Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Geležinkelio tiesimo centro Plasser & Theurer USP 2000 SWS Nr. 943 - universali balasto profiliavimo mašina.





    Panašūs agregatai dirba ir ant 1435 mm kelio. Jie nuomojami iš Lenkijos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG elektrinių traukinių depui perka bėginį-ratinį aparatą, kuris atliks manevrinio šilumvežio funkciją depe. Skelbimas apie pirkimą jau paskelbtas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    O gal kas žinot ar turit video įrašą kaip tas agregatas veikia ?
    Kaip pagal užsakymą. Aišku ne video.

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tas agregatas muziejuje.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    O gal kas žinot ar turit video įrašą kaip tas agregatas veikia ?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Oro pagalba valdomi tie peiliai, išsiskleidžia, nusileidžia. Galima palyginti su greideriu.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    O gal kas žinot ar turit video įrašą kaip tas agregatas veikia ?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vertingas eksponatas.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Restauruotas. Kauno lokomotyvų depas 2014.12.3.



















    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Neįprastą traukinį vakar mačiau Vinčų-Marijampolės tarpstotyje ties Būdviečių stotele ("Via Baltica "plento viaduku). Iš pradžių aiškiai matėsi, kad iš po viaduko traukinys lenda vagonais platformomis priekyje, bet sąstatui (keturioms platformoms) išlindus pilnai, šilumvežio nepasimatė. Vėliau įžiūrėjau, kad sąstatą stumia bėgiais važiuoti pritaikytas sunkvežimis.
    Automobilių keliais ir geležinkelio bėgiais važiuoti galinčios ratinės technikos (traktorių, ekskavatorių, sunkvežimių) "rail Baltica" geležinkelio statyboje yra daug. Netoli tilto per Sasną mačiau kaip ant 1520 mm bėgių stovintis ekskavatorius kloja 1435 mm gelžbetoninius pabėgius. Marijampolės stotyje mačiau krovininę priekabą, kuri atrodytų tinkama prie lengvojo automobilio, bet ratai - traukinio. Tiesa, stovėjo ne ant bėgių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ką jie ten darė? Apsuko gal.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien į Lentvarį atitempė naują daiktą - 180 t. kraną MULTI TASKER 1600
    info









    Atgal į Vaidotus.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kranui kapitalinį viską Kaune darė? Konteinerių remonto aikštelėje stovi?
    Taip.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kranui kapitalinį viską Kaune darė? Konteinerių remonto aikštelėje stovi?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Vakar Kauno lokomotyvų depe.

















    Ruošiamas Vilniaus muziejuj.





    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaris.
    Savaeigė motorinė platforma MPD-2.



    Autodrezina AGRc-1200.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied








    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno lokomotyvų depas prieš tris savaites.











    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Vakar Kauno lokomotyvų depe. Kelių tiesinimo mašina R 2000 paruošta Vilniaus muziejui.



















    Paskutinis taisė AutoLiet; 2013.12.07, 06:55.

    Komentuoti:

Working...
X