Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zanaz
    replied
    Toks aparatas naujoj baro O Kodėl Ne lokacijoj prie Kauno Geležinkelio Stoties:
    https://www.google.co.uk/maps/place/...9!4d23.9286982
    Screenshot'as iš jų FB stories https://www.facebook.com/stories/176...ew_single=true



    Click image for larger version

Name:	stotis.jpg
Views:	299
Size:	76,7 kB
ID:	1978660

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Top Rails (buvusi UAB Vitras-S) geležinkelio kranas КДЭ-163 Lentvaryje.
    1971 metų, vienas pirmųjų šios markės.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrodepe traukinius ir vagonus stumdo toks itališkas aparatas Zephir LOK 6.110.



    Paskutinis taisė Al1; 2020.03.16, 16:46.

    Komentuoti:


  • Tomas13
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Matyt nauja LG gelžkelių tiesimo technika.

    Tai kad čia pagalbinio traukinio (dabar jau infrastruktūros atstatymo grupė) technika

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tai gi, ten kelias kyla link Kirtimų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    M62 skraidyti bando?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Matyt nauja LG gelžkelių tiesimo technika.


    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Troika Kaune.

    Komentuoti:


  • Tomas13
    replied
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	280,8 kB ID:	1572103
    Paskutinis taisė Tomas13; 2017.07.06, 13:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Patraukti tai patrauktų. Bet jų niekas neleis naudoti. Nes ne tam skirtos, yra instrukcijos ir t.t., ir rizika keleiviams ir t.t. Be to jos su SA-3 sankaba. O SA133 su sraigtine. Todėl reikėtų laukti šilumvežio.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Šeštokuose yra M62.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Net du. Tik neaišku, ar abu veikiantys. Bet kai važinėjau, tai buvo du, vienas tikrai veikiantis, kaip matyti iš nuotraukų.
    Šeštokuose ant 1435 mm bėgių yra du šilumvežiai, Kaune - dvi kelio mašinos.
    Ar kuri nors iš šių kelio mašinų patrauktų lenkišką keleivinį traukinį SA133, jei šis "užsilenktų" Kaune? Ar būtinai tektų pusantros valandos laukti, kol iš Šeštokų atvažiuos M62?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Net du. Tik neaišku, ar abu veikiantys. Bet kai važinėjau, tai buvo du, vienas tikrai veikiantis, kaip matyti iš nuotraukų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šeštokuose yra M62.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Iš temos apie RB-I

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Fotoreportažas "RailBaltica", nuo Kauno iki sienos su Lenkija. Kaip atrodo geležinkelis po rekonstrukcijos.

    Kaunas.

    (...)
    Nuo RB perono 1435 mm kelių galo link. Viename RB aklikelyje stovi kelio technika, kitame - nieko. Ten baigiasi 1435 mm vėžė.

    Atvaizdas


    (...)
    Nuotraukoje matomos 1435 mm aklikelyje stovinčios kelio mašinos ten stovi bent nuo keleivinio traukinio Bialystokas-Kaunas važinėjimo pradžios (2016.06.17). Nuo tada neteko jų matyti kitoje vietoje tarp Kauno ir LT/PL sienos, taip apt neteko matyti, kad toje vietoje jų nebūtų...
    Ar kuri nors iš tų kelio mašinų patemptų tarp kauno ir Bialystoko kursuojantį keleivinį traukinį traukinį SA133 šiam sugedus ? Klausiu todėl, kad kitokių traukos riedmenų Lietuvoje esančiuose 1435 mm bėgiuose yra nedaug. Gal būt Šeštokuose yra M62? Nuo technikos gedimų neapdraustas neikas. Bent pranešimų atsiranda apie tokius keleivinių traukinių nutikimus maršrute Vilnius-Klaipėda.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vinčų stotyje, stoties pastato kieme (pusėje priešingoje geležinkeliui) stovi štai toks geležinkelio technikos kėbulas. Tikriausiai drezinos. Kėbulas, kaip atrodo, tarpukario gamybos ir tikriausiai aparatas buvo trofėjinis. Nors gal ir tarpukario LG...













    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.

    Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti
    ČSSR 1975-1982 metų gamybos, 2005-2012 metais modernizuoti.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    teko svečiuotis Čekijoje ir tikrai gerą įspūdį paliko jų traukinukai:

    Vagónka M 152.0 / 814





    Kaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.

    Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kirow Ardelt GmbH daugiafunkcinis 160 tonų keliamosios galios kranas.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pernai spalio pradžioje, likus kelioms dienoms iki oficialaus RB atidarymo. Kaunas, 1435 mm aklikelis.

    PT800-33



    ZT250S10-121.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šitas MB turi autosankabą gale.

    Komentuoti:

Working...
X