Jei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Ne taip supratai. Latvijoje keleivinių traukinių eismas nuostolingas, nes bilietų bazinė kaina maždaug 1/3 mažesnė nei Lietuvoje (bet, manau, ne vien tik dėl to). Taigi Lietuvoje traukinių bilietai brangesni (beje, ir autobusų), tačiau keleivių mažiau. Taip pat spėju, kad Latvijoje statistinis keleivis važiuoja trumpiau (nes yra tik viena akivaizdi aglomeracija — Ryga, ir ji yra praktiškai šalies geografiniame centre). Tad belieka tik palyginti tarptautinius LG ir LDz traukinių maršrutų užpildymus. Kas nors turite skaičius? Abiem atvejais vežama iš sostinių tik į Maskvą ir Sankt Peterburgą (ar klystu?), t. p. abi pusės turi po vieną pusiau tarptautinį maršrutą: Ryga-Valga (važiuoja 3:08-3:17h, 168km) ir Vilnius-Šeštokai (važiuoja 2:48h, 198km). Deja, latvių traukinys važiuoja triskart į parą, o lietuvių — tik vieną...Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
ne maršrutai, o atskiri reisai kai kuriuose maršrutuoseParašė Al1 Rodyti pranešimąJei jau Latvijoje jis yra nuostolingas, tai Lietuvoje tikrai. Visgi kai kurie atskiri maršrutai yra pelningi. Bet bendrai paėmus jų pelnas nepadengia patiriamų nuostolių likusiuose.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
cia i Tamstos Muzikos Festivali VarenojeParašė Hitas Rodyti pranešimąOho
Tai 5 reisų per parą nepakanka... Visi uogaut/grybaut važiuoja.
Tiek žmonių dar nemačiau...
Comment
-
Iešmai yra aktualūs tik tada, kai kelios tokio greičio linijos susijungia ar išsiskiria. Kol kas tuo negresia, o jei ir grės ateityje, tai tik Kaišiadoryse, o ten ir taip jau sudėti iešmai, leidžiantys į šalutinį kelią persirikiuoti 80 km/h greičiu. Prieš tunelį traukiniai vis tiek stabdys iki 80 km/h, ten viskas jau paruošta, o kitose stotyse tai traukiniai lėks pagrindiniu keliu ir jiems iešmai bus nė motais.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTikriausiai dar ir iešmai? Pakaktų 1/18 ar reikėtų 1/22?
Ūmai suvokiau, kad didesnis iššūkis nei iešmai ir signalizacija, su kuriuo reikia susidoroti norint iš esmės pagreitinti traukinių eismą tarp Kauno ir Vilniaus, yra pervažos, kurios yra vos ne kiekviename tarpstotyje. Kas jau kas, o elektrinis traukinys, skrendantis ant 160 km/h ir pervaža - tikrai labai nesuderinami dalykai.
O Petrašiūnų gyventojai padėkotų, jei vietoj Amalių pervažos atsirastų viadukas, net jei dėl to traukiniai nepagreitėtų. Bet čia jau nukrypimas nuo temos, norėjau tik atsakyti dėl iešmų.
Comment
-
Iš viso yra 9 pervažos tarp Vilniaus ir Kauno: Lentvario, Kariotiškių, Balceriškių (tarp Baltamiškio ir Vievio), Žaslių, Kaišiadorių, Pravieniškių, Neveronių, Palemono, Amalių. Didinant greitį ne tik kad reikėtų pakeisti dalį šių pervažų viadukais, o likusiose turbūt dar ir budėtoją pasodinti, bet ir aptverti dalį geležinkelio ruožų, ypač ten, kur arti gyvenamieji namai ar miestų bei gyvenviečių teritorija.
Comment
-
Siandien Vilniaus stotyje uzmatytas grazus pavyzdys: traukinys Vilnius-S.Peterburgas lauke, kol atvyks veluojantis traukinys is Sestoku ir is jo perbegs 2 keleiviai.Parašė Hitas Rodyti pranešimąMatyt buvo daugiau negu telpa į motrisą.
Comment
-
Pačiam teko stebėti, kaip stoties rūmų budėtoja sutikusi iš Šeštokų atvykusį vėluojantį traukinį, du vokietukus pagriebė už atlapų ir požemine perėja nuskraidino į Sankt-Peterburgo traukinį.Parašė AB13 Rodyti pranešimąSiandien Vilniaus stotyje uzmatytas grazus pavyzdys: traukinys Vilnius-S.Peterburgas lauke, kol atvyks veluojantis traukinys is Sestoku ir is jo perbegs 2 keleiviai.
Comment
-
O kokius čia maršrutus rodo? Krovininius ar keleivinius? Ar visus?Parašė waitas Rodyti pranešimąSveiki
radau mano nuomonę įdomų tinklalapį railfanams http://rasp.yandex.ru/trains#center=....034736,zoom=6
Rusiškai tenai nesuprantu
...
Comment
-
Šiandien Kaunas - Marijampolė 16:10h. išvyko dvigalvis DRA1konas. Marijampolėje pasitikau 14-a keleivių atvežusį gražuolį. Beje, būtent šio modelio sėdynės yra labai man patogios (atskiros, su atlenkiamomis atramomis rankai pasidėti). Visiškai kitoks variantas Šeštokų traukinio, kuriame pasėdėjus bent pusvalandį jau įskausta "šiknakaulis"...
Comment
-
Uodegikaulis (mažas, niekam nereikalingas kauliukas, išeinantis iš dubens kaulo)Parašė statyba Rodyti pranešimąŠiandien Kaunas - Marijampolė 16:10h. išvyko dvigalvis DRA1konas. Marijampolėje pasitikau 14-a keleivių atvežusį gražuolį. Beje, būtent šio modelio sėdynės yra labai man patogios (atskiros, su atlenkiamomis atramomis rankai pasidėti). Visiškai kitoks variantas Šeštokų traukinio, kuriame pasėdėjus bent pusvalandį jau įskausta "šiknakaulis"..."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment




Comment