Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kainos orientyrui.
    Naujų vagonų (H. Cegielski) kainos Lenkijoj (su pirmos ir antros klasės vagonais):

    1 520 000 Eur/vnt
    https://www.forbes.pl/wiadomosci/pkp...n-euro/xzcs678

    ~4 475 000 Eur/vnt
    https://businessinsider.com.pl/wiado...ielski/7s9p6fq

    Newag Griffin Elektrinis lokomotyvas

    ~790 000 Eur/vnt
    http://www.gazetakrakowska.pl/strefa...city,12817810/

    Škoda interpanter EMU

    16 865 000 Eur/vnt
    http://www.railwaygazette.com/news/t...anter-emu.html

    Kadangi net neįsivaizduoju, kiek reiktų vagonų ir lokomotyvų, visos sumos lyginimui neskaičiuosiu.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Pajuskite skirtumą tarp komforto. Pesa 730ML salono virtualus turas:
      http://fw.litrail.lt/turas/pesa730ml/

      Ir Škodos salono virtualus turas:

      http://fw.litrail.lt/turas/dviaukstis_traukinys/html5/

      Ir nereikės kalbų, tinka, ar netinka Škodos kelionei į Klaipėdą lyginant pagal salono komfortą su dyzelinėmis Pesomis.
      Aš kalbėjau ne apie pesas, o apie LG dabar naudojamus lokomotyvinės traukos vagonus.
      O pesų trūkumus jūs patys įvardinote - nepakankama talpa ir modalumas.

      Ir jeigu, kaip minėjo lukass, LG planuoja nusipirkti šiam maršrutui naujus elektrinius modulinius traukinius, tai mūsų ginčas tampa beprasmiu.
      Paskutinis taisė Perfect; 2018.03.22, 09:58.

      Comment


        Dabar į Klaipėdą 90+ proc. reisų važinėja Pesos, o vagonai su lokomotyvu jau tik kaip papildomi savaitgaliais du kartus. Tai gal reikia lyginti Pesas ir Škodas, o ne vagonus?

        Ką LG pirks, dar neaišku. Bet kad su elektriniais traukiniais gali gautis ta pati situacija kaip su Pesomis, tai tikimybė yra.

        Comment


          Kažkaip praleidau informaciją apie pasiketusią kelionės trukmę. Kodėl iš Klaipėdos į Šiaulius greičiausias traukinys nuvažiuoja per 2 val. 03 min.? Juk dar visai neseniai važiuodavo +/- 1 val. 40 min.
          Ir dar pakoregavo išvykimo laiką iš Klaipėdos į Vilnių. Dabar išvyksta dar anksčiau - 4 val. 50 min.
          Paskutinis taisė WILD_WEST; 2018.03.22, 11:13.

          Comment


            Todėl, kad pavasaris, vėl atsinaujina antrųjų kelių tiesimo darbai pilnu intensyvumu.

            Comment


              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

              Ir jeigu, kaip minėjo lukass, LG planuoja nusipirkti šiam maršrutui naujus elektrinius modulinius traukinius, tai mūsų ginčas tampa beprasmiu.
              Jeigu tie nauji elektriniai moduliniai traukiniai moduliuosis nuo 2-3 vagonų iki 15-18-os tada super !!!

              Comment


                Taigi Pesos irgi gali ir trigubu sąstatu važiuoti. Bet nevažiuoja. Nes iš viso per mažai tų Pesų nupirkta, kad būtų galima normaliai aptarnauti esamus maršrutus. O kas bus, jei vienu metu dvi iš jų užsilenks?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Taigi Pesos irgi gali ir trigubu sąstatu važiuoti. Bet nevažiuoja. Nes iš viso per mažai tų Pesų nupirkta, kad būtų galima normaliai aptarnauti esamus maršrutus. O kas bus, jei vienu metu dvi iš jų užsilenks?
                  kalbėta, kad trys pesos ryja salerkos tiek, kiek du TEP'ai. Dėl to tikriausiai ir neleidžia, nes tiesiog neapsimokėtų.

                  Comment


                    Taip, bet juk ką, nežinojo, kai pirko? Taip ir su naujais elektriniais gali atsitikti. Tik, aišku, ten tikriausiai ne elektros sąnaudos bus lemiamos, bet paprasčiausiai, tai, kad arba vėl per mažai nupirks traukinių, arba per mažai vagonų juose bus, arba dar kas nors...

                    Comment


                      LG šiandien patvrtintino, kad yra "planuojami" maršrutai Klaipėda-Šilutė ir Kaunas-Klaipėda. Įdomu, ar ir liks tik planų stadijoje, ar žmonių prašymai virs realybe.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                        LG šiandien patvrtintino, kad yra "planuojami" maršrutai Klaipėda-Šilutė ir Kaunas-Klaipėda. Įdomu, ar ir liks tik planų stadijoje, ar žmonių prašymai virs realybe.
                        Kaip patvirtino? Šaltiniai?
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Komentarai po LG postu facebook.
                          Pavyzdžiui:

                          Comment


                            Kaunas-Šiauliai, penktadienį ir sekmadienį, 15:30:17:44 h. 5 min kaip minimum pavėluoji į lėtąjį 17:39 h reisą ir lauki 1:10 h. tuomet kelionė trunka tik 5:22 val. arba 16,20€.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Todėl, kad pavasaris, vėl atsinaujina antrųjų kelių tiesimo darbai pilnu intensyvumu.
                              Niekas čia neatsinaujina. Šeštadienį (03.24) 9.50 važiavau iš Vilniaus į Kretingą, tai iki Šiaulių greitis sveiks valio - 100 - 120. Tačiau nuo Kužių iki Telšių 80-70-50, Telšiuose sustojimas 12 min., galvojau laukiam priešpriešinio, bet nieko nesulaukėm ir pirmyn. Matyt tiesiog laukėme naujojo laikinojo grafiko, nes į Plungę atvykom laiku 13,17. Toliau vėl šliaužimas 50-60, bet Kretingoje vėl net dviejomis minutėmis anksčiau laikinojo grafiko 13.42 vietoje 13,44 pažymėto biliete.
                              Šiandien važiavau greituoju Nr.20 iš Kretingos 16.04 į Vilnių. Sąstatas dvigubas 6 PESA vagonai, pasiprašiau bilieto į 4-ąjį 1-os klasės, tai nuo Kretingos iki Vilniaus taip ir atvažiavom dviese šiame vagone. Apie greitį Kretinga - Plungė 90-80-70, Plungė - Lieplaukė 60-50 + Lieplaukėje sustojimas 2-3 min. priešpriešinis krovininis su "Belarusskalij" vagonais. Lieplaukė - Telšiai 50-60. Telšiuose vėl atstova 5-6 min. Važiuojam iki Pavenčių 50-60-70. Toliau iki Šiaulių 80-90. Šiauliai - Radviliškis pusėtinai 80-90, o nuo Radviliškio iki Kėdainių jau visai neblogai apie 90-100. O po sutojimo Kėdainiuose iš vis kažkoks formulės I startas - nuo stoties iki tilto per Nevėžį jau gazuojam 107 km/val. Bet Lukšiuose vėl stop 2 min. laukiam priešpriešinio Vilnius - Klaipėda, praleidom vėl gazuojam neblogai 100 iki Jonavos, 90 iki Livintų, o iki Kaišiadorių 110-120. Nuo Kaišiadorių iki Vievio 118-120, bet vėl stop - pranešimas, kad priekyje sugedo krovininis traukinys. Stovim 12 min, keleiviai informuojami be priekaištų, kad stovėsim 20 min, pajudam 8 min. anksčiau, bet Vokėje vėl stabtelnam porai minučių, dėl to į Vilnių pavėluojam lygiai 20 minučių (20.37 vietoje 20.17 vall.).
                              Tačiau ką noriu pasakyti apie šitą keistąjį lėtėsnį grafiką, tai Kretingos stotyje yra skelbimas, kad toks laikinasis grafikas galioja nuo kovo 19-os iki 29-os dienos. Matyt Žemaitijoje vienkeliuose ruožuose yra įvestas laikinas greičio apribojimas kelio būklei įvertinti.

                              Comment


                                Aplamai ką noriu pastebėti apie greičio apribojimus, tai ruožuose Livintai - Kaišiadorys - Vilnius čia išvis apribojimų kol kas nėra, galima gazuoti maksimaliai. Tai čia yra toks didelis patikimumas ? O kitur reikia lėčiau, atsargiau ?

                                Comment


                                  Bet kokiu atveju, greičio ribojimas ten, kur tiesiami antri keliai, yra.

                                  Comment


                                    Dar kartą kartoju, niekur antrieji keliai netiesiami ir dar nesiruošiama tiesti, išskyrus Telšiai - Lieplaukė. O dideli ribojimai yra visame Kužiai - Kretinga ruože ( iki Klaipėdos nevažiavau - nežinau). Kretingos stotyje kabo skelbimas, kad toks tvarkaraštis koks yra dabar galioja 03.19-03.29 dienomis. Nežinau, gal nuo kovo 29-os bus dar lėčiau ?

                                    Comment


                                      Kadangi geležinkelis vienkelis, tai net ir nedideliame ruože vykdomi darbai priveda prie tvarkaraščių pakeitimų ir važiavimo laiko ištempimo ilgame ruože.

                                      Comment


                                        Bet iki kovo 19-os to nebuvo.

                                        Comment


                                          Taigi pavasaris, galima tęsti darbus, kurių žiemos metu nebuvo galima daryti. Gal iki 29-os juos atliks, jei ne, tai per šventes vis tiek nedirbs, tai tvarkaraštį tikriausiai grąžins ne tokį ištemptą. Jei reikės, tai po Velykų vėl įves pakoreguotą ir ištemptą tvarkaraštį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X