Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    As asmeniskai is Klaipedos i Siaulius/Vilnius vaziuoju TIK traukiniu. Is Klaipedos i Siaulius ne vienas autobusas nenuvaziuos taip greitai kaip traukinys, kad ir dizeliukas. I Vilniu uztrunki tik 25-35min ilgiau, bet sumoki ~15lt maziau ( i viena puse ), o jei perki is karto bilieta atgal, gauni dar 15% nuolaida. Kainos skirtumas akivaizdus. Ir koks bebutu "Neoplanas" visvien kojas susilauzysi, kol nuvaziuosi i Vilniu. Prisimenu kaip keikiausi, kai teko 10val autobusu vaziuoti is Klaipedos i Minska. Jau geriau traukiniu su persedimu Vilniuje.

    Comment


      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Paskutines minutes bilietai (po 20-30lt) ir dar i greituosius traukinius? O mano nuomone geriausia yra is anksto uzsiakant bilieta pigiai, o ta pacia diena jau mokama brangiai. Nes cia tas pats kas sumazinti kaina iki 20-30lt.
      praeivis siūlė kitokią akciją - ne "pigūs paskutinės minutės bilietai", o "pigūs bilietai, jeigu tą pačią dieną grįžti atgal". Kodėl gi ne, visus šituos fokusus su kainom ir akcijom avialinijos yra nuzulinusios iki blizgesio - iš dalies tai pritaikoma ir traukiniams.

      Turbūt tamsta nežinot kas yra priemiestinis traukinys? Primenu, kad tokiu maršrutu traukinio nėra.
      Siūlyčiau pirma įsigilint į terminus ir diskutuot kontruktyviai, bet ne pilstyt iš tuščio į kiaurą.
      Nesikabinėk prie žodžių. Šiuo atveju "priemiestinis" - tai tas, kuris "stoja prie kiekvieno krūmo", ant kurio užkabintos daugybė funkcijų, dėl kurių nelieka greičio (vežti studentus iš universiteto į gimtąjį miestelį, grybautojus į mišką, pensininkus į sodus, turistus savaitgalį prie ežero, Zablūdiškių gyventojus į rajono centrą ir panašiai).

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        praeivis siūlė kitokią akciją - ne "pigūs paskutinės minutės bilietai", o "pigūs bilietai, jeigu tą pačią dieną grįžti atgal". Kodėl gi ne, visus šituos fokusus su kainom ir akcijom avialinijos yra nuzulinusios iki blizgesio - iš dalies tai pritaikoma ir traukiniams.
        Nereikia ir avialinijų. Geležinkeliai irgi sudėtingas kainodaras taiko, tik vienose šalyse daugiau (Anglija, Vokietija), kitose mažiau. Anglijoje visokių bilietų pilna - advance single, cheap day return, off-peak ir pan. O bilietas už pilną kainą be pirkimo apribojimų dažnai pirmyn-atgal kainuoja tiek pat kiek į vieną pusę.

        Tik tiek, kad skirtingose šalyse tos nuolaidų sistemos labai skiriasi, tokios universalios, pripažintos optimalia, nėra.
        kaip?

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          praeivis siūlė kitokią akciją - ne "pigūs paskutinės minutės bilietai", o "pigūs bilietai, jeigu tą pačią dieną grįžti atgal". Kodėl gi ne, visus šituos fokusus su kainom ir akcijom avialinijos yra nuzulinusios iki blizgesio - iš dalies tai pritaikoma ir traukiniams.


          Nesikabinėk prie žodžių. Šiuo atveju "priemiestinis" - tai tas, kuris "stoja prie kiekvieno krūmo", ant kurio užkabintos daugybė funkcijų, dėl kurių nelieka greičio (vežti studentus iš universiteto į gimtąjį miestelį, grybautojus į mišką, pensininkus į sodus, turistus savaitgalį prie ežero, Zablūdiškių gyventojus į rajono centrą ir panašiai).
          Kalba ėjo apie maršrutą Vilnius-Klaipėda-Vilnius (patikrinkit pranešimą). Aš priemiestinio tokiu maršrutu nežinau. Iki šiol važiuoja tik greitasis.
          O gal jau atsirado?
          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.04, 13:08.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            prie ko cia zemelapis. pasakysi ,kad traukinys vaziuoja aplinkui...koks keleiviui skirtumas kaip jis vaziuoja. jam rupes laikas ir kaina.
            Sėsk į savo BMW ir varyk. Gana tų paistalų.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Tave domina kaip as daryciau LG vietoj? Vasaros sezonu,kai jau siltos dienos leisciau is vilniaus i klaipeda ne kazkoki priemiestini,o greitaji traukini,kuris maximum sustotu tik keliom minutem kur nors vienoje vietoje prie didesnio miesto. Jis turetu atvaziuoti i vieta zymiai greiciau nei autobusas.
              o galima sužinoti, kurie miestai tarp Kaišiadorių, Jonavos, Kėdainių, Šiaulių, Telšių, Plungės ir Kretingos yra neverti traukinio sustojimo?

              čia šiaip smalsumas pagavo. tikrai.
              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                <...>
                Bet jeigu net per Kalėdas sugebama išleisti per trumpą traukinį (kas reiškia - nepasiimti pinigų, gulinčių ant žemės po nosimi), tai ką ir kalbėti. <...>
                Galbūt tai kas nors jau minėjo ir nežinau kiek tame teisybės, bet, pasak vienos palydovės, ilgesniems traukiniams neužteko vagonų

                (ar tarptautiniai traukiniai turi turėti didesnį prioritetą šiuo klausimu - kita tema)

                Comment


                  Turi ir dar kaip.
                  Tarptautinių traukinių bilietai brangesni ir + juos per šventes pabrangina.
                  Jei tarkim Vilnius - S. Peterburgas vieta kupe vagone paprastai kainuoja 269 LTL tai švenčių dienomis 330 LTL (apie 715 km kai tuo tarpu Vilnius-Klaipėda 376 km - 55 LTL). Aritmetika labai paprasta.
                  Tikriausiai, dėl šios priežasties ir neliko laisvų palydovių ir vagonų (?).
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.04, 20:51.

                  Comment


                    tai kad vagonais visa vilniaus stotis uzvaryta, ten turbut ju tiek kad po 20 i klaipeda galima butu leist kiekvienu traukiniu. Ar ten atrabotkes sandeliuoja pries ismesdami?
                    Paskutinis taisė JlL; 2010.01.05, 00:36.

                    Comment


                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                      Ar ten atrabotkes jei sandeliuoja pries ismesdami?
                      Taip.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taip.
                        Iš kur toks užtikrintas?

                        Comment


                          Jei ir ne pries supjaustant, tai tikrai nemazai vagonu, kurie jau po keleta metu nenaudojami.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jei ir ne pries supjaustant, tai tikrai nemazai vagonu, kurie jau po keleta metu nenaudojami.
                            Stoty visi vagonai naujų spalvų. O tai reiškia, kad jie perdažyti anksčiausiai prieš du metus. Kam tada juos dažyt, kur logika? Kurių likimas jau buvo nuspręstas - dar pastovėjo elektrodepe.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Jei ir ne pries supjaustant, tai tikrai nemazai vagonu, kurie jau po keleta metu nenaudojami.
                              Labai konkretus atsakymas... bet taip ir nesupratau ar yra laisvų vagonų ar ne?

                              Comment


                                Yra ten tu vagonu su senu dazymu. Daugiausiai plackartiniai, salonuose matosi betvake. Vienas (o gal ir daugiau) su isdauztu langu. Jie jau ne vienus metus stovi. Stoties puseje link Kauno. Kartais jie yra perstumiami.
                                Todel laisvu vagonu pries sventes is tiesu turbut ir neliko, nes visus laisvus, kuriuos galima eksploatuoti panaudojo. Pirmiausiai traukiniams i Rusija.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.01.04, 22:08.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Yra ten tu vagonu su senu dazymu. Daugiausiai plackartiniai. Ir stovi jie ne jau ne vienus metus. Stoties puseje link Kauno. Kartais jie yra perstumiami.
                                  O tai kodel juos ten laiko ir neeksplotuoja?
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Matyt neturi kur laikyti. Neeksploatuoja nes nera poreikio. Be to jiems jau turbut reikia kapitalini atlikti...

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Turbūt tamsta nežinot kas yra priemiestinis traukinys? Primenu, kad tokiu maršrutu traukinio nėra.
                                      Siūlyčiau pirma įsigilint į terminus ir diskutuot kontruktyviai, bet ne pilstyt iš tuščio į kiaurą.

                                      Nesvarbu,kad jus ji vadinate greituoju,bet jei jis stoja kiekvienoje didesneje gyvenvieteje,tai koks cia greitasis..parodija.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Nesvarbu,kad jus ji vadinate greituoju,bet jei jis stoja kiekvienoje didesneje gyvenvieteje,tai koks cia greitasis..parodija.
                                        Pasirodo, Lietuvos rajonų ir apskričių centrai yra "didesniosios gyvenvietės"

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Autobusu keliais litais brangiau, važiuoji tau patogiu laiku, atvažiuoji greičiau. Kryžkalnio parduotuvėje didesnis pasirikimas, negu traukinio restorane. Maršrutu Vilnius-Klaipėda visuomet važiuoja komfortabilūs ir nauji autubusai, kuriuose nekrato. Dažniausiai galima pasinaudoti autobuso tualetu, o jeigu ne, vairuotojas sustoja artimiausioje kavinėje. Autobusuose ventiliacija visuomet puiki, o ir vaizdai ne vien tik miškas-pieva. Beje mažesnė tikimybė, kad koks kamikadzė keleivis užsimanys išlipti, kur autobusas nestoja.
                                          1. Dešimčia ir daugiau litų.
                                          2. Ekspresų, važiuojančių į Klaipėdą greičiau už traukinį, ne tiek jau ir daug, vargu, ar tai pavadintina "man patogiu laiku". Lietuvoje "man patogiu laiku" tik autobusai tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja. O šiaip tai laiko planavimas dar niekam nepakenkė, ir pasitvarkyti dienotvarkę aplink tuos tris traukinius per dieną - jokia problema.
                                          3. Kryžkalnio parduotuvė paskui autobusą nevažiuoja.
                                          4. Autobuso tualetu tarpmiestiniame maršrute pasinaudoti dažniausiai negalima, o kavinėje tikrai jie nestoja, antraip turėtų bėdos dėl tvarkaraščio nesilaikymo.
                                          5. Vaizdai automagistralėje Vilnius-Klaipėda kitokie nei miškas-pieva ir nebūna, skirtingai nuo vaizdų pro traukinio langą, nes traukinys per miestus važiuoja.
                                          6. Tikrai, pagrindinė traukinių keleivių pramoga yra šokti pro langus stotelėse, kuriose traukiniai nestoja. Palyginus su eismo įvykių, kuriuose nukenčia autobusas, skaičiumi, bijau, nelabai ir susilygina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X