Parašė Kristinėlė
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
O tai LG gal nezino, kad vasara yra ir keleivių srautai yra didesni, ypatingai Klaipėdos linkParašė Aleksio Rodyti pranešimąŽmonės tik šiandien sužinojo apie ilgąjį savaitgalį, todėl negalėjo nupirkti bilietus iš anksto? LG neturi stebuklingos lazdelės, kad būtų galima likus porai val. iki traukinio išvykimo sukviesti palydovus, paruošti vagonus.
Comment
-
OK, paleistų LG 12-ą vagonų, bet keleivių būtų nedaug - iškart atsirastų tokių, kurie rašytų, kad "LG eilinį kartą vežioja orą". Tuo labiau, kad LG penktadienis yra eilinė darbo diena.Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąO tai LG gal nezino, kad vasara yra ir keleivių srautai yra didesni, ypatingai Klaipėdos link
Comment
-
Neveztu oro, o ir savikaina traukinio nemanau, jog milziniskai skirtusi, ar tempiami 6-i, ar 12-a vagonu. Gal yra specialistu, kas galetu tiksliau si teigini pakomentuot? Gabut net su skaiciukais?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOK, paleistų LG 12-ą vagonų, bet keleivių būtų nedaug - iškart atsirastų tokių, kurie rašytų, kad "LG eilinį kartą vežioja orą". Tuo labiau, kad LG penktadienis yra eilinė darbo diena.
Comment
-
Tai LG apie ta ilgaji savaitgali irgi ne tik siandien suzinojo...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŽmonės tik šiandien sužinojo apie ilgąjį savaitgalį, todėl negalėjo nupirkti bilietus iš anksto? LG neturi stebuklingos lazdelės, kad būtų galima likus porai val. iki traukinio išvykimo sukviesti palydovus, paruošti vagonus.
Comment
-
Vakar teko važiuoti vakariniu Klaipėda - Vilnius, tai galiu pasakyti jog nuo Telšių jau nebebuvo vietų, daug žmonių stovėjo, buvo daug ir tokių kurie į traukinį iš vis nepateko.
Viso važiavo 11 vagonų, traukinys atvyko į Vilnių 23:05, t.y vėlavo apie valandą.
Tikrinau su GPS tai didžiausias traukinio greitis buvo 100 km/h. Bet dažniausiai važiavo apie 70-80 km/h. Gal kas žino dėl ko galėjo būti toks vėlavimas?Dear Sir,
Comment
-
Dėl karščio kartais taikomi greičio apribojimai. Nežinau kodėl tiksliai, tik žinau, kad taip būna.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąVakar teko važiuoti vakariniu Klaipėda - Vilnius, tai galiu pasakyti jog nuo Telšių jau nebebuvo vietų, daug žmonių stovėjo, buvo daug ir tokių kurie į traukinį iš vis nepateko.
Viso važiavo 11 vagonų, traukinys atvyko į Vilnių 23:05, t.y vėlavo apie valandą.
Tikrinau su GPS tai didžiausias traukinio greitis buvo 100 km/h. Bet dažniausiai važiavo apie 70-80 km/h. Gal kas žino dėl ko galėjo būti toks vėlavimas?
Comment
-
Didėja bėgių "išmetimo" gresmė. Bet dabar traukiniai dažniausiai vėluoja dėl to, kad vietoje TEP70 traukinius tempia M62, kuriems nelabai sekasi išlaikyti grafikinį greitį.Parašė disident Rodyti pranešimąDėl karščio kartais taikomi greičio apribojimai. Nežinau kodėl tiksliai, tik žinau, kad taip būna.
Comment
-
Ar galima keleivinio traukinio vagone vežti šunis ir kitokius gyvūnus? Ar tai tik dėl to, kad reklama gražiau atrodytų - http://www.youtube.com/watch?v=l27dui8z7u0
Comment
-
Galima. http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSVTY!/Parašė Miningan Rodyti pranešimąAr galima keleivinio traukinio vagone vežti šunis ir kitokius gyvūnus? Ar tai tik dėl to, kad reklama gražiau atrodytų - http://www.youtube.com/watch?v=l27dui8z7u0
Comment
-
Radau gana įdomios info J. Butkevičiaus straipsnyje "Keleivių vežimo geležinkeliais iš Vilniaus rytų kryptimi racionalizavimas", išspausdinto 1995 m.:
"Dyzelis Vilnius - Utena Nr. 6420 turi būrinai kursuoti 6 vagonų, nes šiuo metu dyzelinių traukinių depas savavališkai kaitalioja jo ilgį - važiuoja tai 4, tai 5, tai 6 vagonų dyzeliai."
"Dyzelį Nr. 6422 Vilnius - Utena penktadieniais tikslinga leisti dvigubą, nes jis pervežė net 873 kel. ir jo talpos išnaudojimo koeficientas iki Saldutiškio buvo net 1,70-1,16, t.y. jis buvo 70 - 16 proc. perkrautas."
Pagal tame pačiame str. pateiktą lentelę, tyrimo metu penktadienį vakarinių traukiniu į Uteną atvykdavo 120 keleivių, šeštadienį 65, sekmadienį 76, pirmadienį 35.
Tai vat, o ką turime po 18 m.
Comment
-
O uzdare del "nuostolingumo"... tai kiek turi but apkrovimas, jog atsipirktu ? Kad ant stogo zmones vaziuotu ????Parašė 2Pack Rodyti pranešimąRadau gana įdomios info J. Butkevičiaus straipsnyje "Keleivių vežimo geležinkeliais iš Vilniaus rytų kryptimi racionalizavimas", išspausdinto 1995 m.:
"Dyzelis Vilnius - Utena Nr. 6420 turi būrinai kursuoti 6 vagonų, nes šiuo metu dyzelinių traukinių depas savavališkai kaitalioja jo ilgį - važiuoja tai 4, tai 5, tai 6 vagonų dyzeliai."
"Dyzelį Nr. 6422 Vilnius - Utena penktadieniais tikslinga leisti dvigubą, nes jis pervežė net 873 kel. ir jo talpos išnaudojimo koeficientas iki Saldutiškio buvo net 1,70-1,16, t.y. jis buvo 70 - 16 proc. perkrautas."
Pagal tame pačiame str. pateiktą lentelę, tyrimo metu penktadienį vakarinių traukiniu į Uteną atvykdavo 120 keleivių, šeštadienį 65, sekmadienį 76, pirmadienį 35.
Tai vat, o ką turime po 18 m.
Comment
-
Gali būti ir perpildyti traukiniai, o bilietai juokingai pigūs - štai ir nuostoliai. Bet minimu laikotarpiu buvo uždaroma daugybė autobusų maršrutų, traukinių maršrutų, nors jie nevežiojo oro, priešingai nei dabar. Deja, tais metais vyravo laukinis kapitalizmas - nėra pelno ar jis per mažas - naikinti. O kur dar amerikietiško gyvenimo būdo iliuzija. Tik lochai važinėja VT, save gerbiantis žmogus turi važinėti automobiliu.
Comment
-
Nuo Rugsėjo 30d. NEBELIEKA NĖ VIENO TRAUKINIO Į MARIJAMPOLĘ IR ŠEŠTOKUS, o autobusais LG nebeveš... taip bus beveik iki Spalio pabaigos. Kitais metais - nuo pat pavasario per visą vasarą.
Maršrutai trumpinami iki Kazlų Rūdos, o šie traukiniai iš viso NUIMAMI:
9:35h.: Kaunas - Marijampolė;
16:15h.: Kaunas - Marijampolė.
Toks jausmas, jog anot LG Marijampolės kraštas ir jo gyventojai jiems - nebe Lietuvoje... Pavežiosim iki pirmųjų šalnų, o per žiemos šalčios vežiosim "orą" - tuomet pasirodys, jog reisai nerentabilūs ir bus puiki proga naują RAIL BALTICA atkarpą naudoti tik krovinių vežimo reikmėms. Politika aiški...
Comment
-
Iš tvarkaraščio pakeitimų nesunku suprasti, kad traukinių eismas nuo Kauno iki Kazlų Rūdos vyks tik vienais bėgiais. Būtent pakeitimai padaryti taip, kad traukiniai prasilenktų Mauručiuose arba Kazlų Rūdoje arba vienas kito sulauktų Kaune. Nuimtas Nr685 (iš Kauno išv. 16:15) tarp Jiesios ir Kazlų Rūdos susitikdavo du traukinius, Šeštokai-Kaunas ir Kaliningradas-Maskva, tai tur būt ir beliko tik jo nuėmimas. 393-asis ("Šeštokų") paankstintas, kad atlaisvintų kelią RŽD traukiniui Kaliningradas-SanktPeterburgas.Parašė statyba Rodyti pranešimąNuo Rugsėjo 30d. NEBELIEKA NĖ VIENO TRAUKINIO Į MARIJAMPOLĘ IR ŠEŠTOKUS, o autobusais LG nebeveš... taip bus beveik iki Spalio pabaigos. Kitais metais - nuo pat pavasario per visą vasarą.
Maršrutai trumpinami iki Kazlų Rūdos, o šie traukiniai iš viso NUIMAMI:
9:35h.: Kaunas - Marijampolė;
16:15h.: Kaunas - Marijampolė.
Toks jausmas, jog anot LG Marijampolės kraštas ir jo gyventojai jiems - nebe Lietuvoje... Pavežiosim iki pirmųjų šalnų, o per žiemos šalčios vežiosim "orą" - tuomet pasirodys, jog reisai nerentabilūs ir bus puiki proga naują RAIL BALTICA atkarpą naudoti tik krovinių vežimo reikmėms. Politika aiški...
Spėju, kad bjau us rekonstruojamas tiltas per Pilvę tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės. Aišku, vyks ir darbai tarp Kazlų Rūdos ir Marijampolės.
Traukinių nuėmimai į Marijampolę ir Šeštokus ir tvarkaraščio pakeitimai į Kybartus palies ir maršrutą Kaunas-Vilnius.
Traukinys, pagal pastovų tvarkaraštį išvykstantis 6:57h, išvyks 7:05 h(vėliau). Spėju, tokį pavėlinimą kažkas jau išsireikalavo dėl galimybės persėsti iš 6:59 pagal laikinąjį tvarkaraštį atvažiuosiančio Kazlų Rūda-Kaunas(iš Kazlų Rūdos išv.6:00).
O iš Kauno išvykstančiam 17:10h vėliau(17:22) išvažiuoti vers kelyje iš Kazlų Rūdos į Jiesią ilgiau užtruksiąs RŽD greitasis Nr 80 "Gintaras" Kaliningradas- Maskva.Paskutinis taisė Vitas; 2013.09.26, 14:36.
Comment
-
Neradau geresnės forumo vietos užduoti šiam klausimui, tad klausiu čia.
Ar kam nors yra pavykę gauti atsakymą į el. laišką siųstą litrail.lt svetainėje nurodytais el. paštais? Ar jie ten tik dėl vaizdo surašyti?
Prieš kokį pusmetį kai rašiau, tai atsakymo dar dabar negavau, o dabar prieš pora savaičių rašiau, ir ką - atsakymo taipogi dar negavau.
Comment
-
Būtų šaunu jei man asmenine žinute brūkštelėtum tikslią datą, laiką ir laiško antraštę bei savo el.p. Asociacijos vardu kreipčiausi į LG, kad paaiškintų, kodėl ignoruoja. Būtų gerai tų abiejų atvejų pavyzdžių.Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimąNeradau geresnės forumo vietos užduoti šiam klausimui, tad klausiu čia.
Ar kam nors yra pavykę gauti atsakymą į el. laišką siųstą litrail.lt svetainėje nurodytais el. paštais? Ar jie ten tik dėl vaizdo surašyti?
Prieš kokį pusmetį kai rašiau, tai atsakymo dar dabar negavau, o dabar prieš pora savaičių rašiau, ir ką - atsakymo taipogi dar negavau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment