Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Įdomus tas žemelapis kaip metro paskutinese sekundese.Parašė Grillz Rodyti pranešimąhttps://www.youtube.com/watch?v=l27d...yer_detailpage
Lietuvos Geležinkelių naujasis reklaminis klipas
Man patiko! 
Comment
-
Dėl keleivių vežimo,pastebėjau tokį niuansą,kadangi mažinamas pvm bilietams,tai kelionės kaina pinga,bet.. Norėčiau atkreipti dėmėsį,jog kaip tik pabrango,pvz kelionė iš Kauno į Šiaulius iki naujujų kainavo 20 Lt,o dabar jau 21.80 Lt
Tai čia mažinama kaina? Žinoma mačiau į kitus miestus ar miestelius kaina išliko tokia pati,arba ~20 ct pigiau. Kur logika?
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kaunas - Siauliai iki Naujuju buvo 22.20 LtEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Garantuoju buvo 20.00 Lt. Pats mačiau. Nebent ten klaida isivėlus.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaunas - Siauliai iki Naujuju buvo 22.20 LtNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Garantuoju kad 22.20, pati maciau litrail.lt ... norejau vaziuoti... bet nevaziavau...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Keliaujančiųjų geležinkeliais – daugiau
alfa.lt
Išankstiniais duomenimis praėjusiais metais Lietuvos geležinkeliais keliavo 4,83 mln. keleivių arba 3,4 proc. daugiau nei 2011 m., kai keliavusiųjų buvo 4,67 mln. Smarkiai išaugo vykusių tarp Vilniaus ir Minsko (Baltarusija) skaičius.
Vietinio susisiekimo traukiniais 2012-aisiais keliavo apie 3,8 mln. keleivių. Keliavusiųjų maršrutu N.Vilnia–Vilnius–Kaunas–N.Vilnia skaičius išaugo apie 6,5 proc. iki 1,2 mln. Didžioji dalis šiame maršrute kursuojančių traukinių – modernieji dviaukščiai.
Maršrutu Vilnius-Klaipėda-Vilnius 2012 m. keliavo 510 tūkst. keleivių arba apie 4,2 proc. daugiau nei 2011-aisiais. 75 tūkst. keleivių, arba net 51,3 proc. daugiau nei 2011 m., vyko maršrutu Vilnius-Oro uostas-Vilnius.
Skaitykite daugiau: Keliaujančiųjų geležinkeliais – daugiau - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/straipsnis/150746...#ixzz2HaF2zTVw
Comment
-
Kuras brangsta, elektra brangsta, šildymas brangsta=brangesnės dalys, remontai ir t.t... O norit kad kelionės pigtų... Tą PVM lengvatą jau avansu suvalgė infliacija.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąDėl keleivių vežimo,pastebėjau tokį niuansą,kadangi mažinamas pvm bilietams,tai kelionės kaina pinga,bet.. Norėčiau atkreipti dėmėsį,jog kaip tik pabrango,pvz kelionė iš Kauno į Šiaulius iki naujujų kainavo 20 Lt,o dabar jau 21.80 Lt
Tai čia mažinama kaina? Žinoma mačiau į kitus miestus ar miestelius kaina išliko tokia pati,arba ~20 ct pigiau. Kur logika?
Comment
-
Aš ne litrail.lt mačiau,o stende,kaip Zorro nufotografaves yra aukščiau. Ten buvo 20.00Lt parašyta.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGarantuoju kad 22.20, pati maciau litrail.lt ... norejau vaziuoti... bet nevaziavau...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Tai vat,kad tas ir įvyko...Parašė Kasnis Rodyti pranešimąKuras brangsta, elektra brangsta, šildymas brangsta=brangesnės dalys, remontai ir t.t... O norit kad kelionės pigtų... Tą PVM lengvatą jau avansu suvalgė infliacija.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Tai 20.00 buvo tada, kai važiavo pro Kaišiadoris. Matyt, kaina buvo sumažinta, kad kompensuotų keleiviui prailgėjusią kelionės trukmę. O važiuojant pro Gaižiūnus ir anksčiau ir dabar, Kaunas - Šiauliai buvo 22.20 LtParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąAš ne litrail.lt mačiau,o stende,kaip Zorro nufotografaves yra aukščiau. Ten buvo 20.00Lt parašyta.
Comment
-
Per maža "tikslinė auditorija". Reikia apskritai skatinti keliavimą geležinkelių transportu, o nemaža dalis keleivių važinėja tik retkarčiais arba 1-2 kartus per savaitę. Maža tikimybė, kad atpiginus terminuotą bilietą, atsiras daugiau žmonių, kuriems prireiks kasdien važinėti iš vieno miesto į kitą. Poros litų skirtumas važinėjantiems kasdien nėra lemiantis veiksnys.Parašė Grillz Rodyti pranešimąMano nuomone galėjo atpigint tik terminuotus traukinio bilietus. Vienkartiniai bilietai ir taip kainuoja centai. Manau reikėtu tokiu būdu skatinti keleivius tapti nuolatiniais klientais.
Comment
-
Nesiginčyju dėl šito tada. Bet,kad populiarumo stokoja LG tai taip,šiandien 14.40 į Vilnių važiuot viso labo ilipo tik 5 keleiviai...Parašė disident Rodyti pranešimąTai 20.00 buvo tada, kai važiavo pro Kaišiadoris. Matyt, kaina buvo sumažinta, kad kompensuotų keleiviui prailgėjusią kelionės trukmę. O važiuojant pro Gaižiūnus ir anksčiau ir dabar, Kaunas - Šiauliai buvo 22.20 LtNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąMano nuomone galėjo atpigint tik terminuotus traukinio bilietus. Vienkartiniai bilietai ir taip kainuoja centai. Manau reikėtu tokiu būdu skatinti keleivius tapti nuolatiniais klientais..Parašė Zorro Rodyti pranešimąKainos pasikeitė mažai ir tai ne visos. Bet mėnesinis atpigo smarkiai.
Iš Lentvario į Vilnių d.d. buvo 108 lt., dabar - 79 lt.
Comment
-
Daugėja keliaujančiųjų Lietuvos geležinkeliais
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...keliais-477210
Comment
-
LG pažangą daro , jei kursuotų greičiau traukinys,na tarkim per koį 45 min.iš Kauno į Vilnių tai manyčiau,kad traukiniai butų perpildytiParašė Eimantas Rodyti pranešimąDaugėja keliaujančiųjų Lietuvos geležinkeliais
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...keliais-477210
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Tikrai galėtų greičiau. Šiuo metu yra uždėtas limitas visiems elektriniams max 120 km/h.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLG pažangą daro , jei kursuotų greičiau traukinys,na tarkim per koį 45 min.iš Kauno į Vilnių tai manyčiau,kad traukiniai butų perpildyti
Anksčiau esu matavęs su GPS važiuodavo ir 142 km/h. Nežinau kodėl taip yra, gal kokie darbai vyksta?Dear Sir,
Comment

Comment