Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nedaug ten iš jų likę. Rėmo nėra, ratų nėra...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Žvilgsnis atgal.

      Atvaizdas

      Pabėgiai iš Marijampolės tik keliauja, krūvos auga, ruošiasi darbams...

      Comment


        Primelavau dėl Lentvario stoties jungties tarp Kauno ir Varėnos kelių. Dar kartą peržiūrėjau turimus žemėlapius, nes atmintyje viskas buvo susipainioję. Pasirodo, kad jungtis nutiesta tikriausiai Pirmojo pasaulinio karo metais. 1908 žemėlapyje jos nėra. 1911 m. žemėlapyje nėra, bet 1921 m. žemėlapyje yra. Po to tarpukario žemėlapiuose jos nėra. Bet 1935 m. žemėlapyje pavaizduota iškasa - pasitikslinau - maždaug dabartinės nenaudojamos jungties vietoje. O pokariniame tarybiniame žemėlapyje pavaizduotos dvi jungtys - dabartinė ir mažoji, kurios dabar tik iškasa. Ir kurią aš anksčiau klaidingai įvardijau kaip senąją jungtį. Net 1988 m. topografiniame žemėlapyje jos abi pavaizduotos. Vadinasi, mažoji jungtis išardyta paskutiniaisiais tarybiniais metais ar netgi prie Lietuvos.

        1908



        1911



        1921



        1935



        1935 dar vienas



        1949



        1988, 1:100000



        1988, 1:50000

        Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 21:45.

        Comment


          Ačiū už Lentvario stoties studiją.
          Gal jau reikia galvoti apie atskirą temą.

          Šiek tiek nukrypstant nuo temos - negi dabartinis Lentvaris (ne stotis) gavo pavadinimą tik po 1921 metų?..

          Comment


            Ortofotonuotrauka. Nors lyginant su 1988 m. topografiniu žemėlapiu, neatrodo, kad bėgiai būtų perkelti. Visgi tikriausiai jie buvo perkelti anksčiau, o žemėlapis sudarytas pagal senus duomenis.

            Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 21:53.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Ačiū už Lentvario stoties studiją.
              Gal jau reikia galvoti apie atskirą temą.

              Šiek tiek nukrypstant nuo temos - negi dabartinis Lentvaris (ne stotis) gavo pavadinimą tik po 1921 metų?..
              1908 žemėlapio fragmente Lentvaris yra šiauriau. Gyvenvietė aplink stotį Lentvario pavadinimą tikriausiai gavo prie lenkų.

              Comment


                Po Kybartų stotimi atrasti muitinės rūsiai. Nors tai buvo jau prieš 1,5 metų bet kažkaip visi tai praleido.

                http://www.efoto.lt/node/523347

                Comment


                  Neradau tinkamos temos. Tai dedu čia.
                  Minint šiais metais trėmimų pradžią, Radviliškio stotyje buvo pastatytas vagonas-paminklas. Jis stovi stoties pastato gale nuo Vilniaus pusės.

                  Vagonas labai "kreivai" suremontuotas. Buferiai savadarbiai, stabdžių sistemos liekanos, ašys pritvirtintos naujai suvirintais profiliais, kurie visiškai ne tokie, kokie buvo. Padarytos naujos butaforinės ašidėžės.



                  Paskutinis taisė Al1; 2012.07.03, 08:14.

                  Comment


                    Sveiki, yra minčių, kad ši stotis gali būti Lietuvoje. Ar kam nors ji atrodo pažįstama (pvz. vandens bokštas)?

                    Comment


                      Sakyčiau kažkur arčiau dabartinės Vokietijos ribų.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Daily Telegraph sudarė 20 įspūdingiausių Pasaulio geležinkelio stočių sąrašą.

                        http://www.telegraph.co.uk/travel/jo...-stations.html
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                          Daily Telegraph sudarė 20 įspūdingiausių Pasaulio geležinkelio stočių sąrašą.

                          http://www.telegraph.co.uk/travel/jo...-stations.html
                          Nuostabu! Malonu sąraše netikėtai rasti San Bento stotį Porte.
                          Deja, Calatrava (ypač Guillemins) liko ant ledo

                          Comment


                            Pakruojo geležinkelio stotis

                            Keista, bet internetinėse platybėse nelabai pastebėjau būtent šios stoties nuotraukų, net Googlemobilis neišdrįso privažiuoti.
                            Tai keletas nuotraukų iš krovininės plačiųjų geležinkelių stoties Pakruojyje.
                            2013-03-15

                            1. Stoties pastatas


                            2. Stoties kelynas


                            3.



                            4.

                            Comment


                              Parašė copper Rodyti pranešimą
                              Keista, bet internetinėse platybėse nelabai pastebėjau būtent šios stoties nuotraukų, net Googlemobilis neišdrįso privažiuoti.
                              Tai keletas nuotraukų iš krovininės plačiųjų geležinkelių stoties Pakruojyje.
                              2013-03-15

                              1. Stoties pastatas
                              Atvaizdas


                              2. Stoties kelynas
                              Atvaizdas



                              3.
                              Atvaizdas



                              4.
                              Atvaizdas
                              Pakruojyje buvau kažkur 1999 m.
                              Stotį mačiau. Ar ji atrodė taip, jau neprisimenu...
                              Įėjimo šviesofore nuo Radviliškio pusės nedegė joks signalas, ant šviesoforo koto buvo dvi sukryžiuotos lazdos. Gaunasi taip, kad stotis buvo neveikianti. Ar ji kaip stotis neveikianti ir dabar?

                              Comment


                                Stotis veikianti. O šviesoforų signalizacija ten nereikalinga, nes eismas ne kažin koks.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Stotis veikianti. O šviesoforų signalizacija ten nereikalinga, nes eismas ne kažin koks.
                                  Eismas ten tvarkomas telefono ryšiais. Berods taip visada ir būdavo organizuojamas.

                                  Comment


                                    Jeigu yra šviesoforai, tai matyt ne visada taip buvo organizuojamas. Nebent šviesoforai buvo įrengti, bet niekada neveikė.

                                    Comment


                                      Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                      Eismas ten tvarkomas telefono ryšiais. Berods taip visada ir būdavo organizuojamas.
                                      Čia taip apie Pakruojo stotį...

                                      O kaip dabar yra su traukinių eismo valdymu tokiose stotyse (esamose ar jau tik buvusiose, o gal nė nebuvusiose) kaip Alytus, Utena, Naujoji Akmenė, Skaruliai, Elektrėnai, Rizgonys, Rėkyva, Darbėnai, Skuodas..?

                                      Comment


                                        Iki N. Akmenės (Karpėnų stoties) signalizacija lyg ir veikianti. O visi kiti keliai dabar yra privažiuojamieji ir šviesoforų signalizacija arba neveikia, arba jos nė nebuvo. Nuo Darbėnų iki Skuodo linija uždaryta.

                                        Comment


                                          Jau kurį laiką Kaišiadorių stoties laukiamoji salė uždaryta remontui. Iš pradžių kasos dar buvo paliktos salėje, salę atskyrus faneros plokštėmis, vėliau iškelta ir pati kasa. Foto 2013 03 21
                                          Laikinoji kasa




                                          Už šių durų yra mažas koridorius, kuriame yra kasos langelis ir keletas geltonųjų kėdžių, atkeltų iš laukiamosios salės. Kadangi viduje buvo žmonių, nenorėjau fotografuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X