaipėdą ir atgal važiuoaj pilni, prieš jų išvykimus bilietų jau nebūna... Ne visi į pajūrį skuba kaip tie patys nežinantys ko nori. Kiti nori kažką pamatyti pakeliui, pasigrožėti Lietuvos gamta...
                          O greitąjį geležinkelį Kaunas-Klaipėda tikrai nenuties...

                          Comment


                            Vietoj RB geriau jau nutiestų Vilnius - Kaunas - Klaipėda greitąjį geležinkelį. Nauda būtų akivaizdi, priešingai, nei RB, kur keliautų tik tranzitiniai keleiviai ar į užsienį. Tuo tarpu Lietuvoje visi ir toliau smaukysis automobiliais ar autobusais. Kas svarbiau - per 2 valandas nuvažiuoti į Rygą ar į Klaipėdą. Ir kur daugiau potencialių keleivių?

                            Comment


                              Greitąjį geležinkelį iš Kauno į Klaipėdą pagal automagistralę geriausiu atveju nutiestų per porą desėtkų metų, o į pajūrį žmonės važinėja kasmet... Taip kad reikia gerinti susisiekimą esamomis sąlygomis.

                              Comment


                                Esamomis sąlygomis nėra ką gerinti. Traukinys tarp Kauno ir Klaipėdos nekonkurencingas net autobusams. Traukinys tarp Klaipėdos ir Jonavos važiuoja 3 val. 40 min, tarp Jonavos ir Kauno - 35 min. Gaunasi apie 4 val. 05-10 min. Net elektrifikavus ir padidinus greitį kai kuriuose ruožuose vargu ar 3,5 val. pavyktų išspausti. Autobusas gi važiuoja 2 val. 40 min. Jei su sustojimais Raseiniuose, Gargžduose, ir pan., tai ~3 val. Jei skirtumas būtų tik 30 minučių, tai galbūt. Bet jei beveik valanda - per daug išlepinta publika.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Esamomis sąlygomis nėra ką gerinti. Traukinys tarp Kauno ir Klaipėdos nekonkurencingas net autobusams. Traukinys tarp Klaipėdos ir Jonavos važiuoja 3 val. 40 min, tarp Jonavos ir Kauno - 35 min. Gaunasi apie 4 val. 05-10 min. Net elektrifikavus ir padidinus greitį kai kuriuose ruožuose vargu ar 3,5 val. pavyktų išspausti. Autobusas gi važiuoja 2 val. 40 min. Jei su sustojimais Raseiniuose, Gargžduose, ir pan., tai ~3 val. Jei skirtumas būtų tik 30 minučių, tai galbūt. Bet jei beveik valanda - per daug išlepinta publika.
                                  Ne visi tokie išlepinti (išlepintieji dėl greičio Aleksote ar Karmėlavoje gali užsisakyti aero-taksi)... Ne kiekvienam keliauninkui to greičio reikia... Vasarą daugeliui dviračio greičio užtenka... Kai kam pakeliui yra į ką pasidairyti...

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                    Ne visi tokie išlepinti (išlepintieji dėl greičio Aleksote ar Karmėlavoje gali užsisakyti aero-taksi)... Ne kiekvienam keliauninkui to greičio reikia... Vasarą daugeliui dviračio greičio užtenka... Kai kam pakeliui yra į ką pasidairyti...
                                    Klausimas kiek tokių svajoklių procentaliai.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      90 proc. išlepę. Nes tikriausiai tiek į Pajūrį vyksta automobiliu. Net jei yra alternatyva VT. O iš daugelio Lietuvos vietovių ir visas 100 proc. automobiliu, nes VT reikia važiuoti į Vilnių, Kauną ar Šiaulius, kad sėsti į autobusą ar traukinį Pajūrio link.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        90 proc. išlepę. Nes tikriausiai tiek į Pajūrį vyksta automobiliu. Net jei yra alternatyva VT. O iš daugelio Lietuvos vietovių ir visas 100 proc. automobiliu, nes VT reikia važiuoti į Vilnių, Kauną ar Šiaulius, kad sėsti į autobusą ar traukinį Pajūrio link.
                                        Problema kosminės VT kainos.
                                        Net vienam važiuojant automobilių į pajūrį, nekainuoja brangiau nei važiuoti VT.
                                        Tai niekas turintis automobilį nevažiuos VT, nes nėra jokios ekonominės logikos, o dar ir laiko prarandama daug, bei reikia taikytis prie grafikų.


                                        Comment


                                          Kainos tai viena, bet ir per pigi automobilio eksploatacija taip pat.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X