Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Todėl ir aišku, kodėl draskosi (rašomi straipsniai) TOKS ir KAUTRA dėl LG - nebeatlaiko konkurencijos, o norėtųsi monopolio.
    Būtų gerai, kad dar atkurtų rytinį traukinį Nr. 480 Šiauliai-Vilnius, atvykstantį apie 8:00 val. į Vilnių. Pakaktų trivagonio greitojo DR1-A pirmadieniais-penktadieniais.
    Kai bebūtų iš tos kovos laimi keleivis.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.05, 20:31.

    Comment


      Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
      Dėmesio! Nuo 2010 m. rugsėjo 24 d. bilieto kaina įmonės „TOKS" autobuso maršrute Vilnius - Klaipėda kainuoja tik 45 litus.
      Manau kad LG tai gali skaudžiai atsiliept...

      Nepykit, jei nevisai čia parašiau tai

      Ir nuvažiuoja greičiau autobusas, nei traukinys...
      Ne į konkurenciją su LG orientuota ši akcija. Kaina sumažinta ir maršrutuose iš Vilniaus į Plungę, Gdanską. Natūralu, jog jie nenori vežioti oro, nes keleivių skaičius pasibaigus sezonui krenta visuose maršrutuose, o ypač į pajūrį.

      PS. Taip pat Vlasava veža už 49 Lt. Net juokinga, kai vasarą kelionė iš Kauno į Palangą kainavo 55 Lt.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        O iš Vilniaus apie 60lt-70 lt

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Ne į konkurenciją su LG orientuota ši akcija. Kaina sumažinta ir maršrutuose iš Vilniaus į Plungę, Gdanską. Natūralu, jog jie nenori vežioti oro, nes keleivių skaičius pasibaigus sezonui krenta visuose maršrutuose, o ypač į pajūrį.

          PS. Taip pat Vlasava veža už 49 Lt. Net juokinga, kai vasarą kelionė iš Kauno į Palangą kainavo 55 Lt.
          Nu bet nesakyk, LG ši Toks'o akcija vistiek daugiau ar mažiau palies

          Comment


            Tiesiog dėl krizės ženkliai sumažėjo keleivių visuose maršrutuose. Todėl dabar ir draskomasi dėl keleivių. O tos akcijos už 45 Lt ilgai neišsilaikys. Gi buvo pernai akcija ir iš Vilniaus į Kauną autobusu už 16 Lt. Bet ne į visus maršrutus ir rudenį akcijos nebeliko...

            Comment


              „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 13 proc. daugiau krovinių
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=37781721

              2010 m. sausio–rugsėjo mėn. AB „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 34,8 mln. tonų krovinių, tai 13 procentų daugiau nei tuo pačiu 2009 m. laikotarpiu, praneša Statistikos departamentas.

              Palyginti su 2009 m. sausio–rugsėjo mėn., tarptautinis krovinių vežimas per devynis šių metų mėnesius padidėjo 18,1 procento ir sudarė 24,9 mln. tonų, vidaus vežimas – 1,9 procento ir sudarė 9,9 mln. tonų.
              Idomu koks statusas su keleiviu pervezimu...

              Comment


                Vietiniais maršrutais dar labiau krito, tarptautiniai truputi pakilo, bet bendras skaičius vis dar krenta.

                Comment


                  Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                  Vietiniais maršrutais dar labiau krito, tarptautiniai truputi pakilo, bet bendras skaičius vis dar krenta.
                  Kurgi nekris, jei keleivinių traukinių bilietų kainos baisiai užkeltos, ir žmonės stengiasi be rimto reikalo nevažinėti. Kitaip tariant, pinigų už bilietus nori daug, tai iškyla pavojus negauti nieko.

                  Comment


                    Vistiek traukinių bilietai, palyginti su autobusu, dažniausiai pigesni.
                    Autobusu: Panevėžys - Šiauliai = 17-19 LT
                    Kupiškis - Panevėžys = 11,5 LT
                    Traukiniu: Panevėžys - Šiauliai = 13 LT
                    Kupiškis - Panevėžys = 9 LT

                    Paieškojus galima rasti ir daugiau tokių variantų. Mano nuomone nemažai keleivių atima nepatogi geležinkelio stočių padėtis. Rokiškyje ir Panevėžyje jos toli nuo autobusų stočių. Tai žmonėms nepatogu taip toli nusigauti. Rokiškyje labai gerai suderintas miesto autobuso tvarkaraštis su traukinių tvarkaraščiu. Bet iki geležinkelio stoties važiuojant autobuso, nebelieka pigumo pranašumo, nes kainuoja ir autobuso bilietas. Lietuvoje ne tik šie miestai turi geležinkelius. Bet daugumoje situacija panaši.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Kurgi nekris, jei keleivinių traukinių bilietų kainos baisiai užkeltos, ir žmonės stengiasi be rimto reikalo nevažinėti. Kitaip tariant, pinigų už bilietus nori daug, tai iškyla pavojus negauti nieko.
                      Jau dabar LG kainos yra nudempinguotos kelis kartus. Kainų komisija yra nustačiusi tokį maksimalų LG kainos dydį:

                      Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija n u t a r i a:
                      1. Suderinti akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais maksimalų tarifo dydį be pridėtinės vertės mokesčio – 65 centus už vieną keleivio kilometrą;
                      Šaltinis
                      Tai reiškia, kad įvertinus LG patiriamas sąnaudas, jie už vieną nuvežtą kilometrą iš keleivio galėtų (o jei tai būtų laisvos rinkos sąlygomis veikianti įmonė tai ir turėtų) paprašyti 0,79 Lt (su PVM). Kelionė iš Kauno į Vilnių turėtų kainuoti 79 litus. Dabar tokia kelionė kainuoja 15 arba 17 litų. Turbūt nereikia aiškinti, kas padengia šiuos milžiniškus nuostolius. O galbūt norėtum, kad ši kelionė kainuotų 3 litus? Galėtume tada geležinkelius subsidijuoti ne šimtais milijonų, o milijardais litų.

                      Iš tiesų keista, kad nepriklausomai veikiantys autobusų vežėjai be jokių subsidijų sugeba pasiūlyti panašias kelionės kainas.
                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                      Comment


                        Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                        Jau dabar LG kainos yra nudempinguotos kelis kartus. Kainų komisija yra nustačiusi tokį maksimalų LG kainos dydį:

                        Tai reiškia, kad įvertinus LG patiriamas sąnaudas, jie už vieną nuvežtą kilometrą iš keleivio galėtų (o jei tai būtų laisvos rinkos sąlygomis veikianti įmonė tai ir turėtų) paprašyti 0,79 Lt (su PVM). Kelionė iš Kauno į Vilnių turėtų kainuoti 79 litus. Dabar tokia kelionė kainuoja 15 arba 17 litų. Turbūt nereikia aiškinti, kas padengia šiuos milžiniškus nuostolius. O galbūt norėtum, kad ši kelionė kainuotų 3 litus? Galėtume tada geležinkelius subsidijuoti ne šimtais milijonų, o milijardais litų.

                        Iš tiesų keista, kad nepriklausomai veikiantys autobusų vežėjai be jokių subsidijų sugeba pasiūlyti panašias kelionės kainas.
                        Šis komentaras dėl dempingo kažkiek "iškrenta" iš bendro konteksto. Šiuo įsakymu nustatyta 1 km kainos lubos ir kaip teigė LG bus taikomi tik tam tikriems maršrutams - t. y. Oro uostas, bet ne visiems.

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Šis komentaras dėl dempingo kažkiek "iškrenta" iš bendro konteksto. Šiuo įsakymu nustatyta 1 km kainos lubos ir kaip teigė LG bus taikomi tik tam tikriems maršrutams - t. y. Oro uostas, bet ne visiems.
                          Jei tai būtų tiesa, keleivių vežimas nebūtų toks nuostolingas ir valstybei nereiktų mokėti LG subsidijų.
                          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                          Comment


                            Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                            Jei tai būtų tiesa, keleivių vežimas nebūtų toks nuostolingas ir valstybei nereiktų mokėti LG subsidijų.
                            Na, nesu matęs kokios yra išlaidos procentine išraiška. Įdomu kokią bendrą išlaidų dalį sudaro šilumvežių ir vagonų nuoma, kiek infrastruktūra, stočių patalpų nuoma.

                            Comment


                              Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                              Iš tiesų keista, kad nepriklausomai veikiantys autobusų vežėjai be jokių subsidijų sugeba pasiūlyti panašias kelionės kainas.
                              Todėl kad jie (ir ne tik jie, bet visi, kas važiuoja automobilių keliais) nesumoka REALIOS kainos už naudojimąsi infrastruktūra. Akcizas ir kelių vinjetė tai tik nedidelė dalis to, kiek reikia kelių infrastruktūrai. Gi geležinkeliai visą infrastruktūrą išlaiko patys.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Na, nesu matęs kokios yra išlaidos procentine išraiška. Įdomu kokią bendrą išlaidų dalį sudaro šilumvežių ir vagonų nuoma, kiek infrastruktūra, stočių patalpų nuoma.
                                Tikrai būtų įdomu pamatyti tokius duomenis. Vis dėlto akivaizdu, kad kaltinti LG nežmonišku kainų iškėlimu, kaip čia kažkas skundėsi, yra visiška nesąmonė, nes jie ir taip patiria milžiniškus nuostolius tuos keleivius veždami. Visai kitas klausimas yra kaip efektyviai dirba LG ir ar negalima tų nuostolių kažkaip sumažinti.
                                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Todėl kad jie (ir ne tik jie, bet visi, kas važiuoja automobilių keliais) nesumoka REALIOS kainos už naudojimąsi infrastruktūra. Akcizas ir kelių vinjetė tai tik nedidelė dalis to, kiek reikia kelių infrastruktūrai. Gi geležinkeliai visą infrastruktūrą išlaiko patys.
                                  Geras argumentas. Bet man labai nepatinka šitoje srityje visiškas neskaidrumas: neaišku, kiek kainuoja pati geležinkelių infrastruktūra ir kas už ją moka. Ar keleivių vežimas nuostolingas dėl to, kad keleivių mažai, ar dėl to, kad reikia mokėti neproporcingai daug už infrastruktūrą, ar dėl to, kad LG apskritai dirba neefektyviai. Kadangi LG yra valstybinė įmonė, tokie duomenys turėtų būti viešai prieinami. Deja, jų metinėje ataskaitoje labai mažai konkrečių duomenų.
                                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                  Comment


                                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                    Autobusu: Panevėžys - Šiauliai = 17-19 LT
                                    Kupiškis - Panevėžys = 11,5 LT
                                    Traukiniu: Panevėžys - Šiauliai = 13 LT
                                    Kupiškis - Panevėžys = 9 LT
                                    Prieš 10 metų kainos buvo tokios:
                                    Autobusu: Panevėžys - Kupiškis 4,60 Lt
                                    Panevėžys - Šiauliai 7,00 Lt
                                    Traukiniu: Panevėžys - Kupiškis 2,80 Lt
                                    Panevėžys - Šiauliai 5,95 Lt
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                      Prieš 10 metų kainos buvo tokios:
                                      Autobusu: Panevėžys - Kupiškis 4,60 Lt
                                      Panevėžys - Šiauliai 7,00 Lt
                                      Traukiniu: Panevėžys - Kupiškis 2,80 Lt
                                      Panevėžys - Šiauliai 5,95 Lt
                                      Kad nelabai. Kiek pamenu studijų metais 1999 m. greituoju traukiniu važiuoti buvo brangiau nei autobusu. Tada ir prasidėjo dydysis maršrutų karpymas.

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Kad nelabai. Kiek pamenu studijų metais 1999 m. greituoju traukiniu važiuoti buvo brangiau nei autobusu. Tada ir prasidėjo dydysis maršrutų karpymas.
                                        Kalbant apie maršrutus iš/pro Panevėžį, kainos turėtų būti realios, nes prieš 10 metų joks greitasis Panevėžio GS nestodavo. Tamsta tikriausiai atkreipei dėmesį į bilietų kainas tarptautiniuose maršrutuose ir tokiuose ilguose vietiniuose, kaip pvz Vilnius-Klaipėda ar Vilnius-Mažeikiai.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Kalbant apie maršrutus iš/pro Panevėžį, kainos turėtų būti realios, nes prieš 10 metų joks greitasis Panevėžio GS nestodavo. Tamsta tikriausiai atkreipei dėmesį į bilietų kainas tarptautiniuose maršrutuose ir tokiuose ilguose vietiniuose, kaip pvz Vilnius-Klaipėda ar Vilnius-Mažeikiai.
                                          Tai ir parašiau, kad grietieji - o greitieji per Panevėžį tuo metu nevažiavo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X