Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelionė į Minską moderniu traukiniu - dar greitesnė

    Iš Vilniaus į Minską pradeda kursuoti naujas šiuolaikinis dyzelinis traukinys. Kelionė tarp sostinių nuo šiol truks pustrečios valandos.

    Kartu keičiama į Baltarusijos sostinę vykstančių keleivių ir bagažo patikros tvarka - ji bus atliekama Vilniaus geležinkelio stotyje įrengtame terminale. Pasikeitus patikros tvarkai kelionė traukiniu tarp Lietuvos ir Baltarusijos sostinių sutrumpės pusvalandžiu.

    Naujoji tvarka bus patogesnė keleiviams: iki šiol keleiviai ir jų bagažas buvo tikrinami Kenos geležinkelio sotyje, dėl ko traukinys buvo užlaikomas maždaug pusvalandžiui, o neretai ir ilgiau.

    Naujoji tvarka taip pat leis efektyviau kovoti su draudžiamų ir ribojamų prekių įvežimu, kontrabanda. Vilniuje bus tikrinamas visas keleivių gabenamas bagažas.

    Traukiniais keliaujančių keleivių srautas iš Minsko į Vilnių ir atgal pastaraisiais metais ypač išaugo: 2012 metais tarp dviejų sostinių keliavo 269 tūkst., arba net 65,6 proc. daugiau keleivių nei 2011 m. Jau šių metų pirmąjį ketvirtį tarp Vilniaus ir Minsko keliavo 76 tūkst. keleivių, arba 30 proc. daugiau nei per pirmus tris 2012 m. mėnesius.

    Įsigaliojus naujam 2013-2014 m. traukinių eismo grafikui AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukinys Nr. 38/37 iš Vilniaus į Minską nuo gegužės 26 d. išvyks kiekvieną dieną 6 val. 55 min. (greitasis) ir 14 val. 58 min. Iš Minsko į Vilnių tas pats traukinys išvyks 10 val. 18 min. ir 18 val. 50 min. (greitasis).

    Baltarusijos geležinkelių kompanijos traukinys Nr. 15/16 iš Minsko į Vilnių nuo gegužės 26 d. išvyks kiekvieną dieną 7 val. 40 min. ir 8 val. 45 min. Iš Vilniaus į Minską tas pats traukinys išvyks 18 val. 14 min. ir 20 val. 54 min.
    Šaltinis

    Comment


      Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
      Iki šiol kelionė turėjo prognozuojamą trukmę (kad ir kiek ilgesnę su tikrinimu Kenoje). Kiek laiko prieš išvykimą dabar reikės ateiti į stotį, kad spėti praeiti muitinę Vilniuje? Kiek valandų atvykus užtruks išėjimas į miestą belaukiant eilėje kol patikrins? Kas ypač bjauru kokiam baltarusiui kuris nori nusigauti laiku į oro uostą.
      kaip?

      Comment


        /\
        Kadangi keleiviai vykstant į Minską į stotį nesueis vienu metu, tai tikėtina, kad išvykstant eilių nebus. O atvykstant taip, eilės gali būti, tikėkimės apskaičiavo, kad jos nebūtų ilgesnės nei 15 min. Nemanau, kad bus daug tokių baltarusių, kuriems tas 15 min. kažką keis, ypač turint omeny kad pati kelionė sutrumpės pusvalandžiu. O vykstant į oro uostą, ypač į kitos šalies, paprastai pasiliekamas didesnis nei 15 min. rezervas suspėti į lėktuvą.

        Comment


          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Iki šiol kelionė turėjo prognozuojamą trukmę (kad ir kiek ilgesnę su tikrinimu Kenoje).
          Tai, kad atvirksciai - trukme budavo neprognozuojama ir priklausydavo nuo to kiek laiko stoves Kenoje. Dabar nestoves ir trukme bus visada prognozuota, vienoda.

          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Kiek laiko prieš išvykimą dabar reikės ateiti į stotį, kad spėti praeiti muitinę Vilniuje?
          Na i lektuvus lipant problemu zmonems nebuna anksciau atvykt tam, kad praeiti patikrinimus, kodel cia problema butu?

          Comment


            Į paplūdimį Trakuose keliaukite traukiniu! Jau nuo birželio 1 d. Trakų geležinkelio stotyje iš Vilniaus ryte atvykusių keleivių lauks specialus autobusas, kuris nuveš iki Akmenos ežero ir parveš atgal į vakarinį traukinį.
            Tvarkaraštis toks: traukinys iš Vilniaus į Trakus išvyksta 10 val. 31 min., autobusas iš geležinkelio stoties – 11 val. 16 min., autobusas iš paplūdimio – 18 val. 55 min., traukinys iš Trakų į Vilnių – 19 val. 27 min.
            Traukiniu paplūdimį pasieksite per valandą – greičiau, patogiau ir saugiau nei spūstyse užstrigę automobiliai.
            Autobuso bilieto kaina perkant Vilniaus geležinkelio stotyje – 1 litas į vieną pusę.
            http://www.facebook.com/LTGelezinkel...ocation=stream

            gal koks forumietis išbandys šį pasiūlymą džiugu, kad atsiranda tokie pasiūlymai

            Comment


              Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 4 vagonų jau Šiauliuose buvo užpildytas.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius 4 vagonų jau Šiauliuose buvo užpildytas.
                tai liuks, ta proga po metu kitu vazines trivagoniai - bus dar viena proga praradus keleivius atlaisvint kelia krovininiams...

                Comment


                  Pietinio Klaipėda-Vilnius 5 vagonų bent jau maniškis vagonas nuo Klaipėdos buvo beveik užpildytas.

                  Comment


                    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...ksi-667-356031

                    Comment


                      Nei pirmas, nei paskutinis toks straipsnis. Anot liberalų, laisvarininkininkų geležinkelius iš viso reikia privatizuoti, o nuostolingų veiklų atsisakyti. Keleivių vežimo pirmiausiai.
                      Kas kita, kad tvarką reikia įvesti, tai faktas. LG turi dirbti visuomenei, o ne sau. Bet ir valstybė turi prisiimti įsipareigojimus. O siūlymas vežti autobusais ar taksi yra scenarijus tapti visiška bananų respublika. Ten viešasis transportas ir yra seni autobusai ar taksi (dušmanų lygio).

                      Comment


                        LG atsakymas į investuotojų demagogiją.

                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/

                        Comment


                          Keleivius vežioti geležinkeliu beveik triskart brangiau nei autobusu

                          Plačiau: http://vz.lt/article/2013/7/24/kelei...#ixzz2a48sPZZe
                          Senoji Klaipėda
                          F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."

                          Comment


                            Įdomu tuomet kodėl Vakarų Europoje geležinkeliai yra bene populiariausias keleivių pervežimo būdas?

                            Comment


                              na siek tiek demogogijos yra is abieju pusiu, bet tas faktas kad LG, imone su milijardinemis apyvartomis, viesai neteikia finansiniu ataskaitu parengtu pagal tarptautinius standartus, mano manymu, yra nusikaltimas ir tiesioginis "teisingos buhalterijos" patvirtinimas.

                              Comment


                                Panašūs straipsniai periodiškai pasirodo. Nieko naujo.

                                Comment


                                  Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                  Įdomu tuomet kodėl Vakarų Europoje geležinkeliai yra bene populiariausias keleivių pervežimo būdas?
                                  Didesnis gyventojų tankis ir didesni miestai, todėl daugiau keleivių.

                                  Comment


                                    Na o tarkim Švedija?

                                    Comment


                                      Yra daug niuansų. Vienas iš jų tai, kad nėra autobusų konkurencijos ten, kur važiuoja traukiniai. Pavyzdžiui, Prancūzijoje NĖRA tarpmiestinio ir tolimojo susisiekimo autobusais. Keleiviai autobusais, aišku, vežami, bet tuo užsiima geležinkelis. Jis samdo privatininkus tam tikrų maršrutų autobusu aptarnavimui. Aišku, tie maršrutai nėra tolimi, nes tolimais maršrutais vežama tik traukiniais.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2013.07.25, 20:08.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Yra daug niuansų. Vienas iš jų tai, kad nėra autobusų konkurencijos ten, kur važiuoja traukiniai. Pavyzdžiui, Prancūzijoje NĖRA tarpmiestinio ir tolimojo susisiekimo autobusais. Keleiviai autobusais, aišku, vežami, bet tuo užsiima geležinkelis. Jis samdo privatininkus tam tikrų maršrutų autobusu aptarnavimui. Aišku, tie maršrutai nėra tolimi, nes tolimais maršrutais vežama tik traukiniais.
                                        Tuo tarpu Vokietija po dešimtmečių geležinkelio monopolio nusprendė liberalizuoti tarpmiestinius pervežimus. Dabar autobusų firmos ir jų tarpmiestiniai maršrutai šalies viduje dygsta kaip grybai po lietaus.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Nemanau, kad Vokietijoje jie užimtų daug rinkos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X