Ryšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
marsrutas Kaunas -Vilnius traukinys Nr 812 taip gal but tikrai siame reise wi fi reikalingas, nes juo vaziuoja gan nemazai keleiviu i Vilniu, bet dauguma keleiviu keliones metu tiesiog dar miega ( ilsisi pries darbo diena)Parašė Salvijus Rodyti pranešimąRyšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.
Traukinys 814 keleiviu yra nemazai, bet cia jau studentai, kurie daugiau iesko puodelio kavos ,nes pradeti kompiuterinius darbus dar nesinori.
marsrutas Vilnius -Kaunas tr 823, 825 vaziuoja keleiviai i Kauna po darbo, jiems yra noras ilsetis, nes darbai dirbami darbe.
Manyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.
Comment
-
Na mano kolegos į darbą Klaipėdoje važiuoja iš Vilniaus ir visi naudojamės OmniConect. Ir jie renkasi traukinį dėl patogumo.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąManyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.
Comment
-
kasdien?Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa mano kolegos į darbą Klaipėdoje važiuoja iš Vilniaus ir visi naudojamės OmniConect. Ir jie renkasi traukinį dėl patogumo.
Comment
-
siaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąManiškiai po kelis kartus į mėn., bet važiuojam 3-5 dienom. Juk vis dėl to atstumas.
Tarp Šiaulių ir Klaipėdos važinėti labai patogu - yra 5 poros traukinių.
Comment
-
Kaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsiaip tarp Siauliu-Klaipedos ir Kauno turetu buti daugiau traukiniu. o Klaipeda -Radviliskis turetu buti pakeistas i marsruta Klaipeda-Kaunas.
Comment
-
Iš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
Comment
-
Mazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaži ar verta? Buvo kažkada Klaipėda-Kaunas. Manau, kad geriau koreguoti kažkurį Šiauliai-Mažeikiai į Kaunas-Mažeikiai ar Mažeikiai-Vilnius (anksti ryte).
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Comment
-
Darbo diena is/i Kedainiu (s ) srauto neraParašė Al1 Rodyti pranešimąIš Klaipėdos į Kauną tikrai niekas dyzeliu šiais laikais nevažiuos. Net ir II klasės vagone. Autobusu per 2 val 40 min. Traukiniu bus apie 5 su puse valandos. Verčiau iš tiesų pratęsti traukinį iš Mažeikių iki Kauno. Tarkime, rytinis Mažeikiai - Šiauliai + Kaunas netgi nukrautų dalį keleivių iš traukinio į Vilnių, t.y. tų, kurie iš Šiaulių ar Radviliškio važiuoja iki Kėdainių ar Jonavos. Kaip Salvijus rašė, šis rytinis traukinys į Vilnių dažnai būna pilnas nuo Šiaulių.
Comment
-
Reikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
Comment
-
Ir tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMazeikiai nekada neturejo patrauklumo.Butent ne populiarumo, o patrauklumo. Klaipeda nors vasara turi uztikrinta keleiviu srauta.....Buvo ir Mazeikiai -Vilnius 3 vagonu palydovinis traukinys....
Klaipeda -Kaunas turetu vaziuoti vienvagone Pesa su pagrindiniais sustojimais.
Comment
-
darbuotojams, kurie negali nemokamai nuvykti i pajuri is Vilniaus ar Kauno.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia maršruto Klaipėda-Mažeikiai per Skuodą, toks maršrutas būtų populiarus kaip anksčiau, tik grafiko normalaus reikėtų.
O Klaipėda-Kaunas kam turėtų būti skirtas? Važiavimui tarp galinių taškų ar tarpinėms atkarpoms aptarnauti? O tokio ilgio maršruto aptarnavimui skirti Pesą yra beveik tolygu pasiūlyti manevrinį šilumvežį TEM2 su dengtais vagonais ir buržuike.
Comment
-
ponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybeiParašė Al1 Rodyti pranešimąIr tas traukinys būdavo pilnas, bent jau penktadieniais į Mažeikius ir sekmadieniais į Vilnių. Tačiau LG optimizatoriai jį apie 2005 ar 2006 užraukė, jei neklystų, klykdami, kad nuostolinga. Palyginimui, autobusu iš Vilniaus į Mažeikius užtrunka net 5 val ir 10 min. Traukiniu net ir su persėdimu - valanda mažiau. O jei būtų tiesioginis, tai srautas būtų kur kas didesnis, nes kelionė būtų dar trumpėsnė bent pusvalandžiu. Ir komforto daugiau būtų. Jei LG nestradalintų dėl nuostolių, tai prie vakarinio Vilnius - Klaipėda penktadieniais prikabintų bent du vagonus į Mažeikius, kuriuos nuo Šiaulių M62 nutemptų iki Mažeikių su tarpiniu sustojimu nebent tik Akmenėje. Šeštadienio rytą, manau, atsirastų iš Mažeikių į Vilnių važiuojančių taipogi, ir vagonai galėtų būti prikabinami prie traukinio į Vilnių. Sekmadieniais vagonai iš Vilniaus galėtų būti atvaromi su dieniniu traukiniu iki Šiaulių. Po to esamos popietinės automotrisės tvarkaraščiu galėtų vykti iki Mažeikių ir grįžti atgal, o Šiauliuose prikabintų prie traukinio į Vilnių.
Comment
-
Plačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąponui Ragauskiui sis marsrutas buvo nereikalingas, nors uzimtumas buvo. ir dabar isgirdus zodi Mazeikiai zmogui asocijuojasi negeri dalykai. LG nuimami populiarus marsrutai neitinkantys paciai vadovybei
Comment
-
Klaiipeda daugiausia ir prarado....; naktini Vilniu, treciaji traukini Radviliskis -Klaipeda (dabar tik du) Klaipeda -Kretinga, Klaipeda -Skuodas, Klaipeda -Vilkyciai, Klaipeda-Taurage, Klaipeda-Pagegiai, Klaipeda- Silute ir Klaipeda -Kaunas Dyzeliniu traukiniu 9 brigados galima sakyti liko be darbo.priezastis aiski, taciau nurasoma, del mazo keleiviu srauto.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPlačiau galima? O kam negera darosi dėl viso Klaipėdos mazgo? Tokio nukarpymo nebuvo niekur Lietuvoje kaip dyzeliukų įvairiomis kryptimis iš Klaipėdos, kai jie buvo pilni.
Comment
-
priezastis buvo. Kokia,- atvirai sakyti negaliu.Tik tiek,- nesutarimai su aukstesne vadovybe.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokia priežastis tada buvo, kad uždaryti pilnus maršrutus ir atvirai meluoti visuomenei dėl uždarymo priežasčių?
Comment
Comment