Na buvo toks keleivinis traukinys Šiauliai-Vilnius ir atgal Vilnius-Šiauliai-Mažeikiai. Ir dar keletas dyzeliukų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Penktadienį po pietų iš didmiesčio į provinciją važiuojančiame traukinyje toks vaizdelis ne naujiena.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąŠiandien trivagonis RA-2 Klaipėda-Radviliškis 15:10 val. Klaipėdoje - visos sėdimos vietos užimtos.
Comment
-
Dėl to kažkiek "kalta" mokslo metų pradžia. Rugsėjo mėnesį po mokymosi savaitės studentai dar skuba savaitgaliui grįžti į gimtuosius namus, vėliau jie pripranta savaitgalį leisti didmiestyje, ir penktadienių popietėmis keleivių srautai iš miestų į kaimus sumažėja.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKiek siekia atmintis šiame maršrute nuo 2011 m. - seniai taip nebuvo. Jau antra savaitė iš eilės
Nors manau, kad papildomas traukinys vakare iš Klaipėdos turėtų važiuoti nors iki Kūlupėnų ar net Plungės, anksti rytą - iš ten atgal. Dabar mažesnėse stotyse stojantis dyzeliukas Nr 623 Radviliškis-Klaipėda į Klaipėdą atvyksta tik 9:25 (kai į Vilnių kai kurie keleiviniai traukiniai keleivius atveža dar prieš 6 h), o po pietų iš Klaipėdos išvažiuoti apie 15h - ankstoka.
Neįsivaizduoju situacijos maršrute Klaipėda-Kretinga-Plungė-Telšiai su autobusais, bet tikiu, kad vis daugiau keleivių renkasi traukinį.
Comment
-
Tada tikrai būtų įdomu pamėginti nustatyti tokio keleivių srauto padidėjimo priežastis ir situaciją stebėti toliau.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąVitai, aš šiuo maršrutu penktadieniais dažnai važinėjuosi nuo 2011 m. rudens ir sakau tokių srautų nebuvo - traukinys paprastai būdavo puspilnis, bet ne pilnas.
Comment
-
Primena 1994-1996 m. kai tekdavo stovėti iki Plungės-Telšių (tuomet važiavo keturvagonis).Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Comment
-
Šiandien popietiniu traukiniu vykau iš Šiaulių į Panevėžį. Dar Šiauliuose traukinys buvo pilnut pilnutėlis, keli keleiviai stovėjo. Nemažai jų išlipo Radviliškyje, tačiau tarpinėse stotelėse iki Panevėžio keleivių skaičius išliko stabilus. Buvo užimta apie 80 proc. visų vietų. Panevėžyje išlipo apie dešimt, bet įlipo daugiau nei dvidešimt (tiek pavyko suskaičiuoti). Kitas dalykas, mažiau nei pusę keleivių buvo studentai ar garbaus amžiaus žmonės, t.y perkantys lengvatinius bilietus. Didžioji dalis – darbingo amžiaus keleiviai. Tad vėl keliu klausimą: ar tikrai traukinys Šiauliai- Rokiškis vežioja orą, kaip mėgsta skelbti spauda.
Comment
-
Ne spauda, o Lietuvos Gelezinkeliu (dez)informaciojos tarnybosParašė Kristinėlė Rodyti pranešimąŠiandien popietiniu traukiniu vykau iš Šiaulių į Panevėžį. Dar Šiauliuose traukinys buvo pilnut pilnutėlis, keli keleiviai stovėjo. Nemažai jų išlipo Radviliškyje, tačiau tarpinėse stotelėse iki Panevėžio keleivių skaičius išliko stabilus. Buvo užimta apie 80 proc. visų vietų. Panevėžyje išlipo apie dešimt, bet įlipo daugiau nei dvidešimt (tiek pavyko suskaičiuoti). Kitas dalykas, mažiau nei pusę keleivių buvo studentai ar garbaus amžiaus žmonės, t.y perkantys lengvatinius bilietus. Didžioji dalis – darbingo amžiaus keleiviai. Tad vėl keliu klausimą: ar tikrai traukinys Šiauliai- Rokiškis vežioja orą, kaip mėgsta skelbti spauda.
Comment
-
Logiška. Kiek keleivių, jeigu ne 0, gali važiuoti maršrutu, kuris nevažiuojaParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątraukiniui Kaunas -Marijampole prognuozauojamas nulinis keleiviu srautas, nes sio marsruto iki pavasario atidaryti neketinama.
Comment
-
Bent rudens-žiemos-pavasario laikotarpyje (nuo spalio vidurio iki balandžio vidurio) - tikrai taip. Tuo metu anksti temsta, o tamsoje ne namuose aplamai nesijauti saugus, ir vėlyvų kelionių stengiesi atsisakyti.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąpraktiskai kiekviename marsrute po 20 valandos keleiviu vezimqa pakeicia oro vezimas.
Forume ne kartą rašiau, kad keleivinių traukinių tvarkaraščiuose turėtų būti sezoniškumo - atskiri vėlyvi vakariniai traukiniai važinėti gali tik vasaros sezono metu (kažkur nuo balandžio vidurio iki spalio vidurio).
Beje, kažkiek nustebau vakar nagrinėdamas Lenkijos keleivinių traukinių tvarkaraštį www.rozklad-PKP.Pl
Iš Bialystoko į Suvalkus šiuo metu važiuoja trys (tik!) keleiviniai traukiniai, paskutinis išvyksta 20:10h (į Suvalkus atvyksta 22:22h).
Comment
-
Vasarą tikrai pasigendu tiek vėlesnio traukinio į Marijampolę (paskutinis būdavo 16 su kapeikomis...), tiek iš vasarą turistų lankomos IGnalinos (darbo dienomis - dar ok, 20:10, bet ŠEŠTADIENĮ IR SEKMADIENĮ paskutinis traukinys iš dviratininkų pamėgto Aukštaitijos NP - dar prieš 19 val...).Parašė Vitas Rodyti pranešimąBent rudens-žiemos-pavasario laikotarpyje (nuo spalio vidurio iki balandžio vidurio) - tikrai taip. Tuo metu anksti temsta, o tamsoje ne namuose aplamai nesijauti saugus, ir vėlyvų kelionių stengiesi atsisakyti.
Forume ne kartą rašiau, kad keleivinių traukinių tvarkaraščiuose turėtų būti sezoniškumo - atskiri vėlyvi vakariniai traukiniai važinėti gali tik vasaros sezono metu (kažkur nuo balandžio vidurio iki spalio vidurio).
Beje, kažkiek nustebau vakar nagrinėdamas Lenkijos keleivinių traukinių tvarkaraštį www.rozklad-PKP.Pl
Iš Bialystoko į Suvalkus šiuo metu važiuoja trys (tik!) keleiviniai traukiniai, paskutinis išvyksta 20:10h (į Suvalkus atvyksta 22:22h).
Panašiai su Dzūkijos NP, kur iš Marcinkonių vasarą galėtų išvykti vėlsenis paskutinis PESA - ne 17:20, o apie 19h. bent jau..
Comment
-
Nėra ko stebėtis - ir laikas panašus ir dienos (penkt., sekm.). Bet vienas 2 kl, kitas 3 kl - galimybė rinktis.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąAtsiradus penktadieniniam Vilnius - Siauliai reisui, reise Kaunas -Siauliai keleiviu skaicius krito 30 proc.
Kiek vidutiniškai vienu reisu pervežama maršrutu Vilnius-Šiauliai-Vilnius į vieną ar į kitą pusę?
Įdomu kiek tai pajuto autoparkai - kaip tik 2 dubliuoja laiku.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.01.13, 20:31.
Comment
Comment