Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
O jeigu po vieną sekciją 2M62UM? Pas rusus tai mačiau kabina prie keleivinių vieną sekciją 2TE116 arba net 2TE10.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąM62K būtų labai įtemptai dėl konstrukcinio greičio.
Variantas būtų DM62, bet tokių, deja, neturime...Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.14, 21:57.
Comment
-
na del er20 tai nezinau,Parašė Siemens Rodyti pranešimąBeto rimtai kas pakeis TEP60???idomu,žinokit,TEP70BS jau pusė metu nemačiau,o TEP70 kartais,gal tikrai Siemens...
labai jau idomu butu pavaziuoti greituoju traukiamu er20 su dabartine KLUB-U
kontroles sistema.
vaziuoji-stoji, o kur dar stotyse keleiviai laukia
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Pernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGreitiesiems traukiniams Vilnius-Klaipėda (Klaipėda-Vilnius) penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais nuolaida negalioja, nes TEP'as daugiau nepatempia vagonų.
Comment
-
Tai kad ir 12-os vagonų nebetelpa į kai kurias stotis.Parašė AB13 Rodyti pranešimąPernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.
Comment
-
Plungeje tik 8 ar 9 sutelpa, turbut ne tik Plungeje...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai kad ir 12-os vagonų nebetelpa į kai kurias stotis.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąPernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.Kaliningrado tranzitui pakaktu. Juk nuo Vilniaus iki Kybartu yra 187 km, kuriuos ivairus traukiniai iveikia per 2 val 20 min. - 2 val 32 min. Taigi, vidutinis greitis nesiekia net 80 km/h. Jei jie uztruktu 10 min. ilgiau, manau, nieko baisaus neatsitiktu.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąM62K būtų labai įtemptai dėl konstrukcinio greičio.
Comment
-
Problema ne tik peronų ilgyje. Esmė tame, kad jeigu prie "baltijos" ar "pajūrio" bus prikabinta daugiau kaip 12 vagonų, traukiniai visada vėluos. Kiekvienas lokomotyvas suprojektuotas su tam tikra traukos charakteristika, kuri turi tam tikras ribas. Jeigu keleiviniam traukiniui iki Klaipėdos nebūtų sustojimų tarpinėse stotyse, greičio ribojimų - iki Klaipėdos galėtų atvažiuotų per tris valandas.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai kad ir 12-os vagonų nebetelpa į kai kurias stotis.
Comment
-
Čia jau ne technika kalta, o mankurtiška vadyba. Dabar vasara — pats kelionių įkarštis, o ruože Kaišiadorys-Radviliškis tevažiuoja tik 3 traukiniai Vilnius-Klaipėda. Žinau, kad niekas iš LG manęs neklausys, tai tegul nors nusišypso: paleidžiamas lėtasis (kuris stoja visose stotyse ir stotelėse) traukinys Vilnius-Šiauliai, kurį, atvykusį į Šiaulius, po 5-10 min pralenkia greitasis Vilnius-Šiauliai-Klaipėda. Kartu su Vilnius-Šiauliai traukiniu į Šiaulius atvyksta traukiniai iš Rokiškio ir Mažeikių, galbūt net motrisė iš Joniškio arba kada nors ateityje traukinys iš Rygos; t.y. Šiauliai tampa savotišku geležinkelių hub'u. Tas pats scenarijus, tik atvirkščias kartojasi traukiniui grįžtant iš Klaipėdos. Keleivis, keliaudamas pvz iš Jonavos į Klaipėdą, stotyje pirkdamas gauna dvigubą bilietą — Jonava-Šiauliai ir Šiauliai-Klaipėda. Galbūt skamba kaip paradoksas, bet nuo to šiam keleiviui kelionė net šiek tiek sutrumpės. Sakysite nebus keleivių? Duosiu kepurę prišikt, kad traukinių užpildymas nesumažės, net iš lėto ims didėti.Parašė specialistas Rodyti pranešimąProblema ne tik peronų ilgyje. Esmė tame, kad jeigu prie "baltijos" ar "pajūrio" bus prikabinta daugiau kaip 12 vagonų, traukiniai visada vėluos. Kiekvienas lokomotyvas suprojektuotas su tam tikra traukos charakteristika, kuri turi tam tikras ribas. Jeigu keleiviniam traukiniui iki Klaipėdos nebūtų sustojimų tarpinėse stotyse, greičio ribojimų - iki Klaipėdos galėtų atvažiuotų per tris valandas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Eilinė LG demagogija. Kažkaip seniau tilpdavo ir po 20 vagonų sąstatai. Pamenu Ryga-Kijevas, Ryga-Lvovas sudarė 18 vagonų ir puikiausiai tilpdavo Joniškio stotyje (galiu įdėt sąstato aprašymą).Parašė AB13 Rodyti pranešimąPernai man LG darbuotojai paaiškino, kad į Klaipėdą negali važiuoti ilgesni nei 12 vagonų sąstatai, nes nebetelpa ant kai kurių stočių perono. Išlaipinti keleivius ant sankasos draudžiama.
Ir šie traukiniai nevėluodavo.
Comment
-
Sovijau, ar nepastebėjai, kad daugelyje geležinkelio stočių buvo atlikta keleivių įlaipinimo-išlaipinimo platformų rekonstrukcija. Praktiškai visų tarpinių stočių platformos tikrai suprojektuotos tik 12 vagonų. Ten kur sustoja tranzitiniai tarptautiniai traukiniai (Kaliningrado krypties) platformų ilgis suprojektuotas 20-čiai ir daugiau vagonų (Kena, Vilnius, Kaunas, Kybartai).Parašė Sovijus Rodyti pranešimąEilinė LG demagogija. Kažkaip seniau tilpdavo ir po 20 vagonų sąstatai. Pamenu Ryga-Kijevas, Ryga-Lvovas sudarė 18 vagonų ir puikiausiai tilpdavo Joniškio stotyje (galiu įdėt sąstato aprašymą).
Ir šie traukiniai nevėluodavo.
Ar nepastebėjai, kad tavo gimtajame Joniškyje tarp kelių esanti platforma taip pat sutrumpinta beveik perpus.
Comment
-
Du klausimai:Parašė specialistas Rodyti pranešimąSovijau, ar nepastebėjai, kad daugelyje geležinkelio stočių buvo atlikta keleivių įlaipinimo-išlaipinimo platformų rekonstrukcija. Praktiškai visų tarpinių stočių platformos tikrai suprojektuotos tik 12 vagonų. Ten kur sustoja tranzitiniai tarptautiniai traukiniai (Kaliningrado krypties) platformų ilgis suprojektuotas 20-čiai ir daugiau vagonų (Kena, Vilnius, Kaunas, Kybartai).
Ar nepastebėjai, kad tavo gimtajame Joniškyje tarp kelių esanti platforma taip pat sutrumpinta beveik perpus.
a) o kam to reikėjo?
b) ar aukso kalnus kainuotų tuos peronus vėl pailginti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Du klausimai:Parašė Siemens Rodyti pranešimąKitą sav važuosiu i Visagina,nufotkinsiu koks ten peronas ilgas
1.Kam to reikia?
2. Kas už tai sumokės?
jeigu ir atsiras poreikis prikabinti daugiau vagonų, viską galima išspręsti tinkamai susodinant keleivius.
Comment
-
Pakartojai mano mintis tik kitais žodžiais.Parašė specialistas Rodyti pranešimąDu klausimai:
1.Kam to reikia?
2. Kas už tai sumokės?
jeigu ir atsiras poreikis prikabinti daugiau vagonų, viską galima išspręsti tinkamai susodinant keleivius.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment