Parašė Salvijus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių srautai LG maršrutuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiu laiku?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątikrai nera jokiu planu.Yra planas Vilnius- per Kauna i Siaulius. (5,7)
 Jei būtų motrisė galėtų kiekvieną dieną. Tuščias tikrai nebūtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nejuokinkite. Kiekvienoje šalyje su normaliai išvystytu VT tarp tokio dydžio miestų kaip Vilnius (ir dar sostinės!) bei Kauno traukiniai važinėt kas 20-30 minučių visą dieną.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąo tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą[O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
 
 Tamsta, žiūriu, labai advokatauji visokiems "optimizuotojams" bei nenorintiems nieko pagerinti, atsižvelgti į keleivių poreikius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNejuokinkite. Kiekvienoje šalyje su normaliai išvystytu VT tarp tokio dydžio miestų kaip Vilnius (ir dar sostinės!) bei Kauno traukiniai važinėt kas 20-30 minučių visą dieną.
 Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va čia irgi liuks variantas. Pvz. 12:00, 13:00, 14:00 - greitasis, o 12:20, 13:20, 14:20 - letasis i Kauna. Per 1.40. nesimaisys vienas kitam nuvykdami.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
 Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
 
 Per daznai ? Na ok, 12, 14, 16 greitieji - nelyginemis valandomis - letieji ar pan.
 
 Jeigu nori turet pelno is keleiviu vezimo - VISU PIRMA REIKTU ISIKALUSYT I KELEIVIU PAGEIDAVIMUS
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o gal bus bent kazkiek pavelintas paskutinis i Marijampole ? ar vel liks toks, jog net po darbo issiprasius anksciau i ji suspeti nebus galima?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnuo naujojo grafiko is vilniaus isvyks 16:30 ir 16:42 i Kauna
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o tai tuumet kuriuo metu siulote is Kauno jam grizti? po piet is Kauno i Vilniu traukiniu tikrai daug (perdaug)[/QUOTE]Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą[O 15:35h. "elektriukas" skirtas Traku reisui puikiai tiktu dar vienam greitajam Vilnius - Kaunas.
 
 tarp 15:22 ir 17:00h. is Kauno - didelis tarpas. Turint omenyje, jog po to vaziuoja net 3 per valanda.
 
 Galima butu logiskai 13:50 is Vilniaus paleisti atgal is Kauno ne 17:00, o apie 16:00h. Tuomet 15:35h. jei butu padarytas iki Kauno galetu perimti pastarojo isvykima 17:00 sulaukes Sestoku keleiviu
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Marijampoles traukiniai vaziuos nepakeistu grafiku. Keisis Sestoku traukinys (13:15 val) ir Kybartu triju traukiniu isvykimo laikas is Kauno nuo Naujojo grafiko.(05.26)
 
 suprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.is Kauno 17 17:10 17:54 tikrai tenkinantis visu keleiviu poreikius (ir mazom stotelem )
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 KĄ?!?!? Kai važinėjo naktinės Klaipėda ir Ryga, TEPas per 20 min. suspėdavo atsikabinti, pakeisti kabiną, pervažiuoti į kitą stoties galą, pakeisti kabiną, prisikabinti, patikrinti stabdžius. Taip kad elektriniam 10 min. kabinų pakeitimui - užteks be problemų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąsuprantama, kad is Vilniaus gal but reikalingas traukinys i Kauna 15:35, bet isvykti is Kauno jam 17:00 (tam paciam sastatui nera galimybes) 10 minuciu nera numatyta kabinu pasikeitimui, maziausia 20 min.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa Švedijoje iš Stokholmo į Upsalą ar Malmę važiuoja tik kas valandą.
 Patogu keleiviams tai, kad tą pačią minutę - nėra painiavos įsimenant laiką.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su tranzitiniais ir daugiau, o nuo taško A į B kas valandą, juk pats 2 kartus važiavau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Plius tiesioginiai priemiestiniai (pendeltåg) traukiniai. Regioniniai traukiniai iš Stokholmo taip pat vyksta į Västerås, Eskilstuna, Örebro (kartu su Stokholmu tai vienas Mälardalen regionas).Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad į Upsalą iš Stokholmo 2-3 kartus per valandą. Į Malmę gal ir kas valandą, nes toli.Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.09, 05:41.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geležinkelius rinkosi 4,2% daugiau keleivių
 vz.lt
 Išankstiniais duomenimis kovą Lietuvos geležinkeliais keliavo daugiau nei 372.000 keleivių, arba 4,2% daugiau nei tą patį mėnesį 2012 m.
 Comment



 
							
						
 
							
						

Comment