Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Taip, jau visą vasarą taip.
    Tai čia tik dėl to, kad vyksta dvikelės linijos tiesimas nuo Vaidotų iki Vilniaus - Kauno linijos. Linija jau vyksta eismas ir todėl per Latviją (Gryvą) krovinininiai tikriausiai nebevažiuoja.

    Comment


      Prie UZ "Keturių sostinių" traukinio BČ tarp Minsko ir Rygos prikabins plackartinį vagoną Nr. 11. Kaina nuo Minsko iki Rygos (ir priešinga kryptimi) - ~24 Eur. Nuo Vilniaus iki Rygos - ~16,8 Eur. Nuo Minsko iki Vilniaus ~14,3 Eur. Čia pagal šios dienos valiutų kursą. Žiūrėjau kainas BČ interneto puslapyje.

      Kaip jau rašiau prieš gerą savaitę, UZ bilietų kaina tokia:

      Ryga - Vilnius rodo dvi kupė grupes už skirtingą kainą: už ~24 Eur ir už kupė ~26,7 Eur. liuksas - 53 Eur.
      Tuo tarpu Vilnius - Ryga kupė ~24 Eur. ir nei liukso nei brangesnios kupė nerodo.
      Vilnius - Minskas kupė ~35 Eur, liuksas ~96 Eur.
      Iš Minsko į Vilnių bilietų neparduoda.

      Comment


        Traukiniu į Šilutę – nuo spalio

        https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...te-nuo-spalio/
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Traukiniu į Šilutę – nuo spalio

          https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...te-nuo-spalio/
          Galima tik pasidžiaugti už šilutiškius. O nuo kada gi traukiniu į Stasylas?

          Comment


            Parašė marius_ Rodyti pranešimą

            Galima tik pasidžiaugti už šilutiškius. O nuo kada gi traukiniu į Stasylas?
            Niekada. Stasylos kaimas, o Silute visgi Lietuvos miestas, ir tikrai zinomesnis nei Stasylos....

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

              Niekada. Stasylos kaimas, o Silute visgi Lietuvos miestas, ir tikrai zinomesnis nei Stasylos....
              bet pakeliui visas Vilniaus priemiestis...

              Comment


                Ne visai į temą, bet geresnės neradau. Pasirodo, traukiniu Kijevas - Ryga ir Ryga - Kijevas galima važiuoti Lietuvos teritorijoje. Taip, penktadienį iš Šiaulių į Vilnių išvažiavo 10 keleivių plackartiniame BČ vagone. Nežinau, ar sėdo kas į UZ vagonus - bilietas į juos apie 2,5 Eur brangesnis, nes kupė.
                Internetu nei LG, nei tuo labiau UZ ar BČ bilietų važiavimui iš Vilniaus į Šiaulius neparduoda. Bet kasose jie parduodami.
                Užtat iš Šiaulių į Vilnių bilietai UZ ir BČ puslapiuose parduodami. Tačiau BČ puslapyje jų pirkti negalima, nes bilietas parduodamas be elektroninės registracijos, t.y., tikrą bilietą reikia atsispausdinti Baltarusijoje stoties kasoje. Tuo tarpu UZ bilietas elektroninis. UZ parduoda bilietus ir į BČ vagoną. Tačiau BČ vagone vis tiek su juo negalima važiuoti... Nors parduoda. Nes BČ neturi UZ elektroninio bilieto QR kodo nuskaitymo galimybės.
                Paskutinis taisė Al1; 2018.10.07, 17:28.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  ...traukiniu Kijevas - Ryga ir Ryga - Kijevas galima važiuoti Lietuvos teritorijoje.
                  Vaziavau sio traukiniu i Kijeva pries pora savaiciu - is Siauliu kaina apie 60 euru. Vakar vaziavau is Kijevo atgal. Keturvieciame kupe vienos vietos bilieto kaina apie 1880 UAH (apie 58 euru). Yra dar prasmatnesniu kupe, tikriausiai dvivieciu, ten dvigubai brangiau.

                  Is Kijevo isvaziavome apie 13 val., Siauliuose buvom apie 6 val. ryto. Vaziavom visai greitai ir patogiai, buvo tik pora sustojimu Ukrainoje bei kokie penki-sesi Baltarusijoje. Atvaziavau be jokio nuovargio - pasirode, kad tokiu traukiniu keliauti yra zymiai fainiau, nei lektuvu.

                  Vagonai ten ir atgal buvo uzpildyti apie 30-40 %. Vagonai svarus, patalyne irgi svari ir sausa. Vagonai sovietinio tipo, bet gerai sutvarkyti, per langus skersvejai nepustavo.

                  Arbata kainavo 8 UAH (apie 25 eurocentu) uz stikline. Jei kas turejo savo stikline ir savo arbata bei cukru, tai tada jam arbata buvo nemokomai, nes uz karsta vandeni is virdulio ten moketi nereik.

                  Traukinio palydovai ten buvo pagrinde jauni vyrai, svariai apsirenge, mandagus ir truputi panasus i kursantus-saugumecius, atliekancius savo darbo praktika.

                  Vaziuojant is Kijevo, pasieneciai ir muitininkai tikrino dokumentus tiesiai stotyje ir per atskira iejima ileisdavo i platforma su traukiniu. Vienas keleivis pirko bilieta internetu ir bande rodyti ji savo planseto ekrane, bet tas nepraejo ir ji nuvare i kasa atspausdinti bilieta ant popieriaus. Ar jis po to suspejo i traukini - nezinau. Tad patariama tureti normalu popierini bilieta.

                  Traukinys vyksta kas 6-7 dienas, ir LG svetaineje jo neradau - apie ji reikia klausti kasoje.

                  Click image for larger version  Name:	train 800.jpg Views:	1 Size:	123,1 kB ID:	1680283

                  Click image for larger version  Name:	train corr - 800.jpg Views:	1 Size:	115,7 kB ID:	1680284
                  Paskutinis taisė hobo; 2018.11.03, 20:11.

                  Comment


                    Yra LG tvarkaraštyje. Netgi kaip tarptautinis maršrutas pateikta tiesioginė nuoroda tvarkaraščių paieškoje.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Yra LG tvarkaraštyje.
                      Taip, dabar suradau - raso, kad rytoj, lapkricio 3 diena, tas traukinys vazios atgal i Kijeva is Rygos: https://traukiniobilietas.lt/portal/routes-schedules

                      Bet visdelto ten pat pazymeta, kad:
                      14:53 Vilnius -- 05:23 Kijevas (Kiev) -- Trukmė 14:30 -- Bilietai internetu neparduodami
                      Paskutinis taisė hobo; 2018.11.03, 21:22.

                      Comment


                        LG neparduoda, Ukrainos geležinkelių puslapyje parduodama. Bet to šiandien jau lapkričio 3 d.

                        Comment


                          Taigi, traukinys Kijevas - Ryga kursuoja jau daugiau nei mėnesį. Kokias išvadas galima padaryti? Traukinys tarp Vilniaus ir Rygos važiuoja 4 val. 38 min., o iš Rygos į Vilnių 4 val. 35 min. Jei traukinys nestotų Jelgavoje, dėl ko sugaištama 20-25 min., priklausomai nuo krypties, dar sugaištama stabdymui ir įsibėgėjimui, tai traukinys tarp tą atstumą galėtų įveikti per 4 val. 10 min. O tai jau tas pats, kas autobusas. Tai čia traukinys, sudarytas iš vagonų ir šilumvežio. O dyzelinis galėtų ir greičiau. Žodžiu, pagal kelionės laiką net ir dabartinis geležinkelis pilnai nenusileidžia autobusui. Dar vienas momentas - ruožas nuo Šiaulių iki sienos su Latvija yra didžiausias stabdis, ten greitis siekia tik 60-80 km, o tarp Šiaulių ir Gubernijos tik apie 40 km/h. Latvijoje irgi ne kas. Tarp Jelgavos ir sienos su Lietuva apie 120 km/h. Nuo Jelgavos iki Rygos - 80 km/h, taip pat lėtai važiuojama pačioje Rygoje. Sutvarkius esamą geležinkelį, padidinus greitį atskiruose ruožuose iki 160 km/h, taip pat ir Latvijoje, galima būtų tarp Vilniaus ir Rygos važiuoti apie 3 val. 20-30 min., o elektrifikavus gal ir per 3 val.
                          Paskutinis taisė Al1; 2018.11.05, 21:54.

                          Comment


                            Nuo 2018m. gruodžio 9 d. žymokai pasikeis traukinių Bialystokas-Kaunas tvarkaraštis rytinis reisas. Tai jau rodo TraukinioBilietas.Lt
                            Iš Kauno traukiniai į Bialystoką išvyks 9:58 ir 17:30h (dabar nuo spalio 28d išvyksta 9:00 ir 17:33h), iš Bialystoko - 8:28 ir 15:49h (į Kauną atvyks 14:25 ir 21:25h).
                            Traukinių maršruto Kaunas-Marijampolė-Kaunas naujo tvarkaraščio dar neradau... Matomai, turėtų keistis traukinys, kuris iš Kauno dabar išvyksta 9:35h., iš Marijampolės - 10:55h
                            Paskutinis taisė Vitas; 2018.11.07, 18:06.

                            Comment


                              Gal ir nesikeis iš esmės traukinių tvarkaraštis į Marijampolę. Nes traukinys į Lenkiją ne kasdien važiuoja.

                              Comment


                                Per interviu direkcijos vadovas minėjo, kad tikrai keis tvarkaraščius į Marijampolę, nes "dabartiniai laikai neatitinka keliaujančiųjų darbo reikalais į ir iš Kauno poreikių". Ko gero ankstins pirmąjį traukinį Marijampolė-Kaunas ir vėlins paskutinįjį Kaunas-Marijampolė.

                                Paskelbė ir tvarkaraščius į Daugpilį. Deja - jokių pokyčių, tik 1 minute sutrumpintas kelionės laikas.
                                Paskutinis taisė dtb; 2018.11.08, 13:10.

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                  Paskelbė ir tvarkaraščius į Daugpilį. Deja - jokių pokyčių, tik 1 minute sutrumpintas kelionės laikas.
                                  O va čia tai liūdna. Nebent keisis tvarkaraščiai po naujųjų į Daugpilį, kuomet bandomasis laikotarpis baigsis.

                                  Comment


                                    Tai jau kažin. Kokia prasmė? Tvarkaraščio visuotinis keitimas yra svarbesnis įvykis ir būtent jį keičiant būtų pakeistas tas tvarkaraštis. Niekas nesikeis ir vėliau. Latviai nenori. Jie specialiai pagalius kaišioja. Net traukiniui Kijevas - Ryga pagalius kaišiojo - padarė debilišką šilumvežio keitimą Jelgavoje, kai LG laisvai galėjo tempti iki Rygos. Jiems nusispjaut, jie vis tiek gauna už naudojimąsi infrastruktūra, nesvarbu, kada traukinys pravažiuoja. Ir tos pajamos nuo pervežtų keleivių nepriklauso.

                                    Comment


                                      Daugpilio maršrutu entuziastai iš Vilniaus manau, kas norėjo, jau pasinaudojo. Pagrinde ten Visagino keleiviai, o jiem manau tvarkaraštis geras.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Daugpilio maršrutu entuziastai iš Vilniaus manau, kas norėjo, jau pasinaudojo. Pagrinde ten Visagino keleiviai, o jiem manau tvarkaraštis geras.
                                        Taip, Visaginui neblogas. Tačiau latviams iš Daugpilio važiuot į Vilnių dienai išvis neįmanoma. Tą reiktų tvarkyt.

                                        Comment


                                          Abejoju ar latviai juo išvis naudojasi, pavienė mažuma, turistininiais/pramoginiais tikslais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X